Connor nevěděl, co dělá, začalo to nevinně jako obrana vesnice, přerostlo to v něco většího a celkově mu to přerostlo přes hlavu... a byl to podle mě i úmysl tvůrců... Každý koho zabil se mu snažil vysvětlit "o co go" a na mě jako na hráče to fungovalo... Byl to ten správný dějový náboj, kdy se sám hráč nedokáže rozhodnout, jestli na tom není něco pravdy. Tenhle feeling byl i u Altaira, který slepě sledoval příkazy, ale sám pak začal tušit, že v tom bude nějaká "bota"... Ezio měl jasnou linku, ale na druhou stranu to nemělo ten feeling... Ale jak jsem sám vypíchnul v minulém příspěvku, možná i proto jsem se nedokázal s Connorem sžít tak jako s Eziem... Prostě Connor v tom měl bordel a občas nevěděl co dělá...
Ale na obranu musím říci, že já v tom opravdu viděl záměr tvůrců
Překopané ovládání muselo přijít - stala se z toho masová hra a prostě musí to být přístupné všem... Taková je hold cena za populární značku... Vedlejší mise pokulhávaly, ale zase se mi líbilo, že jich člověk měl rozjetých několik najednou a prostě když jsem jel kolem, tak jsem to splnil...
Usedlost se mi líbila, město by mi přišlo až moc, na to že se jedná o "chudého indiána"... Tohle bylo náhodou moc fajne... Přece bys nechtěl upgradovat nějaké americké město
Něco mi ale říká, že se dočkáš v příštích dílech (pokud teda bude Connor, což nevypadá)...Ale jinak souhlas, že některé vedlejší mise jsou hodné face-palmu...


Uvidíme, co půjde ušmudlat...