Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
Sny se plní ještě před Vánoci ... Dragon's Dogma 2 se stává skutečností ! :+
Trailer
888342
Sny se plní ještě před Vánoci ... Dragon's Dogma 2 se stává skutečností ! *:+* [url=https://www.youtube.com/watch?v=cT0rIgaiPWA]Trailer[/url]
0 0
reagovat
reaguje na: Kostěj
A pokud vystrilis celou vesnici, tak pak při rybaření pusť pár ryb a bude vše zase v pořádku :D
888295
A pokud vystrilis celou vesnici, tak pak při rybaření pusť pár ryb a bude vše zase v pořádku *:D*
888282
2 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
To je zajímavá rada s těmi prasaty - teď mám zrovna po letech znovu rozehráno, tak to zkusím opravdu nechat až na epilog, a jsem zvědavý :)
888291
To je zajímavá rada s těmi prasaty - teď mám zrovna po letech znovu rozehráno, tak to zkusím opravdu nechat až na epilog, a jsem zvědavý *:)*
888289
0 0
reagovat
reaguje na: Kostěj
Big RDR2 nerd here...
Jestli si už u Valentine, tj máš za sebou prolog, pak to trošku změny dozná. Ten prolog je defakto lineární. Ale jak říkají ostatní, zbytek už si můžeš prokládat sandboxem, takže tě to tak netlačí.
Redko je postaveno na čtyřech hratelnostních pilířích - gunplay, hunting, exploring a riding.
Gunplay se nezmění a v misích budeš striktně limitovaný.
Riding je DNA Redka, prostě se budeš pořád pohybovat, převážně na koni. Ano, fastravel existuje. Ne, tak užitečný ve výsledku není.
Hunting a exploring. Ze začátku se to toulání může jevit jako bezpředmětné, ale je podepřeno právě těmito mechanikami. Když tě nebaví trhat kytičky a lovit ptáčky, buď zlý Artur a přepadávej a vykrádej.
Co se týče dohrání - čím víc si to budeš ředid sandboxem, tím je ten příběh méně sevřený a tím méně bude mít na tebe dopad. A když mluvím o příběhu, myslím tím postavy a jejich osudy. Samotné vyprávění je... nevýrazné a v globálu bezvýznamné. Zamiluješ si ale postavy a pokud s nima budeš trávit čas, hra se ti pak odmění.
Nedávno jsem si dával několikáté repete a byl to "rush walkthrought". Tzn že jsem jel jen ten příběh. Celek pak působí mnohem, ale opravdu mnohem lépe, jen se člověk ochudí o kus zážitku a ten gameplay bude opravdu dost monotónní.
Pokud chceš "film", tohle doporučuju, ale herně tě to bavit nebude tak moc. Poctivý průchod zabere klidně i sto hodin, tím nechci strašit, ale jestli to budeš zapínat jen dvakrát týdně na dvě hodinky, ledacos vyšumí.
jinak nevyžádané info stranou:
Honor nemá dopad na to, jak "to" dopadne. Rozdíly tam jsou, ale ne příběhové.
Pokud budeš kladák, budeš mít výhodu slev v obchodech.
Pokud budeš zloun, budeš mít pořád hromadu peněz.
Ten špatný jsi pokaždé, když něco vyprovokuješ. Pokud na tebe někdo vystartuje, máš nárok vytáhnout bambitku bez ztráty kytičky, i když se na tebe budou dívat čtyři strážci zákona.
Pokud ti někdo bude chtít ukrást koně, rychle ho zastřel. Pokud se ti kůň vážně zraní, rychle ho uzdrav. V obou případech o něj nadobro přijdeš a budeš si muset pořídit nového.
Jeden kůň na celý průchod je důrazně doporučený, alespoň na poprvé. Na konci se ti hra opět dost výrazně odmění.
Pokud chceš začít s touláním smysluplně, udělej treasure mapy a alespoň některé trinkety. Je to DOST poznat. Nepotřebuješ to nějak zásadně, ale poznáš to.
V závěru šesté kapitoly navštiv prasečí sourozence. A nevracej se k nim.
V Epilogu se vrať k prasečím sourozencům. A oplať jim to. Pak hledej hnusný obraz.
Na hunting potřebuješ pušky a luk.
good luck :)
888289
Big RDR2 nerd here... Jestli si už u Valentine, tj máš za sebou prolog, pak to trošku změny dozná. Ten prolog je defakto lineární. Ale jak říkají ostatní, zbytek už si můžeš prokládat sandboxem, takže tě to tak netlačí. Redko je postaveno na čtyřech hratelnostních pilířích - gunplay, hunting, exploring a riding. Gunplay se nezmění a v misích budeš striktně limitovaný. Riding je DNA Redka, prostě se budeš pořád pohybovat, převážně na koni. Ano, fastravel existuje. Ne, tak užitečný ve výsledku není. Hunting a exploring. Ze začátku se to toulání může jevit jako bezpředmětné, ale je podepřeno právě těmito mechanikami. Když tě nebaví trhat kytičky a lovit ptáčky, buď zlý Artur a přepadávej a vykrádej. Co se týče dohrání - čím víc si to budeš ředid sandboxem, tím je ten příběh méně sevřený a tím méně bude mít na tebe dopad. A když mluvím o příběhu, myslím tím postavy a jejich osudy. Samotné vyprávění je... nevýrazné a v globálu bezvýznamné. Zamiluješ si ale postavy a pokud s nima budeš trávit čas, hra se ti pak odmění. Nedávno jsem si dával několikáté repete a byl to "rush walkthrought". Tzn že jsem jel jen ten příběh. Celek pak působí mnohem, ale opravdu mnohem lépe, jen se člověk ochudí o kus zážitku a ten gameplay bude opravdu dost monotónní. Pokud chceš "film", tohle doporučuju, ale herně tě to bavit nebude tak moc. Poctivý průchod zabere klidně i sto hodin, tím nechci strašit, ale jestli to budeš zapínat jen dvakrát týdně na dvě hodinky, ledacos vyšumí. jinak nevyžádané info stranou: Honor nemá dopad na to, jak "to" dopadne. Rozdíly tam jsou, ale ne příběhové. Pokud budeš kladák, budeš mít výhodu slev v obchodech. Pokud budeš zloun, budeš mít pořád hromadu peněz. Ten špatný jsi pokaždé, když něco vyprovokuješ. Pokud na tebe někdo vystartuje, máš nárok vytáhnout bambitku bez ztráty kytičky, i když se na tebe budou dívat čtyři strážci zákona. Pokud ti někdo bude chtít ukrást koně, rychle ho zastřel. Pokud se ti kůň vážně zraní, rychle ho uzdrav. V obou případech o něj nadobro přijdeš a budeš si muset pořídit nového. Jeden kůň na celý průchod je důrazně doporučený, alespoň na poprvé. Na konci se ti hra opět dost výrazně odmění. Pokud chceš začít s touláním smysluplně, udělej treasure mapy a alespoň některé trinkety. Je to DOST poznat. Nepotřebuješ to nějak zásadně, ale poznáš to. V závěru šesté kapitoly navštiv prasečí sourozence. A nevracej se k nim. V Epilogu se vrať k prasečím sourozencům. A oplať jim to. Pak hledej hnusný obraz. Na hunting potřebuješ pušky a luk. good luck :)
888256
5 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: Kostěj
Zároveň je dobré ty mise nevynechávat a čas od času si jedu dát, protože tě přirozeně posouvají v tom světě. Není to jako Assassins Creed, kde máš kus mapy, na kterém tě vždycky vykydlí, protože nemáš dostatečný level. Tady každému stačí rána do hlavy, takže teoreticky nikde nebudeš za slabého. Ale ty mise to posouvají tak nějak hezky přirozeně. A navíc to hodně stojí na vedlejších postavách a prostě tě bude bavit sledovat, co jsou zač, jak se mění a budovat nějaké vztahy. 

Já jel třeba systémem tři mise za jednu herní session a mezi tím jsem si dělal, co jsem chtěl. Jet jen mise je taky pitomost, ale nějak to vyvažovat je asi ideální. Najdeš si cestu. 
888283
Zároveň je dobré ty mise nevynechávat a čas od času si jedu dát, protože tě přirozeně posouvají v tom světě. Není to jako Assassins Creed, kde máš kus mapy, na kterém tě vždycky vykydlí, protože nemáš dostatečný level. Tady každému stačí rána do hlavy, takže teoreticky nikde nebudeš za slabého. Ale ty mise to posouvají tak nějak hezky přirozeně. A navíc to hodně stojí na vedlejších postavách a prostě tě bude bavit sledovat, co jsou zač, jak se mění a budovat nějaké vztahy.  Já jel třeba systémem tři mise za jednu herní session a mezi tím jsem si dělal, co jsem chtěl. Jet jen mise je taky pitomost, ale nějak to vyvažovat je asi ideální. Najdeš si cestu. 
888282
8 0
reagovat
Díky vespolek :+

Skeptickej hlásek (zlej Glum) šeptá, že toulání mě bavit nebude bez nějakýho smysluplnýho systému progresu a že mám radši zapnout The Long Dark. Hodnej Glum krčí rameny a říká, že v tomhle světě by "třeba přece jen mohlo". Tak já časem zase poreferuju 8)
888282
Díky vespolek *:+* Skeptickej hlásek (zlej Glum) šeptá, že toulání mě bavit nebude bez nějakýho smysluplnýho systému progresu a že mám radši zapnout The Long Dark. Hodnej Glum krčí rameny a říká, že v tomhle světě by "třeba přece jen mohlo". Tak já časem zase poreferuju *8)*
1 0
reagují: (=LIFTY=), Mr. Hlad
reagovat
reaguje na: esmo
Tak to není taky hra, kterou sjedeš naráz za víkend.
Je to na to dojít z práce, zapnout a relaxovat. Já se k hlavním misim kolikrát dostal až tak o tři dny později, než jsem měl v plánu. Protože tam je vzácné zvíře, tam je zajímavý objekt, tam chata s nějakým překvapením a najednou ubehnout dve hodiny, ani nevis jak.
888281
Tak to není taky hra, kterou sjedeš naráz za víkend. Je to na to dojít z práce, zapnout a relaxovat. Já se k hlavním misim kolikrát dostal až tak o tři dny později, než jsem měl v plánu. Protože tam je vzácné zvíře, tam je zajímavý objekt, tam chata s nějakým překvapením a najednou ubehnout dve hodiny, ani nevis jak.
888262
1 0
reagovat
reaguje na: Kostěj
Přesně, jak říkají ostatní. Prostě se toulej. Chvíli budeš stopovat grizzlyho, pak najdeš "něco někde", potkáš spoustu postav a malých příběhů, objevuj, hledej kytky, zarybař si... a občas si skoč udělat nějakou misi. 
888279
Přesně, jak říkají ostatní. Prostě se toulej. Chvíli budeš stopovat grizzlyho, pak najdeš "něco někde", potkáš spoustu postav a malých příběhů, objevuj, hledej kytky, zarybař si... a občas si skoč udělat nějakou misi. 
888256
4 0
reagovat
reaguje na: Kostěj
Nezmění, mise jsou (na hovno) lineární shooter s nulovou volností. A něco jako příběh tam existuje evidentně jen proto aby tě povodil v několika fázích po všech částech toho světa.
Ale to je jen část hry. 

Hraj to jako sandbox, bezmála survival styl hry, neuvěřitelně propracovanou westernovou realitu ve které prostě jen tak žiješ, a jen do toho občas vezmeš nějaký ten přestřelkový quest - v tomhle je ta hra parádní.
888276
Nezmění, mise jsou [spoiler](na hovno)[/spoiler] lineární shooter s nulovou volností. A něco jako příběh tam existuje evidentně jen proto aby tě povodil v několika fázích po všech částech toho světa. Ale to je jen část hry.  Hraj to jako sandbox, bezmála survival styl hry, neuvěřitelně propracovanou westernovou realitu ve které prostě jen tak žiješ, a jen do toho občas vezmeš nějaký ten přestřelkový quest - v tomhle je ta hra parádní.
888256
2 -2
reagovat
reaguje na: Kostěj
Tá hrateľnosť sa samozrejme nezmení, ale zvykneš si na ňu a vôbec prestaneš to vnímať. Pretože tým všetkým čo píšeš na začiatku to akýkoľvek nedostatok prebije. A ja už som potom hlavný príbeh bral skôr ako niečo vedľajšie a viac si užíval všetko okolo.
888267
Tá hrateľnosť sa samozrejme nezmení, ale zvykneš si na ňu a vôbec prestaneš to vnímať. Pretože tým všetkým čo píšeš na začiatku to akýkoľvek nedostatok prebije. A ja už som potom hlavný príbeh bral skôr ako niečo vedľajšie a viac si užíval všetko okolo.
888256
4 0
reagovat
Pro mě úmorná hra na dohraní ... je to dlouhý jak písnička a ten gameplay byl prostě .... 
888262
Pro mě úmorná hra na dohraní ... je to dlouhý jak písnička a ten gameplay byl prostě .... 
1 -10
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: Kostěj
jj, je to super.
> Dozná hratelnost nějaký větší změny?
Ne. link
888259
jj, je to super. [i]> Dozná hratelnost nějaký větší změny?[/i] Ne. https://www.youtube.com/watch?v=MvJPKOLDSos
888256
1 0
reagovat

notes on RDR 2

Teda, vypadá to úchvatně. Smysl pro detail je takový bezvýznamný spojení, který každej tak nějak přejde pokrčením ramen jako skoro samozřejmost, ale bože, jak hroznej rozdíl to je proti všemu, co jsem zatím hrál. Nejde ani tak o grafiku samotnou a assety, ale třeba různej manýrismus postav (Arthura jsem načapal, jak si při jízdě na koni utírá nos do rukávu) a jiný "kraviny", který by mě ani samy od sebe nenapadly. Klobouk dolů i s hlavou.

That being said: přepadli jsme vlak a opustili Colter. Dozná hratelnost nějaký větší změny? Poněvádž zatím to je jako hrát ve filmu - mise jsou striktně nalajnovanej walking/riding simulator (drž shift po dobu pěti minut a poslouchej dialogy) s občasným střílením, kterej je navíc strašně easy. Extrémně lineární a jakmile nedržíš se skriptem (?) krok, hned na tebe někdo začne povykovat...

EDIT: za to ovládací schéma na PC by měli někoho pro výstrahu zastřelit
888256
Teda, vypadá to úchvatně. Smysl pro detail je takový bezvýznamný spojení, který každej tak nějak přejde pokrčením ramen jako skoro samozřejmost, ale bože, jak hroznej rozdíl to je proti všemu, co jsem zatím hrál. Nejde ani tak o grafiku samotnou a assety, ale třeba různej manýrismus postav (Arthura jsem načapal, jak si při jízdě na koni utírá nos do rukávu) a jiný "kraviny", který by mě ani samy od sebe nenapadly. Klobouk dolů i s hlavou. That being said: přepadli jsme vlak a opustili Colter. Dozná hratelnost nějaký větší změny? Poněvádž zatím to je jako hrát ve filmu - mise jsou striktně nalajnovanej walking/riding simulator (drž shift po dobu pěti minut a poslouchej dialogy) s občasným střílením, kterej je navíc strašně easy. Extrémně lineární a jakmile nedržíš se skriptem (?) krok, hned na tebe někdo začne povykovat... EDIT: za to ovládací schéma na PC by měli někoho pro výstrahu zastřelit
notes on RDR 2
3 0
reagují: KARLOS, Mr. Hlad, HAL, SteKi, Gonzi
reagovat
WatchMojo beru spíš jako oddych, než nějaký vypovídající kanál, ale každopádně gratuluji Čechům,  že se zase někde jednou umístili. 8)
888248
WatchMojo beru spíš jako oddych, než nějaký vypovídající kanál, ale každopádně gratuluji Čechům,  že se zase někde jednou [url=https://m.youtube.com/watch?v=4HfdsJcxJmw]umístili. *8)*[/url]
0 0
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Já se bohužel nechal nachytat a myslel si, že je to zadarmo i na konzole, což z emailu tak vypadalo -- pár kliknutí a zjistíš, že nasrat... ?)
888214
Já se bohužel nechal nachytat a myslel si, že je to zadarmo i na konzole, což z emailu tak vypadalo -- pár kliknutí a zjistíš, že nasrat... *?)*
888183
0 0
reagovat
Kdyby někdo neměl, tak Ubisoft rozdává zdarma AC Syndicate link
888183
Kdyby někdo neměl, tak Ubisoft rozdává zdarma AC Syndicate [url=https://register.ubisoft.com/acsyndicate/en-US]link[/url]
6 0
reagují: departed
reagovat

Cyberpunk 2077 + datadisk

Mám rozehráno, z větší části jak základní hru, tak i datadisk. A musím říct, že zatímco základní hra mě sice baví, ale nějaké větší vtažení se nedostavilo, datadisk je na tom úplně někde jinde. Baví mě příběh, postavy! (v základní hře si ne a ne najít k nějaké pořádný vztah) a i ten Dogtown mi přijde zajímavější (živější). A co vy?
887869
Mám rozehráno, z větší části jak základní hru, tak i datadisk. A musím říct, že zatímco základní hra mě sice baví, ale nějaké větší vtažení se nedostavilo, datadisk je na tom úplně někde jinde. Baví mě příběh, postavy! (v základní hře si ne a ne najít k nějaké pořádný vztah) a i ten Dogtown mi přijde zajímavější (živější). A co vy?
Cyberpunk 2077 + datadisk
6 0
reagovat
reaguje na: Vincent
  1. > "Sorry za výlev, je to pro mě všeobjímající, celospolečenské a velmi silné téma, konzole jsou jen malý prd na celém poli zla, které
    megakorporace přinášejí."
  2. Píšu všemi deseti. Rychle.
  3. Utvářet argumentaci mě BAVÍ. Sám si u toho srovnám svoje myšlenky a v případě diskuze, což z toho naštěstí pak bylo, do nich můžu zakomponovávat vhled dalších lidí a upravovat můj vnitřní konsenzus.
Zde je třeba můj závěr, že lidé ocení, jak to Sony zastřeší a naservíruje a že by exkluzivita stačila i menší, řekněme rok, protože ta release událost, reklamy apod. jsou podobně jako u kina v den premiéry a kdo se na to dívá doma už vlastně nikoho moc nezajímá.
Ne že by s ním museli všichni souhlasit, ale před diskuzí bych ti takový pohled nenapsal.
tl;dr: Rád si utvářím názory na základě protinázorů a alternativních pohledů.:+
887742
[list=1][*]> [i]"Sorry za výlev, je to pro mě všeobjímající, celospolečenské a velmi silné téma, konzole jsou jen malý prd na celém poli zla, které megakorporace přinášejí."[/i][/*][*]Píšu všemi deseti. Rychle. [/*][*]Utvářet argumentaci mě BAVÍ. Sám si u toho srovnám svoje myšlenky a v případě diskuze, což z toho naštěstí pak bylo, do nich můžu zakomponovávat vhled dalších lidí a upravovat můj vnitřní konsenzus. [/*][/list]Zde je třeba můj závěr, že lidé ocení, jak to Sony zastřeší a naservíruje a že by exkluzivita stačila i menší, řekněme rok, protože ta release událost, reklamy apod. jsou podobně jako u kina v den premiéry a kdo se na to dívá doma už vlastně nikoho moc nezajímá. Ne že by s ním museli všichni souhlasit, ale před diskuzí bych ti takový pohled nenapsal. tl;dr: Rád si utvářím názory na základě protinázorů a alternativních pohledů.*:+*
887725
6 -1
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
23.11., nikdo z vás to tady nevydržel tak dlouho ... :D
887727
23.11., nikdo z vás to tady nevydržel tak dlouho ... *:D*
887726
0 0
reagovat
reaguje na: Vincent
No Nut November. Pak je čas i energie na psaní.
887726
No Nut November. Pak je čas i energie na psaní.
887725
3 0
reagují: esmo
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2023.
Všechna práva vyhrazena.
Hosting zajišťuje: Stable.cz
Kontakty: Technická podpora | Redakce

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se