Já rozvinu jeden z těch mnou sledovaných indie projektů:
Je to Prehistoric kingdom, indie jako řemen, v early accesu prodávaný za 25 éček.
Proti němu stojí AAA Jurassic world Evolution, zanedlouho ve své třetí iteraci, s cenovkou éček šedesáti a všemi těmi radostmi, co popsal Gonzi.
Aby bylo jasno, jsem fanda tohohle úzkého subžánru, takže koupené mám oboje, u obou chápu cenovky (u JWE se platí nemalou měrou za značku a jsem s tím smířený), všechny klady (je jich dost, u obou titulů), ale také zápory (a že jich je také požehnaně, nepřekvapivě u obou titulů).
tl;dr: Až na licenci ty hry dělají úplně to samé, jsou přímými konkurenty. Jedno je AAA hra s AAA cenou, druhé indie s indie cenou.
Co nechápu je, že tu naběhneš a říkáš, že co to jako někdo žvaní, že přece je to to a né ono a nedá se to srovnávat. Jenže ono se to srovnávat dá.
Nikdo tu asi nebude zpochybňovat, že si R* u toho GTA6 těch proklamovaných sto dolarů nezaslouží, či že i kdyby to prodával za dvacet, že by na tom stejně tak jako tak vydělal. Tady se uznává to, že reálně, alespoň co do očekávání, Silksong svým způsobem AAA titul je a že by si tu cenovku obhájili i dvakrát vyšší. Podobně, jako se zde nadávalo, že zrovna ten R* před rokem nasadil na port patnáct let staré hry plnou padesáti dolarovou cenovku...
reaguje na:
do_Od
|
reagují:
do_Od
|
reagovat
|





.

