reagovat
|
Diskuzní fórum HRY
příspěvky 141 - 160
Napsat příspěvek
- 1
- 2
- .
- 7
- 8
- 9
- .
- 445
- 446
reaguje na:
(=LIFTY=)
Asi před týdnem jsem si říkal, že bych ho prubnul. Tak si možná místo toho na měsíc zaplatím plusko.
reagovat
|
Robocop příští měsíc zdarma na PS Plus
Pecka, to si dám.

Pecka, to si dám.
reagovat
|
Díky za super dojmy. Je to jedno velké překvápko (ne že by mě zajímalo, kdo je tam hlavní hrdina a jakou má barvu pleti, ale takhle dobře vypadající, plynulý a hlavně jak i vy píšete živý AC jsem neviděl fakt dlouho) a mám z něj radost. Sleduju streamy od začátku a těším se moc. Ale.
Já momentálně doháním právě Tsushimu a Death Stranding (dobrý kombo, vím
). Nechtěl jsem Shadows dávat bez dohrání Ghosta, kor když bude brzy Yotei. Obě hry mě zatím baví i pěkně serou. Tak se mi to dobře střídá.
Já momentálně doháním právě Tsushimu a Death Stranding (dobrý kombo, vím


reagovat
|
reaguje na:
Ex-SOLDIER
Ja som si myslel, že Yasuke je jednoznačne lepší, až kým som nevyskúšal kusarigamu. To je asi najviac cool zbraň v hre a jediná za Naoe, ktorá mi dáva zmysel. S katanou ani tanto som to nedokázal veľmi efektívne kosiť. Ale keď kusarigamu poriadne roztočíš, tak lietajú triesky hlava nehlava.
Inak v zime je stealth asi ešte ťažší, keďže sú tam cencúle a pri lezení na strechu ich zhodíš, aj keď sa to asi tiež dá využiť na rozptýlenie enemákov.
Celkovo je to dobre napísané. Aj ten malý Junjiro. Teraz ako dokončujem vedľajšie questy, tak hrám hlavne za Naoe. Má veľa vtipných poznámok
A zdá sa mi, že vylepšili aj animácie tvárí, lebo ide z nich viac emócií a pôsobia živšie ako v predošlých hrách.
Inak v zime je stealth asi ešte ťažší, keďže sú tam cencúle a pri lezení na strechu ich zhodíš, aj keď sa to asi tiež dá využiť na rozptýlenie enemákov.
Celkovo je to dobre napísané. Aj ten malý Junjiro. Teraz ako dokončujem vedľajšie questy, tak hrám hlavne za Naoe. Má veľa vtipných poznámok

reagovat
|
reaguje na:
do_Od
A do toho vyjde Commandos Origins, které bych snad měl rozjet na manzelcine starším herním notebooku.
Kur.a ja nemám tolik ledvin
Kur.a ja nemám tolik ledvin

reagovat
|
AC Shadows podruhé
Sníh během zimy postupně taje.
Kdo dělal na počasí, zaslouží přidat.
Taky to má nejlepší simulaci větru vůbec. Někde bylo video Digital Foundry ,že s tím enginem dosáhli největších technických úspěchů v průmyslu.
Ty extra měsíce na doladění za to stály.
Kdo dělal na počasí, zaslouží přidat.
Taky to má nejlepší simulaci větru vůbec. Někde bylo video Digital Foundry ,že s tím enginem dosáhli největších technických úspěchů v průmyslu.
Ty extra měsíce na doladění za to stály.

reagovat
|
reaguje na:
Ex-SOLDIER
Paráda, a na základě prvních dat se zdá, že Shadows bude i komerční úspěch min. na stejné úrovni jako Origins či Odyssey, takže v Ubi mohou otevírat šampaňské. 
Mezitím na odvrácené straně internetu ve svém (bez nadsázky) plesnivém doupěti Asmongold vydává za posledních pár dnů už desáté video o tom, jak otřesná hra to je, samozřejmě přesně taková, jakou si on a všichni jemu podobní za ten rok vysnili.

Mezitím na odvrácené straně internetu ve svém (bez nadsázky) plesnivém doupěti Asmongold vydává za posledních pár dnů už desáté video o tom, jak otřesná hra to je, samozřejmě přesně taková, jakou si on a všichni jemu podobní za ten rok vysnili.

reagovat
|
AC Shadows
Tak jo, chytlo mě to. K překvapení všech je Yosuke sympatická postava a dobře napsaná. Hraní za něj mě baví asi víc. Není nad to se rozběhnout, prolomit brány a začít sekat protivníky. Hlavně v kombinaci s dobrou Naginatou, která má dlouhý dosah je Yosuke chodící smrt. (Plus jeho schopnost Sparťanský kop)
Největší výtka ke gameplayi je ta, že nelze meditací střídat den/noc. Když se nastaví stealth obtížnost na experta, kdy vás vidí i na střechách, tak se moc assassinsky za denního světla hrát nedá, ale je to zase výzva.
První AC, kde nepoužívám rychlé cestování, ale užívám si jízdu krajinou na koníkovi jako za starých časů v Ghost of Tsushima.
A co se týče Doupěte, tam jsem nechal budováním přes 12 hodin
link
Až posbírám všechny kočičky a pejsky, tak je tam přidám. 😌 link
A ten Photo Mode! Link
Největší výtka ke gameplayi je ta, že nelze meditací střídat den/noc. Když se nastaví stealth obtížnost na experta, kdy vás vidí i na střechách, tak se moc assassinsky za denního světla hrát nedá, ale je to zase výzva.
První AC, kde nepoužívám rychlé cestování, ale užívám si jízdu krajinou na koníkovi jako za starých časů v Ghost of Tsushima.

A co se týče Doupěte, tam jsem nechal budováním přes 12 hodin

Až posbírám všechny kočičky a pejsky, tak je tam přidám. 😌 link
A ten Photo Mode! Link
reagovat
|
AC Shogun...Ehm.. Shadows
Ubisoft je momentálne hejtovaný zo všetkých strán, do istej miery možno aj oprávnene, ale toto im celkom vyšlo a určite sa oplatí zahrať.
Technologicky je to super. Síce zamrzí fakt, že ten ich špeciálny raytracing sa nedá úplne vypnúť a pc zbytočne hučí, no na druhú stranu aj keď dám všetko na low, tak to stále vyzerá parádne a aj na rtx3080 to v 4K drží stabilných 60fps. Dokonca to nemá žiadny stuttering, ani random fps dropy a podobné neduhy ako skoro každá hra dnes. Ani bugov som veľa nepostrehol, a keď už tak všetko len také drobné kozmetické veci. Ten odklad evidentne pomohol.
Príbeh možno na prvý pohľad nič extra, ale na mňa to pôsobilo celú dobu ako nejaký spinoff Shoguna
Takže vlastne spokojnosť. Vo finále sú to dva životné príbehy a na Ubisoft až nečakane emotívne. Hral som so zapnutým canon modom, takže som nebol rušený pri cutscénach zbytočnými výbermi, čo má postava povedať (vraj to aj tak nemá vplyv na príbeh).
Gameplay v podstate klasika, ale sú tam nejaké novinky. Dve postavy s dvomi odlišnými typmi combatu a v podstate aj pohybu. Naoe ako ninja je rýchlejšia a dokáže šplhať aj na miesta, kam sa Yasuke nedostane, ale ten zase ako správne dvojmetrové hovado dokáže preraziť dvere, je odolnejší, slabších enemákov dokáže dať dole na jeden hit a pod.
Každá postava má svoje špecifické zbrane, skilly, questy a samozrejme aj nejaký ten backstory, ktorý je rozvinutý práve vo vedľajších questoch a oplatí sa ich robiť. Ale treba si vyberať, lebo je tam ako vždy aj hromada vedľajšieho copy-paste obsahu, čo za moc nestojí a množstvo ikoniek na mape treba očami filtrovať.
Páči sa mi, že vyhliadky netreba synchronizovať, lebo na fast travel sú tam základne, ktoré sa dajú kúpiť, sú lacné a je ich dosť. A dôležité body na mape dokážu odkryť buď skauti alebo ľudia, ktorých zachránite pred banditmi na cestách apod.
Svet je plný malých detailov. Ľudia na vás reagujú. Poznajú vás. Môžete si s nimi niekedy pokecať, aj keď vám nedajú žiadny quest. Je to zaujímavý detail, ktorý pridáva na immersion. Príroda je spracovaná fantasticky. Množstvo zvierat, ktoré tam všade behá a dynamické počasie s ročnými obdobiami, to je až unikátne. Tie zvieratá sa dajú kresliť a potom si s tým ozdobiť svoj príbytok. Zachytil som takto napríklad dvoch zajacov ako medzi sebou zápasili
A skoro som zabudol na deštrukciu prostredia, čo je parádna vec.
Technologicky je to super. Síce zamrzí fakt, že ten ich špeciálny raytracing sa nedá úplne vypnúť a pc zbytočne hučí, no na druhú stranu aj keď dám všetko na low, tak to stále vyzerá parádne a aj na rtx3080 to v 4K drží stabilných 60fps. Dokonca to nemá žiadny stuttering, ani random fps dropy a podobné neduhy ako skoro každá hra dnes. Ani bugov som veľa nepostrehol, a keď už tak všetko len také drobné kozmetické veci. Ten odklad evidentne pomohol.
Príbeh možno na prvý pohľad nič extra, ale na mňa to pôsobilo celú dobu ako nejaký spinoff Shoguna

Gameplay v podstate klasika, ale sú tam nejaké novinky. Dve postavy s dvomi odlišnými typmi combatu a v podstate aj pohybu. Naoe ako ninja je rýchlejšia a dokáže šplhať aj na miesta, kam sa Yasuke nedostane, ale ten zase ako správne dvojmetrové hovado dokáže preraziť dvere, je odolnejší, slabších enemákov dokáže dať dole na jeden hit a pod.
Každá postava má svoje špecifické zbrane, skilly, questy a samozrejme aj nejaký ten backstory, ktorý je rozvinutý práve vo vedľajších questoch a oplatí sa ich robiť. Ale treba si vyberať, lebo je tam ako vždy aj hromada vedľajšieho copy-paste obsahu, čo za moc nestojí a množstvo ikoniek na mape treba očami filtrovať.
Páči sa mi, že vyhliadky netreba synchronizovať, lebo na fast travel sú tam základne, ktoré sa dajú kúpiť, sú lacné a je ich dosť. A dôležité body na mape dokážu odkryť buď skauti alebo ľudia, ktorých zachránite pred banditmi na cestách apod.
Svet je plný malých detailov. Ľudia na vás reagujú. Poznajú vás. Môžete si s nimi niekedy pokecať, aj keď vám nedajú žiadny quest. Je to zaujímavý detail, ktorý pridáva na immersion. Príroda je spracovaná fantasticky. Množstvo zvierat, ktoré tam všade behá a dynamické počasie s ročnými obdobiami, to je až unikátne. Tie zvieratá sa dajú kresliť a potom si s tým ozdobiť svoj príbytok. Zachytil som takto napríklad dvoch zajacov ako medzi sebou zápasili

A skoro som zabudol na deštrukciu prostredia, čo je parádna vec.

reagují:
hroubek
|
reagovat
|
reaguje na:
Sigi
Já si dával opáčko pár měsíců nazpátek v rámci hororový nálady a furt mi to přišlo dobrý, co se týče vizuálu, špičkového audio-designu, level designu a dokonce i přijatelných herních mechanik, i přestože mají mouchy. Příběh je jednoduchej, že i já bych napsal lepší, si myslím.
Ale hrál jsem poprvé na Extreme difficulty a tentokrát jsem nedokončil, protože je hra víc frustrující, než challenging. Špatnej balanc.
Ale hrál jsem poprvé na Extreme difficulty a tentokrát jsem nedokončil, protože je hra víc frustrující, než challenging. Špatnej balanc.
reagovat
|
Callisto protocol
Marodím, bylo to ve slevě a Death Space mám v topce. Co by se mohlo pokazit? No, tady vše 
To, že příběh je stokrát ohrané klišé a dal by se shrnout dvěma větama, bych překousl. Co ne, je totální lenost a nezájem všech zúčastněných udělat zábavnou hru, která vás nefrustruje debilními herními mechanikami. Právem to všem prodělalo kalhoty. Radši si jdu pustit No rest for the wicked.

To, že příběh je stokrát ohrané klišé a dal by se shrnout dvěma větama, bych překousl. Co ne, je totální lenost a nezájem všech zúčastněných udělat zábavnou hru, která vás nefrustruje debilními herními mechanikami. Právem to všem prodělalo kalhoty. Radši si jdu pustit No rest for the wicked.

reagují:
departed
|
reagovat
|
reaguje na:
Ex-SOLDIER
Taky jsem čekal řeckej návrat alespoň v podobě remasterů
ale videjko vskutku povedené, to jo…

reagovat
|
Thank You for 20 Years of God of War - A Tribute to Kratos
Takže místo oznámení Greek Saga Collection... dostaneme pár mizerných skinů do Ragnaroku.
Ale ten tribute se jim vážně povedl.
Takže místo oznámení Greek Saga Collection... dostaneme pár mizerných skinů do Ragnaroku.

Ale ten tribute se jim vážně povedl.
reagují:
esmo
|
reagovat
|
reaguje na:
Tyller
Díky. Já myslím, že tohle je hrozně poučný moment. A vrátil bych se k tomu, co jsem psal níže. Vždyť si klidně žij normální život a kupuj si ruský hry a levná mýdla z Německa.
reagovat
|
reaguje na:
AndyKaufman
A tej zemi na úrovni štátu aj individuálne dodnes rovnako ako zvyšok EU všemožne pomáhame a ja ani nikto koho na okolí poznám s tým nemá problém. Kvantum ľudí u mňa v okolí ubytovalo utečencov a nemám s tým problém. Robila sa potravinová zbierka a tiež som nemal problém prispieť.
To Je pre teba z tvojho morálneho highgroundu naozaj tak ťažké vidieť a pochopiť že niekto proste nepotrebuje každý jeden aspekt svojho života podriaďovať geopolitike ale chce normálne žiť svoj život a sledovať filmy alebo hrať hry kým má na to chuť a energiu?
To Je pre teba z tvojho morálneho highgroundu naozaj tak ťažké vidieť a pochopiť že niekto proste nepotrebuje každý jeden aspekt svojho života podriaďovať geopolitike ale chce normálne žiť svoj život a sledovať filmy alebo hrať hry kým má na to chuť a energiu?
reagují:
AndyKaufman
|
reagovat
|
Po dlhšej dobe som si zase predplatil Ubisoft+ kvôli novému AC a predtým som stihol zbehnúť aj ten ich Star Wars. A mám jednu otázku. Čo to ten Ubisoft zase vymýšľa? Softvérový raytracing, ktorý sa nedá vypnúť? Možno to majú aj iné hry od iných devs, ale ja som to teda videl prvýkrát a nechápem. Raytracing schválne vždy vypínam, lebo to nepotrebujem a preferujem skôr tichý pc a čo najviac fps. No tu majú evidentne hráči ako ja smolu a potom sa frajeri z Ubi čudujú, že sú takí obľúbení 

reagovat
|
TOP Diskuze
71Predátor: Nebezpečné území: Teaser 29Hororoví Hříšníci v Americe sejmuli Minecraft, Black s Momoou nadále vládnou světu 23Roseovi: Trailer 22První dojmy: akční netflixovka Havoc aka Totální rozklad 18Shaolin Fotbal: V.I.M. 17První reakce: Thunderbolts* jsou nejlepší marvelovkou za poslední roky 17Heads of State: Trailer 16Víkendový výplach #816 o Minecraftu a Hříšnících 15Pokračování Tenkrát v Hollywoodu dostává název a nástřel děje 42Téma: Warnerovská sága vrcholí. Spasí Minecraft a následující filmy problémy stíhané studio?