Ok, I'll bite:
Mám GT86 - což je sporťák v ceně oktávky, v toyota kvalitě a s běžnou cenou náhradních dílů, servisek apod. Když s tím jedu na přemisťování se, tak je to auto. Nic co by stálo za řeč (tedy, pokud tě netěší sedět ve sporťáku - mě po těch x letech pořád jo). Když jedu normálně, tak to žere cca 8.6L (normálně myslím hodně dálnice a 130-140kmh), takže nic nedostupného. Gumy to má jako Prius, takže mě jejich pravidelná likvidace na okruhu extra netíží.
Čímž se dostáváme k tomu, že jet s autem na okruh není nijak nedostupné: Objel jsem s tím párkrát sever Evropy, byl jsem s tím na Nurburgringu, byl jsem s tím v alpách na celodenním driftování na sněhové trati, na škole driftu a hlavně několikkrát v Sosnové, na nějaké to pogumováníčko.
Mimo okruhy jezdím slušně btw a k závodníkům na silnici mám silný odpor.
> Sporťáky jsou v Česku k hovnu.
Ne
> Silnice zničené
Stačí si nekoupit Ferrari
> drahý benzín/nafta
Tak si nekupuj něco, co žere 16/100 i když brzdíš z kopce
> kokoti, který Ti škrábnou, ťuknou atd.
asi nevím, jak to vyřeší nesporťák, každopádně jsem to naštěstí nezažil, byť to auto stává v celku často na sídlišti v Ostravě.
> náhradní díly za raketu, velké povinné rušení.
Opět, nekupuj Ferrari
Jako já připouštím, že to auto je poměrně unikátní (většina trhu je za a nesporťák s větším motorem a brzdama nebo za b sporťák splňující ty velké náklady obecně), ale existuje a i kdyby ne, tak je tady pořád alespoň mx5.
reaguje na:
hroubek
|
reagovat
|




