Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
reaguje na: Gonzi
Vzdy ma zaujimalo preco maju ludia taku averziu k vsetkemu co nieje steam. Ved nieje to jedno cez co to hras? 
921372
Vzdy ma zaujimalo preco maju ludia taku averziu k vsetkemu co nieje steam. Ved nieje to jedno cez co to hras? 
921369
1 0
reagují: esmo, Gonzi, Kostěj
reagovat
reaguje na: esmo
oni mi ho predali za 20 euro ked to cerstvo vyslo. bol nejaky vypredaj a dostal som este aj nejaky kupon. nechapem preco sa to dalo aplikovat na novu hru, ale nestazujem sa 
921371
oni mi ho predali za 20 euro ked to cerstvo vyslo. bol nejaky vypredaj a dostal som este aj nejaky kupon. nechapem preco sa to dalo aplikovat na novu hru, ale nestazujem sa 
921368
1 0
reagovat
reaguje na: esmo
Hned jak bude na steamu...:-
921369
Hned jak bude na steamu...*:-*
921368
1 0
reagují: SteKi
reagovat
Raději si hoši kupte Alana Waka 2, prý se vývoj ještě pořád nezaplatil (nojo, není to na steamu) :-
921368
Raději si hoši kupte Alana Waka 2, prý se vývoj ještě pořád nezaplatil (nojo, není to na steamu) *:-*
1 0
reagují: SteKi, Gonzi
reagovat
reaguje na: do_Od
Já neřeším nároky obecně, já řeším, že ta hra určitě necílí na "milión" prodaných kusů, které bych jí teď (samozřejmě z omezených dat) odhadoval. BG3 nepoužívám jako cíl, ale jako referenci, protože mám jejich čísla ze steamu, jejich počet prodaných kusů, vyšlo to nedávno a je to multiplatrorm RPG. Ta relevance těch čísel, pro nějaké srovnání od stolu, je tam IMHO obrovská.

A z druhé strany, tohle je normální, velké, RPG. Ten žánr má defacto žně a DA:V se jich neúčastní. Je někde na úrovni Kingdom Come:Deliverance či Divinity: Original Sin 2. Schválně jsem se díval na titulky KC:D a DA:V a druhé zmiňované má na první pohled řádově větší produkci. Už to, že první část titulků má ten filmový styl pro prvních pár jmen... Tohle fakt nikdo nevyráběl s cílem sotva překonat Divinity a tedy nechápu, proč tahle čísla považuješ za úspěch, nebo je nebereš vážně.

Ta hra se nějak prodává a možná to bude s odřenýma ušima i stačit na to, aby nikdo nezavřel studio (to si úplně nemyslím, ale nechci předjímat)... Ale (zas jen referenčně) Mass Effect: Legendary Edition, což je """remake""" jejich dekádu staré trilogie měl peak konkurenčních hráčů 60k... vedle toho je těch 90k pro novou, drahou hru až směšně málo, IMO.
921367
Já neřeším nároky obecně, já řeším, že ta hra určitě necílí na "milión" prodaných kusů, které bych jí teď (samozřejmě z omezených dat) odhadoval. BG3 nepoužívám jako cíl, ale jako referenci, protože mám jejich čísla ze steamu, jejich počet prodaných kusů, vyšlo to nedávno a je to multiplatrorm RPG. Ta relevance těch čísel, pro nějaké srovnání od stolu, je tam IMHO obrovská. A z druhé strany, tohle je normální, velké, RPG. Ten žánr má defacto žně a DA:V se jich neúčastní. Je někde na úrovni Kingdom Come:Deliverance či Divinity: Original Sin 2. Schválně jsem se díval na titulky KC:D a DA:V a druhé zmiňované má na první pohled řádově větší produkci. Už to, že první část titulků má ten filmový styl pro prvních pár jmen... Tohle fakt nikdo nevyráběl s cílem sotva překonat Divinity a tedy nechápu, proč tahle čísla považuješ za úspěch, nebo je nebereš vážně. Ta hra se nějak prodává a možná to bude s odřenýma ušima i stačit na to, aby nikdo nezavřel studio (to si úplně nemyslím, ale nechci předjímat)... Ale (zas jen referenčně) Mass Effect: Legendary Edition, což je """remake""" jejich dekádu staré trilogie měl peak konkurenčních hráčů 60k... vedle toho je těch 90k pro novou, drahou hru až směšně málo, IMO.
921363
1 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Ta srovnání jsou naprosto fér, pokud tu hru oznacujes jako rekordní a jinak bombasticky.
921365
Ta srovnání jsou naprosto fér, pokud tu hru oznacujes jako rekordní a jinak bombasticky.
921363
4 -1
reagovat
reaguje na: Gonzi
1/ Samozřejmě, že budou. Zajímá to očividně celý herní svět, takže se k tomu někdo dostane. Proč myslíš, že můžu uvádět příklady, kolik se prodalo jaké hry. Protože dříve nebo později se ta čísla zveřejní.

2/ :) fér, špatně napsáno, pointu toho sdělení ale určitě chápeš. Nejúspěšnější hra toho studia dosáhla cca pětiny toho, co udělal CD Projekt Red se třetím Zaklínačem, který vyšel o rok později. A zbytek BioWare her udělal cca půlku toho co Inquisition, mnohdy ani to ne. Jakože očekávání a nároky co na to tady někteří kladou prostě nejsou založený na realitě.

BG3 bylo dva nebo kolik let v Early Accessu, táhl to crowd-funding a hype se na to budoval postupně několik let a pak měsíců před vydáním. DA: V (a upřímně žádné jiné RPG) tohle nikdy nemohl napodobit. Taky že je úspěch BG3 naprosto bezprecedentní. Čili ta srovnání nejsou moc fér.

A srovnání s TLOU2 je teprve mimo, když je to v podstatě vlajková loď PlayStationu.

3/ Ano, je to můj názor. Nemusí být správný.
921363
1/ Samozřejmě, že budou. Zajímá to očividně celý herní svět, takže se k tomu někdo dostane. Proč myslíš, že můžu uvádět příklady, kolik se prodalo jaké hry. Protože dříve nebo později se ta čísla zveřejní. 2/ *:)* fér, špatně napsáno, pointu toho sdělení ale určitě chápeš. Nejúspěšnější hra toho studia dosáhla cca pětiny toho, co udělal CD Projekt Red se třetím Zaklínačem, který vyšel o rok později. A zbytek BioWare her udělal cca půlku toho co Inquisition, mnohdy ani to ne. Jakože očekávání a nároky co na to tady někteří kladou prostě nejsou založený na realitě. BG3 bylo dva nebo kolik let v Early Accessu, táhl to crowd-funding a hype se na to budoval postupně několik let a pak měsíců před vydáním. DA: V (a upřímně žádné jiné RPG) tohle nikdy nemohl napodobit. Taky že je úspěch BG3 naprosto bezprecedentní. Čili ta srovnání nejsou moc fér. A srovnání s TLOU2 je teprve mimo, když je to v podstatě vlajková loď PlayStationu. 3/ Ano, je to můj názor. Nemusí být správný.
921360
2 0
reagují: Gonzi, AndyKaufman
reagovat
reaguje na: do_Od
> Ony už jsou venku nějaká relevantní čísla celkového prodeje?
A ony někdy venku budou? Jestli máš nějaký relativně nestranný zdroj, tak se o něj prosím poděl. Nemusíš čekat, až v něm přibude řádka, kouknu se tam i na jiné věci, dík.

> Btw. k tomu argumentu, že BioWare je nějaké blockbuster studio jehož značky hrajou miliony lidí
A ty miliony co píšeš nejsou miliony?

> Dragon Age a BioWare nikdy nebyly mainstream
Last of Us 2 prodalo v prvním roce 10M kusů. Dekádu staré Dragon Age: Inquisition, dle tvých vlastních čísel, prodalo 12M kusů. TLOU2 je tedy co? Indie art projekt :D?

> +/- 5 milionů pro Veilguard by byl relativní úspěch.
Beru jako tvůj názor a nesouhlasím. Pokud to má zdroj, tak sem s ním. Dále Baldur's Gate 3 mělo nějakých 10M prodaných kopií (nejpozději v únoru), takže do toho spadá jejich peak na Steamu, tzn 875k hráčů. DA:Veilguard má peak 89k hráčů. Z toho mi vychází cca 10% prodejů, neboli cca 1M hráčů. Takže to tvůj relativní úspěch splňuje zhruba z 20%.

===

Fakt rád bych dostal relevantní čísla, ve kterých bych se mohl rochnit. Bohužel je obecně nemám a musím vycházet z random střípků o prodejnosti (kdy se to studiu zrovna hodí), stejně jako třeba u Netflixové produkce.
Z toho, co se ale dá alespoň trochu odhadovat ze Steamu to ale zatím moc dobře nevypadá. I na top sellers na Steamu už je to za Factoriem (of all things), takže se to tam evidentně moc neohřálo.
921360
[i]> Ony už jsou venku nějaká relevantní čísla celkového prodeje?[/i] A ony někdy venku budou? Jestli máš nějaký relativně nestranný zdroj, tak se o něj prosím poděl. Nemusíš čekat, až v něm přibude řádka, kouknu se tam i na jiné věci, dík. [i]> Btw. k tomu argumentu, [b]že[/b] [b]BioWare je nějaké blockbuster studio[/b] jehož značky hrajou miliony lidí[/i] A ty miliony co píšeš nejsou miliony? [i]> Dragon Age a BioWare nikdy nebyly mainstream[/i] Last of Us 2 prodalo v prvním roce 10M kusů. Dekádu staré Dragon Age: Inquisition, dle tvých vlastních čísel, prodalo 12M kusů. TLOU2 je tedy co? Indie art projekt *:D*? [i]> +/- 5 milionů pro Veilguard by byl relativní úspěch.[/i] Beru jako tvůj názor a nesouhlasím. Pokud to má zdroj, tak sem s ním. Dále Baldur's Gate 3 mělo nějakých 10M prodaných kopií (nejpozději v únoru), takže do toho spadá jejich peak na Steamu, tzn 875k hráčů. DA:Veilguard má peak 89k hráčů. Z toho mi vychází cca 10% prodejů, neboli cca 1M hráčů. Takže to tvůj relativní úspěch splňuje zhruba z 20%. === Fakt rád bych dostal relevantní čísla, ve kterých bych se mohl rochnit. Bohužel je obecně nemám a musím vycházet z random střípků o prodejnosti (kdy se to studiu zrovna hodí), stejně jako třeba u Netflixové produkce. Z toho, co se ale dá alespoň trochu odhadovat ze Steamu to ale zatím moc dobře nevypadá. I na top sellers na Steamu už je to za Factoriem (of all things), takže se to tam evidentně moc neohřálo.
921351
11 0
reagují: do_Od
reagovat
reaguje na: TedGeorge
921356
https://imgur.com/a/8QqhFP8
921353
0 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Já ti na ně klidně vlezu a nikde jsem nenapsal, že to těm lidem nebo snad tobě nepřeju. Nedržím se žádných Youtub(er)ů, recenze jsem viděl, četl, že to má vesměs pochvalné reakce vím. (To má i novej Alien a já se u něj chtěl po 40 minutách zabít.)

Názor na nějaké médium, které je celé dostupné v play-through nebo na streamech si ale ještě dokážu udělat i sám čoveče, a to i bez názorového zásahu za-mě-hrajícího člověka. A jednou si to možná i rád zahraju, až to bude ve velký slevě. 

Ale sorry, pro mě je ta opatrnost a určitá nechuť vytvořená stejným důvodem, proč jsem vrátil nový CoDko. Tohle fakt za ty prachy nestačí, obzvlášť když máš ten žánr rád. Nedej bože toho herního předchůdce. A jde mi čistě o game play a úroveň dialogů (což mě třeba u tebe, kterej dost často používáš spojení "šustí papírem", překvapuje, to se přiznám).

Jasně, neviděl jsem to celé, protože si to úplně celé nechci vyspoilerovat, ale herně (a co od RPG očekávám) se mi to vůbec nezdá (kombat vypadá mega zábavně, ale extrémně repetitivně).

That is literally it.

Ty do toho furt cpeš pohlaví a já nevím co (i když jsou ty postavy, co jsem viděl, napsaný jako random výplňovej bs od Netflixu a naopak by mi spíš vadilo být takhle omezeně reprezentovanej, ale to není na mně)... že tyhle výkřiky vůbec řešíš.

Whatever. Užívej dovču!
921354
Já ti na ně klidně vlezu a nikde jsem nenapsal, že to těm lidem nebo snad tobě nepřeju. Nedržím se žádných Youtub(er)ů, recenze jsem viděl, četl, že to má vesměs pochvalné reakce vím. (To má i novej Alien a já se u něj chtěl po 40 minutách zabít.) Názor na nějaké médium, které je celé dostupné v play-through nebo na streamech si ale ještě dokážu udělat i sám čoveče, a to i bez názorového zásahu za-mě-hrajícího člověka. A jednou si to možná i rád zahraju, až to bude ve velký slevě.  Ale sorry, pro mě je ta opatrnost a určitá nechuť vytvořená stejným důvodem, proč jsem vrátil nový CoDko. Tohle fakt za ty prachy nestačí, obzvlášť když máš ten žánr rád. Nedej bože toho herního předchůdce. A jde mi čistě o game play a úroveň dialogů (což mě třeba u tebe, kterej dost často používáš spojení "šustí papírem", překvapuje, to se přiznám). Jasně, neviděl jsem to celé, protože si to úplně celé nechci vyspoilerovat, ale herně (a co od RPG očekávám) se mi to vůbec nezdá (kombat vypadá mega zábavně, ale extrémně repetitivně). That is literally it. Ty do toho furt cpeš pohlaví a já nevím co (i když jsou ty postavy, co jsem viděl, napsaný jako random výplňovej bs od Netflixu a naopak by mi spíš vadilo být takhle omezeně reprezentovanej, ale to není na mně)... že tyhle výkřiky vůbec řešíš. Whatever. Užívej dovču!
921351
2 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Na Ted talk je tam malo míčů, melounů a křečovitých pokusů o vtip, po kterých zůstává hořkost v ústech.
921353
Na Ted talk je tam malo míčů, melounů a křečovitých pokusů o vtip, po kterých zůstává hořkost v ústech.
921351
4 0
reagují: do_Od
reagovat
reaguje na: Hitman_47
Ony už jsou venku nějaká relevantní čísla celkového prodeje? Nevšiml jsem si. :) Opět opakuji, co jsem psal (a co psaly všechna herní média), protože někteří tu mají problém číst - několik dní nejprodávanější hra na Steamu a nejúspěšnější start pro EA hru na Steamu vůbec. 

Btw. k tomu argumentu, že BioWare je nějaké blockbuster studio jehož značky hrajou miliony lidí, tady jsou čísla prodeje Mass Effect série:
1. díl - 2 miliony kopií
2. díl - 5 milionů kopií
3. díl - 7 milionů
(2017) Andromeda - 5 milionů

Dragon Age série:
1. díl - 3,2 milionu
2. díl - dohledal jsem 2 miliony
(2014) Inquisition - nejprodávanější hra studia, 12 milionů

(2019) Anthem - 5 milionů

Pro kontext, Hogwarts Legacy se prodalo 24 milionů kopií. Baldur's Gate 3 15 milionů. Celá série Monster Hunter má přes 100 milionů prodaných kopií. Witcher 3 50 milionů.

Jinými slovy Dragon Age a BioWare nikdy nebyly mainstream, niche progresivní RPGčka, u kterých jeden díl před deseti lety vystřelil nad očekávání. +/- 5 milionů pro Veilguard by byl poměrně úspěch. Zejména, když se vezme v potaz, čím vším si to studio prošlo a jak se mezitím změnil trh. A jestli tu někdo začne mávat náklady, tak rovnou můžete odpálit celej herní průmysl, protože na náklady vs. reálný tržby prohrávají takřka všichni, proto taky všichni touží po nějakém live-service modelu a mikrotransakcích, které je udržují při životě. A vzhledem k tomu, že jsou teď už všichni v BioWare all hands na Mass Effectu 5 a žádné další DLC pro DA se neplánuje, tak je asi jasný, která značka pro ně je důležitější.

A ještě k tomu hodnocení hry, jak například psal Godlike, že asi moc dobrá nebude. PS hráčské hodnocení 4,39 / Steam 74 % spíše kladné. Zjevně to ty lidi, co to hrají, baví. Minimálně dost podobně jako předchozí díly série. Nehledě na to, že to ignorování recenzí je furt strašně vtipný (nebo smutný). Jenže to všechno se prostě nehodí, protože si ve hře (tak jako v 99 % ostatních her) může člověk vybrat pohlaví. Bůůů. :D Ano, žijeme ve smutné době, ale ta uřvaná minorita co se spoléhá na YouTube griftery si za to bohužel může sama. Nenávidí všechno, co nějakým způsobuje vybočuje a sami se tak ochuzují a hlavně omezují. Což je pro ně asi to nejpříznačnější slovo.

Díky že jste přišli na můj TED talk a teď už mi vlezte na záda, mám dovolenou.
921351
Ony už jsou venku nějaká relevantní čísla celkového prodeje? Nevšiml jsem si. *:)* Opět opakuji, co jsem psal (a co psaly všechna herní média), protože někteří tu mají problém číst - několik dní nejprodávanější hra na Steamu a nejúspěšnější start pro EA hru na Steamu vůbec.  Btw. k tomu argumentu, [b]že[/b] [b]BioWare je nějaké blockbuster studio[/b] jehož značky hrajou miliony lidí, tady jsou čísla prodeje Mass Effect série: 1. díl - 2 miliony kopií 2. díl - 5 milionů kopií 3. díl - 7 milionů (2017) Andromeda - 5 milionů Dragon Age série: 1. díl - 3,2 milionu 2. díl - dohledal jsem 2 miliony (2014) Inquisition - nejprodávanější hra studia, 12 milionů (2019) Anthem - 5 milionů Pro kontext, Hogwarts Legacy se prodalo 24 milionů kopií. Baldur's Gate 3 15 milionů. Celá série Monster Hunter má přes 100 milionů prodaných kopií. Witcher 3 50 milionů. Jinými slovy Dragon Age a BioWare nikdy nebyly mainstream, niche progresivní RPGčka, u kterých jeden díl před deseti lety vystřelil nad očekávání. +/- 5 milionů pro Veilguard by byl poměrně úspěch. Zejména, když se vezme v potaz, čím vším si to studio prošlo a jak se mezitím změnil trh. A jestli tu někdo začne mávat náklady, tak rovnou můžete odpálit celej herní průmysl, protože na náklady vs. reálný tržby prohrávají takřka všichni, proto taky všichni touží po nějakém live-service modelu a mikrotransakcích, které je udržují při životě. A vzhledem k tomu, že jsou teď už všichni v BioWare all hands na Mass Effectu 5 a žádné další DLC pro DA se neplánuje, tak je asi jasný, která značka pro ně je důležitější. A ještě k tomu hodnocení hry, jak například psal Godlike, že asi moc dobrá nebude. PS hráčské hodnocení 4,39 / Steam 74 % spíše kladné. Zjevně to ty lidi, co to hrají, baví. Minimálně dost podobně jako předchozí díly série. Nehledě na to, že to ignorování recenzí je furt strašně vtipný (nebo smutný). Jenže to všechno se prostě nehodí, protože si ve hře (tak jako v 99 % ostatních her) může člověk vybrat pohlaví. Bůůů. *:D* Ano, žijeme ve smutné době, ale ta uřvaná minorita co se spoléhá na YouTube griftery si za to bohužel může sama. Nenávidí všechno, co nějakým způsobuje vybočuje a sami se tak ochuzují a hlavně omezují. Což je pro ně asi to nejpříznačnější slovo. Díky že jste přišli na můj TED talk a teď už mi vlezte na záda, mám dovolenou.
921346
4 -3
reagují: Gonzi, Godlike, TedGeorge
reagovat
Oh, Hitman dokáže i psát, nejen mínuskovat cokoliv, co narušuje jeho bublinu? To jsem upřimně překvapen. :o
921348
Oh, Hitman dokáže i psát, nejen mínuskovat cokoliv, co narušuje jeho bublinu? To jsem upřimně překvapen. *:o*
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
"Go woke, go...break sales records" - Ondřej Mrázek, 2024
921346
"Go woke, go...break sales records" - Ondřej Mrázek, 2024
921219
10 0
reagují: do_Od
reagovat
reaguje na: Demonic8
Ta písnička měla premiéru jako hymna letošního šampionátu už na konci září v rámci tohohle videoklipu :)
921270
Ta písnička měla premiéru jako hymna letošního šampionátu už na konci září v rámci [url=https://www.youtube.com/watch?v=5FrhtahQiRc]tohohle videoklipu[/url] :)
921268
2 0
reagovat

LoL - Worlds 2024 Finals

Hehe když jsem slyšel tu novou písničku od Linkin Park, tak jsem psal, že je to dost podobné jako Imagine Dragons. No tohle je už jiný styl, ale v souvislosti s ID mě už v té době napadlo spojení LP a LoL a jak se zdá, tak má předtucha byla správná LoL
921268
Hehe když jsem slyšel tu novou písničku od Linkin Park, tak jsem psal, že je to dost podobné jako Imagine Dragons. No tohle je už jiný styl, ale v souvislosti s ID mě už v té době napadlo spojení LP a LoL a jak se zdá, tak má předtucha byla správná [url=https://youtu.be/R8OqqaBwcl8?si=HVHe8Ng5yPp4Nypj]LoL[/url]
LoL - Worlds 2024 Finals
1 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Godlike
Tak ono Bioware "na starý kolena" nemůžou nic, když přes 60 procent lidí, včetně těch nejhlavnějších a nejkvalitnějších jsou pryč , založili nový studia, a dočkáme se od nich snad něčeho pěknýho... Dnešní Bioware už je jen pohrobek. 
921261
Tak ono Bioware "na starý kolena" nemůžou nic, když přes 60 procent lidí, včetně těch nejhlavnějších a nejkvalitnějších jsou pryč , založili nový studia, a dočkáme se od nich snad něčeho pěknýho... Dnešní Bioware už je jen pohrobek. 
921213
3 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Počkat, dood říkal, že sem ty relevantní čísla přijde dát sám. Proč jsi mu to vyfouknul ? :(
921231
Počkat, dood říkal, že sem ty relevantní čísla přijde dát sám. Proč jsi mu to vyfouknul ? *:(*
921219
7 -1
reagovat

DA Veilguard

Ako fanúšika série ma mrzí že zrovna v takejto hre je najväčší cringe fest v dialógoch čo som teda videl niekoľko "dobrých príkladov" čiže na túto dobu nie unikátna scenaristicka neschopnosť, lebo inak je to vraj relatívne ok hra, ale tak stále je to DA. Takže si asi zase počkám veľmi dlhý čas kým tá hra o hoooodne zlacnie a potom niekedy to dobehnem
921229
Ako fanúšika série ma mrzí že zrovna v takejto hre je najväčší cringe fest v dialógoch čo som teda videl niekoľko "dobrých príkladov" čiže na túto dobu nie unikátna scenaristicka neschopnosť, lebo inak je to vraj relatívne ok hra, ale tak stále je to DA. Takže si asi zase počkám veľmi dlhý čas kým tá hra o hoooodne zlacnie a potom niekedy to dobehnem
DA Veilguard
6 0
reagovat
link 197. pozice, 85k all time peak - asi nic moc.

Třeba Dragon's Dogma 2 má 228k peak, skyrim 287k, Starfield 330k, monster hunter World 335k, a takový Baldurs gate, Cyberpunk, Elden Ring, tam se bavíme o miliónu.

I Kingdom Come (96k) či Divinity: Original Sin 2 (93k) jsou nad tím a to jsou oba skoro niche produkty.

Co je asi nejzajímavější pro mě, je, že ty heavy hitting RPGčka jsou obecně velmi hrané žánry, na úrovni různých game as a service online her a že defacto všechny co "znám jménem" jsou před Dragon Age Veilguard. Naopak, za ním (strana 3 a dál) už mám spíš problém najít něco, co bych vůbec znal jménem a nemělo to nějaký jiný důvod. Například God of War (73k) nebo Tsushima (77k) a to jsou obojí porty, o x let později, a mají skoro DA:Veilguard čísla.

Rád bych měl lepší čísla než "jen" Steam a ještě odhady, ale z těchhle čísel bych se to nebál označit jako fail.
921219
https://steamdb.info/charts/?sort=peak 197. pozice, 85k all time peak - asi nic moc. Třeba Dragon's Dogma 2 má 228k peak, skyrim 287k, Starfield 330k, monster hunter World 335k, a takový Baldurs gate, Cyberpunk, Elden Ring, tam se bavíme o miliónu. I Kingdom Come (96k) či Divinity: Original Sin 2 (93k) jsou nad tím a to jsou oba skoro niche produkty. Co je asi nejzajímavější pro mě, je, že ty heavy hitting RPGčka jsou obecně velmi hrané žánry, na úrovni různých game as a service online her a že defacto všechny co "znám jménem" jsou před Dragon Age Veilguard. Naopak, za ním (strana 3 a dál) už mám spíš problém najít něco, co bych vůbec znal jménem a nemělo to nějaký jiný důvod. Například God of War (73k) nebo Tsushima (77k) a to jsou obojí porty, o x let později, a mají skoro DA:Veilguard čísla. Rád bych měl lepší čísla než "jen" Steam a ještě odhady, ale z těchhle čísel bych se to nebál označit jako fail.
9 0
reagují: Hitman_47, AndyKaufman
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se