Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek

Diskova (herní) kronika

Po těžké nemoci zemřel Julian Lefay, otec The Elder Scrolls, hlavní vývojář Areny a Daggerfallu. :(

Uvidíme, co bude s The Wayward Realms, duchovním nástupcem Daggerfallu.
950007
Po těžké nemoci zemřel Julian Lefay, otec The Elder Scrolls, hlavní vývojář Areny a Daggerfallu. :( Uvidíme, co bude s [url=https://www.youtube.com/watch?v=r3XXGVCEhNI]The Wayward Realms[/url], duchovním nástupcem Daggerfallu.
Diskova (herní) kronika
4 0
reagovat
Tim Burton si vyhliadol predstaviteľku do svojho ďalšieho projektu.
949860
Tim Burton si vyhliadol [url=https://www.comingsoon.net/movies/news/2006295-margot-robbie-tim-burton-sci-fi-movie]predstaviteľku[/url] do svojho ďalšieho projektu.
1 0
reagovat
reaguje na: esmo
Jo! Konečně to neni zas.ana onlineovka, jako většina hororů převedených do her.
949853
Jo! Konečně to neni zas.ana onlineovka, jako většina hororů převedených do her.
949846
5 0
reagovat

Clive Barker’s Hellraiser: Revival

949846
[url=https://youtu.be/R88QdlIlg-E?si=DXzLcr7zcNlzTbJT]https://youtu.be/R88QdlIlg-E?si=DXzLcr7zcNlzTbJT[/url]
Clive Barker’s Hellraiser: Revival
4 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: departed
Jedna z věcí, která mě úkrutně srala na trojce byl omezený zásobník ve všech zbraní. Ani ne tak to, že může nosit jen dvě ala "realističnost". Dal se sice upgradovat, ale za neskutečné prachy, které na začátku hry nikdo neměl.

Prostě se s tím nedali kosit nepřátelé, kteří klidně stříleli dál po dvou ranách do hlavy a spawnovali se úplně random po mapě. Repetovní mise se tak umocnily opakovaným restartem.

No a hle, Domovina zřejmě bude mít stejný systém, páč ho měla i Definitivka. Jako chápu to rozhodnutí a odlišení se od konkurence, ale v reálném hraní to moc pohodlné není ani v nižsí obtížnosti.
949614
Jedna z věcí, která mě úkrutně srala na trojce byl omezený zásobník ve všech zbraní. Ani ne tak to, že může nosit jen dvě ala "realističnost". Dal se sice upgradovat, ale za neskutečné prachy, které na začátku hry nikdo neměl. Prostě se s tím nedali kosit nepřátelé, kteří klidně stříleli dál po dvou ranách do hlavy a spawnovali se úplně random po mapě. Repetovní mise se tak umocnily opakovaným restartem. No a hle, Domovina zřejmě bude mít stejný systém, páč ho měla i Definitivka. Jako chápu to rozhodnutí a odlišení se od konkurence, ale v reálném hraní to moc pohodlné není ani v nižsí obtížnosti.
949581
1 0
reagovat

Mafia III

V rámci přípravy na čtyřku jsem si zopakoval všechny tři předešlý díly a tenhle po osmi letech.

Je to dobrá hra, je to dobrá Mafia hra, ale trpí na nešťastný rozhodnutí udělat design misí takový, jaký tady je. Jde sice o open world, oproti předešlým dílům, ale repetitivnost vedlejších (a některých hlavních) misí je po chvíli lehce úmorná.

Přitom technicky je hra na špičce a určitě byla o to víc v době vydání. Lincolnovo animace, když se z mířícího módu přepne do běhu je unikátní detail v rámci fyziky. Jízdní model; střelba; rozvržení New Bordeaux; herecký výkony (John Donovan je vynikající vedlejší postava, napsaná a zahraná absolutně skvěle); styl, jakým je příběh vyprávěn (dokumentární) -- všechno fakt zábavný a chytlavý.

Ale teď to nejdůležitější - třešnička na dortu - licencovaný dobový písničky! 🎶
Jakože ten přehršel legendárních kapel, zpěváků či individuálních songů bylo to nejlepší, proč mě bavilo jezdit repetitivně z A do B.

The Rolling Stones, The Animals, Elvis Presley, Johnny Cash, Steppenwolf, Jimi Hendrix, Jefferson Airplane, Creedence Clearwater Revival apod. Jakože tvle. 🤤

A stejně jako i ve dvojce, i tady jsou k sebrání nejlepší collectibles všetkých čas - Playboy magazíny. Ty furt vedou. 👀
949581
V rámci přípravy na čtyřku jsem si zopakoval všechny tři předešlý díly a tenhle po osmi letech. Je to dobrá hra, je to dobrá Mafia hra, ale trpí na nešťastný rozhodnutí udělat design misí takový, jaký tady je. Jde sice o open world, oproti předešlým dílům, ale repetitivnost vedlejších (a některých hlavních) misí je po chvíli lehce úmorná. Přitom technicky je hra na špičce a určitě byla o to víc v době vydání. Lincolnovo animace, když se z mířícího módu přepne do běhu je unikátní detail v rámci fyziky. Jízdní model; střelba; rozvržení New Bordeaux; herecký výkony (John Donovan je vynikající vedlejší postava, napsaná a zahraná absolutně skvěle); styl, jakým je příběh vyprávěn (dokumentární) -- všechno fakt zábavný a chytlavý. Ale teď to nejdůležitější - třešnička na dortu - [i][b]licencovaný dobový písničky![/b][/i] 🎶 Jakože ten přehršel legendárních kapel, zpěváků či individuálních songů bylo to nejlepší, proč mě bavilo jezdit repetitivně z A do B. The Rolling Stones, The Animals, Elvis Presley, Johnny Cash, Steppenwolf, Jimi Hendrix, Jefferson Airplane, Creedence Clearwater Revival apod. Jakože tvle. 🤤 A stejně jako i ve dvojce, i tady jsou k sebrání nejlepší collectibles všetkých čas - Playboy magazíny. Ty furt vedou. 👀
Mafia III
8 0
reagují: Cinefil
reagovat
Skill Up spouští nový herní web www.thisweekinvideogames.com  :+
949232
Skill Up spouští nový herní web www.thisweekinvideogames.com  *:+*
2 0
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Díky. To bude moje první Civilizace hra tedy. Jsem zvědav.:D
949223
Díky. To bude moje první Civilizace hra tedy. Jsem zvědav.*:D*
949215
0 0
reagovat
Na Epicu je právě zdarma Civilization 6 - Platinum Edition. Ano, kompletní edice hry z 2020 včetně všech DLC a obou datadisků. Běžná cena 2000 Kč.
949215
Na Epicu je právě zdarma Civilization 6 - Platinum Edition. Ano, kompletní edice hry z 2020 včetně všech DLC a obou datadisků. Běžná cena 2000 Kč.
5 0
reagují: Godlike
reagovat
949112
[url=https://www.youtube.com/watch?v=xhlLJvw73DA&ab_channel=Gu1maz]If Red Dead Redemption 2 was made by other companies...[/url]
4 0
reagovat

Robocop: Rogue City

Jo, o tomhle už jsem tu psal, protože jsem tu krabku kupoval vloni před svátky a letos jsem s hraním marnej. Proběhnu si za večer, dva jednohubky jako Guns, Gore & Cannoli, ale pak koukám, co tu mám rozehráno a třeba Robocopa od prosince. Vím, že mě to ze začátku nestrhlo i přes famózní model destrukce, ať už okolí či hlav nepřátel. Ale postupně jsem si ten cíl vyčistit hořící Detroit bral víc a víc osobně :+ Překvapilo mě, jak se pracuje s příběhem ... respektive tehdy od oznámení, spíš bych čekal v horším případě něco jako ty ne moc povedené hry s Terminátorem. Výsledek bych neoznačil „pouhou střílečkou“, depresivní halucinace v hlavě Murphyho připomenou trochu Maxe Paynea a hra má určitě své překvapivé momenty. Možná vycházím ze cviku, nelikvidoval jsem vše levou zadní, takže když se ukázalo, že mám opět uzemnit ED-209, přál jsem si, ať shoří předem. Chvíle, kdy se při větší akci rozezní to legendární theme od Poledourise, to je čirá blaženost. Blaženost srovnat všechny se zemí a buď si rovnou jít pustit film, nebo vyhlížet Unfinished Business příští týden. 
948660
Jo, o tomhle už jsem tu psal, protože jsem tu krabku kupoval vloni před svátky a letos jsem s hraním marnej. Proběhnu si za večer, dva jednohubky jako Guns, Gore & Cannoli, ale pak koukám, co tu mám rozehráno a třeba Robocopa od prosince. Vím, že mě to ze začátku nestrhlo i přes famózní model destrukce, ať už okolí či hlav nepřátel. Ale postupně jsem si ten cíl vyčistit hořící Detroit bral víc a víc osobně *:+* Překvapilo mě, jak se pracuje s příběhem ... respektive tehdy od oznámení, spíš bych čekal v horším případě něco jako ty ne moc povedené hry s Terminátorem. Výsledek bych neoznačil „pouhou střílečkou“, depresivní halucinace v hlavě Murphyho připomenou trochu Maxe Paynea a hra má určitě své překvapivé momenty. Možná vycházím ze cviku, nelikvidoval jsem vše levou zadní, takže když se ukázalo, že mám opět uzemnit ED-209, přál jsem si, ať shoří předem. Chvíle, kdy se při větší akci rozezní to legendární theme od Poledourise, to je čirá blaženost. Blaženost srovnat všechny se zemí a buď si rovnou jít pustit film, nebo vyhlížet Unfinished Business příští týden. 
Robocop: Rogue City
6 0
reagovat
Commodore má nového majiteľa a vydávajú nový model :+
link
link
948482
Commodore má nového majiteľa a vydávajú nový model *:+* https://youtu.be/S2fGP59mJ5M?si=w9vDzcO01ZjSA_Bl https://www.commodore.net/
3 0
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Těším se a jakkoliv mě i ty hezčí limitky ovladačů míjely, tohle když se někde objeví, tak asi stojí pak za zmar pokusit se předobjednat a zjistit, že mi to esmo všechno vyprodal :) ale zrovna tenhle bych asi případně i odkoupil :D i se to hodí, protože u aktuálního už je R2/L2 lenivý jak já.
948416
Těším se a jakkoliv mě i ty hezčí limitky ovladačů míjely, tohle když se někde objeví, tak asi stojí pak za zmar pokusit se předobjednat a zjistit, že mi to esmo všechno vyprodal :) ale zrovna tenhle bych asi případně i odkoupil *:D* i se to hodí, protože u aktuálního už je R2/L2 lenivý jak já.
948318
0 0
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Čiže namiesto tých postojov, ktoré boli v jednotke, teraz budú rôzne zbrane. Nice. :+
948335
Čiže namiesto tých postojov, ktoré boli v jednotke, teraz budú rôzne zbrane. Nice. *:+*
948318
0 0
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Ten DualSense ti pak prodám .... :)
948320
Ten DualSense ti pak prodám .... *:)*
948318
3 0
reagovat
Ghost of Yotei State of Play


  • Hra Ghost of Yōtei nabídne největší svobodu, jakou kdy studio Sucker Punch doposud nabídlo
  • Atsu je považována za Onryo a jde po Yotei 6, které chce po šestnácti letech od prvního setkání zlikvidovat. To je ale téměř nemožný úkol a bude to vyžadovat postavit se více než tisícovce čepelí.
  • S každým vítězstvím se bude o Atsu šířit ještě strašidelnější příběh.
  • Když Atsu navštíví svůj rodný dům, bude možné hru přepnout kdykoliv do minulosti. Tím bude možné více odhalit minulost hlavní hrdinky.
  • Vývojáři slibují rozsáhlý a bohatý svět, který bude lákat k prozkoumávání. Průzkum bude důležitý, aby mohla Atsu objevit další vodítka a dobrodružství.
  • Na Atsu je vypsána odměna, ale sama může lovit, aby si vydělala nějaké peníze, jenž ji pomohou při její cestě za pomstou.
  • Hra staví na intenzivních a realisticky zpracovaných soubojích
  • Atsu bude moci využívat větší množství zbraní, mezi nimiž je – katana, kopí, kusarigamu, ódači nebo dva meče. Každá zbraň má vlastní sadu útoků i vylepšení.
  • Mezi dalšmi zbraněmi jsou Kinai, dýmovnice, luky nebo pušky
  • Mezi zbraněmi je možné přepínat, a tím získat výhodu nad různými typy nepřátel
  • Další schopnosti bude možné si odemknout u oltářů
  • Atsu bude mít řadu spojenců, mezi nimi i záhadný vlk
  • Bude možné si různě přizpůsobit vybavení, ale také jsou připraveny různé oblečky a doplňky pro Atsu
  • Nebude chybět Photo režim s velkým množstvím nastavení
  • Důležitou součástí je hudba, za nímž stojí hudební skladatel Toma Otowa a další umělci.
  • Ghost of Yōtei bude možné hrát s japonským dabingem i plnou synchronizací rtů pro japonský dabing.
  • Hra bude mít opět černobílý režim inspirovaný filmy režiséra Akiry Kurosawy.
  • Vývojáři také oslovili další dva vlivné režiséry. Prvním byl Takashi Miike, jenž stojí za filmem 13 samurajů. Jeho režim bude mít kameru blíže soubojům a nabídne syrovější zážitek s větším množství krve. Druhým režisérem je Shinichirō Watanabe, jenž stojí za Samurai Champloo.
  • Začátkem října vyjde konzole PlayStation 5 a DualSense inspirovaný hrou Ghost of Yōtei.

Bude to nářez a za ten DualSense bych dal i jajco.:+
948318
[url=https://youtu.be/cgM6poO2JmY?si=WpK0JJl0L-dwzZ1N]Ghost of Yotei State of Play [/url] [list][*]Hra Ghost of Yōtei nabídne největší svobodu, jakou kdy studio Sucker Punch doposud nabídlo[/*][*]Atsu je považována za Onryo a jde po Yotei 6, které chce po šestnácti letech od prvního setkání zlikvidovat. To je ale téměř nemožný úkol a bude to vyžadovat postavit se více než tisícovce čepelí.[/*][*]S každým vítězstvím se bude o Atsu šířit ještě strašidelnější příběh.[/*][*]Když Atsu navštíví svůj rodný dům, bude možné hru přepnout kdykoliv do minulosti. Tím bude možné více odhalit minulost hlavní hrdinky.[/*][*]Vývojáři slibují rozsáhlý a bohatý svět, který bude lákat k prozkoumávání. Průzkum bude důležitý, aby mohla Atsu objevit další vodítka a dobrodružství.[/*][*]Na Atsu je vypsána odměna, ale sama může lovit, aby si vydělala nějaké peníze, jenž ji pomohou při její cestě za pomstou.[/*][*]Hra staví na intenzivních a realisticky zpracovaných soubojích[/*][*]Atsu bude moci využívat větší množství zbraní, mezi nimiž je – katana, kopí, kusarigamu, ódači nebo dva meče. Každá zbraň má vlastní sadu útoků i vylepšení.[/*][*]Mezi dalšmi zbraněmi jsou Kinai, dýmovnice, luky nebo pušky[/*][*]Mezi zbraněmi je možné přepínat, a tím získat výhodu nad různými typy nepřátel[/*][*]Další schopnosti bude možné si odemknout u oltářů[/*][*]Atsu bude mít řadu spojenců, mezi nimi i záhadný vlk[/*][*]Bude možné si různě přizpůsobit vybavení, ale také jsou připraveny různé oblečky a doplňky pro Atsu[/*][*]Nebude chybět Photo režim s velkým množstvím nastavení[/*][*]Důležitou součástí je hudba, za nímž stojí hudební skladatel Toma Otowa a další umělci.[/*][*]Ghost of Yōtei bude možné hrát s japonským dabingem i plnou synchronizací rtů pro japonský dabing.[/*][*]Hra bude mít opět černobílý režim inspirovaný filmy režiséra Akiry Kurosawy.[/*][*]Vývojáři také oslovili další dva vlivné režiséry. Prvním byl Takashi Miike, jenž stojí za filmem 13 samurajů. Jeho režim bude mít kameru blíže soubojům a nabídne syrovější zážitek s větším množství krve. Druhým režisérem je Shinichirō Watanabe, jenž stojí za Samurai Champloo.[/*][*]Začátkem října vyjde konzole PlayStation 5 a DualSense inspirovaný hrou Ghost of Yōtei.[/*][/list] Bude to nářez a za ten [url=https://ibb.co/j9m9Xyrd]DualSense[/url] bych dal i jajco.*:+*
8 0
reagují: Ash_Black, Muel, esmo
reagovat
reaguje na: Haggar
Jo a konečně jsou tam ti, co tam měli být od začátku.:+ ❤️
948284
Jo a konečně jsou tam [url=https://imgur.com/a/wurb3ae]ti[/url], co tam měli být od začátku.*:+* ❤️
948283
1 0
reagovat

Astro Bot

Astro Bot dostal nové levely a obtížnost podle mě docela přitvrzuje. Což beru jednoznačně pozitivně.
948283
Astro Bot dostal nové levely a obtížnost podle mě docela přitvrzuje. Což beru jednoznačně pozitivně.
Astro Bot
2 0
reagují: Ex-SOLDIER
reagovat

Life is Strange 4x04 - 4x05

Poslední dvě kapitoly už kvaltujou ve zběsilém tempu dopředu. Seriálový fanatici pochopitelně už během hraní postřehnou, že závěrečná cca třetina poslední kapitoly je hlavně lákadlem na pátý díl a že tady se spousta věcí neuzavře, což je docela změna oproti předchozím dílům. Tak uvidíme. Pochopitelně, všichni moc dobře víme, jak to dopadá, když se nějaká postava přetěží na maximum...Každopádně po tom, aby se začal budovat krom postav i samotný ten nadpřirozený svět, tak po tom jsem volal už před premiérou čtyřky, tak jsem rád, že to k tomu směřuje. I-když teda trochu jinak, než jsem předpokládal...
Zatim jsem teda za návrat Max velmi rád. Pořád jí považuju za jednu z nejlepších videoherních postav posledních let a její charakter ve čtyřce je velmi dobře rozvinut, i s podporou nostalgických prvků, kterých je v páté kapitole už možná víc, než by muselo být, ale s ohledem na to, že je to pořád teprve její druhý výskyt a dá se brát jako "normání" člověk, tak má její osobní trauma a vzpomínky pořád jasné opodstatnění. 

Co mě trošku zklamalo, tak je soundtrack vybraných písní. Ještě si ho asi přejedu znova, ale zatim bych řekl, že je ze všech čtyř dílů nejslabší a asi si ani nevyberu song na opětovné poslouchání. Nejlepší je nakonec asi ten originální trailerový motiv, který je následně použit i ve hře.
947209
Poslední dvě kapitoly už kvaltujou ve zběsilém tempu dopředu. Seriálový fanatici pochopitelně už během hraní postřehnou, že závěrečná cca třetina poslední kapitoly je hlavně [spoiler]lákadlem na pátý díl a že tady se spousta věcí neuzavře[/spoiler], což je docela změna oproti předchozím dílům. Tak uvidíme. Pochopitelně, všichni moc dobře víme, jak to dopadá, když se nějaká postava přetěží na maximum...Každopádně po tom, aby se začal budovat krom postav i samotný ten nadpřirozený svět, tak po tom jsem volal už před premiérou čtyřky, tak jsem rád, že to k tomu směřuje. I-když teda trochu jinak, než jsem předpokládal... Zatim jsem teda za návrat Max velmi rád. Pořád jí považuju za jednu z nejlepších videoherních postav posledních let a její charakter ve čtyřce je velmi dobře rozvinut, i s podporou nostalgických prvků, kterých je v páté kapitole už možná víc, než by muselo být, ale s ohledem na to, že je to pořád teprve její druhý výskyt a dá se brát jako "normání" člověk, tak má její osobní trauma a vzpomínky pořád jasné opodstatnění.  Co mě trošku zklamalo, tak je soundtrack vybraných písní. Ještě si ho asi přejedu znova, ale zatim bych řekl, že je ze všech čtyř dílů nejslabší a asi si ani nevyberu song na opětovné poslouchání. Nejlepší je nakonec asi ten originální trailerový motiv, který je následně použit i ve hře.
Life is Strange 4x04 - 4x05
0 0
reagovat
reaguje na: esmo
S těma postavama absolutně nechápu, ale jasný. Nevím, kdy jsem byl natolik investovaný do každé jedné z nich a celkového příběhu. Ono to kolikrát stojí spoustu povídání, ale tady ty dialogy aspoň nejsou prázdný. Každý to má nějak, I guess.:+

Jo, ale to mě na těch levelech právě bavilo. Zase trochu rozdíl od těch obřích a mnohdy prázdných světů. Ono takhle, ta hra není dokonalá, ale zatím pro mě jednoznačná GOTY.

Top. Těšing.:+
946770
S těma postavama absolutně nechápu, ale jasný. Nevím, kdy jsem byl natolik investovaný do každé jedné z nich a celkového příběhu. Ono to kolikrát stojí spoustu povídání, ale tady ty dialogy aspoň nejsou prázdný. Každý to má nějak, I guess.*:+* Jo, ale to mě na těch levelech právě bavilo. Zase trochu rozdíl od těch obřích a mnohdy prázdných světů. Ono takhle, ta hra není dokonalá, ale zatím pro mě jednoznačná GOTY. Top. Těšing.*:+*
946768
1 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

TOPlist