Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 741 - 760 Napsat příspěvek
reaguje na: Haggar
Michael Scott když se vrátil Toby .gif
930592
Michael Scott když se vrátil Toby .gif
930541
1 0
reagovat
reaguje na: HAL
Kruci, mám smůlu. Mám totiž jen PS5. 💀
930588
Kruci, mám smůlu. Mám totiž jen PS5. 💀
930585
0 0
reagovat
reaguje na: departed
Zahraj si The Beginner's Guide - stejný autor, ještě geniálnější dílo. 
930585
Zahraj si The Beginner's Guide - stejný autor, ještě geniálnější dílo. 
930580
0 0
reagují: departed
reagovat

The Stanley Parable 💻

> Ultra Deluxe verze 

Naprosto geniální indie hříčka, kterou jsem při původním vydání nedocenil, jak bych měl (dvacetiletý hovado...), ale o to víc jsem si užil každou jednotlivou cestu a zákoutí nynější UD edice.

Vypravěč s typickým britským humorem a skvělým akcentem mě nejednou rozesmál (.. kdy jsem se naposledy u her opravdu smál??) a jít anarchisticky proti předem nalajnovanýmu narativnímu proudu byla čirá radost, hlavně kvůli všem těm povedeným sarkastickým hláškám a následkům. Boží.

A NEW CONTENT část je v multimediální sféře to nejtrefnější (ať už fakticky či satirou), co jsem kdy zažil. Tam si bez servítek utahují z hráčů samotných, z herních programátorů, z her obecně, z kravaťáků ze záhlaví, z nenažranosti investorů a zesměšňují lenosti vývojářů při práci na pokračováních apod.🫰

---> kdo nehrál, doplnit rest.
930580
> [i][b]Ultra Deluxe verze[/b][/i]  Naprosto geniální indie hříčka, kterou jsem při původním vydání nedocenil, jak bych měl (dvacetiletý hovado...), ale o to víc jsem si užil každou jednotlivou cestu a zákoutí nynější UD edice. Vypravěč s typickým britským humorem a skvělým akcentem mě nejednou rozesmál (.. [i]kdy jsem se naposledy u her opravdu smál??[/i]) a jít anarchisticky proti předem nalajnovanýmu narativnímu proudu byla čirá radost, hlavně kvůli všem těm povedeným sarkastickým hláškám a následkům. Boží. A [i]NEW CONTENT [/i]část je v multimediální sféře to nejtrefnější (ať už fakticky či satirou), co jsem kdy zažil. Tam si bez servítek utahují z hráčů samotných, z herních programátorů, z her obecně, z kravaťáků ze záhlaví, z nenažranosti investorů a zesměšňují lenosti vývojářů při práci na pokračováních apod.🫰 [b]---> kdo nehrál, doplnit rest.[/b]
The Stanley Parable 💻
3 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: Gonzi
Neocení ji univerzálně, ti co ji hráli furt dávají převážně palec nahoru. I kdyby to bylo číselně třeba jen 6-7/10, furt to má na Steamu nadprůměrné hodnocení. Což se nevylučuje s tím, že některý aspekty té hry byly napsaný špatně. Nepřijde mi fér ignorovat tu celkem početnou skupinu fans, která s tím byla naopak velmi spokojená. 

Tak či tak EA si z toho opět bere tu nejhorší možnou lekci. Místo, aby vyhodnotili, že třeba ten art style nebo právě ta inkluzivita už byly pro mainstream příliš za hranou, tak řeší absenci live service prvků. 
930556
Neocení ji univerzálně, ti co ji hráli furt dávají převážně palec nahoru. I kdyby to bylo číselně třeba jen 6-7/10, furt to má na Steamu nadprůměrné hodnocení. Což se nevylučuje s tím, že některý aspekty té hry byly napsaný špatně. Nepřijde mi fér ignorovat tu celkem početnou skupinu fans, která s tím byla naopak velmi spokojená.  Tak či tak EA si z toho opět bere tu nejhorší možnou lekci. Místo, aby vyhodnotili, že třeba ten art style nebo právě ta inkluzivita už byly pro mainstream příliš za hranou, tak řeší absenci live service prvků. 
930543
6 0
reagovat
reaguje na: connor
Heh, já měl taky rozepsaný vysvětlující edit, protože to je prostě kontroverzní téma :D:D:D, pak jsem se na to vykašlal.
Jde mi hlavně o ten první odstavec. Ta hra je prostě špatná. Že se v ní řeší řeší gender je sice úsměvné, ale mnohem větší problém je, že writing kolem toho je naprosto strašný. A zásadní problém je, že DA je nějaká značka a že její poslední díl neocení jak její fanoušci, tak fanoušci žánru.
930543
Heh, já měl taky rozepsaný vysvětlující edit, protože to je prostě kontroverzní téma *:D**:D**:D*, pak jsem se na to vykašlal. Jde mi hlavně o ten první odstavec. Ta hra je prostě špatná. Že se v ní řeší řeší gender je sice úsměvné, ale mnohem větší problém je, že writing kolem toho je naprosto strašný. A zásadní problém je, že DA je nějaká značka a že její poslední díl neocení jak její fanoušci, tak fanoušci žánru.
930539
6 0
reagují: do_Od
reagovat
KC: D 2 prodáno za 24 hodin milion kopií.:+

Gratulace je na místě a krásná ukázka toho, že i RPG bez magie a draků dokáže hráče zaujmout.
930542
KC: D 2 prodáno za 24 hodin milion kopií.*:+* Gratulace je na místě a krásná ukázka toho, že i RPG bez magie a draků dokáže hráče zaujmout.
15 0
reagovat
Já bych jen doplnil, že jsem teď rád, že nejsem fanda Mass Effectu. Po tom prohlášení bych se fakt začal celkem bát. :D
930541
Já bych jen doplnil, že jsem teď rád, že nejsem fanda Mass Effectu. Po tom prohlášení bych se fakt začal celkem bát. *:D*
4 0
reagují: earthworm
reagovat
Sakra, měl jsem rozepsanou odpověď a pak jsem si ji nechtíc smazal. A už se mi ji znovu psát nechce. Tak napíšu jen to, že nesouhlasím a že je to ve skutečnosti dost složitější problematika. A go woke, go broke stádem myslím ty, co vidí woke spiknutí opravdu úplně všude, např. teď i u KC:D2 a ani za nic neuznají úspěch té hry. 
Samozřejmě, smutný je, že tuhle zcela vyprázdněnou frázi používaj bez toho aniž by se nad ní zamysleli i inteligentnější lidé. 
930539
Sakra, měl jsem rozepsanou odpověď a pak jsem si ji nechtíc smazal. A už se mi ji znovu psát nechce. Tak napíšu jen to, že nesouhlasím a že je to ve skutečnosti dost složitější problematika. A go woke, go broke stádem myslím ty, co vidí woke spiknutí opravdu úplně všude, např. teď i u KC:D2 a ani za nic neuznají úspěch té hry.  Samozřejmě, smutný je, že tuhle zcela vyprázdněnou frázi používaj bez toho aniž by se nad ní zamysleli i inteligentnější lidé. 
2 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: connor
Nene. Studia dělají, co vždycky. Blame shifting. To nejsou jen hry, to jsou i filmy apod. Vždy se to svede na něco, jiného, než na realitu (že o tento produkt v tomto provedení nikdo nestojí = malá cílovka/špatná kvalita).

Go Woke, go broke s tím do značné míry souvisí, protože seriózní producent by v prvé řadě řešil, kolik zákazníků v jeho cílovce vůbec "woke" je = byl by důležitější produkt a ne sdělení.
930536
Nene. Studia dělají, co vždycky. Blame shifting. To nejsou jen hry, to jsou i filmy apod. Vždy se to svede na něco, jiného, než na realitu (že o tento produkt v tomto provedení nikdo nestojí = malá cílovka/špatná kvalita). Go Woke, go broke s tím do značné míry souvisí, protože seriózní producent by v prvé řadě řešil, kolik zákazníků v jeho cílovce vůbec "woke" je = byl by důležitější produkt a ne sdělení.
930533
3 0
reagovat
reaguje na: Haggar
Některá studia jsou fakt stejní mimoňi jako to stádo, co neustále mele go woke, go broke.
Nechápu jak mohou dojít k tomuhle závěru po všech předchozích zkušenostech, ať už ve vlastní stáji nebo když jen trochu kouknou kolem sebe. No, co už, jejich věc. EA bude EA. :)
930533
Některá studia jsou fakt stejní mimoňi jako to stádo, co neustále mele go woke, go broke. Nechápu jak mohou dojít k tomuhle závěru po všech předchozích zkušenostech, ať už ve vlastní stáji nebo když jen trochu kouknou kolem sebe. No, co už, jejich věc. EA bude EA. *:)*
930485
1 -1
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Haggar
:D
930529
*:D*
930485
0 0
reagovat
Ayo, tak proto. :)
930485
Ayo, tak [url=https://comicbook.com/gaming/news/dragon-age-the-veilguard-live-service-failed-ea/]proto.[/url] *:)*
14 0
reagují: connor, Snipsley
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Při prvním hraní jsem Guarmu proletěl rychle a taky si z ní už moc nepamatuju, takže mě tam asi nic zásadně netriggerovalo. Aspoň to byla skutečná změna prostředí a posun v příběhu, a ne jen jinak ve hře tradiční "tady popojedeme s táborem o kilometr vedle aby jsme hráče tlačili k prozkoumávání dalšího kusu mapy".

Víc je ta redukce vidět tedy na New Austinu jak to Karlos popisuje, ta lokace je bolestivě nevyužitá a nedodělaná, to mě při prvním hraní naštvalo nejvíc - když jsem se tam konečně dostal a viděl jak je ta mapa velká, tak jsem čekal že mám před sebou ještě masivní kus hry, ne že je to jen docela krátké finále (že jsem v té době nevěděl že RDR2 je prequel tomu moc nepomohlo)

A legendární ryby jsou ve hře největší otrava, přesně. Spolu s gambilng minihrami, chci dát hru na 100% ale kvůli tomuhle nevím jestli na to budu mít nervy.
Hlavně jak debilně jsou ve hře ty ryby implementované a hra o tom ani nedá dost informací - máš značku na mapě, ale co už nevíš je že když hodíš návnadu z jednoho kusu pláže pod tou značkou, tak nechytíš ani hovno, ale o pár metrů na pláži dál už v pohodě na první pokus. Nebo že na legendárky potřebuješ speciální návnadu. Ještě že na tohle už jsou po těch letech podrobné návody na netu.
930441
Při prvním hraní jsem Guarmu proletěl rychle a taky si z ní už moc nepamatuju, takže mě tam asi nic zásadně netriggerovalo. Aspoň to byla skutečná změna prostředí a posun v příběhu, a ne jen jinak ve hře tradiční "tady popojedeme s táborem o kilometr vedle aby jsme hráče tlačili k prozkoumávání dalšího kusu mapy". Víc je ta redukce vidět tedy na New Austinu jak to Karlos popisuje, ta lokace je bolestivě nevyužitá a nedodělaná, to mě při prvním hraní naštvalo nejvíc - když jsem se tam konečně dostal a viděl jak je ta mapa velká, tak jsem čekal že mám před sebou ještě masivní kus hry, ne že je to jen docela krátké finále (že jsem v té době nevěděl že RDR2 je prequel tomu moc nepomohlo) A legendární ryby jsou ve hře největší otrava, přesně. Spolu s gambilng minihrami, chci dát hru na 100% ale kvůli tomuhle nevím jestli na to budu mít nervy. Hlavně jak debilně jsou ve hře ty ryby implementované a hra o tom ani nedá dost informací - máš značku na mapě, ale co už nevíš je že když hodíš návnadu z jednoho kusu pláže pod tou značkou, tak nechytíš ani hovno, ale o pár metrů na pláži dál už v pohodě na první pokus. Nebo že na legendárky potřebuješ speciální návnadu. Ještě že na tohle už jsou po těch letech podrobné návody na netu.
930438
2 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
Hausera vůbec z ničeho neobviňuju, ta hra je za mě téměř dokonalá, a rozumím, že se určitě museli činit redukce i ústupky. Jenže stejně, jako si myslím, že druhý Black Panther musel mít kvůli smrti Chadwicka obrovsky složitou produkci, ze které se za mě nepodařilo vykřesat moc dobrý film, tak můžu říct, že tenhle rozsáhlý projekt, který si musel projít škrty, redukcemi a změnami, prostě posral jednu celou kapitolu svého jinak úžasného příběhu a světa...
930440
Hausera vůbec z ničeho neobviňuju, ta hra je za mě téměř dokonalá, a rozumím, že se určitě museli činit redukce i ústupky. Jenže stejně, jako si myslím, že druhý Black Panther musel mít kvůli smrti Chadwicka obrovsky složitou produkci, ze které se za mě nepodařilo vykřesat moc dobrý film, tak můžu říct, že tenhle rozsáhlý projekt, který si musel projít škrty, redukcemi a změnami, prostě posral jednu celou kapitolu svého jinak úžasného příběhu a světa...
930439
0 0
reagovat
Ta pátá kapitola měla být mnohem vetší a ten škrt/změna prý proběhly poměrně v dost pozdním vývoji. Zredukovali to na Guarmu jako sevřené místo, kde se dalo dostat pohodlně lodí.
Těch věcí třeba přímo z dat jsou mraky, ale Guarma je vysloveně ukázkový příklad, jak i RDR2 musel být v zájmu vydání redukován.
Nicméně "ti autoři na drogách" můžou být pojmenováni jako Dan Hauser a kdyby nebyl v pozici, v jaké byl, dvojka by nebyla. Ale i on ty ústupky dělat musel. Že krančovalo celé studio byla při vydání malá aférka a původní výdání se zrdželo o víc, jak jeden rok.
V konečném důsledku to odnesl i Online, kterýžto taky s aktivní podporou (bohužel) zařízli už před lety, zatímco stařičké GATO přežívá k předání žezla šestce a při vydaní byl velmi malý a chudý.
930439
Ta pátá kapitola měla být mnohem vetší a ten škrt/změna prý proběhly poměrně v dost pozdním vývoji. Zredukovali to na Guarmu jako sevřené místo, kde se dalo dostat pohodlně lodí. Těch věcí třeba přímo z dat jsou mraky, ale Guarma je vysloveně ukázkový příklad, jak i RDR2 musel být v zájmu vydání redukován. Nicméně "ti autoři na drogách" můžou být pojmenováni jako Dan Hauser a kdyby nebyl v pozici, v jaké byl, dvojka by nebyla. Ale i on ty ústupky dělat musel. Že krančovalo celé studio byla při vydání malá aférka a původní výdání se zrdželo o víc, jak jeden rok. V konečném důsledku to odnesl i Online, kterýžto taky s aktivní podporou (bohužel) zařízli už před lety, zatímco stařičké GATO přežívá k předání žezla šestce a při vydaní byl velmi malý a chudý.
0 0
reagují: Leefko
reagovat
reaguje na: Leefko
Zvlastni, jak ta hra na kazdeho pusobi jinak. 
Ja na tuhle cast uplne zapomnel.
A to si z tama pamatuju hodne veci a pravidelne na ne vzpominam (nejvic asi na spolecny najezd na vilu)
Jedine, z ceho jsem fakt mel regulerniho nerva, tak bylo loveni legendarnich ryb. To jsem vlastne ani nedodelal.
930438
Zvlastni, jak ta hra na kazdeho pusobi jinak.  Ja na tuhle cast uplne zapomnel. A to si z tama pamatuju hodne veci a pravidelne na ne vzpominam (nejvic asi na spolecny najezd na vilu) Jedine, z ceho jsem fakt mel regulerniho nerva, tak bylo loveni legendarnich ryb. To jsem vlastne ani nedodelal.
930431
2 0
reagují: HAL
reagovat
Místo na Guarmu měli být v New Austinu a hra měla obsahovat v Onlinu i Mexiko.
Je to z devs leaků...
930437
Místo na Guarmu měli být v New Austinu a hra měla obsahovat v Onlinu i Mexiko. Je to z [url=https://www.reddit.com/r/reddeadredemption/comments/1envll7/rdr2_leaks_including_prerelease_info_cut_content/]devs leaků[/url]...
1 0
reagovat
reaguje na: HAL
To mě nepřekvapuje, základní nápad je to totiž docela logický, prostě úplně změnit prostředí, ale působí to ve všech směrech nedodělaně až běda, a to jsem člověk, co si užil jak začátek, tak první půlku epilogu
930436
To mě nepřekvapuje, základní nápad je to totiž docela logický, prostě úplně změnit prostředí, ale působí to ve všech směrech nedodělaně až běda, a to jsem člověk, co si užil jak začátek, tak první půlku epilogu
930435
0 0
reagovat
reaguje na: Leefko
Někde jsem myslím četl že Guarma měla být původně o dost rozsáhlejší open world mapa, ale museli ji zkrouhnout a zlineárnit aby stihli hru vydat. 
930435
Někde jsem myslím četl že Guarma měla být původně o dost rozsáhlejší open world mapa, ale museli ji zkrouhnout a zlineárnit aby stihli hru vydat. 
930431
0 0
reagují: Leefko
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

TOPlist