Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 121 - 140 Napsat příspěvek
Já mám 35, zrovna jsem dostal double jump (ale byla to sakra dřina :D) a druhej upgrade jehly. Pořád mě to baví, ale měl pravdu ten týpek, co už jsem ho tu jednou citoval - ta hra potřebuje trochu provzdušnit, aby bylo kde vydechnout. Když jsem nafasoval ten tool, co umožní věšet se na kruhy, vrátil jsem se prozkoumat, co se mi teď zpřístupnilo, že to bude změna proti tomu postupnýmu protloukání. 

Haha :D:D
957462
Já mám 35, zrovna jsem dostal double jump (ale byla to sakra dřina *:D*) a druhej upgrade jehly. Pořád mě to baví, ale měl pravdu ten týpek, co už jsem ho tu jednou citoval - ta hra potřebuje trochu provzdušnit, aby bylo kde vydechnout. Když jsem nafasoval ten tool, co umožní věšet se na kruhy, vrátil jsem se prozkoumat, co se mi teď zpřístupnilo, že to bude změna proti tomu postupnýmu protloukání.  Haha *:D**:D*
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Já skoro 70. U Hollow Knighta jsem se zastavil na 65h i s datadisky.
Ne, Boss rush jsem fakt nejel, nemám sponzory na ovladače.
957330
Já skoro 70. U Hollow Knighta jsem se zastavil na 65h i s datadisky. Ne, Boss rush jsem fakt nejel, nemám sponzory na ovladače.
957318
2 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
já mám 28 hodin - už jsem u The Last Judge :D:D:D
957318
já mám 28 hodin - už jsem u The Last Judge *:D**:D**:D*
957310
2 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
BTW hudba v Silksong je luxusní, ale tohle je totální... Jak to ti mládí říkají? BANGER!
To pak ani člověka ta ultra těžká skákací pasáž nese.e.
957315
BTW hudba v Silksong je luxusní, ale [url=https://youtu.be/Dq8wGcWeXwg?si=UyVzsHfMJ-mBBhPg]tohle[/url] je totální... Jak to ti mládí říkají? BANGER! To pak ani člověka ta ultra těžká skákací pasáž nese.e.
2 0
reagovat
reaguje na: Izanagi
Super. Takže Obscur ještě na chvilku odložím. Ale počkám si rád, ne, že ne.
957313
Super. Takže Obscur ještě na chvilku odložím. Ale počkám si rád, ne, že ne.
957284
2 0
reagovat
Dohrál jsem Silksong a tvl...
Pak jsem zjistil, že je Act 3 a najednou jsem teprve dokončil dvě třetiny hry?
Ti tvůrci jsou blázni! Tohle je jak dostat za 500,- luxusní raut na čtvrt roku!
957310
Dohrál jsem Silksong a tvl... [spoiler]Pak jsem zjistil, že je Act 3 a najednou jsem teprve dokončil dvě třetiny hry?[/spoiler] Ti tvůrci jsou blázni! Tohle je jak dostat za 500,- luxusní raut na čtvrt roku!
3 0
reagují: Gonzi
reagovat
Claire Obscur Expedition 33 dostane velký bezplatný update, který přinese nový dungeon, nové protivníky, bossy a další novinky. Aktualizace přidá oficiální českou lokalizaci, a to i na konzolích!

Žabožroutům dík! 🥖🇫🇷
957284
Claire Obscur Expedition 33 dostane velký bezplatný update, který přinese nový dungeon, nové protivníky, bossy a další novinky. Aktualizace přidá oficiální českou lokalizaci, a to i na konzolích! Žabožroutům dík! 🥖🇫🇷
11 0
reagují: Haggar
reagovat
reaguje na: Gonzi
Jako že by vycházelo míň her jako Assassin a víc her jako Silksong? A Ubisoft by zkrachoval? A to je špatně kde přesně? :D

Já bych v tom neviděl problém, zní to skvěle, až na to že ten cut by musel být mnohem větší, protože jak píšeš dole, infrastruktura se musí taky zaplatit a je mnohem dražší než u Steamu. Jen ať tahle možnost je u všech her.

Ale Microsoft není taková všeobjímající platforma, on je "jen" jeden z producentů - kolik ostatní producenti těch velkých AAA her za rok mají? Taky jen sotva pár. A ty úplně obří hry jako GTA ani nevychází každý rok ale jen párkrát  za dekádu.

Apropo GTA - pětky se prodalo přes 250 milionů kopií, představ si že by ta hra nikdy nevyšla nikde jinde než na Gamepassu a tudíž by si ten Gamepass muselo předplatit desetkrát víc lidí než teď.
957202
Jako že by vycházelo míň her jako Assassin a víc her jako Silksong? A Ubisoft by zkrachoval? A to je špatně kde přesně? *:D* Já bych v tom neviděl problém, zní to skvěle, až na to že ten cut by musel být mnohem větší, protože jak píšeš dole, infrastruktura se musí taky zaplatit a je mnohem dražší než u Steamu. Jen ať tahle možnost je u všech her. Ale Microsoft není taková všeobjímající platforma, on je "jen" jeden z producentů - kolik ostatní producenti těch velkých AAA her za rok mají? Taky jen sotva pár. A ty úplně obří hry jako GTA ani nevychází každý rok ale jen párkrát  za dekádu. Apropo GTA - pětky se prodalo přes 250 milionů kopií, představ si že by ta hra nikdy nevyšla nikde jinde než na Gamepassu a tudíž by si ten Gamepass muselo předplatit desetkrát víc lidí než teď.
957192
2 0
reagovat
reaguje na: HAL
Já myslím, že si trochu nerozumíme v jedné věci (protože s tím postem principiélně souhlasím). Řeším, kolik toho reálně může GamePass zaplatit a "celý herní katalog" to rozhodně není. Pokryje to sotva pár AAA her ročně (obvzlášť, pokud ne nebude M$ přímo produkovat - a tedy bude ochotný je "sotva zaplatit", protože se nažere na samotném Gamepassu obecně).

Představ si, že by existoval otevřený, férový, streamovací model. Steam varianta GamePassu - kdokoli by tam mohl vydávat, byl by tam cut 30% a výdělek by se rozpočítával stylem platící hráč/poměr času co hrál tvou hru a to bys dostal jako autor (hráč platí $15, tzn "steam" si nechá $3, tvoji hru hrál 4 hodiny, jiné hry 8 hodin a ty dostáváš $4 za ten měsíc...). Asi super pro Indie. Ne tak moc pro velké hry. Takový Ubisoft by tam zjistil, že jeho Assasína lidi zkusí na 3 hoďky a pak jdou radši strávit desítky hodin v Silksongu :D. A na to narážím.
957192
Já myslím, že si trochu nerozumíme v jedné věci (protože s tím postem principiélně souhlasím). Řeším, kolik toho reálně může GamePass zaplatit a "celý herní katalog" to rozhodně není. Pokryje to sotva pár AAA her ročně (obvzlášť, pokud ne nebude M$ přímo produkovat - a tedy bude ochotný je "sotva zaplatit", protože se nažere na samotném Gamepassu obecně). Představ si, že by existoval otevřený, férový, streamovací model. Steam varianta GamePassu - kdokoli by tam mohl vydávat, byl by tam cut 30% a výdělek by se rozpočítával stylem platící hráč/poměr času co hrál tvou hru a to bys dostal jako autor (hráč platí $15, tzn "steam" si nechá $3, tvoji hru hrál 4 hodiny, jiné hry 8 hodin a ty dostáváš $4 za ten měsíc...). Asi super pro Indie. Ne tak moc pro velké hry. Takový Ubisoft by tam zjistil, že jeho Assasína lidi zkusí na 3 hoďky a pak jdou radši strávit desítky hodin v Silksongu *:D*. A na to narážím.
957153
4 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: Gonzi
Btw ještě k tomu GamePassu dodám - a co mě mírně hýbe žlučí, ale zároveň to chápu z hlediska monetizace, a je to další důvod proč je pro ně GP výhodnější než se na první pohled zdá - dostaneš s ním jen základní hry, všechny DLC si musíš koupit. Doteď na to byla pro předplatitele aspoň sleva, ale i tu teď s tím zdražením zrušili.
957166
Btw ještě k tomu GamePassu dodám - a co mě mírně hýbe žlučí, ale zároveň to chápu z hlediska monetizace, a je to další důvod proč je pro ně GP výhodnější než se na první pohled zdá - dostaneš s ním jen základní hry, všechny DLC si musíš koupit. Doteď na to byla pro předplatitele aspoň sleva, ale i tu teď s tím zdražením zrušili.
957145
2 0
reagovat
reaguje na: Cross
Do toho vůbec nevidim, jen když vloni zapli tu možnost předplatného YT a dostali za to částečně kouř, kde je někdo úplně mimózně přirovnal i k brašnářství Tlustý atd. - chápal jsem, proč to musí udělat, že to prostě neni prdel, aby to přežilo (klasicky, že jedna věc je mladej zápal, ale jak pak přichází závazky, rodiny atd.) a teď - dál jsem to nezkoumal, ale v tom final vyjádření psali, že Jirka si jen neuměl představit jet dál coby Vortex sám. Takže tohle pokračování v psaní vítám, tahle diskuze tady + čtení Vortexu byl x let takovej můj základní přehled, co vychází/chystá se atd. 
957154
Do toho vůbec nevidim, jen když vloni zapli tu možnost předplatného YT a dostali za to částečně kouř, kde je někdo úplně mimózně přirovnal i k brašnářství Tlustý atd. - chápal jsem, proč to musí udělat, že to prostě neni prdel, aby to přežilo (klasicky, že jedna věc je mladej zápal, ale jak pak přichází závazky, rodiny atd.) a teď - dál jsem to nezkoumal, ale v tom final vyjádření psali, že Jirka si jen neuměl představit jet dál coby Vortex sám. Takže tohle pokračování v psaní vítám, tahle diskuze tady + čtení Vortexu byl x let takovej můj základní přehled, co vychází/chystá se atd. 
957144
3 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Největší Netflix Originals AAA rozhodně jsou, o kvalitách se můžeme hádat libovolně (pravděpodobně by jsme se shodli), ale budgetově - Electric State je druhý nejdražší film roku - to je přesně ten level Avengers, budgety sérií Stranger Things, Witcher, a nejspíš ještě pár dalších za 200+ budou taky, celkově utrácí za natáčení podobně jako ostatní major studia.

A já se nehádám že AAA hry jen ten samotný stream nezaplatí - ale oni to taky nevydávají jen tam, a taky nevydělávají jen na prodejích samotných her. Já souhlasím že si ty prodeje které by mohli mít v přímých procejích trochu kanibalizují, ale to proto aby ty zisky rozložili do dlouhodobých Gamepass subscriptions, a ty by nefungovaly kdyby tam byly jen staré hry (operuju s tvou představou rok a víc staré hry, které už "nikoho" nezajímají a ve slevách jsou za pár korun - to GamePass stoprocentně zlikviduje - ale třeba exkluzivita měsíc dva jako je to právě v kinech? No to už je zajímavější myšlenka).
Stejně jako u Netflixu, hlavní je zdraví celé platformy, ne jednoho titulu. Když lidi díky AAA hře koupí Gamepass a pak tam budou trávit čas i u něčeho co by si nikdy nekoupili a to předplatné udrží, tak vyhráli. No ale stejně jako u Netflixu, Disney+, a dalších, ani tady mě nepřekvapuje že zdražují. 
957153
Největší Netflix Originals AAA rozhodně jsou, o kvalitách se můžeme hádat libovolně (pravděpodobně by jsme se shodli), ale budgetově - Electric State je druhý nejdražší film roku - to je přesně ten level Avengers, budgety sérií Stranger Things, Witcher, a nejspíš ještě pár dalších za 200+ budou taky, celkově utrácí za natáčení podobně jako ostatní major studia. A já se nehádám že AAA hry jen ten samotný stream nezaplatí - ale oni to taky nevydávají jen tam, a taky nevydělávají jen na prodejích samotných her. Já souhlasím že si ty prodeje které by mohli mít v přímých procejích trochu kanibalizují, ale to proto aby ty zisky rozložili do dlouhodobých Gamepass subscriptions, a ty by nefungovaly kdyby tam byly jen staré hry (operuju s tvou představou rok a víc staré hry, které už "nikoho" nezajímají a ve slevách jsou za pár korun - to GamePass stoprocentně zlikviduje - ale třeba exkluzivita měsíc dva jako je to právě v kinech? No to už je zajímavější myšlenka). Stejně jako u Netflixu, hlavní je zdraví celé platformy, ne jednoho titulu. Když lidi díky AAA hře koupí Gamepass a pak tam budou trávit čas i u něčeho co by si nikdy nekoupili a to předplatné udrží, tak vyhráli. No ale stejně jako u Netflixu, Disney+, a dalších, ani tady mě nepřekvapuje že zdražují. 
957145
2 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: HAL
Netflix ve smyslu nákupů - jejich originals fakt AAA produkce nejsou. Prostě ta idea, že na vánoce na Netflixu najdu "sám doma", ne že tam najdu "Interstellar" týden po vydání.
Ad prodeje: počítám z prodejů na PS, ne z počtu hráčů na gamepassu, takže tvé pirátství je mimo.

Anyways, hlavní pointa je, že má Gamepass budget na "4" AAA hry ročně. (Ostatně proto netflix nemá vlastni "Avengers" že...)
957145
Netflix ve smyslu nákupů - jejich originals fakt AAA produkce nejsou. Prostě ta idea, že na vánoce na Netflixu najdu "sám doma", ne že tam najdu "Interstellar" týden po vydání. Ad prodeje: počítám z prodejů na PS, ne z počtu hráčů na gamepassu, takže tvé pirátství je mimo. Anyways, hlavní pointa je, že má Gamepass budget na "4" AAA hry ročně. (Ostatně proto netflix nemá vlastni "Avengers" že...)
957135
0 0
reagují: HAL, HAL
reagovat
reaguje na: Ash_Black
A vis o nem neco vic? Ja to pochopil tak, ze se na to vykaslal hlavne Jirka, tak jsem prekvapeny, ze dale pise :)
957144
A vis o nem neco vic? Ja to pochopil tak, ze se na to vykaslal hlavne Jirka, tak jsem prekvapeny, ze dale pise *:)*
957112
1 0
reagují: Ash_Black
reagovat
reaguje na: Gonzi
Od konce to vezmu

Huh, jako Netflix? To popisuješ pravý opak Netflixu, který právě všechno dává hned na stream a naopak zuby nehty se brání tomu aby něco vůbec nasazoval do kin, natož pak v nějaké exkluzivitě (viz ty kauzy že bez kinoreleasu nemůže na Oscary nebo rovnou mít přístup na některé trhy) - tlačí platformu, one-off sales ho nezajímají.
Exkluzivitu v kinech drží Disney, Warneři, byť u obou se zkrátila, velmi limitovanou ji má i Apple.

Dlouhé RPGčka - no to je právě ono, vyplatilo by se ti ho koupit protože ho budeš hrát rok místo měsíce jak si plánuješ, ale jak často ti takové plány vychází? A pak jim reálně lidi dají víc peněz než by museli. Nevím jak to máš ty, ale já mám času na hraní míň než kolik si představuju že budu mít (např to BG3 jsem nedohrál doteď... koupil jsem ho day one, kolik bych ušetřil kdybych čekal na slevu?). A jistě, to rozpočítávání se tam musí započítat taky - proto zmiňuji ty krátké hry, tam už ta matematika tolik nevychází. 

A ten první odstavec... eh, komplikovaně popisuješ ale asi chápu - ale nemáš pravdu, ztratili "něco" z revenue, ale ne 60%, bo ten gamepass taky není zadarmo, a na gamepassu ho hrálo pravděpodobně i spousta hráčů kteří by si hru jinak nekoupili (klasický argument s finančními dopady pirátství). Ta hra je pořád masivně úspěšná, afaik nejúspěšnější v sérii vůbec, akorát se trochu přesouvá jak za ni hráči platí.

A je to Microsoft který teď jede na subscriptions úplně celý a ten přechod pro něj znamenal masivní boom, Nadella ví co dělá (i když mě to co dělá často krapet sere).
957135
Od konce to vezmu Huh, jako Netflix? To popisuješ pravý opak Netflixu, který právě všechno dává hned na stream a naopak zuby nehty se brání tomu aby něco vůbec nasazoval do kin, natož pak v nějaké exkluzivitě (viz ty kauzy že bez kinoreleasu nemůže na Oscary nebo rovnou mít přístup na některé trhy) - tlačí platformu, one-off sales ho nezajímají. Exkluzivitu v kinech drží Disney, Warneři, byť u obou se zkrátila, velmi limitovanou ji má i Apple. Dlouhé RPGčka - no to je právě ono, vyplatilo by se ti ho koupit protože ho budeš hrát rok místo měsíce jak si plánuješ, ale jak často ti takové plány vychází? A pak jim reálně lidi dají víc peněz než by museli. Nevím jak to máš ty, ale já mám času na hraní míň než kolik si představuju že budu mít (např to BG3 jsem nedohrál doteď... koupil jsem ho day one, kolik bych ušetřil kdybych čekal na slevu?). A jistě, to rozpočítávání se tam musí započítat taky - proto zmiňuji ty krátké hry, tam už ta matematika tolik nevychází.  A ten první odstavec... eh, komplikovaně popisuješ ale asi chápu - ale nemáš pravdu, ztratili "něco" z revenue, ale ne 60%, bo ten gamepass taky není zadarmo, a na gamepassu ho hrálo pravděpodobně i spousta hráčů kteří by si hru jinak nekoupili (klasický argument s finančními dopady pirátství). Ta hra je pořád masivně úspěšná, afaik nejúspěšnější v sérii vůbec, akorát se trochu přesouvá jak za ni hráči platí. A je to Microsoft který teď jede na subscriptions úplně celý a ten přechod pro něj znamenal masivní boom, Nadella ví co dělá (i když mě to co dělá často krapet sere).
957126
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Gonzi
To "pokud nepotřebuješ hrát day 1 a jen AAA" je celkem důležitá podmínka. Ti, kteří si platí nejdražší verzi GP se právě nejspíš do této množiny nevejdou, takže pro ně to může mít smysl.
A navíc bych se nebál říct, že u této skupiny GP mírně sníží i prodeje na PS, protože se určitě najde jistá část hardcore hráčů, která má jak xBox, tak PS, případně herní PC plus PS. A dřív si třeba to CoD kupovali na PS, ale teď, když to mají v GP, už samozřejmě ne. 
957132
To "pokud nepotřebuješ hrát day 1 a jen AAA" je celkem důležitá podmínka. Ti, kteří si platí nejdražší verzi GP se právě nejspíš do této množiny nevejdou, takže pro ně to může mít smysl. A navíc bych se nebál říct, že u této skupiny GP mírně sníží i prodeje na PS, protože se určitě najde jistá část hardcore hráčů, která má jak xBox, tak PS, případně herní PC plus PS. A dřív si třeba to CoD kupovali na PS, ale teď, když to mají v GP, už samozřejmě ne. 
957106
1 0
reagovat
reaguje na: HAL
"Něco ztratili" = 60% sales. Vyloženě drobné. 
Jestliže prodali na PSku 82%, tak zbylých 18% prodali na ostatních platformách. Tzn 9% prodali a dalších 73% NEprodali na xboxu a totéž ještě jednou pro PC. (ne neznám přesný poměr mezi platformami, ale asi to není zrovna 10 ku 1 že...). Celkově měli prodat 246% z aktuálních 100% prodejů. To "něco" takhle od stolu vychází na 40% teoretických prodejů, kdyby GamePass nebyl. "něco ztratili" = 60% sales.

Zbytek souhlas, ne vše musí mít AAA budget a u mikrotransakcí apod. už zasahujeme do F2P vod, což už zase ekonomicky funguje.

Akorát tedy ad dlouhá RPGčka: buď to hraješ "v kuse a projedeš", takže to BG3 za měsíc prostě dáš, nebo to hraješ "rok" (a pak se ti vyplatí si to koupit kusově), nebo to hraješ "rok" ale u toho hraješ "rok" dalších x her (a tudíž zas cenu musíš rozpočítat).

Anyways, podle mě Gamepass funguje velmi dobře jako "netflix", tedy je tam "vše", ale ne hned, ty první sales těm největším hráčům a nadšencům můžou pořád být za plnou cenu... na gp to dáš, až když už se to víceméně neprodává ani za poloviční cenu atd., nebo jako nový nábor hráčů do multiplayeru apod.
957126
"Něco ztratili" = 60% sales. Vyloženě drobné.  [spoiler]Jestliže prodali na PSku 82%, tak zbylých 18% prodali na ostatních platformách. Tzn 9% prodali a dalších 73% NEprodali na xboxu a totéž ještě jednou pro PC. (ne neznám přesný poměr mezi platformami, ale asi to není zrovna 10 ku 1 že...). Celkově měli prodat 246% z aktuálních 100% prodejů. To "něco" takhle od stolu vychází na 40% teoretických prodejů, kdyby GamePass nebyl. "něco ztratili" = 60% sales.[/spoiler] Zbytek souhlas, ne vše musí mít AAA budget a u mikrotransakcí apod. už zasahujeme do F2P vod, což už zase ekonomicky funguje. Akorát tedy ad dlouhá RPGčka: buď to hraješ "v kuse a projedeš", takže to BG3 za měsíc prostě dáš, nebo to hraješ "rok" (a pak se ti vyplatí si to koupit kusově), nebo to hraješ "rok" ale u toho hraješ "rok" dalších x her (a tudíž zas cenu musíš rozpočítat). Anyways, podle mě Gamepass funguje velmi dobře jako "netflix", tedy je tam "vše", ale ne hned, ty první sales těm největším hráčům a nadšencům můžou pořád být za plnou cenu... na gp to dáš, až když už se to víceméně neprodává ani za poloviční cenu atd., nebo jako nový nábor hráčů do multiplayeru apod.
957111
1 0
reagují: HAL
reagovat

Něco na čtení

Protože mi v posledních letech sedl nejvíc jejich způsob psaní novinek atd. a ten Vortex mi v tomhle směru chybí, přihazuju tip -  Jirka Bigas spustil profil na Substacku :+
957112
Protože mi v posledních letech sedl nejvíc jejich způsob psaní novinek atd. a ten Vortex mi v tomhle směru chybí, přihazuju tip -  Jirka Bigas spustil profil na [url=https://substack.com/@jiribigas]Substacku [/url]*:+*
Něco na čtení
3 0
reagují: Cross
reagovat
reaguje na: Gonzi
Psal jsem o tom zvýšení ceny - náklady na datacentra se jim ze dne na den nezvedly, takže ty tři miliardy jsou čistý zisk navíc.

Celkově - tyhle AAA hry mají budget tak šílený že můžeš mít klidně pravdu, ale fakt těžko říct, např teď i když na přímém prodeji toho CoD něco ztratili tak jestli vydání takových her na GP zabrání aby z něj kvůli ceně lidi ve velkém utíkali, tak pořád je to pro ně velký win.
A zvlášť u CoD série to dává obrovský smysl, protože to je hra dost zaměřená na multiplayer - a tam pak můžeš naopak přepočítávat kolik ztratí na prodeji fyzických kopií, ke kterému pak u hráče který hru pak hraje rok, už neuvidí ani dolar navíc (no možná na mikrotransakcích, nevím jestli tam nějaké jsou).
To samé platí u dlouhých RPG jako ty od Bethesdy, Obsidianu, obecně hry které nesfoukneš za deset hodin a už se k nim nikdy nevrátíš. To má na GamePassu svě jasné místo.
957111
Psal jsem o tom zvýšení ceny - náklady na datacentra se jim ze dne na den nezvedly, takže ty tři miliardy jsou čistý zisk navíc. Celkově - tyhle AAA hry mají budget tak šílený že můžeš mít klidně pravdu, ale fakt těžko říct, např teď i když na přímém prodeji toho CoD něco ztratili tak jestli vydání takových her na GP zabrání aby z něj kvůli ceně lidi ve velkém utíkali, tak pořád je to pro ně velký win. A zvlášť u CoD série to dává obrovský smysl, protože to je hra dost zaměřená na multiplayer - a tam pak můžeš naopak přepočítávat kolik ztratí na prodeji fyzických kopií, ke kterému pak u hráče který hru pak hraje rok, už neuvidí ani dolar navíc (no možná na mikrotransakcích, nevím jestli tam nějaké jsou). To samé platí u dlouhých RPG jako ty od Bethesdy, Obsidianu, obecně hry které nesfoukneš za deset hodin a už se k nim nikdy nevrátíš. To má na GamePassu svě jasné místo.
957108
2 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: HAL
Viz níž. Vezmi si průměrnou cenu * počet uživatelů, vyhraď si z toho 30% na provoz samotné služby, hosting atd., zbytek vyděl dvěma (rozpočet vs zisk daného studia) a uvidíš jaký rozpočet máš měsíčně na tvorbu her.

Dává to smysl pro "rok a víc staré hry". Pro novinky to smysl nedává vůbec. Je to marketing, který je asi fajn využít dokud to jde, ale časem to skončí, protože to naprosto nedává ekonomický smysl (podobně jako MoviePass).
957108
Viz níž. Vezmi si průměrnou cenu * počet uživatelů, vyhraď si z toho 30% na provoz samotné služby, hosting atd., zbytek vyděl dvěma (rozpočet vs zisk daného studia) a uvidíš jaký rozpočet máš měsíčně na tvorbu her. Dává to smysl pro "rok a víc staré hry". Pro novinky to smysl nedává vůbec. Je to marketing, který je asi fajn využít dokud to jde, ale časem to skončí, protože to naprosto nedává ekonomický smysl (podobně jako MoviePass).
957102
2 0
reagují: HAL
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se