Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 161 - 180 Napsat příspěvek
reaguje na: do_Od
Vztahy v rodině byly v jedničce docela důležité, a taky to má trochu komplikovanější příběh než jen "Jdi cestou, zabij všechno, a na konci bude Diablo", takže by bylo asi dobré se s jedničkou aspoň seznámit přes nějaký recap. A nebo si ji prostě zahrát, je to zábavná rubanice, jen počítej s tím že pro skutečné dokončení příběhu je ji potřeba dohrát cca desetkrát - předpokládám že dvojka v tomhle bude fungovat stejně.
956031
Vztahy v rodině byly v jedničce docela důležité, a taky to má trochu komplikovanější příběh než jen "Jdi cestou, zabij všechno, a na konci bude Diablo", takže by bylo asi dobré se s jedničkou aspoň seznámit přes nějaký recap. A nebo si ji prostě zahrát, je to zábavná rubanice, jen počítej s tím že pro skutečné dokončení příběhu je ji potřeba dohrát cca desetkrát - předpokládám že dvojka v tomhle bude fungovat stejně.
956011
2 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Dvojku som ešte neskúšal. Ale podľa recenzií asi nemusíš hrať jednotku - i keď by si mal lebo je skvelá. Sú tam odkazy na prvý diel, postavy a nová hlavná postava je sestra hrdinu z jednotky. Ale hrateľnosť vyzerá rovnako
956025
Dvojku som ešte neskúšal. Ale podľa recenzií asi nemusíš hrať jednotku - i keď by si mal lebo je skvelá. Sú tam odkazy na prvý diel, postavy a nová hlavná postava je sestra hrdinu z jednotky. Ale hrateľnosť vyzerá rovnako
956011
2 0
reagovat
No jsem rád že Empire chválou taky nešetří link

Každopádně koukám, že vyšel taky Hades II, tak přemýšlím, jestli si teď "odpočinout" u toho nebo nové sezóny D4. Nehrál jsem jedničku, neví někdo, jestli to je potřeba? A zkoušel to už někdo?
956011
No jsem rád že Empire chválou taky nešetří https://www.empireonline.com/gaming/reviews/ghost-of-yotei/ Každopádně koukám, že vyšel taky Hades II, tak přemýšlím, jestli si teď "odpočinout" u toho nebo nové sezóny D4. Nehrál jsem jedničku, neví někdo, jestli to je potřeba? A zkoušel to už někdo?
1 0
reagují: Gonzi, HAL, RidleyCrowe
reagovat
reaguje na: departed
Já byl tak vděčnej za přidání možnosti zjemnit lekačky, protože to jsme na první hraní málem nekousnul.
955992
Já byl tak vděčnej za přidání možnosti zjemnit [spoiler]lekačky[/spoiler], protože to jsme na první hraní málem nekousnul.
955985
1 0
reagují: departed
reagovat
AW 2 je top hororový survival. Audiovizuální slast. Atmosférická špička. Přísně mrazivá při hraní v noci, ve tmě a se sluchátky!
Měl bych si nafackovat za to, že jsem to od day1 koupě v říjnu '23 ještě nerozehrál podruhé.

Navíc poslední hra s Jamesem McCaffereym. 💔
955985
AW 2 je top hororový survival. Audiovizuální slast. Atmosférická špička. Přísně mrazivá při hraní v noci, ve tmě a se sluchátky! Měl bych si nafackovat za to, že jsem to od day1 koupě v říjnu '23 ještě nerozehrál podruhé. Navíc poslední hra s Jamesem McCaffereym. 💔
2 0
reagují: yeniczek
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Alana určitě dej, je to strašně skvělý, až mě spíš trochu štve, že to lidi moc nekupovali a strčili to do Pluska…
955982
Alana určitě dej, je to strašně skvělý, až mě spíš trochu štve, že to lidi moc nekupovali a strčili to do Pluska…
955972
5 0
reagovat
reaguje na: connor
More of the same se bojím no, už datadisk prvniho dilu jsem kvůli tomu nedohrál...
Ale ono to vypadá tak hezky a Ondra zmíní moje TOP hry v nadpise, takže herní vkus máme stejný...
Možná úplně nebudu předobjednávat a počkám na lepší cenu.
Navic mi vyjde ten Alan Wake 2 a to je ideální hra na říjen.
955972
More of the same se bojím no, už datadisk prvniho dilu jsem kvůli tomu nedohrál... Ale ono to vypadá tak hezky a Ondra zmíní moje TOP hry v nadpise, takže herní vkus máme stejný... Možná úplně nebudu předobjednávat a počkám na lepší cenu. Navic mi vyjde ten Alan Wake 2 a to je ideální hra na říjen.
955923
4 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: do_Od
Holy shit Ondro!:+ Parádně napsaný, díky.
955954
Holy shit Ondro!*:+* Parádně napsaný, díky.
955913
0 0
reagovat
Jan Slavík z Games.cz jde ale trochu proti proudu a dal jenom 7/10. Prý příliš stejná hra a s nepříliš povedeným příběhem. 
955923
Jan Slavík z Games.cz jde ale trochu proti proudu a dal jenom 7/10. Prý příliš stejná hra a s nepříliš povedeným příběhem. 
0 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: do_Od
Ok, po přečtení hotovo, prodáno :+ (to platí i na toho Milese :D ). Kdy se k tomu všemu přesně dostanu vymyslim za běhu, ale Tsushima pro mě byla srdcovka na úrovni Red Dead Redemption 2, kdy jsem spoustu herního času trávil „jen“ vandrováním po mapě.
955917
Ok, po přečtení hotovo, prodáno *:+* (to platí i na toho Milese *:D* ). Kdy se k tomu všemu přesně dostanu vymyslim za běhu, ale Tsushima pro mě byla srdcovka na úrovni Red Dead Redemption 2, kdy jsem spoustu herního času trávil „jen“ vandrováním po mapě.
955913
1 0
reagovat

Ghost of Yotei moje dojmy

955913
https://refresher.cz/190132-RECENZE-Ghost-of-Yotei-je-samurajskou-akci-roku-Muze-se-srovnavat-s-The-Last-of-Us-2-i-God-of-War-Ragnarok
Ghost of Yotei moje dojmy
8 0
reagují: Godlike, Ash_Black
reagovat
reaguje na: Ash_Black
Stojí. Je to krátký, ale je to moc fajn a hlavně se to hodí mít dohraný před dvojkou, která na to volně navazuje.
955912
Stojí. Je to krátký, ale je to moc fajn a hlavně se to hodí mít dohraný před dvojkou, která na to volně navazuje.
955911
5 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Jako u jedničky mi stačilo už jen to, kdo mi v cut scéně přináší kafe, úvod s Kingpinem a vůbec ten první wow moment rozběhnutí a průletu mezi baráky. O tom, jak mě to strhlo příběhem a jak to dokáže ukočírovat x záporáků nemluvě :+ Ten Miles, to byl jen datadisk, že jo? Stojí za zahrání, krom toho že budu pobíhat zasněženym městem?
955911
Jako u jedničky mi stačilo už jen to, kdo mi v cut scéně přináší kafe, úvod s Kingpinem a vůbec ten první wow moment rozběhnutí a průletu mezi baráky. O tom, jak mě to strhlo příběhem a jak to dokáže ukočírovat x záporáků nemluvě *:+* Ten Miles, to byl jen datadisk, že jo? Stojí za zahrání, krom toho že budu pobíhat zasněženym městem?
955887
1 0
reagují: do_Od
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Mě Widow bavila první půlku. Velmi. Byl jsem nadšen a cítil jsem euforii u dokončení první fáze. Bavila by mě i ta druhá, kdyby to k ní pomalu eskalovalo. Pak bych to považoval za skvělý souboj.

Každopádně základ dobrého designu (není to dogma, ale já s tím velmi silně souzním) je, že hráči představíš problém safe space stylem (skok přes díru s podlahou), než to vygraduješ (skok přes díru bez podlahy). Pak jinde dáš mizící plošinky nad pevnou podlahu a až pak mu představíš místa, kde jsou mizící plošinky nad lávou... a časem i s enemákem, kterého jsi zas představil jinde, a časem je těch plošinek 10 v řadě, se třemi enemáky a nad lávou... ale k tomu dospěješ).

A to samé můžeš/máš dělat u bosse, ideální boss dělá něco, cos už cca viděl v sekci před ním (kudlanky v HK), a v rámci boje jen eskaluje co vše na tebe nasype (kudlanky v HK).

Tady? Na tebe vdova hází koule velmi čitelným způsobem, nebo běží po zemi velmi čitelným způsobem a dělá "lavinu", nebo na tebe útočí ze vzduchu velmi čitelným způsobem. Později přidá házení "5 koulí zaráz" apod - správná gradace. Jenže pak ji porazíš a... bořka přestane útočit ze vzduchu, ale dělá to ze země - což z toho dělá nový útok, s jiným timingem... a ty se jej učíš ve chvíli, kdy na tebe padají koule úplně novým způsobem. TZN se ti v jeden okamžik objeví dva nové a citelně jiné útoky, jejíchž timing musíš trénovat zaráz, ne postupně (špatný design) a aby ses k tomu tréningu vůbec dostal, tak musíš tu hru hrát "5 minut"... aby tě to pak samozřejmě zabilo za 10s, protože 2 masky per hit, velká šance na hit koulí a vdovou v "kombu", nepovedený punishing heal atd. atp. co jsem psal dřív (gating učení) = not hard, but punishing.
A o x pokusů později jsem objevil totální cheese a porazil ji tím, že jsem takticky stál.

Já to nepíšu jako "stop having fun" meme, ale ano, mě to nebaví. Nemyslím si, že ta hra má dobrý design, nemyslím si, že je těžká, ale že používá všechny levné postupy, jak ty věci prodlužovat.
Kdybych si teď vzal nový save, tak se dostanu tam kde jsem "za hodinu", protože není těžké to dělat, ale naučit se to dělat.

Pravá těžkost je v paletě bossových pohybů, v čase mezi signálem a úderem (tzn reakční čas), v čitelnosti jednotlivých signálů (tzn jak snadné je si je splést), v přesnosti hráčova vstupu, v kombinaci vícero prvků zaráz... a ano, opravdu mě překvapuje jak moc na tohle všechno Silksong sere a místo toho jede na "opruz" mechaniky.:-

/rant 
/silksong :D

PS: Hollow Knight je jedna z nejlepších her co jsem kdy hrál.
955900
Mě Widow bavila první půlku. Velmi. Byl jsem nadšen a cítil jsem euforii u dokončení první fáze. Bavila by mě i ta druhá, kdyby to k ní pomalu eskalovalo. Pak bych to považoval za skvělý souboj. Každopádně základ dobrého designu (není to dogma, ale já s tím velmi silně souzním) je, že hráči představíš problém safe space stylem (skok přes díru s podlahou), než to vygraduješ (skok přes díru bez podlahy). Pak jinde dáš mizící plošinky nad pevnou podlahu a až pak mu představíš místa, kde jsou mizící plošinky nad lávou... a časem i s enemákem, kterého jsi zas představil jinde, a časem je těch plošinek 10 v řadě, se třemi enemáky a nad lávou... ale k tomu [b]dospěješ[/b]). A to samé můžeš/máš dělat u bosse, ideální boss dělá něco, cos už cca viděl v sekci před ním (kudlanky v HK), a v rámci boje jen eskaluje co vše na tebe nasype (kudlanky v HK). Tady? [spoiler]Na tebe vdova hází koule velmi čitelným způsobem, nebo běží po zemi velmi čitelným způsobem a dělá "lavinu", nebo na tebe útočí ze vzduchu velmi čitelným způsobem. Později přidá házení "5 koulí zaráz" apod - správná gradace. Jenže pak ji porazíš a... bořka přestane útočit ze vzduchu, ale dělá to ze země - což z toho dělá nový útok, s jiným timingem... a ty se jej učíš ve chvíli, kdy na tebe padají koule úplně novým způsobem. [/spoiler]TZN se ti v jeden okamžik objeví dva nové a citelně jiné útoky, jejíchž timing musíš trénovat zaráz, ne postupně (špatný design) a aby ses k tomu tréningu vůbec dostal, tak musíš tu hru hrát "5 minut"... aby tě to pak samozřejmě zabilo za 10s, protože 2 masky per hit, velká šance na hit koulí a vdovou v "kombu", nepovedený punishing heal atd. atp. co jsem psal dřív (gating učení) = not hard, but punishing. A o x pokusů později jsem objevil totální cheese a porazil ji tím, že jsem takticky stál. Já to nepíšu jako "stop having fun" meme, ale ano, mě to nebaví. Nemyslím si, že ta hra má dobrý design, nemyslím si, že je těžká, ale že používá všechny levné postupy, jak ty věci prodlužovat. Kdybych si teď vzal nový save, tak se dostanu tam kde jsem "za hodinu", protože není těžké to [b][i]dělat[/i][/b], ale [i][b]naučit se[/b][/i] to dělat. Pravá těžkost je v paletě bossových pohybů, v čase mezi signálem a úderem (tzn reakční čas), v čitelnosti jednotlivých signálů (tzn jak snadné je si je splést), v přesnosti hráčova vstupu, v kombinaci vícero prvků zaráz... a ano, opravdu mě překvapuje jak moc na tohle všechno Silksong sere a místo toho jede na "opruz" mechaniky.*:-* /rant  /silksong *:D* PS: Hollow Knight je jedna z nejlepších her co jsem kdy hrál.
955862
0 0
reagovat
reaguje na: departed
Na konzolích asi jiná možnost není no, na pc ale jsou už mnoho let mody které vypadají mnohem líp než tenhle hnus. Působí to podobně jako remastery GTA.
955888
Na konzolích asi jiná možnost není no, na pc ale jsou už mnoho let mody které vypadají mnohem líp než tenhle hnus. Působí to podobně jako remastery GTA.
955879
1 0
reagovat
reaguje na: Ash_Black
Stejně jako u jedničky je tam naprosto výborná prace se záporaky.
To, co Sony nikdy nedokázal - Kraven a Venom ze hry by si natřeli ty filmové na chleba.
Ale to uz v prvním díle narozdil od Garfieldova Spider-mana skvěle fungovala Sinister Six.
Sestrih všech filmecku je nejlepší Spidey film od Raimiho dvojky.
955887
Stejně jako u jedničky je tam naprosto výborná prace se záporaky. To, co Sony nikdy nedokázal - Kraven a Venom ze hry by si natřeli ty filmové na chleba. Ale to uz v prvním díle narozdil od Garfieldova Spider-mana skvěle fungovala Sinister Six. Sestrih všech filmecku je nejlepší Spidey film od Raimiho dvojky.
955876
3 0
reagují: Ash_Black
reagovat
Wolverine vypadá kurevsky dobře! Jde o Insomniaky, takže se nebojím, že by zklamaly. A krve cákalo opravdu mnoho. 🤗

Remaster Deus Ex mě zaujal, protože jsem nikdy nehrál a teď by byla skvělá příležitost.

B6 kampaň že by návrat k výborný 3 a 4?
955879
[b][i]Wolverine[/i][/b] vypadá kurevsky dobře! Jde o Insomniaky, takže se nebojím, že by zklamaly. A krve cákalo opravdu mnoho. 🤗 Remaster [b][i]Deus Ex[/i][/b] mě zaujal, protože jsem nikdy nehrál a teď by byla skvělá příležitost. [b][i]B6[/i][/b] kampaň že by návrat k výborný 3 a 4?
1 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Ale prd, o poslední edice ovladačů byl tak chabej zájem, že jsem si udělal v poklidu pět předobjednávek a pak je postupně stornovával, protože ovladače byly i druhej den pořád dostupný.
Jediný co frčelo, tak Ghost of Yotei side panely. Ty na Pročko byly extrémně rychle pryč, že jsem se ani nestihl rozmyslet a ty na slimko byly taky dost rychle fuč.
Trh je přesycenej “limitovanýma” edicema, lidi už to tak nechtěji. Ještě když se dělá “re-release” některých edic.
955878
Ale prd, o poslední edice ovladačů byl tak chabej zájem, že jsem si udělal v poklidu pět předobjednávek a pak je postupně stornovával, protože ovladače byly i druhej den pořád dostupný. Jediný co frčelo, tak Ghost of Yotei side panely. Ty na Pročko byly extrémně rychle pryč, že jsem se ani nestihl rozmyslet a ty na slimko byly taky dost rychle fuč. Trh je přesycenej “limitovanýma” edicema, lidi už to tak nechtěji. Ještě když se dělá “re-release” některých edic.
955873
4 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Zrovna jsem včera koukal na komiksy, co chystá Crew, kde je mj. Wolverine a Predátor, a říkám si, kde je konec tý hře. Tak paráda :+ a když vidím to datum, do tý doby bych mohl zkusit Moralese a dvojku Spideyho, což mi doteď utíkalo.
955876
Zrovna jsem včera koukal na komiksy, co chystá Crew, kde je mj. Wolverine a Predátor, a říkám si, kde je konec tý hře. Tak paráda *:+* a když vidím to datum, do tý doby bych mohl zkusit Moralese a dvojku Spideyho, což mi doteď utíkalo.
955873
3 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
A Saros od tvůrců Returnal. :)
955874
A [url=https://www.youtube.com/watch?v=XtCS5tuvCKs]Saros[/url] od tvůrců Returnal. *:)*
1 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se