Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
reaguje na: Kostěj
To je možný. A taky se proslýchá, že gamepass bude zanedlouho zase zvyšovat předplatné. Nevím, jestli je tohle všechno úplně nejlepší strategie, ale to už nechám na Microsoftu. 
942333
To je možný. A taky se proslýchá, že gamepass bude zanedlouho zase zvyšovat předplatné. Nevím, jestli je tohle všechno úplně nejlepší strategie, ale to už nechám na Microsoftu. 
942332
1 0
reagovat
reaguje na: connor
Dej tomu pár let.
Jináč bych se nedivil, kdyby to zvyšování cen AAA her v posledních letech bylo opravdu spíš následek tlaku ze strany Microsoftu, než reakcí na zvyšující se (nepochybně) náklady na vývoj.
942332
Dej tomu pár let. Jináč bych se nedivil, kdyby to zvyšování cen AAA her v posledních letech bylo opravdu spíš následek tlaku ze strany Microsoftu, než reakcí na zvyšující se (nepochybně) náklady na vývoj.
942330
0 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: connor
GP nemám, tak nevím, ale věřím, že máš pravdu. Imho je to tím, že toho contentu je přece jen míň, tak je tam na tu kvalitu o trochu větší důraz než u Nka. Ale trendově si myslím, že to problém bude. Kdyby MS bojoval se Sony o post jedničky na konzolovém trhu, musel by dodávat tu kvalitu, co měla Sony v dobách PS4 (a co už teď taky tolik nemá, protože ji najednou zase tak nepotřebuje).
942331
GP nemám, tak nevím, ale věřím, že máš pravdu. Imho je to tím, že toho contentu je přece jen míň, tak je tam na tu kvalitu o trochu větší důraz než u Nka. Ale trendově si myslím, že to problém bude. Kdyby MS bojoval se Sony o post jedničky na konzolovém trhu, musel by dodávat tu kvalitu, co měla Sony v dobách PS4 (a co už teď taky tolik nemá, protože ji najednou zase tak nepotřebuje).
942330
1 0
reagovat
reaguje na: Haggar
Tak teď jsi skočil ještě někam dál, neřešili jsme teď přece, jestli je něco sračka nebo ne (už jen proto, že Dark Ages má přijetí skvělé - 86 průměr na opencritic), ale jestli je něco úspěšné nebo ne. 
Ale souhlasím, že tohle, co říkáš, může být problém. Naštěstí mám pocit, že GP má ten poměr zajímavých a/nebo kvalitních her vs těch průměrných a/nebo sraček docela slušnej, oproti Netflixu. 
942330
Tak teď jsi skočil ještě někam dál, neřešili jsme teď přece, jestli je něco sračka nebo ne (už jen proto, že Dark Ages má přijetí skvělé - 86 průměr na opencritic), ale jestli je něco úspěšné nebo ne.  Ale souhlasím, že tohle, co říkáš, může být problém. Naštěstí mám pocit, že GP má ten poměr zajímavých a/nebo kvalitních her vs těch průměrných a/nebo sraček docela slušnej, oproti Netflixu. 
942329
0 0
reagují: Kostěj, Haggar
reagovat
reaguje na: connor
"ne nutně aby uspěla jednotlivá hra. " - no právě. Ale tady se řešil úspěch/neúspěch Dooma, ne jeho přínos pro GP. Mě je jasně, že MS to takto stačí a je to to, co potřebuje. Je to stejné jako s tím Netflixem - zahltíme uživatele contentem, co bude dostávat 5 nebo 6 z deseti. Co na tom, že to budou sračky, hlavně, že toho bude hodně.
Teď netvrdím, že Doom je sračka, sám ho chci vyzkoušet. Jen tvrdím, že provozovatel GP nutně nepotřebuje, aby to sračka nebyla. Což je dost smutné.
942329
"ne nutně aby uspěla jednotlivá hra. " - no právě. Ale tady se řešil úspěch/neúspěch Dooma, ne jeho přínos pro GP. Mě je jasně, že MS to takto stačí a je to to, co potřebuje. Je to stejné jako s tím Netflixem - zahltíme uživatele contentem, co bude dostávat 5 nebo 6 z deseti. Co na tom, že to budou sračky, hlavně, že toho bude hodně. Teď netvrdím, že Doom je sračka, sám ho chci vyzkoušet. Jen tvrdím, že provozovatel GP nutně nepotřebuje, aby to sračka nebyla. Což je dost smutné.
942328
2 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Haggar
Jasně, není to tak hmatatelná a jasná metrika, to máš pravdu. Ale jak říkám, dneska úspěch her jinak v mnoha případech ani měřit už nelze a Microsoftu, Ubisoftu atd., tj. těm, kteří přímo provozují ty platformy, záleží i na tom, aby měly co nejhlasitější reklamu ty samotné služby, ne nutně aby uspěla jednotlivá hra. 
942328
Jasně, není to tak hmatatelná a jasná metrika, to máš pravdu. Ale jak říkám, dneska úspěch her jinak v mnoha případech ani měřit už nelze a Microsoftu, Ubisoftu atd., tj. těm, kteří přímo provozují ty platformy, záleží i na tom, aby měly co nejhlasitější reklamu ty samotné služby, ne nutně aby uspěla jednotlivá hra. 
942327
0 0
reagují: Haggar
reagovat
reaguje na: connor
Ano všimnul, možná sis ty nevšimnul mého přirovnání k Netflixu, příště to vybolduju. :) Přínos toho, že si to hrdý předplatitel GP pustí v pátek večer na půl hodinky Je stejný jako to, že si ten daný člověk pustí jednu položku na Netflixu z toho kvanta, co si platí v rámci předplatného. Ano, metrika to je, ale je to neporovnatelné s hodnocením podle toho, kolik lidí za to dalo těch 80 USD a tudíž je jasné, že to mají v plánu aktivně hrát a stojí jim to za tu investici.
942327
Ano všimnul, možná sis ty nevšimnul mého přirovnání k Netflixu, příště to vybolduju. *:)* Přínos toho, že si to hrdý předplatitel GP pustí v pátek večer na půl hodinky Je stejný jako to, že si ten daný člověk pustí jednu položku na Netflixu z toho kvanta, co si platí v rámci předplatného. Ano, metrika to je, ale je to neporovnatelné s hodnocením podle toho, kolik lidí za to dalo těch 80 USD a tudíž je jasné, že to mají v plánu aktivně hrát a stojí jim to za tu investici.
942326
1 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Haggar
Ale znamená, protože Gamepass není zadarmo a Gamepass funguje na principu lákání nových předplatitelů, čím větší zájem/počet hráčů, tím větší úspěch. Podobně jako streamovací služby pro filmy a seriály. Možná sis toho ještě dodnes nevšiml, i když netuším, jak je to možné. :)) Každopádně dneska měřit skutečný úspěch mnohdy jinak ani nejde, vzhledem k tomu množství platforem a předplatitelských služeb. 
942326
Ale znamená, protože Gamepass není zadarmo a Gamepass funguje na principu lákání nových předplatitelů, čím větší zájem/počet hráčů, tím větší úspěch. Podobně jako streamovací služby pro filmy a seriály. Možná sis toho ještě dodnes nevšiml, i když netuším, jak je to možné. *:))* Každopádně dneska měřit skutečný úspěch mnohdy jinak ani nejde, vzhledem k tomu množství platforem a předplatitelských služeb. 
942323
0 -1
reagují: Haggar
reagovat
The Magic of Star Citizen 
Nebezpečne sa začínam pohrávať s myšlienkou spraviť apgrejt PC zostavy a skúsiť to. Tie prelety atmosférou a celková imerzia vyzerajú neskutočne. 
942324
[url=https://www.youtube.com/watch?v=m_9_sHBUEEM]The Magic of Star Citizen[/url]  Nebezpečne sa začínam pohrávať s myšlienkou spraviť apgrejt PC zostavy a skúsiť to. Tie prelety atmosférou a celková imerzia vyzerajú neskutočne. 
1 0
reagují: SteKi
reagovat
reaguje na: connor
Tak s GamePassem to opravdu prakticky nic neznamená. Je to, jako posuzovat úspěšnost filmu ne podle toho, kolik lidí přišlo do kina, ale podle toho, kolik lidí si to pustilo, když to droplo na Netflix.
942323
Tak s GamePassem to opravdu prakticky nic neznamená. Je to, jako posuzovat úspěšnost filmu ne podle toho, kolik lidí přišlo do kina, ale podle toho, kolik lidí si to pustilo, když to droplo na Netflix.
942273
2 0
reagují: connor
reagovat

Dune: Awakening

Dojmy z Bety - tl;dr: je to pecka, ještě lepší než jsem doufal. Skutečně jako Subnautica na poušti, jen akčnější a víc rpg. A perfektně těžící z Dune lore.

Snad tedy i příběh tomu dostojí, Subnautica ho měla dobrý. Z něj jsem viděl po dvaceti hodinách hraní zatím jen malý kousek - ale premisa vypadá zajímavě. Writing samozřejmě nebude na úrovni Herberta, to bych nikdy nečekal, ale třeba v úroveň povedeného Dune: Prophecy seriálu bych doufal. Stejně jako v něm, a ve Villeneuveho filmech, tu vypadá design prostředí - tedy vypadá skvěle, ten se podle mě jako velkého fanouška knih povedl velmi. I Harkonneni, není to sice Giger, ale dokázali si najít svou vlastní velmi zajímavou tvář. Snad do hry časem přidají i tu Geidy Prime.

Hlavní vedle příběhu je tu ale survival, objevování prostředí, zkoumání a vyrábění technologií, stavění, obecně přežívání na Arrakis - a to mě těch dvacet hodin bavilo hodně a už se nemůžu dočkat až se tam za tři týdny budu moc vrátit. Mám radost že se povedlo zachovat ducha předlohy, Duna je drsná planeta, žízeň je pořád, nepřátelé dokáží představovat oříšek i v malém počtu, bouře jsou kruté a nesmí vás chytit v otevřené krajině, a Červi jsou scary as fuck už jen na poslech zdálky (skvělý sound design, nejen u nich), natož když se začne blížit zrovna když traverzujete otevřený písek. A když vás chytí, tak GG, sežere vám všechnu výbavu. To všechno dohromady dokáže vytvořit pěkně infarktové situace.

MMO je to jen ve velmi malých detailech, hraje se to minimálně po dobu hlavního příběhu jako singleplayer hra, jen v některých ohledech trochu specifická - jako že nepřátelé a suroviny se po čase respawnují (nepřátelé jsou největší surovina - důležitý zdroj vody), což mě trochu otravovalo, ale tak zase to zjednodušuje grind (který je tu dost mírný). Tedy kdo chce asi může hrát i co-op, PvP je až na pár drobných vyjímek možné až v endgame.

A PvP mě nezajímá. Ale jestli mě to po těch cca 100 hodinách v single player příběhu a solo sub-questech pořád bude bavit, tak ho asi zkusím. Soubojový systém se mi teď na pohled zdá málo přizpůsobený pro pvp, ale kdoví, dovedu si představit že velké bitvy o harvestery, s tanky a bojujícími Ornitoptérami kolem, by mohly být docela fajn.

Co by mohlo být lepší - no ocenil kdyby to byla víc syrová realistická akce jako ve Stalker nebo Tarkov, než ten v crafting survivalech klasický jednodušší lehce arkádový styl. Hlavně souboje na blízko vypadají trochu janky, střelba je zábavnějši.
A aby byl příběh ještě delší a komplexnější, jako ve Witcher 3, BG3 nebo Cyberpunku, a ne jen takto na půl cesty - různé povolání a buildy, větvené dialogy s npc a různé možnosti postupu hrou ano, ale asi ne vyloženě hluboké RPG. Svět Duny by si něco takového zasloužil.
A osobně bych byl rád kdyby byla hra trochu "prázdnější", je to Duna, chci hodinu cestovat pustou krajinou kde nepotkám živáčka, ne narážet na něco zajímavého nebo někoho živého každých pár minut. A vůbec, udělal bych hru ještě obtížnější, I kdyby to znamenalo že budu víc chcípat :P (ale to byly jen úvodní oblasti, v těch dalších to bude možná jiné, nemluvě o rozsáhlé hluboké poušti)
942314
Dojmy z Bety - [b]tl;dr: [/b]je to pecka, ještě lepší než jsem doufal. Skutečně jako Subnautica na poušti, jen akčnější a víc rpg. A perfektně těžící z Dune lore. Snad tedy i příběh tomu dostojí, Subnautica ho měla dobrý. Z něj jsem viděl po dvaceti hodinách hraní zatím jen malý kousek - ale premisa vypadá zajímavě. Writing samozřejmě nebude na úrovni Herberta, to bych nikdy nečekal, ale třeba v úroveň povedeného Dune: Prophecy seriálu bych doufal. Stejně jako v něm, a ve Villeneuveho filmech, tu vypadá design prostředí - tedy vypadá skvěle, ten se podle mě jako velkého fanouška knih povedl velmi. I Harkonneni, není to sice Giger, ale dokázali si najít svou vlastní velmi zajímavou tvář. Snad do hry časem přidají i tu Geidy Prime. Hlavní vedle příběhu je tu ale survival, objevování prostředí, zkoumání a vyrábění technologií, stavění, obecně přežívání na Arrakis - a to mě těch dvacet hodin bavilo hodně a už se nemůžu dočkat až se tam za tři týdny budu moc vrátit. Mám radost že se povedlo zachovat ducha předlohy, Duna je drsná planeta, žízeň je pořád, nepřátelé dokáží představovat oříšek i v malém počtu, bouře jsou kruté a nesmí vás chytit v otevřené krajině, a Červi jsou scary as fuck už jen na poslech zdálky (skvělý sound design, nejen u nich), natož když se začne blížit zrovna když traverzujete otevřený písek. A když vás chytí, tak GG, sežere vám všechnu výbavu. To všechno dohromady dokáže vytvořit pěkně infarktové situace. MMO je to jen ve velmi malých detailech, hraje se to minimálně po dobu hlavního příběhu jako singleplayer hra, jen v některých ohledech trochu specifická - jako že nepřátelé a suroviny se po čase respawnují (nepřátelé jsou největší surovina - důležitý zdroj vody), což mě trochu otravovalo, ale tak zase to zjednodušuje grind (který je tu dost mírný). Tedy kdo chce asi může hrát i co-op, PvP je až na pár drobných vyjímek možné až v endgame. A PvP mě nezajímá. Ale jestli mě to po těch cca 100 hodinách v single player příběhu a solo sub-questech pořád bude bavit, tak ho asi zkusím. Soubojový systém se mi teď na pohled zdá málo přizpůsobený pro pvp, ale kdoví, dovedu si představit že velké bitvy o harvestery, s tanky a bojujícími Ornitoptérami kolem, by mohly být docela fajn. Co by mohlo být lepší - no ocenil kdyby to byla víc syrová realistická akce jako ve Stalker nebo Tarkov, než ten v crafting survivalech klasický jednodušší lehce arkádový styl. Hlavně souboje na blízko vypadají trochu janky, střelba je zábavnějši. A aby byl příběh ještě delší a komplexnější, jako ve Witcher 3, BG3 nebo Cyberpunku, a ne jen takto na půl cesty - různé povolání a buildy, větvené dialogy s npc a různé možnosti postupu hrou ano, ale asi ne vyloženě hluboké RPG. Svět Duny by si něco takového zasloužil. A osobně bych byl rád kdyby byla hra trochu "prázdnější", je to Duna, chci hodinu cestovat pustou krajinou kde nepotkám živáčka, ne narážet na něco zajímavého nebo někoho živého každých pár minut. A vůbec, udělal bych hru ještě obtížnější, I kdyby to znamenalo že budu víc chcípat :P (ale to byly jen úvodní oblasti, v těch dalších to bude možná jiné, nemluvě o rozsáhlé hluboké poušti)
Dune: Awakening
4 0
reagovat
reaguje na: Godlike
No jo, ale to je stejný případ jako AC: Shadows. Hráči nejsou prodané kopie. Počty hráčů neznamenají vůbec nic (tohle ti alespoň budou tvrdit určití lidé na internetu). :D
942273
No jo, ale to je stejný případ jako AC: Shadows. Hráči nejsou prodané kopie. Počty hráčů neznamenají vůbec nic (tohle ti alespoň budou tvrdit určití lidé na internetu). *:D*
942272
1 0
reagují: Haggar
reagovat

Tak já ti nevim.

Thank you for making DOOM: The Dark Ages the biggest launch in id's history - 7x faster to 3 million players than DOOM Eternal.
942272
Thank you for making DOOM: The Dark Ages the biggest launch in id's history - 7x faster to 3 million players than DOOM Eternal.
Tak já ti nevim.
1 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: MarvinP
Plus bych řekl, že v rámci konzolí, čísla neznám, ale beru v potaz, že asi nás není ještě málo, co kupujeme krabicovky. A v tomhle případě to lidi můžou vnímat blbě, že si koupí krabičku za dvojku, která má na disku pár desítek MB a vyžaduje tahat desítky GB, aby si to mohli (hned) zahrát.
942149
Plus bych řekl, že v rámci konzolí, čísla neznám, ale beru v potaz, že asi nás není ještě málo, co kupujeme krabicovky. A v tomhle případě to lidi můžou vnímat blbě, že si koupí krabičku za dvojku, která má na disku pár desítek MB a vyžaduje tahat desítky GB, aby si to mohli (hned) zahrát.
942128
0 0
reagovat
reaguje na: Revan
Presne toto. Lebo to bola hneď moja reakcie, že ani za boha im nedám 80eur a radšej si na mesiac predplatím game pass
942143
Presne toto. Lebo to bola hneď moja reakcie, že ani za boha im nedám 80eur a radšej si na mesiac predplatím game pass
942131
2 0
reagovat
reaguje na: MarvinP
A přitom je to hrozně super a baví mě to víc než Eternal. 
942135
A přitom je to hrozně super a baví mě to víc než Eternal. 
942128
2 0
reagovat
reaguje na: MarvinP
5) Game Pass

Přijde mi to, že tu cenu napálili na 80€ protože primárně chtějí prodávat Game Pass.
942131
5) Game Pass Přijde mi to, že tu cenu napálili na 80€ protože primárně chtějí prodávat Game Pass.
942128
6 0
reagují: SteKi
reagovat

Doom the dark ages je flop?

Vypadá to, že lidi nekupujou novej Doom. Nejdřív mě to trochu překvapilo, protože mi dle videjí svým způsobem připadá "přístupnější" než Eternal, ale pak mi došlo, že: 1) je drahej jaxviň, 2) nutí lidi kupovat si raytracing grafárny 3) hudba sucks 4) recenze a reakce jsou sice pozitivní, ale ne nadšený...

Asi kdyby to stálo 30 a jelo na taťkově kancelářským compu, mohl to bejt i střední hit...
942128
Vypadá to, že lidi nekupujou novej Doom. Nejdřív mě to trochu překvapilo, protože mi dle videjí svým způsobem připadá "přístupnější" než Eternal, ale pak mi došlo, že: 1) je drahej jaxviň, 2) nutí lidi kupovat si raytracing grafárny 3) hudba sucks 4) recenze a reakce jsou sice pozitivní, ale ne nadšený... Asi kdyby to stálo 30 a jelo na taťkově kancelářským compu, mohl to bejt i střední hit...
Doom the dark ages je flop?
2 0
reagují: Ash_Black, Godlike, Revan
reagovat
Happy birthday Witcher!
942087
Happy birthday [url=https://www.youtube.com/watch?v=TWOkT7l0yWQ]Witcher![/url]
7 0
reagovat

Guns, Gore & Cannoli

Utahaně si po čase v pátek večer sednu k psku, že dám něco na chvilku před spaním, listuju knihovnou a na tohle jsem úplně zapomněl. Tak zkouším a když slyším ptačí prozpěvování, dochází mi, že pomalu svítá. Na odreagování celkem zábavná, přepálená 2D střílečka s kupou nemrtvých, gangsterů atd. :+
941934
Utahaně si po čase v pátek večer sednu k psku, že dám něco na chvilku před spaním, listuju knihovnou a na tohle jsem úplně zapomněl. Tak zkouším a když slyším ptačí prozpěvování, dochází mi, že pomalu svítá. Na odreagování celkem zábavná, přepálená 2D střílečka s kupou nemrtvých, gangsterů atd. *:+*
Guns, Gore & Cannoli
3 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

TOPlist