Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 201 - 220 Napsat příspěvek
Zrejme se chystá remaster od základu prvního Uncharted. Což je vlastně za mě jediný díl, který to opravdu potřebuje.
Když jsem sjížděl všechny díly po sobě, tak první je mnohem méně zábavný, než zbytek.
Ty nekonečné návaly úplně stejných nepřátel byly úmorné.
894568
Zrejme se chystá remaster od základu prvního Uncharted. Což je vlastně za mě jediný díl, který to opravdu potřebuje. Když jsem sjížděl všechny díly po sobě, tak první je mnohem méně zábavný, než zbytek. Ty nekonečné návaly úplně stejných nepřátel byly úmorné.
4 0
reagují: Papricek, connor
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Jo, po tomhle je myslím letošní GOTY prakticky jasná. 
894555
Jo, po tomhle je myslím letošní GOTY prakticky jasná. 
894523
0 -1
reagovat
reaguje na: earthworm
Čteš mi z duše, něco podobného jsem prožíval u FF16, což je asi akční řežba přístupná široké veřejnosti, oproti tomuto.
Ale měl jsem s tím obdobné "problémy", které popisuješ. 
894533
Čteš mi z duše, něco podobného jsem prožíval u FF16, což je asi akční řežba přístupná široké veřejnosti, oproti tomuto. Ale měl jsem s tím obdobné "problémy", které popisuješ. 
894530
0 0
reagovat
Já jsem s FF7 začal právě prvním remakem a nesedlo mi to, skončil jsem cca v půlce. Měl jsem hroznej problém primárně s chováním postav, tím jak mluví, příběh působil rozvlekle... což zpětně beru jako relevantní kritiku hlavně z důvodu, že jsem pak zkoušel originál a celá hra v něm byla scuknutá do 3 hodin a tempo bylo úplně parádní. Chování a způsob komunikace bych rozhodně nesváděl na "Japonsko", protože dlouhodobě hraju FFXIV, mám za sebou Personu 5 a další a nikde mi to nevadilo.
Gameplayově mě extrémně otravovalo to samý co u GoW Ragnarok, a to že každou minutu je někde "načítací těsná chodba", kde se musím koukat, jak se postavy pomalu soukají skrz něco.

Tím asi chci jenom říct, že to zase pro spoustu lidí dost potáhne nostalgie :D

Rebirth nezatracuju, protože ten open world vypadá hratelnostně podstatně zábavněji, ale rozhodně s tím počkám na větší slevu nebo snad časem PS+.
894530
Já jsem s FF7 začal právě prvním remakem a nesedlo mi to, skončil jsem cca v půlce. Měl jsem hroznej problém primárně s chováním postav, tím jak mluví, příběh působil rozvlekle... což zpětně beru jako relevantní kritiku hlavně z důvodu, že jsem pak zkoušel originál a celá hra v něm byla scuknutá do 3 hodin a tempo bylo úplně parádní. Chování a způsob komunikace bych rozhodně nesváděl na "Japonsko", protože dlouhodobě hraju FFXIV, mám za sebou Personu 5 a další a nikde mi to nevadilo. Gameplayově mě extrémně otravovalo to samý co u GoW Ragnarok, a to že každou minutu je někde "načítací těsná chodba", kde se musím koukat, jak se postavy pomalu soukají skrz něco. Tím asi chci jenom říct, že to zase pro spoustu lidí dost potáhne nostalgie *:D* Rebirth nezatracuju, protože ten open world vypadá hratelnostně podstatně zábavněji, ale rozhodně s tím počkám na větší slevu nebo snad časem PS+.
2 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Jakožto člověku, který to nikdy nehrál, mi to přijde strašně zvláštní :D
894524
Jakožto člověku, který to nikdy nehrál, mi to přijde strašně zvláštní *:D*
894523
2 0
reagovat
Final Fantasy VII Rebirth Final Trailer

Final Fantasy VII Rebirth Gameplay Video


150 giga čiré krásy, radosti, smutku, emocí... Takhle to v mých očích vypadalo před 26ti lety. Tohle nebude nejen goty, ale snad i hra dekády. Peak gaming...
894523
[url=https://youtu.be/Q56cRDseTGQ?si=Pi9WRik9hLQHOroF]Final Fantasy VII Rebirth Final Trailer [/url] [url=https://youtu.be/GL33pUIwZ5U?si=fP20bERhfEzNs_uc]Final Fantasy VII Rebirth Gameplay Video [/url] 150 giga čiré krásy, radosti, smutku, emocí... Takhle to v mých očích vypadalo před 26ti lety. Tohle nebude nejen goty, ale snad i hra dekády. Peak gaming...
2 0
reagují: connor, esmo
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Já si pamatuju, že většinu věcí šlo obejít, najít bližší lavičku apod. a zároveň že ta cesta typicky šla projít velmi rychle. Plus šlo postupovat různými směry, takže nebylo od věci bosse vynechat na později.

Píšu to s tím, že mi ta hra EXTRÉMNĚ vyhovovala, ale tohle si fakt nepamatuju. Prioritizoval jsem, abych měl silný meč a některé perky (už si nepamatuju, ale dost to měnilo náročnost některých soubojů). Ta hra mi přišla těžká, kdybych neupgradoval, ale jen tlačil "dark souls naháč styl". Jinak v celku pohoda. Většina enemáků měla 2-3 čitelné typy úderů, takže jsem většinou hrál jen uhýbavě a až jsem to zvládal (což bylo spíš dřív, než později), tak jsem začal útočit.

Tím neříkám, že bych nebyl nikdy na ničem seklý, ale pamatuju si hlavně tu šermířku, tu svatou trojici a pak úplně prvního bosse a takového toho random rytíře z listí :D:D:D. Druzí zmínění ilustrují spíš můj počáteční hrubý nedostatek skillu :D
894404
Já si pamatuju, že většinu věcí šlo obejít, najít bližší lavičku apod. a zároveň že ta cesta typicky šla projít velmi rychle. Plus šlo postupovat různými směry, takže nebylo od věci bosse vynechat na později. Píšu to s tím, že mi ta hra EXTRÉMNĚ vyhovovala, ale tohle si fakt nepamatuju. Prioritizoval jsem, abych měl silný meč a některé perky (už si nepamatuju, ale dost to měnilo náročnost některých soubojů). Ta hra mi přišla těžká, kdybych neupgradoval, ale jen tlačil "dark souls naháč styl". Jinak v celku pohoda. Většina enemáků měla 2-3 čitelné typy úderů, takže jsem většinou hrál jen uhýbavě a až jsem to zvládal (což bylo spíš dřív, než později), tak jsem začal útočit. Tím neříkám, že bych nebyl nikdy na ničem seklý, ale pamatuju si hlavně tu šermířku, tu svatou trojici a pak úplně prvního bosse a takového toho random rytíře z listí *:D**:D**:D*. Druzí zmínění ilustrují spíš můj počáteční hrubý nedostatek skillu *:D*
894332
1 0
reagovat

Star Wars Jedi: Survivor

Grammy za nejlepší videoherní (a jiný interaktivní) soundtrack. Možná trochu nečekaně, ale rozhodně zaslouženě. Barton a Haab dělají předaleké galaxii (a Williamsovi) čest už od Fallen Orderu, resp. v případě druhého jmenovaného už od The Old Republic. :+
894401
Grammy za nejlepší videoherní (a jiný interaktivní) [url=https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1DWUgUvAPAFxdh]soundtrack[/url]. Možná trochu nečekaně, ale rozhodně zaslouženě. Barton a Haab dělají předaleké galaxii (a Williamsovi) čest už od Fallen Orderu, resp. v případě druhého jmenovaného už od The Old Republic. *:+*
Star Wars Jedi: Survivor
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Jak jsem psal níže, Hollow Knight je otravný v tom neustálém cestování za bossem, který tě pak zabije během chvilky a kolikrát tě po cestě ještě tak zrání, že už to nemá cenu.

Ori byl v checkpointech lepší. 
894332
Jak jsem psal níže, Hollow Knight je otravný v tom neustálém cestování za bossem, který tě pak zabije během chvilky a kolikrát tě po cestě ještě tak zrání, že už to nemá cenu. Ori byl v checkpointech lepší. 
894324
2 -1
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Gonzi
Povětšinou jo (na skloňku roku jsem konečně vypráskal Radiance), ale Watcher Knights mi do dneška způsobujou noční můry :D:D
894331
Povětšinou jo (na skloňku roku jsem konečně vypráskal Radiance), ale Watcher Knights mi do dneška způsobujou noční můry *:D**:D*
894324
0 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Tak teď si připadám jak kretén. V Soulsovkách se vyžívám, ale u Prince jsem dneska odpo vytekl. Ještě nic jsem tak rychle neodinstaloval. :D
894325
Tak teď si připadám jak kretén. V Soulsovkách se vyžívám, ale u Prince jsem dneska odpo vytekl. Ještě nic jsem tak rychle neodinstaloval. *:D*
894324
0 0
reagovat
reaguje na: connor
Hollow Knight mi zpětně přijde v celku jednoduchý, stačí být v klidu. A to většinu věcí hraju na easy a soulsovky dávám při nejlepším do první třetiny apod.
894324
Hollow Knight mi zpětně přijde v celku jednoduchý, stačí být v klidu. A to většinu věcí hraju na easy a soulsovky dávám při nejlepším do první třetiny apod.
894320
1 0
reagují: (=LIFTY=), Kostěj, esmo
reagovat
reaguje na: Muel
Zrovna se mi to začlo dít taky, tak jsem rád, že nejsem sám :D
894323
Zrovna se mi to začlo dít taky, tak jsem rád, že nejsem sám *:D*
894260
0 0
reagovat
reaguje na: Gladiator15
Jo, já bych třeba Hollow Knighta už nezvládal, ale Ori mi až tak těžký nepřišel. Ne že bych se u určitých pasáží pořádně nezapotil (a dvojku jsem dodnes na těžkou obtížnost raději nezkoušel), ale vše se dalo s určitou mírou trpělivosti překonat. 
894320
Jo, já bych třeba Hollow Knighta už nezvládal, ale Ori mi až tak těžký nepřišel. Ne že bych se u určitých pasáží pořádně nezapotil (a dvojku jsem dodnes na těžkou obtížnost raději nezkoušel), ale vše se dalo s určitou mírou trpělivosti překonat. 
894305
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Ztratil jsem nervy, je to na gamebazaru :D
894314
Ztratil jsem nervy, je to na gamebazaru *:D*
894229
0 0
reagovat
Ja som Oriho hral iba na klávesnici. Na začiatku jednotky som s tým trošku zápasil, ale potom už pohoda. A dnes už s prstom v nose všetky running pasáže:D
894305
Ja som Oriho hral iba na klávesnici. Na začiatku jednotky som s tým trošku zápasil, ale potom už pohoda. A dnes už s prstom v nose všetky running pasáže*:D*
3 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Gonzi
Na střílečky beru keyboard, na všechno ostatní gamepad :D … a hlavně protože jsem si koupil ten krásnej z edice Starfield 8)
894303
Na střílečky beru keyboard, na všechno ostatní gamepad *:D* … a hlavně protože jsem si koupil ten krásnej z edice Starfield *8)*
894302
1 0
reagovat
reaguje na: esmo
digitální ovládání (jdu/nejdu) - tlačítka jsou lepší.
volné míření - myš je lepší než páčka.
směrové míření (mířím doleva-nahoru) - páčka je lepší než myš.

Gamepady mají největší výhodu u závodních her apod. (analogové řízení, plyn, brzda, relativní kamera...). U mnoha jiných žánrů mají naopak paradoxně nevýhodu. Např. běžíš doprava, chceš zastavit a tak dáš páčku doleva ale přitom přejedeš jemně nahoru a hle... panáček skočí... Celkem problém u komb v bojovkách.

Anyways, pokud tvá hopsačka má "jdu nejdu" stav, tak gamepad nepřináší žádnou výhodu (kromě preferencí, komfortu atd. - myslím čistě jako zvýhodnění ve hře).
894302
digitální ovládání (jdu/nejdu) - tlačítka jsou lepší. volné míření - myš je lepší než páčka. směrové míření (mířím doleva-nahoru) - páčka je lepší než myš. Gamepady mají největší výhodu u závodních her apod. (analogové řízení, plyn, brzda, relativní kamera...). U mnoha jiných žánrů mají naopak paradoxně nevýhodu. Např. běžíš doprava, chceš zastavit a tak dáš páčku doleva ale přitom přejedeš jemně nahoru a hle... panáček skočí... Celkem problém u komb v bojovkách. Anyways, pokud tvá hopsačka má "jdu nejdu" stav, tak gamepad nepřináší žádnou výhodu (kromě preferencí, komfortu atd. - myslím čistě jako zvýhodnění ve hře).
894242
1 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Hrál sem asi dvě hodiny na klávesce... A bylo to peklo, že sem si neužil ze hry absolutně nic...
Je ceklem škoda, že tam nebyla možnost obtížností pro lamy, jako sem já. Vizuál, hudba, příběh, atmosféra, všechno super. Jen se to nedalo hrát...:D
894300
Hrál sem asi dvě hodiny na klávesce... A bylo to peklo, že sem si neužil ze hry absolutně nic... Je ceklem škoda, že tam nebyla možnost obtížností pro lamy, jako sem já. Vizuál, hudba, příběh, atmosféra, všechno super. Jen se to nedalo hrát...*:D*
894243
0 0
reagovat

ad platformers

Hrál třeba někdo Super Meat Boy Forever? To je tak skvělá, návyková a hodně těžká skákačka, že přemýšlím, že si ji zahraju znovu.

Není tak přísná jako jednička, protože tady jsou aspoň v každým levelu checkpointy, takže nemusíte začínat úplně celý level od znova. :))
894295
Hrál třeba někdo [b]Super Meat Boy Forever[/b]? To je tak skvělá, návyková a hodně těžká skákačka, že přemýšlím, že si ji zahraju znovu. Není tak přísná jako jednička, protože tady jsou aspoň v každým levelu checkpointy, takže nemusíte začínat úplně celý level od znova. *:))*
ad platformers
0 0
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se