Ostatně, 30M hráčů za $15 měsíčně zaplatí $450M měsíčně. To by se řekněme RDR2 zaplatilo (čistě rozpočet, bez nákladů samotné služby atd) za dva měsíce. Reálně tedy tak 4 měsíce, aby to vše fungovalo a všichni měli zisk = Ta služba může výdělečně vydat... 3 AAA hry ročně.

A u ceny $30 měsíčně zas nechápu, proč to někdo vůbec platí. $360 ročně je už nějaký budget na nakupovaní her, zvlášť pokud nepotřebuješ hrát day 1 a jen AAA... (a pokud potřebuješ, tak na konzolích pořád existuje a velmi dobře funguje bazar, kde tu novou hru týden po vydání a projetí střelíš).
Na matematice je krásné, jak je nekompromisní.


Som vážne prekvapený aké dobré to je. Ale tipujem že ste to všetci hrali 