Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 48341 - 48360 Napsat příspěvek

Dabing


Aby ste nemuseli kopírovať :

link
639920
Aby ste nemuseli kopírovať : [link="http://url_odkazu"]https://www.youtube.com/channel/UC5x_e9ZdaeE84j4oyIqPE0Q[/link]
Dabing
0 0
reagovat

Dabing

Ahojte.
Mohol by som vás poprosiť o zhodnotenie našej práce ?

link

Ak sa nám naša tvorba páči podporte nás odberom či zdieľaním ...

Vopred ďakujem :)
639919
Ahojte. Mohol by som vás poprosiť o zhodnotenie našej práce ? https://www.youtube.com/channel/UC5x_e9ZdaeE84j4oyIqPE0Q Ak sa nám naša tvorba páči podporte nás odberom či zdieľaním ... [b]Vopred ďakujem :)[/b]
Dabing
0 0
reagovat
Spáčilce už asi definitivně jeblo link :D

Ad školství ještě. Ono je to nejenom o učiteli, ale i řediteli. Často působí jenom jako principálové a je jim jedno jak se učí, ten náš mezi nás hodně chodil a ptal se nás, jak se nám jaké předměty učí, jestli nás baví a tak.
A pak se strašně často na žáky, i když jich má každý plnou hubu, tak na ně samotné dává málokdo a každý je má za stupidní ovce z obou táborů často. Ono je hrozně jednoduchý nadávat na to, že se nemluví o tom co skutečně čtou a co je baví, když se učitel zeptá a zvednou ruku 2, 3 a to ještě kdoví jestli. U nás se často přicházelo s vlastníma knížkama hodně často a vyslišeno to nebylo jenom málokdo. Pane profesore, já teď četl hrozně krásnou knížku, znáte ji? Na to by měl být na začátku každé hodiny literatury čas, bohužel se obávám, že takhle samostatné iniciativy je schopný vždycky tak jeden ze třídy..
639917
Spáčilce už asi definitivně jeblo http://kultura.zpravy.idnes.cz/alexandrovci-turne-komentar-dgw-/hudba.aspx?c=A151013_160727_hudba_ts *:D* Ad školství ještě. Ono je to nejenom o učiteli, ale i řediteli. Často působí jenom jako principálové a je jim jedno jak se učí, ten náš mezi nás hodně chodil a ptal se nás, jak se nám jaké předměty učí, jestli nás baví a tak. A pak se strašně často na žáky, i když jich má každý plnou hubu, tak na ně samotné dává málokdo a každý je má za stupidní ovce z obou táborů často. Ono je hrozně jednoduchý nadávat na to, že se nemluví o tom co skutečně čtou a co je baví, když se učitel zeptá a zvednou ruku 2, 3 a to ještě kdoví jestli. U nás se často přicházelo s vlastníma knížkama hodně často a vyslišeno to nebylo jenom málokdo. Pane profesore, já teď četl hrozně krásnou knížku, znáte ji? Na to by měl být na začátku každé hodiny literatury čas, bohužel se obávám, že takhle samostatné iniciativy je schopný vždycky tak jeden ze třídy..
0 0
reagovat
(na pobavenie)
Páni a dámy (podľa MZ) momentálne najväčšia herecká hviezda na svete Chris Pratt :D
Ako fakt, keby sa robil nejaký prieskum, 95% svetovej populácie nemá páru kto to je. Takže ku tej superhviezde mu ešte zopár filmov chýba.
639913
(na pobavenie) Páni a dámy (podľa MZ) momentálne najväčšia herecká hviezda na svete [link="https://www.youtube.com/watch?t=1&v=JYISejAY36s"]Chris Pratt[/link] *:D* Ako fakt, keby sa robil nejaký prieskum, 95% svetovej populácie nemá páru kto to je. Takže ku tej superhviezde mu ešte zopár filmov chýba.
0 0
reagovat
639909
*:+* [link="https://youtu.be/lMrZi0whVpM"]dilly dally - desire[/link] *:+*
0 0
reagovat

ještě ad knihy

samozřejmě tohle vnímáme na základě toho, jaký jsme měli učitele. Já spoustu těch věcí z 19týho objevil až dávno po matuře a teprv v ten moment jsem jejich kouzlo pochopil, zatímco v průběhu posledních ročníků gymplu jsem prahnul po informacích z 20tého a 21tého století....kde byla díra. Já s váma téměř ve všem souhlasím a vůbec mě tyhle debaty o literatuře baví. Problém je s tím, pokud je nastaven jeden systém matury pro všechny a pak vybrat jakýsi nosný pilíř, kde všichni budou znát ten "základ"

Ad Disk:

to co chceš ty je hrozně hrozně těžký narvat do osnov, ale byl to na gymplu i můj sen. Následná debata nad knihou, případně odkazy knihy v dnešní době. Bohužel to kolikrát chtělo splnit podmínku - přečtěte tu knihu, kde jsme narazili na to, že více než půl třídy knížku nečetla, ačkoliv to bylo "povinné" a to pak tyhle debaty smysl ztratili. A pokud se šlo bez čtení knihy...typu - učitel odvypráví, jakým způsobem je problém popsán v knize a jak to funguje dnes, tak to poté nešlo nikdy toliko do hloubky a zároveň by učitel musel mít daleko větší přehled (za což bych byl samozřejmě rád)..tudíž rozhodně souhlasím, ale je to ohromně těžce zrealizovatelné. Samotný bych byl z takových hodin nadšen.

Já to měl téměř tak jako popisuje Tony - seznamy knížek ano a perfektně naučené, povinná četba stále jede a to v poměrně slušném tempu, ale k vlastní literatuře maximálně krátkým referátem. Zároveň ale upozorňuji, že spousta lidí ve třídě nečetla vůbec a já sice četl pořád, ale do něčeho opravdu hodnotnýho jsem se vlastně také pouštěl až poslední dva ročníky.
639890
samozřejmě tohle vnímáme na základě toho, jaký jsme měli učitele. Já spoustu těch věcí z 19týho objevil až dávno po matuře a teprv v ten moment jsem jejich kouzlo pochopil, zatímco v průběhu posledních ročníků gymplu jsem prahnul po informacích z 20tého a 21tého století....kde byla díra. Já s váma téměř ve všem souhlasím a vůbec mě tyhle debaty o literatuře baví. Problém je s tím, pokud je nastaven jeden systém matury pro všechny a pak vybrat jakýsi nosný pilíř, kde všichni budou znát ten "základ" Ad Disk: to co chceš ty je hrozně hrozně těžký narvat do osnov, ale byl to na gymplu i můj sen. Následná debata nad knihou, případně odkazy knihy v dnešní době. Bohužel to kolikrát chtělo splnit podmínku - přečtěte tu knihu, kde jsme narazili na to, že více než půl třídy knížku nečetla, ačkoliv to bylo "povinné" a to pak tyhle debaty smysl ztratili. A pokud se šlo bez čtení knihy...typu - učitel odvypráví, jakým způsobem je problém popsán v knize a jak to funguje dnes, tak to poté nešlo nikdy toliko do hloubky a zároveň by učitel musel mít daleko větší přehled (za což bych byl samozřejmě rád)..tudíž rozhodně souhlasím, ale je to ohromně těžce zrealizovatelné. Samotný bych byl z takových hodin nadšen. Já to měl téměř tak jako popisuje Tony - seznamy knížek ano a perfektně naučené, povinná četba stále jede a to v poměrně slušném tempu, ale k vlastní literatuře maximálně krátkým referátem. Zároveň ale upozorňuji, že spousta lidí ve třídě nečetla vůbec a já sice četl pořád, ale do něčeho opravdu hodnotnýho jsem se vlastně také pouštěl až poslední dva ročníky.
ještě ad knihy
0 0
reagovat

Disketa

Raději vlastně nic...
639885
Raději vlastně nic...
Disketa
0 0
reagovat

Crew wild run - open beta

Jestli někdo chce v neděli po pařbě zkusit otevřenou betu datáče Crew.
Tady jsou dva kody:
8PRGADLTHWNZ
6NRV6ZBFUEYQ
639883
Jestli někdo chce v neděli po pařbě zkusit otevřenou betu datáče Crew. Tady jsou dva kody: 8PRGADLTHWNZ 6NRV6ZBFUEYQ
Crew wild run - open beta
0 0
reagovat

TedGeorge

Je to kvůli mně. Tony prostě nechce jet na akce, kde se pohybuju já. Jakmile jsem ohlásil, že přijedu na tu akci, tak Tony řekl, že nepřijde. Absolutně tomu nerozumím, vždyť se ke mně vůbec nemusí hlásit, já navíc ani netuším, jak vy všichni vypadáte. Tak o co jde...
639882
Je to kvůli mně. Tony prostě nechce jet na akce, kde se pohybuju já. Jakmile jsem ohlásil, že přijedu na tu akci, tak Tony řekl, že nepřijde. Absolutně tomu nerozumím, vždyť se ke mně vůbec nemusí hlásit, já navíc ani netuším, jak vy všichni vypadáte. Tak o co jde...
TedGeorge
0 0
reagovat
Pražák, kterej v sobotu dobrovolně nepřijde do Bio Oka, je u mě mrtvej člověk. Tony, doprdele už, kde zase seš, že už potřináctý nepřijdeš? :(
639880
Pražák, kterej v sobotu dobrovolně nepřijde do Bio Oka, je u mě mrtvej člověk. Tony, doprdele už, kde zase seš, že už potřináctý nepřijdeš? *:(*
0 0
reagovat

Disketa1

Na průmyslovce se to tak holt dělo, tam fakt zbytek na nějaký čtení kašlal, pokud to nebyla monografie tanku T-34, dějiny války ve Vietnamu nebo druhy třísky při soustružení a podle toho ta učitelka fungovala. Možná tomu kdysi dávala srdíčko, ale pak jí ta skvadra drbohlavů co si přečtou sportovní nedělní přílohu prostě uondala a rezignovala.
Nakonec dostal, ale nijak zvlášť se to doma neřešilo a já jsem na ní byl docela pyšnej
639879
Na průmyslovce se to tak holt dělo, tam fakt zbytek na nějaký čtení kašlal, pokud to nebyla monografie tanku T-34, dějiny války ve Vietnamu nebo druhy třísky při soustružení a podle toho ta učitelka fungovala. Možná tomu kdysi dávala srdíčko, ale pak jí ta skvadra drbohlavů co si přečtou sportovní nedělní přílohu prostě uondala a rezignovala. Nakonec dostal, ale nijak zvlášť se to doma neřešilo a já jsem na ní byl docela pyšnej
Disketa1
0 0
reagovat

Axis

No tys měl teda smůlu na učitelku, to tě fakt lituju. Takoví lidé nemají ve školství co pohledávat, dokážou lidem zájem o literaturu jenom zkazit. :- A jak to nakonec dopadlo s tou avizovanou důtkou? Zastal se tě někdo?
639877
No tys měl teda smůlu na učitelku, to tě fakt lituju. Takoví lidé nemají ve školství co pohledávat, dokážou lidem zájem o literaturu jenom zkazit. *:-* A jak to nakonec dopadlo s tou avizovanou důtkou? Zastal se tě někdo?
Axis
0 0
reagovat

TonyClifton

Tak to jsi měl štěstí na dobrou školu a hlavně na gymplu se s tím tak trochu počítá. Já byl na prumce ten pověstný skladník a učitelka to chtěla mít hodně rychle za sebou a žádnej prostor pro oblíbené knížky skoro nepřipouštěla (jediné co dovolila byla jedna navíc každý rok a možnost jí přednést ve slohovce a pak v mluveném 10 ti minutovém slovu). Kamarád měl strašně rád klasickou sci-fi (Dunu, Stopaře, Solaris, Oddyseu atd.) a hrozně s divil že se to celý odbylo 10ti minutama monotoního přednesu.
mkubalikova
Mě dorazila tím že když jsem si jako svojí knihu k slohovce vybral Jamese Clavela tak hned vykřikla: "Král Krysa jo to se ti jako klukovi bude líbit." Tak jsem jí řekl že jsem si vybral Šoguna a ona se zakabonila a řekla jen: "Cože? vždyť to není od něj." a pak se zbžbletla že myslela něco jiného. Tak jsem tu slohovku pojal edukativně a byl navrhnut na ředitelskou důtku :)
639876
Tak to jsi měl štěstí na dobrou školu a hlavně na gymplu se s tím tak trochu počítá. Já byl na prumce ten pověstný skladník a učitelka to chtěla mít hodně rychle za sebou a žádnej prostor pro oblíbené knížky skoro nepřipouštěla (jediné co dovolila byla jedna navíc každý rok a možnost jí přednést ve slohovce a pak v mluveném 10 ti minutovém slovu). Kamarád měl strašně rád klasickou sci-fi (Dunu, Stopaře, Solaris, Oddyseu atd.) a hrozně s divil že se to celý odbylo 10ti minutama monotoního přednesu. [b]mkubalikova[/b] Mě dorazila tím že když jsem si jako svojí knihu k slohovce vybral Jamese Clavela tak hned vykřikla: "Král Krysa jo to se ti jako klukovi bude líbit." Tak jsem jí řekl že jsem si vybral Šoguna a ona se zakabonila a řekla jen: "Cože? vždyť to není od něj." a pak se zbžbletla že myslela něco jiného. Tak jsem tu slohovku pojal edukativně a byl navrhnut na ředitelskou důtku *:)*
TonyClifton
0 0
reagovat
Já nevím jak to chodí jinde, ale u nás na gymplu jsme uměli telefonní seznamy, jak když bičem mrská a zároveň jsme rozebírali povinnou četbu, že se nestačila načítat. Nemám pocit, že bych byl v nějakém ohledu ochuzen. Jo a taky byl velký prostor pro vlastní oblíbené knížky, jak z probíraného období, tak uplně odjinud.
639875
Já nevím jak to chodí jinde, ale u nás na gymplu jsme uměli telefonní seznamy, jak když bičem mrská a zároveň jsme rozebírali povinnou četbu, že se nestačila načítat. Nemám pocit, že bych byl v nějakém ohledu ochuzen. Jo a taky byl velký prostor pro vlastní oblíbené knížky, jak z probíraného období, tak uplně odjinud.
0 0
reagovat

Bachy

Zkrátka překračovat hranice literatury jako takové. Ty knihy by měly být nějakým východiskem k různým tématům, které zajímají mladé lidi. Je naprosto k ničemu, když se má mladý člověk naučit pár jmen, pár knih, povinně to načíst a nabiflovat, říct něco u maturitní komise a pak na to zapomenout.
639874
Zkrátka překračovat hranice literatury jako takové. Ty knihy by měly být nějakým východiskem k různým tématům, které zajímají mladé lidi. Je naprosto k ničemu, když se má mladý člověk naučit pár jmen, pár knih, povinně to načíst a nabiflovat, říct něco u maturitní komise a pak na to zapomenout.
Bachy
0 0
reagovat

Bachy

Problém je v tom, že si probereme jednoho spisovatele za druhým, jejich díla a nazdar. Prostě telefonní seznam. Přitom by stačilo, aby se vzalo nějaké konkrétní dílo a jak ho vnímají dnešní generace mladých lidí. Prostě rozjet debatu. Třeba u Olivera Twista od Charlese Dickense se může rozjet debata, jaká se liší situace dnešních sirotků od těch v Dickensově době (40. léta 19. stol.). Jednoduše přivádět studenty ke kritickému uvažování, ke srovnávání různých epoch. U Dostojevského Bratrech Karamazových to zase může být debata o napjatých vztazích v rodinách, případně o týrání seniorů. Chápeš, co tím chci říct? Hlavně ne žádné telefonní seznamy.
639873
Problém je v tom, že si probereme jednoho spisovatele za druhým, jejich díla a nazdar. Prostě telefonní seznam. Přitom by stačilo, aby se vzalo nějaké konkrétní dílo a jak ho vnímají dnešní generace mladých lidí. Prostě rozjet debatu. Třeba u Olivera Twista od Charlese Dickense se může rozjet debata, jaká se liší situace dnešních sirotků od těch v Dickensově době (40. léta 19. stol.). Jednoduše přivádět studenty ke kritickému uvažování, ke srovnávání různých epoch. U Dostojevského Bratrech Karamazových to zase může být debata o napjatých vztazích v rodinách, případně o týrání seniorů. Chápeš, co tím chci říct? Hlavně ne žádné telefonní seznamy.
Bachy
0 0
reagovat

Axis

Co Kerouac, ale můj profesor češtiny se teprve ode mě dozvěděl, že Quasimodo nezemřel skokem ze zvonice. :D
639872
Co Kerouac, ale můj profesor češtiny se teprve ode mě dozvěděl, že Quasimodo nezemřel skokem ze zvonice. *:D*
Axis
0 0
reagovat

Bachy

Je překonaný model seznamu, z kterého se nesmí udělat jediný krok stranou a pokud ano pak je za to student nebo učitel potrestán. viz tvůj druhý odstavec pro Seldoma.
A pokud jít stylem seznamu tak do něj vložit alespoň trochu invence a přidat relevantní autory dvacátého století. Protože tímhle způsobem se z literatury stává spíš nenáviděná část vyučování a to pro obě strany čtenáře i nečtenáře.

Možná by mohla být literatura, co se týče nutného načtení děl, jen nadstavbová část maturity, pro ty co si ji chtějí udělat, nebo jsou na škole technického zaměření (tak aby si i skladník ve šroubárně si mohl přečísti Vergilia v originále, pokud by chtěl) a pro ty co jdou na vysoké školy, které to vyžadují, by byla povinná. Obě části by však dějině měli projít obojí a díla by se jen doporučovala. Třeba by se mohl jen projít výcuc a koho by to zaujalo tak by si jí přečetl (technické obory). Sám jsem si tím prošel na prumce kde jsem potkal z velké části jen lidi, kteří byli znechuceni tím co jim je v literatuře předkládáno a stejně to nakonec k matuře řešili přečtením obsahů z Literatury v Kostce aby "splnili". A dál maximálně přečetli ATMko. Pokud by jim někdo nabídnul např. Klub Rváčů od Palaniuka tak by je to možná chytlo.
639871
Je překonaný model seznamu, z kterého se nesmí udělat jediný krok stranou a pokud ano pak je za to student nebo učitel potrestán. viz tvůj druhý odstavec pro Seldoma. A pokud jít stylem seznamu tak do něj vložit alespoň trochu invence a přidat relevantní autory dvacátého století. Protože tímhle způsobem se z literatury stává spíš nenáviděná část vyučování a to pro obě strany čtenáře i nečtenáře. Možná by mohla být literatura, co se týče nutného načtení děl, jen nadstavbová část maturity, pro ty co si ji chtějí udělat, nebo jsou na škole technického zaměření (tak aby si i skladník ve šroubárně si mohl přečísti Vergilia v originále, pokud by chtěl) a pro ty co jdou na vysoké školy, které to vyžadují, by byla povinná. Obě části by však dějině měli projít obojí a díla by se jen doporučovala. Třeba by se mohl jen projít výcuc a koho by to zaujalo tak by si jí přečetl (technické obory). Sám jsem si tím prošel na prumce kde jsem potkal z velké části jen lidi, kteří byli znechuceni tím co jim je v literatuře předkládáno a stejně to nakonec k matuře řešili přečtením obsahů z Literatury v Kostce aby "splnili". A dál maximálně přečetli ATMko. Pokud by jim někdo nabídnul např. Klub Rváčů od Palaniuka tak by je to možná chytlo.
Bachy
0 0
reagovat

Bachy

V zasade se vsim souhlas. :+
Podle me se tu dostavame k zasadni otazce, do jake hloubky a jakym zpusobem vubec na centralni urovni zkouset neco jako literatura, tj. predmet, kde hraje podstatnou roli subjektivni vnimani. Asi jedina moznost je prave onen "literarni dejepis", pricemz s tim, jak ho definujes ty, souhlasim, ze tak by se to ucit melo, jen zkratka nejsem presvedceny, ze vyzadovat detailni literarnehistoricke znalosti je ta nejlepsi cesta, jak privest zaky ke cteni (a tim mene tedy, bude-li kladen duraz na 19. stoleti a starsi, jak se tady psalo, v tom se shodneme...) 8)
639870
V zasade se vsim souhlas. *:+* Podle me se tu dostavame k zasadni otazce, do jake hloubky a jakym zpusobem vubec na centralni urovni zkouset neco jako literatura, tj. predmet, kde hraje podstatnou roli subjektivni vnimani. Asi jedina moznost je prave onen "literarni dejepis", pricemz s tim, jak ho definujes ty, souhlasim, ze tak by se to ucit melo, jen zkratka nejsem presvedceny, ze vyzadovat detailni literarnehistoricke znalosti je ta nejlepsi cesta, jak privest zaky ke cteni (a tim mene tedy, bude-li kladen duraz na 19. stoleti a starsi, jak se tady psalo, v tom se shodneme...) *8)*
Bachy
0 0
reagovat
Disk
Zkus trochu víc pojmenovat jaký model je překonaný. Já rozumím tomu, že moderní litera je obsažena v osnovách málo a rozhodně kopu za to ji přidat. Zároveň se ale přešlo z "popište období" na "vytáhněte si konkrétní dílo a na něm povídejte o autoru a období". Takže ten model se určitě trochu posunul. Chce to asi mluvit konkrétněji...co tedy chybí? Ad světová literatura 19týho století...třeba takovej Ibsen je nadčasovej a záživnej. Austenová, Dickens, Zola a prokletí básníci jsou taktéž nevyškrtnutelní.

Seldom
První odstavec rozhodně souhlas. Jenže to musí ten učitel být král, aby to uměl podat. Protože jakmile vyhodíš takovýhle seznam a uděláš ucelenou maturu pro celej stát, tak pak najdeš obří množství žáků, kteří budou tlačit učitele do toho, aby pořádně probírali to, co je v seznamu a ne moc věcí okolo a ne další autory, když jim "k ničemu nebude". Naštěstí tací nebudou všichni.
K druhému odstavci - pod literárním dějepisem myslíš prostě data? Protože jak poté píšeš o "dávání do souvislostí", tak v tom já literární dějepis vidím a nic proti němu nemám. Jasně...učit se kdy se kdo narodil a kdy kdo zemřel je trochu mimo, když si to nepamatuju už ani u sebe. Ale proč se psalo v té době o těch a těch tématech, jak to působilo na lidi, proč byl to a to revoluční přístup...tudy podle mě cesta vede.
639869
[b]Disk[/b] Zkus trochu víc pojmenovat jaký model je překonaný. Já rozumím tomu, že moderní litera je obsažena v osnovách málo a rozhodně kopu za to ji přidat. Zároveň se ale přešlo z "popište období" na "vytáhněte si konkrétní dílo a na něm povídejte o autoru a období". Takže ten model se určitě trochu posunul. Chce to asi mluvit konkrétněji...co tedy chybí? Ad světová literatura 19týho století...třeba takovej Ibsen je nadčasovej a záživnej. Austenová, Dickens, Zola a prokletí básníci jsou taktéž nevyškrtnutelní. [b]Seldom[/b] První odstavec rozhodně souhlas. Jenže to musí ten učitel být král, aby to uměl podat. Protože jakmile vyhodíš takovýhle seznam a uděláš ucelenou maturu pro celej stát, tak pak najdeš obří množství žáků, kteří budou tlačit učitele do toho, aby pořádně probírali to, co je v seznamu a ne moc věcí okolo a ne další autory, když jim "k ničemu nebude". Naštěstí tací nebudou všichni. K druhému odstavci - pod literárním dějepisem myslíš prostě data? Protože jak poté píšeš o "dávání do souvislostí", tak v tom já literární dějepis vidím a nic proti němu nemám. Jasně...učit se kdy se kdo narodil a kdy kdo zemřel je trochu mimo, když si to nepamatuju už ani u sebe. Ale proč se psalo v té době o těch a těch tématech, jak to působilo na lidi, proč byl to a to revoluční přístup...tudy podle mě cesta vede.
0 0
reagovat
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se