Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 141 - 160 Napsat příspěvek
reaguje na: Ash_Black
Stojí. Je to krátký, ale je to moc fajn a hlavně se to hodí mít dohraný před dvojkou, která na to volně navazuje.
955912
Stojí. Je to krátký, ale je to moc fajn a hlavně se to hodí mít dohraný před dvojkou, která na to volně navazuje.
955911
5 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Jako u jedničky mi stačilo už jen to, kdo mi v cut scéně přináší kafe, úvod s Kingpinem a vůbec ten první wow moment rozběhnutí a průletu mezi baráky. O tom, jak mě to strhlo příběhem a jak to dokáže ukočírovat x záporáků nemluvě :+ Ten Miles, to byl jen datadisk, že jo? Stojí za zahrání, krom toho že budu pobíhat zasněženym městem?
955911
Jako u jedničky mi stačilo už jen to, kdo mi v cut scéně přináší kafe, úvod s Kingpinem a vůbec ten první wow moment rozběhnutí a průletu mezi baráky. O tom, jak mě to strhlo příběhem a jak to dokáže ukočírovat x záporáků nemluvě *:+* Ten Miles, to byl jen datadisk, že jo? Stojí za zahrání, krom toho že budu pobíhat zasněženym městem?
955887
1 0
reagují: do_Od
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Mě Widow bavila první půlku. Velmi. Byl jsem nadšen a cítil jsem euforii u dokončení první fáze. Bavila by mě i ta druhá, kdyby to k ní pomalu eskalovalo. Pak bych to považoval za skvělý souboj.

Každopádně základ dobrého designu (není to dogma, ale já s tím velmi silně souzním) je, že hráči představíš problém safe space stylem (skok přes díru s podlahou), než to vygraduješ (skok přes díru bez podlahy). Pak jinde dáš mizící plošinky nad pevnou podlahu a až pak mu představíš místa, kde jsou mizící plošinky nad lávou... a časem i s enemákem, kterého jsi zas představil jinde, a časem je těch plošinek 10 v řadě, se třemi enemáky a nad lávou... ale k tomu dospěješ).

A to samé můžeš/máš dělat u bosse, ideální boss dělá něco, cos už cca viděl v sekci před ním (kudlanky v HK), a v rámci boje jen eskaluje co vše na tebe nasype (kudlanky v HK).

Tady? Na tebe vdova hází koule velmi čitelným způsobem, nebo běží po zemi velmi čitelným způsobem a dělá "lavinu", nebo na tebe útočí ze vzduchu velmi čitelným způsobem. Později přidá házení "5 koulí zaráz" apod - správná gradace. Jenže pak ji porazíš a... bořka přestane útočit ze vzduchu, ale dělá to ze země - což z toho dělá nový útok, s jiným timingem... a ty se jej učíš ve chvíli, kdy na tebe padají koule úplně novým způsobem. TZN se ti v jeden okamžik objeví dva nové a citelně jiné útoky, jejíchž timing musíš trénovat zaráz, ne postupně (špatný design) a aby ses k tomu tréningu vůbec dostal, tak musíš tu hru hrát "5 minut"... aby tě to pak samozřejmě zabilo za 10s, protože 2 masky per hit, velká šance na hit koulí a vdovou v "kombu", nepovedený punishing heal atd. atp. co jsem psal dřív (gating učení) = not hard, but punishing.
A o x pokusů později jsem objevil totální cheese a porazil ji tím, že jsem takticky stál.

Já to nepíšu jako "stop having fun" meme, ale ano, mě to nebaví. Nemyslím si, že ta hra má dobrý design, nemyslím si, že je těžká, ale že používá všechny levné postupy, jak ty věci prodlužovat.
Kdybych si teď vzal nový save, tak se dostanu tam kde jsem "za hodinu", protože není těžké to dělat, ale naučit se to dělat.

Pravá těžkost je v paletě bossových pohybů, v čase mezi signálem a úderem (tzn reakční čas), v čitelnosti jednotlivých signálů (tzn jak snadné je si je splést), v přesnosti hráčova vstupu, v kombinaci vícero prvků zaráz... a ano, opravdu mě překvapuje jak moc na tohle všechno Silksong sere a místo toho jede na "opruz" mechaniky.:-

/rant 
/silksong :D

PS: Hollow Knight je jedna z nejlepších her co jsem kdy hrál.
955900
Mě Widow bavila první půlku. Velmi. Byl jsem nadšen a cítil jsem euforii u dokončení první fáze. Bavila by mě i ta druhá, kdyby to k ní pomalu eskalovalo. Pak bych to považoval za skvělý souboj. Každopádně základ dobrého designu (není to dogma, ale já s tím velmi silně souzním) je, že hráči představíš problém safe space stylem (skok přes díru s podlahou), než to vygraduješ (skok přes díru bez podlahy). Pak jinde dáš mizící plošinky nad pevnou podlahu a až pak mu představíš místa, kde jsou mizící plošinky nad lávou... a časem i s enemákem, kterého jsi zas představil jinde, a časem je těch plošinek 10 v řadě, se třemi enemáky a nad lávou... ale k tomu [b]dospěješ[/b]). A to samé můžeš/máš dělat u bosse, ideální boss dělá něco, cos už cca viděl v sekci před ním (kudlanky v HK), a v rámci boje jen eskaluje co vše na tebe nasype (kudlanky v HK). Tady? [spoiler]Na tebe vdova hází koule velmi čitelným způsobem, nebo běží po zemi velmi čitelným způsobem a dělá "lavinu", nebo na tebe útočí ze vzduchu velmi čitelným způsobem. Později přidá házení "5 koulí zaráz" apod - správná gradace. Jenže pak ji porazíš a... bořka přestane útočit ze vzduchu, ale dělá to ze země - což z toho dělá nový útok, s jiným timingem... a ty se jej učíš ve chvíli, kdy na tebe padají koule úplně novým způsobem. [/spoiler]TZN se ti v jeden okamžik objeví dva nové a citelně jiné útoky, jejíchž timing musíš trénovat zaráz, ne postupně (špatný design) a aby ses k tomu tréningu vůbec dostal, tak musíš tu hru hrát "5 minut"... aby tě to pak samozřejmě zabilo za 10s, protože 2 masky per hit, velká šance na hit koulí a vdovou v "kombu", nepovedený punishing heal atd. atp. co jsem psal dřív (gating učení) = not hard, but punishing. A o x pokusů později jsem objevil totální cheese a porazil ji tím, že jsem takticky stál. Já to nepíšu jako "stop having fun" meme, ale ano, mě to nebaví. Nemyslím si, že ta hra má dobrý design, nemyslím si, že je těžká, ale že používá všechny levné postupy, jak ty věci prodlužovat. Kdybych si teď vzal nový save, tak se dostanu tam kde jsem "za hodinu", protože není těžké to [b][i]dělat[/i][/b], ale [i][b]naučit se[/b][/i] to dělat. Pravá těžkost je v paletě bossových pohybů, v čase mezi signálem a úderem (tzn reakční čas), v čitelnosti jednotlivých signálů (tzn jak snadné je si je splést), v přesnosti hráčova vstupu, v kombinaci vícero prvků zaráz... a ano, opravdu mě překvapuje jak moc na tohle všechno Silksong sere a místo toho jede na "opruz" mechaniky.*:-* /rant  /silksong *:D* PS: Hollow Knight je jedna z nejlepších her co jsem kdy hrál.
955862
0 0
reagovat
reaguje na: departed
Na konzolích asi jiná možnost není no, na pc ale jsou už mnoho let mody které vypadají mnohem líp než tenhle hnus. Působí to podobně jako remastery GTA.
955888
Na konzolích asi jiná možnost není no, na pc ale jsou už mnoho let mody které vypadají mnohem líp než tenhle hnus. Působí to podobně jako remastery GTA.
955879
1 0
reagovat
reaguje na: Ash_Black
Stejně jako u jedničky je tam naprosto výborná prace se záporaky.
To, co Sony nikdy nedokázal - Kraven a Venom ze hry by si natřeli ty filmové na chleba.
Ale to uz v prvním díle narozdil od Garfieldova Spider-mana skvěle fungovala Sinister Six.
Sestrih všech filmecku je nejlepší Spidey film od Raimiho dvojky.
955887
Stejně jako u jedničky je tam naprosto výborná prace se záporaky. To, co Sony nikdy nedokázal - Kraven a Venom ze hry by si natřeli ty filmové na chleba. Ale to uz v prvním díle narozdil od Garfieldova Spider-mana skvěle fungovala Sinister Six. Sestrih všech filmecku je nejlepší Spidey film od Raimiho dvojky.
955876
3 0
reagují: Ash_Black
reagovat
Wolverine vypadá kurevsky dobře! Jde o Insomniaky, takže se nebojím, že by zklamaly. A krve cákalo opravdu mnoho. 🤗

Remaster Deus Ex mě zaujal, protože jsem nikdy nehrál a teď by byla skvělá příležitost.

B6 kampaň že by návrat k výborný 3 a 4?
955879
[b][i]Wolverine[/i][/b] vypadá kurevsky dobře! Jde o Insomniaky, takže se nebojím, že by zklamaly. A krve cákalo opravdu mnoho. 🤗 Remaster [b][i]Deus Ex[/i][/b] mě zaujal, protože jsem nikdy nehrál a teď by byla skvělá příležitost. [b][i]B6[/i][/b] kampaň že by návrat k výborný 3 a 4?
1 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Ale prd, o poslední edice ovladačů byl tak chabej zájem, že jsem si udělal v poklidu pět předobjednávek a pak je postupně stornovával, protože ovladače byly i druhej den pořád dostupný.
Jediný co frčelo, tak Ghost of Yotei side panely. Ty na Pročko byly extrémně rychle pryč, že jsem se ani nestihl rozmyslet a ty na slimko byly taky dost rychle fuč.
Trh je přesycenej “limitovanýma” edicema, lidi už to tak nechtěji. Ještě když se dělá “re-release” některých edic.
955878
Ale prd, o poslední edice ovladačů byl tak chabej zájem, že jsem si udělal v poklidu pět předobjednávek a pak je postupně stornovával, protože ovladače byly i druhej den pořád dostupný. Jediný co frčelo, tak Ghost of Yotei side panely. Ty na Pročko byly extrémně rychle pryč, že jsem se ani nestihl rozmyslet a ty na slimko byly taky dost rychle fuč. Trh je přesycenej “limitovanýma” edicema, lidi už to tak nechtěji. Ještě když se dělá “re-release” některých edic.
955873
4 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Zrovna jsem včera koukal na komiksy, co chystá Crew, kde je mj. Wolverine a Predátor, a říkám si, kde je konec tý hře. Tak paráda :+ a když vidím to datum, do tý doby bych mohl zkusit Moralese a dvojku Spideyho, což mi doteď utíkalo.
955876
Zrovna jsem včera koukal na komiksy, co chystá Crew, kde je mj. Wolverine a Predátor, a říkám si, kde je konec tý hře. Tak paráda *:+* a když vidím to datum, do tý doby bych mohl zkusit Moralese a dvojku Spideyho, což mi doteď utíkalo.
955873
3 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
A Saros od tvůrců Returnal. :)
955874
A [url=https://www.youtube.com/watch?v=XtCS5tuvCKs]Saros[/url] od tvůrců Returnal. *:)*
1 0
reagovat
Wolverine

Ovladač, který mi stejně esmo sebere. 

Asi nejzajímavější hra State of Play.

Bedýnky, kdo ještě nemá soundbar8)

A oznámili hry zdarma na říjen a je tam Alan Wake 2! Ještěže jsem si ho nekoupil 3 měsíce zpátky...
A taky Goat Simulátor 3:D
Doufal jsem sice v remaster Silent Hillu, ale ten časem dokoupim :+
955873
[url=https://youtu.be/s3pDMUWlA6I?si=tvRH7SVM_iZ8MUOF]Wolverine[/url] [url=https://youtu.be/1Nd0CB7fiIY?si=46nXdIFl16acwwaB]Ovladač[/url], který mi stejně esmo sebere.  Asi [url=https://youtu.be/rL2rdn9qPuQ?si=ad6E4BuI1x3L1FsK]nejzajímavější[/url] hra State of Play. [url=https://youtu.be/nD_W8o21LNc?si=6Tn_6hph6X5v_OzR]Bedýnky[/url], kdo ještě nemá soundbar*8)* A oznámili hry zdarma na říjen a je tam Alan Wake 2! Ještěže jsem si ho nekoupil 3 měsíce zpátky... A taky Goat Simulátor 3*:D* Doufal jsem sice v remaster Silent Hillu, ale ten časem dokoupim *:+*
7 0
reagují: esmo, Ash_Black
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Satisfakce ty vdovy se zda taky maximalni podle zvukovejch efektu :D
955867
Satisfakce ty vdovy se zda taky maximalni podle zvukovejch efektu *:D*
955862
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Ty tu hru očividně nemáš rád :D
Widow patří k nejlepším soubojům. Skvělý a rychlý boj, kde jsem umíral jen kvůli vlastní netrpělivosti a satisfakce z poražení teda maximální.
955862
Ty tu hru očividně nemáš rád *:D* Widow patří k nejlepším soubojům. Skvělý a rychlý boj, kde jsem umíral jen kvůli vlastní netrpělivosti a satisfakce z poražení teda maximální.
955860
2 0
reagují: Gonzi, Vincent
reagovat
reaguje na: Gonzi
přesně toto, akorát na druhé straně a trvalo to "jen" dvě minuty. link
955861
přesně toto, akorát na druhé straně a trvalo to "jen" dvě minuty. https://youtu.be/z48NaKZLwio?t=111
955860
0 0
reagovat
reaguje na: Gonzi

Silksong Widow

Tak jsem ji dnes porazil (včera ještě ne). Její první fáze je naprosto nezajímavá, jen trvá několik minut, aby mě v druhé fázi zabila víceméně hned... po pár pokusech jsem zvládal přežít třeba 30-40s, ale pořád naprostá likvidace (a zas, každých 30s s ní mi trvá 5 minut mého času)... abych nakonec zjistil, že stačí stát na jednom poměrně malém místě, jen se šoupnout tu dva chlupy doleva, tam chlup doprava a čekat kdy poběží... a tady tímto naprosto nudným a nezáživným způsobem jsem s fází 2 bojoval 5 minut?

Nemůžu říct, že bych cítil jakoukoli satisfakci z jejího poražení a asi to zabalím úplně.

PS: že ve fázi 2 začne házet dvě koule vedle sebe a do toho běhat je prostě bullshit a ukázka tvůrčí neschopnosti. Proč se nemůžu ve fázi 1 naučit vyhýbat těm koulím a těm jejím běhům separátně, abych ve fázi dvě musel zvládat obojí zaráz? Proč se tam skokově objeví úplně jiný a kombinovaný moveset? Protože "když se k tomu hráč bude 5 minut dostávat, tak to bude hard"? To je fakt prvoligový amatérismus toto, co se týče gradace obtížnosti. 
955860
Tak jsem ji dnes porazil (včera ještě ne). Její první fáze je naprosto nezajímavá, jen trvá několik minut, aby mě v druhé fázi zabila víceméně hned... po pár pokusech jsem zvládal přežít třeba 30-40s, ale pořád naprostá likvidace (a zas, každých 30s s ní mi trvá 5 minut mého času)... abych nakonec zjistil, že stačí stát na jednom poměrně malém místě, jen se šoupnout tu dva chlupy doleva, tam chlup doprava a čekat kdy poběží... a tady tímto naprosto nudným a nezáživným způsobem jsem s fází 2 bojoval 5 minut? Nemůžu říct, že bych cítil jakoukoli satisfakci z jejího poražení a asi to zabalím úplně. PS: [spoiler]že ve fázi 2 začne házet dvě koule vedle sebe a do toho běhat je prostě bullshit a ukázka tvůrčí neschopnosti. Proč se nemůžu ve fázi 1 naučit vyhýbat těm koulím a těm jejím běhům separátně, abych ve fázi dvě musel zvládat obojí zaráz? Proč se tam skokově objeví úplně jiný a kombinovaný moveset? Protože "když se k tomu hráč bude 5 minut dostávat, tak to bude hard"? To je fakt prvoligový amatérismus toto, co se týče gradace obtížnosti.  [/spoiler]
Silksong Widow
955592
0 0
reagují: (=LIFTY=), Gonzi
reagovat
reaguje na: do_Od
Zatím jsem nepředobjednal, tak snad mě vyloženě neodradí. 
955846
Zatím jsem nepředobjednal, tak snad mě vyloženě neodradí. 
955844
0 0
reagovat
Zítra ve 3 padne embargo na Yotei. Jsem velice zvědav, kam to ostatní zařadí.
955844
Zítra ve 3 padne embargo na Yotei. Jsem velice zvědav, kam to ostatní zařadí.
1 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat

Hades II

41 recenzí, 93 na OpenCritic. :+
955842
41 recenzí, 93 na OpenCritic. *:+*
Hades II
3 0
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Ten problém je hlavně přesah, což si myslím, že by potkalo i Káru. Je virální jak máloco... u nás. A je dost těžké se uživit z českého trhu, pokud tu hru neudělá "jeden člověk za rok".

PS: Já se přesně na téma rozpočtu, zisků, atd. bavil s Petrem Svobodou dobrou půlhodinku. Čímž trumfuji "kamaráda tvého otce" 8):D:+ 
955838
Ten problém je hlavně přesah, což si myslím, že by potkalo i Káru. Je virální jak máloco... u nás. A je dost těžké se uživit z českého trhu, pokud tu hru neudělá "jeden člověk za rok". PS: Já se přesně na téma rozpočtu, zisků, atd. bavil s Petrem Svobodou dobrou půlhodinku. Čímž trumfuji "kamaráda tvého otce" *8)**:D**:+* 
955830
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Tak Polda už je věc minulosti. Ale retro věci teď letí a Jiří Kára je virální jak máloco. Marketing by se k tomu dal dělat luxusní. 

Jinak máš samozřejmě pravdu. Zima byl taťkův kamarád a měl business úplně jinde. Myslím, že i ty první díly byly spíš srdcovka než business. 
955830
Tak Polda už je věc minulosti. Ale retro věci teď letí a Jiří Kára je virální jak máloco. Marketing by se k tomu dal dělat luxusní.  Jinak máš samozřejmě pravdu. Zima byl taťkův kamarád a měl business úplně jinde. Myslím, že i ty první díly byly spíš srdcovka než business. 
955819
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
To nevím, Polda se tak tak zaplatí. Dnes existuje kvůli zaběhlé značky a procesů, takže vyrobit další díl je pro ně relativně rutinní, ale jinak to zrovna moc výdělečné není. 
955819
To nevím, Polda se tak tak zaplatí. Dnes existuje kvůli zaběhlé značky a procesů, takže vyrobit další díl je pro ně relativně rutinní, ale jinak to zrovna moc výdělečné není. 
955805
0 0
reagují: AndyKaufman
reagovat
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se