Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 701 - 720 Napsat příspěvek

Battlefront II

chytil druhý dych, tak kto by mal chuť môže začať sťahovať. Tá hra je z 2017 a stále vyzerá a hrá sa neskutočne dobre.  
942649
chytil druhý dych, tak kto by mal chuť môže začať sťahovať. Tá hra je z 2017 a stále vyzerá a hrá sa neskutočne dobre.  
Battlefront II
0 0
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Dík, zrovna jsem nainstaloval.
Ale 75+ hodin, to jsi tam prozkoumal každý metr třikrát a vyloženě se loudal, nebo je ta hra opravdu tak dlouhá? HLTB tvrdí medián 26 hodin, hra vypadá esteticky moc hezky a ohlasy dobré takže jsem se po ní začal dívat jako po něčem rychlém čím si zkrátím čekání na full release Duny...
942648
Dík, zrovna jsem nainstaloval. Ale 75+ hodin, to jsi tam prozkoumal každý metr třikrát a vyloženě se loudal, nebo je ta hra opravdu tak dlouhá? HLTB tvrdí medián 26 hodin, hra vypadá esteticky moc hezky a ohlasy dobré takže jsem se po ní začal dívat jako po něčem rychlém čím si zkrátím čekání na full release Duny...
942646
0 0
reagují: Ex-SOLDIER
reagovat

Clair Obscur: Expedition 33

Na začátku byl jeden Francouz, co rád dělal speedruny Sekira a ve svém mládí hrál Final Fantasy, se ve své práci v Ubisoftu nudil, tak skončil a začal pracovat na svém vysněném projektu. Chtěl vzdát poctu těm starým tahovým RPG, na kterých vyrůstal.  

Zkontaktoval svého známého z univerzity, ze kterého se postupně stal hlavní programátor.

Skladatele našel na SoundCloudu, který vytvořil svůj první herní soundtrack o 154 skladbách.

Na Redditu našel slečnu, která byla ochotná zdarma nadabovat herní demo. Stala se z ní hlavní scénáristka.

Poté najali přes 30 lidí, co vyšli školu.

Jejich třiatřicátý člen je pes Monoco popsaný v titulcích jako manažer štěstí.
 
Jejich dílem se stal mix starých dílů sérií Final Fantasy a Persona.
 
Clair Obscur: Expedition 33 mě chytla pod krkem hned od první sekundy a jen tak nepustila ani po těch nezapomenutelných 75+ hodinách, které jsem odehrál. Ta hra má co nabídnout nejen pro fanoušky žánru.

Tato Hra s velkým H vstupuje mezi giganty průmyslu sebevědomě a s notnou dávkou rebelie vůči zajetým standardům. Je krásná i obskurní, místy originální a především strhující. Tohle tahové RPG s výraznou francouzskou estetikou je doopravdy hodno vaší pozornosti, neboť dokázalo zmodernizovat staré klasiky, které ho inspirovaly, a navíc překvapuje hráče tam, kde to nejméně čekají.

Vidět, jak si maličký nezávislý tým namazal všechna ta velká studia na chleba a vytvořil ambiciózní titul, je opravdovým závanem čerstvého vzduchu v herním průmyslu, který se už několik let zdá jako zaseknutý ve spirále vlastní ješitnosti, nenápaditosti a neochotě riskovat v segmentu velkých produkcí, jež se stále víc unifikují, aby oslovily na papíře co nejširší publikum.
 
Vytáhni v hospodě:
Nejlépe hodnocená orig. IP v historii PS Store.
Nejlépe uživateli hodnocená hra na Metacritic
Akordeon nezněl nikdy víc cool!
 
Hra, která se objeví jednou za dlouhou dobu a bude na ní ještě mnoho let vzpomínáno. Moje GOTY pro letošní rok je jasná a doufám, že (nejen) na Game Awards posbírá vše, co půjde.

"Pro ty, co přijdou po nás."
942646
Na začátku byl jeden Francouz, co rád dělal speedruny Sekira a ve svém mládí hrál Final Fantasy, se ve své práci v Ubisoftu nudil, tak skončil a začal pracovat na svém vysněném projektu. Chtěl vzdát poctu těm starým tahovým RPG, na kterých vyrůstal.   Zkontaktoval svého známého z univerzity, ze kterého se postupně stal hlavní programátor. Skladatele našel na SoundCloudu, který vytvořil svůj první herní soundtrack o 154 skladbách. Na Redditu našel slečnu, která byla ochotná zdarma nadabovat herní demo. Stala se z ní hlavní scénáristka. Poté najali přes 30 lidí, co vyšli školu. Jejich třiatřicátý člen je pes Monoco popsaný v titulcích jako manažer štěstí.   Jejich dílem se stal mix starých dílů sérií Final Fantasy a Persona.   Clair Obscur: Expedition 33 mě chytla pod krkem hned od první sekundy a jen tak nepustila ani po těch nezapomenutelných 75+ hodinách, které jsem odehrál. Ta hra má co nabídnout nejen pro fanoušky žánru. Tato Hra s velkým H vstupuje mezi giganty průmyslu sebevědomě a s notnou dávkou rebelie vůči zajetým standardům. Je krásná i obskurní, místy originální a především strhující. Tohle tahové RPG s výraznou francouzskou estetikou je doopravdy hodno vaší pozornosti, neboť dokázalo zmodernizovat staré klasiky, které ho inspirovaly, a navíc překvapuje hráče tam, kde to nejméně čekají. Vidět, jak si maličký nezávislý tým namazal všechna ta velká studia na chleba a vytvořil ambiciózní titul, je opravdovým závanem čerstvého vzduchu v herním průmyslu, který se už několik let zdá jako zaseknutý ve spirále vlastní ješitnosti, nenápaditosti a neochotě riskovat v segmentu velkých produkcí, jež se stále víc unifikují, aby oslovily na papíře co nejširší publikum.   Vytáhni v hospodě: Nejlépe hodnocená orig. IP v historii PS Store. Nejlépe uživateli hodnocená hra na Metacritic [url=https://www.youtube.com/watch?v=Akplrzf5CkE]Akordeon nezněl nikdy víc cool![/url]   Hra, která se objeví jednou za dlouhou dobu a bude na ní ještě mnoho let vzpomínáno. Moje GOTY pro letošní rok je jasná a doufám, že (nejen) na Game Awards posbírá vše, co půjde. [i]"Pro ty, co přijdou po nás."[/i]
Clair Obscur: Expedition 33
9 0
reagují: speta.jr, Godlike, HAL
reagovat
reaguje na: esmo
Mám za sebou 4 hodiny a nemám moc slov. Úžasný.:+
942560
Mám za sebou 4 hodiny a nemám moc slov. Úžasný.*:+*
942508
2 0
reagovat
reaguje na: Godlike
Už to na mě čeká v alzaboxu, prej je to fakt boží, i kamoš kterej nikdy nehrál turn-based combat hry je z toho vylomenej ... a ten soundtrack!
942508
Už to na mě čeká v alzaboxu, prej je to fakt boží, i kamoš kterej nikdy nehrál turn-based combat hry je z toho vylomenej ... [url=https://www.youtube.com/watch?v=LpNVf8sczqU&ab_channel=SandfallInteractive]a ten soundtrack![/url]
942475
0 0
reagují: Godlike
reagovat
METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER - OPENING MOVIE Δ Version

Už jsem zapomněl, že se Kojima inspiroval šedesátkovými bondovkami, je to pořád šleha a Cynthia Harrell znovu po dvaceti letech nazpívala Snake Eater.:+
942504
[url=https://www.youtube.com/watch?v=oOweekX6TW8]METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER - OPENING MOVIE Δ Version [/url] Už jsem zapomněl, že se Kojima inspiroval šedesátkovými bondovkami, je to pořád šleha a Cynthia Harrell znovu po dvaceti letech nazpívala Snake Eater.*:+*
2 0
reagovat

Clair Obscur: Expedition 33

Ten hype a krásný recenze nejdou moc přehlédnout. Zítra začínám.:+
942475
Ten hype a krásný recenze nejdou moc přehlédnout. Zítra začínám.*:+*
Clair Obscur: Expedition 33
2 0
reagují: esmo
reagovat
Kdyby to někoho zajímalo, výtečnej PvE deckbuilder Monster Train se konečně objevil na Google Play 8):+. Vedle Slay the Spire asi nejlepší hra z tohohle žánru, co jsem měl příležitost zkusit.
942392
Kdyby to někoho zajímalo, výtečnej PvE deckbuilder Monster Train se konečně objevil na Google Play *8)**:+*. Vedle Slay the Spire asi nejlepší hra z tohohle žánru, co jsem měl příležitost zkusit.
0 0
reagovat

Doom: The Dark Ages

Dohráno. Myslím, že těch 80-85 % tomu sedí. Ta hra je paradoxně zbytečně moc dlouhá, aniž by byla motivace ji i nadále tolik prozkoumávat (a tvůrci to asi vědí taky, protože vám ke konci hry začnou celkem často do těch největších krveprolití dávat Berserk boost). Cokoliv s drakem špatně (první mise s ním hned na začátku je fakt votřes, umí akorát krásně nastavit dechberoucí měřítko a scenérie), cokoliv s mechem fajn gimmick, cokoliv na vlastních nohou to nejlepší z série. 

Štít je boží. 

Mít to o 3-4 mise méně nebo to vůbec nemít draka (je tam málo, ale je tam) jdu hodně na 90 %. Možná je to rouhání, ale cítil jsem to tak.:D Celkově parádní kousek. 
942340
Dohráno. Myslím, že těch 80-85 % tomu sedí. Ta hra je paradoxně zbytečně moc dlouhá, aniž by byla motivace ji i nadále tolik prozkoumávat (a tvůrci to asi vědí taky, protože vám ke konci hry začnou celkem často do těch největších krveprolití dávat Berserk boost). Cokoliv s drakem špatně (první mise s ním hned na začátku je fakt votřes, umí akorát krásně nastavit dechberoucí měřítko a scenérie), cokoliv s mechem fajn gimmick, cokoliv na vlastních nohou to nejlepší z série.  Štít je boží.  Mít to o 3-4 mise méně nebo to vůbec nemít draka (je tam málo, ale je tam) jdu hodně na 90 %. Možná je to rouhání, ale cítil jsem to tak.*:D* Celkově parádní kousek. 
Doom: The Dark Ages
2 0
reagovat
Tak ono ani nejde o to, jaká je to metrika, jako spíš o to, že je jiná - můžeme se bavit o divácích na netflixu, nebo o divácích v kině, ale nemůžeme to srovnávat mezi sebou. A ta snaha prezentovat streamovací čísla jako počty prodaných kopií je imho evidentní.
K čemu to číslo je, když nevíme nic jiného? To jsou data, ne informace.
942339
Tak ono ani nejde o to, jaká je to metrika, jako spíš o to, že je jiná - můžeme se bavit o divácích na netflixu, nebo o divácích v kině, ale nemůžeme to srovnávat mezi sebou. A ta snaha prezentovat streamovací čísla jako počty prodaných kopií je imho evidentní. K čemu to číslo je, když nevíme nic jiného? To jsou data, ne informace.
2 0
reagovat
reaguje na: SteKi
Teď je Star Citizen zadarmo :D
... ale jen tento týden - zrovna probíhá Invictus Launch Week, do 27.5.,kdy si může zalétat každý free a vyzkoušet si různé lodě.

Takže teď taky hraju. Kvůli Duně jsem koupil novou Radeon RX 9070 XT, tak je fajn ji mít na čem otestovat (ne že by ji ta Duna tak úplně potřebovala, i na RX 6600 to hratelné bylo, ale upgrade jsem už dlouho plánoval)

A nejspíš ten Star Citizen i koupím, nějakou basic starter ship, když jsou teď během toho eventu i slevy - jak říkáš, levnější už to nebude. Ale jestli to teď budu dlouhodobě hrát... to asi spíš ne. Sice to hrát jde, contentu je tam na desítky hodin i pro lidi kteří chtějí hrát sami, ale ta nedoladěnost je na hře pořád znát dost. Imerse je v ní ovšem maximální, to jak ji mají promyšlenou a nakročeno k tomu aby vše i technicky vyřešili je dechberoucí.
942338
Teď je Star Citizen zadarmo *:D* ... ale jen tento týden - zrovna probíhá Invictus Launch Week, do 27.5.,kdy si může zalétat každý free a vyzkoušet si různé lodě. Takže teď taky hraju. Kvůli Duně jsem koupil novou Radeon RX 9070 XT, tak je fajn ji mít na čem otestovat (ne že by ji ta Duna tak úplně potřebovala, i na RX 6600 to hratelné bylo, ale upgrade jsem už dlouho plánoval) A nejspíš ten Star Citizen i koupím, nějakou basic starter ship, když jsou teď během toho eventu i slevy - jak říkáš, levnější už to nebude. Ale jestli to teď budu dlouhodobě hrát... to asi spíš ne. Sice to hrát jde, contentu je tam na desítky hodin i pro lidi kteří chtějí hrát sami, ale ta nedoladěnost je na hře pořád znát dost. Imerse je v ní ovšem maximální, to jak ji mají promyšlenou a nakročeno k tomu aby vše i technicky vyřešili je dechberoucí.
942336
0 0
reagovat
reaguje na: Tyller
To čo je hratelné je len také malé ihrisko pre tých ,čo do toho hodili peniaze (som jedným z nich) nech si majú čím krátiť čas a tak to aj vyzerá. Tým myslím, že je to síce pekné, ale technický stav je proste na hovno. To nieje ani alpha verzia, to je len také ....nič. Počkaj si na hru keď bude hotová (budúci rok singleplayer časť), teraz si užiješ viac videá na yt od hráčov čo na to majú nervy ako keby si to mal hrať sám. Teda aspoň ja to tak mám. Maximálne si to teraz kúp, potom to bude asi drahšie. Aj keď vlastne neviem ako je to teraz, ale ja som kúpil 10 rokov dozadu nejaký základný balík za 35e a čakám...:D
942336
To čo je hratelné je len také malé ihrisko pre tých ,čo do toho hodili peniaze (som jedným z nich) nech si majú čím krátiť čas a tak to aj vyzerá. Tým myslím, že je to síce pekné, ale technický stav je proste na hovno. To nieje ani alpha verzia, to je len také ....nič. Počkaj si na hru keď bude hotová (budúci rok singleplayer časť), teraz si užiješ viac videá na yt od hráčov čo na to majú nervy ako keby si to mal hrať sám. Teda aspoň ja to tak mám. Maximálne si to teraz kúp, potom to bude asi drahšie. Aj keď vlastne neviem ako je to teraz, ale ja som kúpil 10 rokov dozadu nejaký základný balík za 35e a čakám...*:D*
942324
0 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: Kostěj
To je možný. A taky se proslýchá, že gamepass bude zanedlouho zase zvyšovat předplatné. Nevím, jestli je tohle všechno úplně nejlepší strategie, ale to už nechám na Microsoftu. 
942333
To je možný. A taky se proslýchá, že gamepass bude zanedlouho zase zvyšovat předplatné. Nevím, jestli je tohle všechno úplně nejlepší strategie, ale to už nechám na Microsoftu. 
942332
1 0
reagovat
reaguje na: connor
Dej tomu pár let.
Jináč bych se nedivil, kdyby to zvyšování cen AAA her v posledních letech bylo opravdu spíš následek tlaku ze strany Microsoftu, než reakcí na zvyšující se (nepochybně) náklady na vývoj.
942332
Dej tomu pár let. Jináč bych se nedivil, kdyby to zvyšování cen AAA her v posledních letech bylo opravdu spíš následek tlaku ze strany Microsoftu, než reakcí na zvyšující se (nepochybně) náklady na vývoj.
942330
0 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: connor
GP nemám, tak nevím, ale věřím, že máš pravdu. Imho je to tím, že toho contentu je přece jen míň, tak je tam na tu kvalitu o trochu větší důraz než u Nka. Ale trendově si myslím, že to problém bude. Kdyby MS bojoval se Sony o post jedničky na konzolovém trhu, musel by dodávat tu kvalitu, co měla Sony v dobách PS4 (a co už teď taky tolik nemá, protože ji najednou zase tak nepotřebuje).
942331
GP nemám, tak nevím, ale věřím, že máš pravdu. Imho je to tím, že toho contentu je přece jen míň, tak je tam na tu kvalitu o trochu větší důraz než u Nka. Ale trendově si myslím, že to problém bude. Kdyby MS bojoval se Sony o post jedničky na konzolovém trhu, musel by dodávat tu kvalitu, co měla Sony v dobách PS4 (a co už teď taky tolik nemá, protože ji najednou zase tak nepotřebuje).
942330
1 0
reagovat
reaguje na: Haggar
Tak teď jsi skočil ještě někam dál, neřešili jsme teď přece, jestli je něco sračka nebo ne (už jen proto, že Dark Ages má přijetí skvělé - 86 průměr na opencritic), ale jestli je něco úspěšné nebo ne. 
Ale souhlasím, že tohle, co říkáš, může být problém. Naštěstí mám pocit, že GP má ten poměr zajímavých a/nebo kvalitních her vs těch průměrných a/nebo sraček docela slušnej, oproti Netflixu. 
942330
Tak teď jsi skočil ještě někam dál, neřešili jsme teď přece, jestli je něco sračka nebo ne (už jen proto, že Dark Ages má přijetí skvělé - 86 průměr na opencritic), ale jestli je něco úspěšné nebo ne.  Ale souhlasím, že tohle, co říkáš, může být problém. Naštěstí mám pocit, že GP má ten poměr zajímavých a/nebo kvalitních her vs těch průměrných a/nebo sraček docela slušnej, oproti Netflixu. 
942329
0 0
reagují: Kostěj, Haggar
reagovat
reaguje na: connor
"ne nutně aby uspěla jednotlivá hra. " - no právě. Ale tady se řešil úspěch/neúspěch Dooma, ne jeho přínos pro GP. Mě je jasně, že MS to takto stačí a je to to, co potřebuje. Je to stejné jako s tím Netflixem - zahltíme uživatele contentem, co bude dostávat 5 nebo 6 z deseti. Co na tom, že to budou sračky, hlavně, že toho bude hodně.
Teď netvrdím, že Doom je sračka, sám ho chci vyzkoušet. Jen tvrdím, že provozovatel GP nutně nepotřebuje, aby to sračka nebyla. Což je dost smutné.
942329
"ne nutně aby uspěla jednotlivá hra. " - no právě. Ale tady se řešil úspěch/neúspěch Dooma, ne jeho přínos pro GP. Mě je jasně, že MS to takto stačí a je to to, co potřebuje. Je to stejné jako s tím Netflixem - zahltíme uživatele contentem, co bude dostávat 5 nebo 6 z deseti. Co na tom, že to budou sračky, hlavně, že toho bude hodně. Teď netvrdím, že Doom je sračka, sám ho chci vyzkoušet. Jen tvrdím, že provozovatel GP nutně nepotřebuje, aby to sračka nebyla. Což je dost smutné.
942328
2 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Haggar
Jasně, není to tak hmatatelná a jasná metrika, to máš pravdu. Ale jak říkám, dneska úspěch her jinak v mnoha případech ani měřit už nelze a Microsoftu, Ubisoftu atd., tj. těm, kteří přímo provozují ty platformy, záleží i na tom, aby měly co nejhlasitější reklamu ty samotné služby, ne nutně aby uspěla jednotlivá hra. 
942328
Jasně, není to tak hmatatelná a jasná metrika, to máš pravdu. Ale jak říkám, dneska úspěch her jinak v mnoha případech ani měřit už nelze a Microsoftu, Ubisoftu atd., tj. těm, kteří přímo provozují ty platformy, záleží i na tom, aby měly co nejhlasitější reklamu ty samotné služby, ne nutně aby uspěla jednotlivá hra. 
942327
0 0
reagují: Haggar
reagovat
reaguje na: connor
Ano všimnul, možná sis ty nevšimnul mého přirovnání k Netflixu, příště to vybolduju. :) Přínos toho, že si to hrdý předplatitel GP pustí v pátek večer na půl hodinky Je stejný jako to, že si ten daný člověk pustí jednu položku na Netflixu z toho kvanta, co si platí v rámci předplatného. Ano, metrika to je, ale je to neporovnatelné s hodnocením podle toho, kolik lidí za to dalo těch 80 USD a tudíž je jasné, že to mají v plánu aktivně hrát a stojí jim to za tu investici.
942327
Ano všimnul, možná sis ty nevšimnul mého přirovnání k Netflixu, příště to vybolduju. *:)* Přínos toho, že si to hrdý předplatitel GP pustí v pátek večer na půl hodinky Je stejný jako to, že si ten daný člověk pustí jednu položku na Netflixu z toho kvanta, co si platí v rámci předplatného. Ano, metrika to je, ale je to neporovnatelné s hodnocením podle toho, kolik lidí za to dalo těch 80 USD a tudíž je jasné, že to mají v plánu aktivně hrát a stojí jim to za tu investici.
942326
1 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Haggar
Ale znamená, protože Gamepass není zadarmo a Gamepass funguje na principu lákání nových předplatitelů, čím větší zájem/počet hráčů, tím větší úspěch. Podobně jako streamovací služby pro filmy a seriály. Možná sis toho ještě dodnes nevšiml, i když netuším, jak je to možné. :)) Každopádně dneska měřit skutečný úspěch mnohdy jinak ani nejde, vzhledem k tomu množství platforem a předplatitelských služeb. 
942326
Ale znamená, protože Gamepass není zadarmo a Gamepass funguje na principu lákání nových předplatitelů, čím větší zájem/počet hráčů, tím větší úspěch. Podobně jako streamovací služby pro filmy a seriály. Možná sis toho ještě dodnes nevšiml, i když netuším, jak je to možné. *:))* Každopádně dneska měřit skutečný úspěch mnohdy jinak ani nejde, vzhledem k tomu množství platforem a předplatitelských služeb. 
942323
0 -1
reagují: Haggar
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se