Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 5561 - 5580 Napsat příspěvek
reaguje na: Ex-SOLDIER
Taky se ale na Frostbite dost nadává + třeba jim dal epic nějakou slevu (aka engine zdarma) pokud to bude i na jejich storu..
Taky se ale na Frostbite dost nadává + třeba jim dal epic nějakou slevu (aka engine zdarma) pokud to bude i na jejich storu..
0 0
reagovat
Kéž by konečně nějaká pořádná SP hra klapla... Zní to fajn.
Kéž by konečně nějaká pořádná SP hra klapla... Zní to fajn.
2 0
reagovat

Star Wars Jedi Fallen Order

pár možných leaků:

• Canon
  • Basic story is already leaked in the wild (no idea where to find), better and more impressive than BF2 one.
  • Backpack companion droid.
  • Gameplay will be compared to Dark Souls, being good at parry like in Sekiro will help, you will feel like a Jedi.
  • You go from planet to planet, not completely linear but not open world either, you get to an area and explore trying to continue the narrative. (My note: he hinted in a way of upgrading your itens and finding new ones on each planet)
  • Wallrunning/parkour was hinted at.
  • It will aesthetically resemble Rogue One and Solo while also having some of the Prequels flair (My note: EPIII is the best SW movie :) ).
  • Made in UE4, singleplayer only.
  • Its no action game a la Devil May Cry or God of War (My note: i think he meant old GoWs).
  • Much longer than 5 hours.
  • This will be an expansion of SW lore, tho going back to known planets was teased.
  • Pre made male protag.
  • Big opening, Inquisitors were teased.
  • It resembles Jedi Knight and Force Unleashed with a bit of a Uncharted (My note: no Force spam tho and from what i understand the comparison to FU goes only to being a 3rd person action game).
  • Cool enemies confirmed
  • This is a weird one: he posted a gif of a dude saying "Hi gorgeous, im Jerome" (i think its from Gotham?) then he later posted another gif of the same character with the text "you wanna be a hero?", i really dont know dafuq that means (My note: probably hinting as to who is playing the protag)
  • The game may or may not have MTX, tho he said it wouldnt hinder your enjoyment if it had.

Nesedí mi ten UE4 engine, EA se spoléhá na Frostbite.

Ale zase dává smysl tenhle několik měsíců starý post Camerona Monaghana.
pár možných leaků: [list][*]Canon [/*][*]Basic story is already leaked in the wild (no idea where to find), better and more impressive than BF2 one. [/*][*]Backpack companion droid. [/*][*]Gameplay will be compared to Dark Souls, being good at parry like in Sekiro will help, you will feel like a Jedi. [/*][*]You go from planet to planet, not completely linear but not open world either, you get to an area and explore trying to continue the narrative. (My note: he hinted in a way of upgrading your itens and finding new ones on each planet) [/*][*]Wallrunning/parkour was hinted at. [/*][*]It will aesthetically resemble Rogue One and Solo while also having some of the Prequels flair (My note: EPIII is the best SW movie :) ). [/*][*]Made in UE4, singleplayer only. [/*][*]Its no action game a la Devil May Cry or God of War (My note: i think he meant old GoWs). [/*][*]Much longer than 5 hours. [/*][*]This will be an expansion of SW lore, tho going back to known planets was teased. [/*][*]Pre made male protag. [/*][*]Big opening, Inquisitors were teased. [/*][*]It resembles Jedi Knight and Force Unleashed with a bit of a Uncharted (My note: no Force spam tho and from what i understand the comparison to FU goes only to being a 3rd person action game). [/*][*]Cool enemies confirmed [/*][*]This is a weird one: he posted a gif of a dude saying "Hi gorgeous, im Jerome" (i think its from Gotham?) then he later posted another gif of the same character with the text "you wanna be a hero?", i really dont know dafuq that means (My note: probably hinting as to who is playing the protag) [/*][*]The game may or may not have MTX, tho he said it wouldnt hinder your enjoyment if it had. [/*][*][/*][/list] Nesedí mi ten UE4 engine, EA se spoléhá na Frostbite. Ale zase dává smysl tenhle několik měsíců starý [url=https://www.instagram.com/cameronmonaghan/p/BsCRt9JnVuQ/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1w56955e5b4v]post [/url]Camerona Monaghana.
Star Wars Jedi Fallen Order
6 0
reagují: Gonzi, yeniczek
reagovat
Příběh píše Chris Avellone a hru vyvíjí Respawn. Naděje zatím neumírá. 
Příběh píše Chris Avellone a hru vyvíjí Respawn. Naděje zatím neumírá. 
0 0
reagovat
reaguje na: do_Od
To chceš po EA hodně.
To chceš po EA hodně.
4 -1
reagovat

Star Wars Jedi: Fallen Order

link

Please don't suck, please don't suck! :o
https://twitter.com/i/status/1115630445914468353 Please don't suck, please don't suck! *:o*
Star Wars Jedi: Fallen Order
4 -1
reagují: Ex-SOLDIER
reagovat

Grandma Skyrim dokument

https://www.youtube.com/watch?v=pxoXrc8pwx0 *:+*
Grandma Skyrim dokument
1 0
reagovat
link
tl;dr: Anthem smrdí protože Frostbite je moc těžký a nikdo na té hře vlastně pořádně nedělal :D Celkem smutný článeček.
https://kotaku.com/how-biowares-anthem-went-wrong-1833731964 tl;dr: Anthem smrdí protože Frostbite je moc těžký a nikdo na té hře vlastně pořádně nedělal *:D* Celkem smutný článeček.
0 0
reagovat
reaguje na: xxendxx
Je to az do nedele
Je to az do nedele
1 0
reagovat
reaguje na: Axis
25.3. today only
25.3. today only
0 0
reagují: Snipsley
reagovat

Morrowind na PC Zdarma

[url=https://twitter.com/ElderScrolls/status/1110190887735308289/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1110190887735308289&ref_url=http%3A%2F%2Fwww.ladbible.com%2Ftechnology%2Fgaming-bethesda-is-giving-morrowind-away-for-free-20190326]Pokud nědo chcete...[/url]
Morrowind na PC Zdarma
2 0
reagují: xxendxx
reagovat
Dotu. A podobne jako kubqo. Spis uz nemam cas grindit rank, jinak bych asi hral.

CSko je v tomhle mirnejsi, clovek z toho tak rychle nevypadne (akorat se potrebuje rozstrilet) a FaceIt je dostatecne dobra uroven, pokud jste 8 vys. 
Dotu. A podobne jako kubqo. Spis uz nemam cas grindit rank, jinak bych asi hral. CSko je v tomhle mirnejsi, clovek z toho tak rychle nevypadne (akorat se potrebuje rozstrilet) a FaceIt je dostatecne dobra uroven, pokud jste 8 vys. 
0 0
reagovat
reaguje na: RainMakeR
Ja, ale už cítim burnout, tak nie tak často a prestal som tie rankedy brať seriózne.
Ja, ale už cítim burnout, tak nie tak často a prestal som tie rankedy brať seriózne.
1 0
reagovat

LOLko

Kdo hrajete League of Legends a za jakou oblíbenou postavu? 
Kdo hrajete League of Legends a za jakou oblíbenou postavu? 
LOLko
0 -2
reagují: kubqo
reagovat

Fall of Starbreeze

Fantastické čítanie od eurogamera - link

Načo robiť polo dokumenty o Rockstare s Harrym Potterom, keď tu sa tvoril McKayovský film sám o sebe.
Taká malá ochutnávka: "At this time, Payday was doing well enough, but it was not considered a smash hit. Overkill needed funding for development of the sequel. So Starbreeze and Overkill cooked up a plan to save both companies. Starbreeze took in money from investors with a rights issue and bought Overkill with shares, but, according to people familiar with the deal, Starbreeze was in such a terrible financial position that these shares were essentially worthless. And so, the owners of Overkill were paid with so many "worthless" shares, they became the majority owners of Starbreeze by default."
Fantastické čítanie od eurogamera - [url=https://www.eurogamer.net/articles/2019-01-28-the-fall-of-swedish-game-wonder-starbreeze]link[/url] Načo robiť polo dokumenty o Rockstare s Harrym Potterom, keď tu sa tvoril McKayovský film sám o sebe. Taká malá ochutnávka: "[i]At this time, Payday was doing well enough, but it was not considered a smash hit. Overkill needed funding for development of the sequel. So Starbreeze and Overkill cooked up a plan to save both companies. Starbreeze took in money from investors with a rights issue and bought Overkill with shares, but, according to people familiar with the deal, Starbreeze was in such a terrible financial position that these shares were essentially worthless. And so, the owners of Overkill were paid with so many "worthless" shares, they became the majority owners of Starbreeze by default.[/i]"
Fall of Starbreeze
0 0
reagovat
reaguje na: Vincent
Divím se, že ty kolekce vůbec vydají, dneska vydělávají na těch Pachinko automatech a MGS kolekce jsou snadno vydělané peníze.
Divím se, že ty kolekce vůbec vydají, dneska vydělávají na těch Pachinko automatech a MGS kolekce jsou snadno vydělané peníze.
0 0
reagovat
s Kojimou a Metal Gear to pekne posrali u Konami :-
s Kojimou a Metal Gear to pekne posrali u Konami *:-*
1 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Jo, ale Metal Gear kolekci FucKonami nevydá.:-
Jo, ale Metal Gear kolekci FucKonami nevydá.*:-*
1 -1
reagují: Vincent
reagovat
Na PS4, Pc, Switchi i Xboxu vyjdou retro hry - sest dilu Castelvanie a hlavne sest dilu Contry!!:+
Na PS4, Pc, Switchi i Xboxu vyjdou retro hry - sest dilu Castelvanie a hlavne sest dilu Contry!!*:+*
2 0
reagovat
Ou ale tak to je laskomina.
Ou ale tak to je laskomina.
0 0
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se