Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 361 - 380 Napsat příspěvek
reaguje na: do_Od
Já rozvinu jeden z těch mnou sledovaných indie projektů:
Je to Prehistoric kingdom, indie jako řemen, v early accesu prodávaný za 25 éček.
Proti němu stojí AAA Jurassic world Evolution, zanedlouho ve své třetí iteraci, s cenovkou éček šedesáti a všemi těmi radostmi, co popsal Gonzi.
Aby bylo jasno, jsem fanda tohohle úzkého subžánru, takže koupené mám oboje, u obou chápu cenovky (u JWE se platí nemalou měrou za značku a jsem s tím smířený), všechny klady (je jich dost, u obou titulů), ale také zápory (a že jich je také požehnaně, nepřekvapivě u obou titulů).
tl;dr: Až na licenci ty hry dělají úplně to samé, jsou přímými konkurenty. Jedno je AAA hra s AAA cenou, druhé indie s indie cenou.
Co nechápu je, že tu naběhneš a říkáš, že co to jako někdo žvaní, že přece je to to a né ono a nedá se to srovnávat. Jenže ono se to srovnávat dá.
Nikdo tu asi nebude zpochybňovat, že si R* u toho GTA6 těch proklamovaných sto dolarů nezaslouží, či že i kdyby to prodával za dvacet, že by na tom stejně tak jako tak vydělal. Tady se uznává to, že reálně, alespoň co do očekávání, Silksong svým způsobem AAA titul je a že by si tu cenovku obhájili i dvakrát vyšší. Podobně, jako se zde nadávalo, že zrovna ten R* před rokem nasadil na port patnáct let staré hry plnou padesáti dolarovou cenovku...
953606
Já rozvinu jeden z těch mnou sledovaných indie projektů: Je to [url=https://store.steampowered.com/app/666150/Prehistoric_Kingdom/]Prehistoric kingdom[/url], indie jako řemen, v early accesu prodávaný za 25 éček. Proti němu stojí AAA [url=https://store.steampowered.com/app/2958130/Jurassic_World_Evolution_3/]Jurassic world Evolution[/url], zanedlouho ve své třetí iteraci, s cenovkou éček šedesáti a všemi těmi radostmi, co popsal Gonzi. Aby bylo jasno, jsem fanda tohohle úzkého subžánru, takže koupené mám oboje, u obou chápu cenovky (u JWE se platí nemalou měrou za značku a jsem s tím smířený), všechny klady (je jich dost, u obou titulů), ale také zápory (a že jich je také požehnaně, nepřekvapivě u obou titulů). tl;dr: Až na licenci ty hry dělají úplně to samé, jsou přímými konkurenty. Jedno je AAA hra s AAA cenou, druhé indie s indie cenou. Co nechápu je, že tu naběhneš a říkáš, že co to jako někdo žvaní, že přece je to to a né ono a nedá se to srovnávat. Jenže ono se to srovnávat dá. Nikdo tu asi nebude zpochybňovat, že si R* u toho GTA6 těch proklamovaných sto dolarů nezaslouží, či že i kdyby to prodával za dvacet, že by na tom stejně tak jako tak vydělal. Tady se uznává to, že reálně, alespoň co do očekávání, Silksong svým způsobem AAA titul je a že by si tu cenovku obhájili i dvakrát vyšší. Podobně, jako se zde nadávalo, že zrovna ten R* před rokem nasadil na port patnáct let staré hry plnou padesáti dolarovou cenovku...
953583
3 0
reagují: do_Od
reagovat
reaguje na: Snipsley
Imo i ten Battlefield 6 by klidně mohl stát 20 éček a ne, nezkrachovali by, kdyby to byla stejně dobrá hra jako Hollow Knight. Právě protože to jsou sračky, co vsázejí na brand memberberries a sto miliónové marketingy, aby aspoň pořádně vyždímali velryby na mikrotransakcích, tak si můžou dovolit znásilňovat i běžného spotřebitele vysokou cenovkou. Ten focus nejde na tvorbu dobré hry, ale na iluzi luxusního produktu. 
953604
Imo i ten Battlefield 6 by klidně mohl stát 20 éček a ne, nezkrachovali by, kdyby to byla stejně dobrá hra jako Hollow Knight. Právě protože to jsou sračky, co vsázejí na brand memberberries a sto miliónové marketingy, aby aspoň pořádně vyždímali velryby na mikrotransakcích, tak si můžou dovolit znásilňovat i běžného spotřebitele vysokou cenovkou. Ten focus nejde na tvorbu dobré hry, ale na iluzi luxusního produktu. 
953603
2 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Nabízí se nové Bloodlines 2 spíš...
953603
Nabízí se nové Bloodlines 2 spíš...
953584
3 0
reagují: Snipsley
reagovat
reaguje na: do_Od
Já nesrovnával velkou a malou produkci, ale business pohled "dodáme perfektní hru, však ona se prodá" vs "vytřískáme z toho maximum, a možná to i někoho bude bavit".

A ano, těší mě, že jedna z největších událostí léta je projektík slepený "dvěma nadšenci v obýváku" a prodávaný za $20. Stejně jako když si nějaký mnohamiliónový projekt hnaný businessem nabije rypák (např. Concord). Obojí totiž směřuje k lepším hrám. 

"Když dělá člověk svoji práci poctivě, lidé to ocení"

PS: Zrovna ten Battlefield vypadá jako jedna z lepších her... a víš proč? Protože si na předchozím Battlefieldu vylámali zuby (naštěstí).?)
953584
Já nesrovnával velkou a malou produkci, ale business pohled "dodáme perfektní hru, však ona se prodá" vs "vytřískáme z toho maximum, a možná to i někoho bude bavit". A ano, těší mě, že jedna z největších událostí léta je projektík slepený "dvěma nadšenci v obýváku" a prodávaný za $20. Stejně jako když si nějaký mnohamiliónový projekt hnaný businessem nabije rypák (např. Concord). Obojí totiž směřuje k lepším hrám.  [i]"Když dělá člověk svoji práci poctivě, lidé to ocení" [/i] PS: Zrovna ten Battlefield vypadá jako jedna z lepších her... a víš proč? Protože si na předchozím Battlefieldu vylámali zuby (naštěstí).*?)*
953583
5 0
reagují: Snipsley
reagovat
reaguje na: verbst
Ten sarkasmus není to co nechápu....

Gonzi srovnává indie hru s něčím jako dejme tomu Battlefield 6 a stěžuje si, že to nemůže stát taky 20 éček a být to bez premium obsahu.

Samozřejmě, že by mohlo. Pokud by chtěli zkrachovat. Prostě úplně nesmyslný křičení na mraky, lol.
953583
Ten sarkasmus není to co nechápu.... Gonzi srovnává indie hru s něčím jako dejme tomu Battlefield 6 a stěžuje si, že to nemůže stát taky 20 éček a být to bez premium obsahu. Samozřejmě, že by mohlo. Pokud by chtěli zkrachovat. Prostě úplně nesmyslný křičení na mraky, lol.
953580
1 -2
reagují: KARLOS, Gonzi
reagovat
reaguje na: connor
Ja měl ma to nachystaný litr bez nějakého váhání.
Dvakrát si ji ale kupovat kvůli tomu nebudu :D
953581
Ja měl ma to nachystaný litr bez nějakého váhání. Dvakrát si ji ale kupovat kvůli tomu nebudu *:D*
953567
1 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Nebyl to sarkasmus od Gonziho? :D
953580
Nebyl to sarkasmus od Gonziho? *:D*
953565
2 0
reagují: do_Od
reagovat
reaguje na: Gonzi
Souhlasím. Ovšem já psal o financovaní a na to navazujícího samotného vývoje, ne nutně o kvalitách.
953576
Souhlasím. Ovšem já psal o financovaní a na to navazujícího samotného vývoje, ne nutně o kvalitách.
953572
1 0
reagovat
reaguje na: connor
To jim neberu, však je to jejich byznys. Ale to srovnání s AAA hrama jsem moc nepobral, úplně jiný nároky na všechno.
953575
To jim neberu, však je to jejich byznys. Ale to srovnání s AAA hrama jsem moc nepobral, úplně jiný nároky na všechno.
953567
2 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
Tak on to je celkově bullshit argument, protože víc lidí ti zvětšuje měřítko, ne kvalitu. Ty hry za stovky miliónů dolarů mají často mnohem primitivnější combat než tahle indie plošinovka od dvou lidí. :D

quality > quantity
953572
Tak on to je celkově bullshit argument, protože víc lidí ti zvětšuje měřítko, ne kvalitu. Ty hry za stovky miliónů dolarů mají často mnohem primitivnější combat než tahle indie plošinovka od dvou lidí. *:D* quality > quantity
953568
1 0
reagují: KARLOS
reagovat
No, ten malý tým zárukou úspěchu a udržení nákladů na uzdě taky není. Čím menší tým, tím delší vývoj. V nějaké rozumné rovině se to vykryje, ale zrovna já sleduji dva projekty, oba malých týmů, které se zlomily do endless vývoje. A nejčastější argument kritiků? Že to tým natahuje, protože má podporu z Patreonu... což při těch výsledcích, které jsou na druhý pohled patrné, je kritika podpásová.
Jeden z těch projektů narovinu adresoval, že kdyby nastavil o Early accesu cenu o pět doláčů výš (a že ji tak nenastavili, protože úzce zaměřená indie hra přece nemůže přelézt dvacet babek), pak by se stávajícími prodeji nemuseli rok a půl před full releasem sahat po tom Patreonu. A že kdyby jich nebylo osm, ale dvanáct, ten full release by měli o ten rok a půl dřív...
Tím chci říct - ano, ta hra je třeba plošinovka, ale pokud je dnes hlavním rozdílem tříáčkové hry od indie to, že tam máte herce, co natočí mocap a dialogy a technologie stejně stavíte na UE5ce (třeba to loňské SW), pak se ty cenovky začínají pěkně rozmazávat...
953568
No, ten malý tým zárukou úspěchu a udržení nákladů na uzdě taky není. Čím menší tým, tím delší vývoj. V nějaké rozumné rovině se to vykryje, ale zrovna já sleduji dva projekty, oba malých týmů, které se zlomily do endless vývoje. A nejčastější argument kritiků? Že to tým natahuje, protože má podporu z Patreonu... což při těch výsledcích, které jsou na druhý pohled patrné, je kritika podpásová. Jeden z těch projektů narovinu adresoval, že kdyby nastavil o Early accesu cenu o pět doláčů výš (a že ji tak nenastavili, protože úzce zaměřená indie hra přece nemůže přelézt dvacet babek), pak by se stávajícími prodeji nemuseli rok a půl před full releasem sahat po tom Patreonu. A že kdyby jich nebylo osm, ale dvanáct, ten full release by měli o ten rok a půl dřív... Tím chci říct - ano, ta hra je třeba plošinovka, ale pokud je dnes hlavním rozdílem tříáčkové hry od indie to, že tam máte herce, co natočí mocap a dialogy a technologie stejně stavíte na UE5ce (třeba to loňské SW), pak se ty cenovky začínají pěkně rozmazávat...
2 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: do_Od
Stále, pointa je to, že by si Team Cherry klidně mohli dát cenu dvojnásobnou a všichni by to koupili. Je to extrémně vyhypovaná a očekáváná hra od tvůrců, kteří udělali jednu z nejlepších metroidvanií vůbec. 
Ale jim jde prostě stále hlavně o to, aby si tu hru mohlo pořídit co nejvíc hráčů. A stále to jsou nadšenci a srdcaři, co jim o peníze moc nejde, nic jim nestouplo do hlav. :)
Samozřejmě na druhou stranu chápu, že kdyby na hře dělal tým 100 lidí, tak by cena asi musela být vyšší. Když to děláš v týmu tří lidí (+ nějací VAs, skladatel, hudebníci atd.), tak si můžeš dovolit všelico. 
953567
Stále, pointa je to, že by si Team Cherry klidně mohli dát cenu dvojnásobnou a všichni by to koupili. Je to extrémně vyhypovaná a očekáváná hra od tvůrců, kteří udělali jednu z nejlepších metroidvanií vůbec.  Ale jim jde prostě stále hlavně o to, aby si tu hru mohlo pořídit co nejvíc hráčů. A stále to jsou nadšenci a srdcaři, co jim o peníze moc nejde, nic jim nestouplo do hlav. *:)* Samozřejmě na druhou stranu chápu, že kdyby na hře dělal tým 100 lidí, tak by cena asi musela být vyšší. Když to děláš v týmu tří lidí (+ nějací VAs, skladatel, hudebníci atd.), tak si můžeš dovolit všelico. 
953565
4 0
reagují: (=LIFTY=), do_Od
reagovat
reaguje na: connor
A Kickstarteroví backeři osm let starý hry ho dostanou zadarmo, protože to původně mělo bejt jen DLC k Hollow Knightovi, tedy součást odměn za podporu 8):+
953566
A Kickstarteroví backeři osm let starý hry [url=https://www.kickstarter.com/projects/11662585/hollow-knight/posts/4467168]ho dostanou zadarmo[/url], protože to původně mělo bejt jen DLC k Hollow Knightovi, tedy součást odměn za podporu *8)**:+*
953550
2 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Asi protože to je plošinovka co nestála stovky milionů? Just a guess. 
953565
Asi protože to je plošinovka co nestála stovky milionů? Just a guess. 
953561
2 -7
reagují: verbst, connor
reagovat
reaguje na: connor
A proč to není za $80, nemá to premium obsah za příplatek a always online DRM? Jak se to vůbec může uživit, bez vyjebávání se zákazníkem? Nechápu :-.
953561
A proč to není za $80, nemá to premium obsah za příplatek a always online DRM? Jak se to vůbec může uživit, bez vyjebávání se zákazníkem? Nechápu *:-*.
953550
5 0
reagují: do_Od
reagovat
reaguje na: connor
:o:o:o
953560
*:o**:o**:o*
953550
0 0
reagovat
Silksong bude stát 20 eur. :)
953550
Silksong bude stát 20 eur. *:)*
2 0
reagují: Kostěj, Gonzi, (=LIFTY=)
reagovat
Já vim, že teď celej svět čeká na Silksong, ale tvůrci Streets of Rage IV vydali ve čtvrtek novýho Shinobiho a je to nepřekvapivě velká paráda ;):+

Žijeme ve zlatejch časech pro plošinovkáře 8)
953529
Já vim, že teď celej svět čeká na Silksong, ale tvůrci Streets of Rage IV vydali ve čtvrtek novýho Shinobiho a je to nepřekvapivě [url=https://store.steampowered.com/app/2361770/SHINOBI_Art_of_Vengeance/]velká paráda *;)*[/url]*:+* Žijeme ve zlatejch časech pro plošinovkáře *8)*
2 0
reagovat
reaguje na: connor
Nejlepší je, jak se všechny indie hry z ní pos.aly:D
953358
Nejlepší je, jak se [url=https://games.tiscali.cz/novinky/hollow-knight-silksong-prekopal-herni-kalendar-indie-vyvojari-ustupuji-behemotovi-604736]všechny[/url] indie hry z ní pos.aly*:D*
953357
0 0
reagovat
953357
[url=https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fi.redd.it%2Fwt6qm2mapxlf1.jpeg]Rozhovor se slečnou Hornet.[/url] *:))**:+*
1 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se