Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 101 - 120 Napsat příspěvek
reaguje na: earthworm
Git gut.
908050
Git gut.
908016
0 -1
reagovat
Hroznej sloh, ale potřeboval jsem to ze sebe dostat :D
908017
Hroznej sloh, ale potřeboval jsem to ze sebe dostat *:D*
2 0
reagují: departed
reagovat

Elden Ring/Bloodborne

Recenze/story time/rant?
Bloodborne jsem hrál před lety jako mou první Fromsoft hru, párkrát jsem zkoušel první DS, ale moc mi to nesedlo. Pak jen právě Elden Ring.

ER jsem začal cca před rokem a půl a hrál jsem ho průběžně podle nálady. U hlavní postavy mi svítí necelých 90h po dohrání, s tím, že na začátku mě hra totálně strhla a první delší pauzu jsem si dával tak po 50 hodinách. V pozdějších fázích mě obří měřítko hry spolu s náročností trochu vyčerpávalo, takže to vypadalo tak, že jsem hrál 10-15 hodin a pak jsem to na pár měsíců odložil.
Ani ne měsíc zpátky jsem do Elden Ringu zase skočil, už mě otravovalo, jak mi pořád svítí jeho ikona v menu na PS :D a asi mě trochu pošťouchnul i hype z blížícího se DLC. Chvíli jsem blbnul s vedlejší postavou a zkoušel nový build a když jsem se víc dostal do hry, tak jsem se rozhodl, že ER konečně dokončím.

Posledně jsem skončil někde v Mountaintops a neměl jsem moc náladu na prozkoumávání, takže začal sprint k cíli. Z celé hry jsem dosud přeskočil v podstatě jenom Snowfield, takže i Mohga a Haligtree, jinak jsem prošel všechno, i podzemní řeky a města (zdravím Twin Gargoyles), Deeproot atd.
Celou dobu jsem se bavil královsky, 10/10, ale ta koncovka mi teda těžce nesedla. Farum Azula jako oblast celkem ok, vizuálně samozřejmě parádní, ale průchod skrz nic zásadního. Bossové mě od Fire Gianta dál víceméně všichni srali s výjimkou Godfreyho. Vždycky 10-hit combo, z toho každý hit ubere 75 % zdraví (ano, měl jsem přes 50 Vigor) a po něm utečou na druhou stranu arény, takže když k bossovi doběhnete, tak už je zase čas na jeho útok.
Maliketh mi zabral asi 3 hodiny, Radagon/EB cca 4. Nutno říct, že jsem používal všechno, buď NPC summon když byli k dispozici nebo pak vlastní maxed Mimic Tear.
Uspokojilo mě, že jsem dokázal hru dotáhnout do konce, ale úplně reálně se mi spíš ulevilo, že to mám za sebou, než že bych si pochvaloval super zážitek.

Když jsem pak četl zprávy o tom, jak má DLCčko nejspíš vypadat, tak jsem dost znervózněl, protože jsem čekal ten samý bullshit, jen horší, jako na konci základní hry.
Protože mě ale pořád úplně nepřešla chuť na Fromsoft, nainstaloval jsem znovu Bloodborne. Dlouho jsem měl v plánu do něj znovu skočit, protože mě zajímalo, jak se mi bude hrát potom, co jsem nabral zkušenosti z více her a taky mi chybělo odehrát DLC Old Hunters.

BB jsem prošel během týdne včetně DLC s časem lehce přes 22h. Původní čas pro srovnání byl pod 44h pouze základní hra.
Důvody k tomu rozdílu jsou celkem jasné - první soulslike mi tenkrát prostě nakopal prdel, a to že jsem si vybral asi nejsložitější zbraň do začátku (dex hůlka, co se mění na bič, zněla hrozně cool) + teď i když jsem znovu vyčistil všechny oblasti na 100 %, tak určitě pomohlo, že jsem se lépe orientoval.
Pamatuju si, že u každého z prvních 4 bossů jsem tenkrát měl minimálně 20 pokusů a Blood-Starved Beast jsem zkoušel určitě víc než 40x. Pak ale všechno zapadlo do sebe a zbytek hry jsem prošel poměrně v klidu.
I tentokrát mi překvapivě dali zabrat spíš někteří bossové ze začátku.
No a pak to DLCčko, kam jsem šel naslepo. Všechny oblasti úplně super, kromě Living Failures všichni bossové určitě patřili k nejlepším ve hře. A nakonec jsem to završil final bossem základu s Moon Presence.
Celkově úplně geniální zážitek. Tentokrát jsem místo dexterity zvolil bonk strength build a jedinkrát jsem nepovolal NPC a řekl bych, že jsem nehrál žádný cheese.

A teď proč to asi všechno píšu :D
DLC The Old Hunters jsem se hrozně bál, protože v žebříčcích nejtěžších bossů Fromsoftu se z DLC absolutně vždy objevuje Orphan of Kos někde na vrcholu, často i Ludwig nebo Laurence.
Orphan - 2 pokusy, Ludwig - 1 pokus, Laurence - 5 pokusů. Nejdéle mi trvala Maria - 6 pokusů.
Tohle nepíšu, abych tu zaflexil, ale spíš abych srovnal s endgame bossy Elden Ringu, se kterými jsem se trápil mnoho hodin 14 dní předtím a abych se zbavil "get good" argumentu.
Troufám si říct, že i kdybych na každém z Bloodborne bossů strávil hodinu, tak mi to nezmění pohled na ně, protože tihle staří bossové jsou mnohem víc "fér" a není to jen "zase nějakej bullshit". Mají přehledný moveset, který se dá vypozorovat a dá se na něj reagovat, zároveň to pořád je o tom, že je potřeba správně se pohybovat a přemýšlet, nejde o to vymyslet nějaký fígl. Hráč musí být trpělivý a vybírat si příležitosti k útoku, ale ty vždycky nějaké jsou. Když udělám chybu, s trochou šikovnosti se dá uskočit a naklopit do sebe healing potion a pokračovat v boji.

Podle mě se Fromsoft cestou někde ztratil v konceptu. Když koukám na videa z bossů DLC Elden Ringu, v podstatě mě z nich rovnou bolí hlava a absolutně nemám chuť si to zahrát. Nechápu, proč se jejich představa o zábavné obtížnosti přetavila ve one-shoty, nekonečná komba a extrémní mobilitu. Reálně každá chyba okamžitě znamená restart a hrát bezchybně několik minut, to je podle mě úplně mimo pro většinu hráčů. Různorodost buildů ve hře je fajn, ale kolik z nich je skutečně k něčemu platných?
Lidi můžou říkat, že DLC Fromsoftu byly vždycky obtížné, ale rád je nasměruju právě k The Old Hunters, protože to je zcela očividně úplně jiná situace.
A fascinuje mě, jak nikdo z recenzentů tohle nevyhlásí, všichni jak kdyby věděli, že ER je milovaná hra, tak tomu musí napálit minimálně 9/10 a žádná kritika není povolená.

Za mě je Elden Ring pořád z většiny vynikající hra, ale i kromě té obtížnosti ke konci je ho prostě moc. Moc širokých oblastí (hlavně těch prázdných na konci hry), moc "questů" které nejde pochopit bez wiki...
Na Steamu teď Shadow of the Erdtree má pouze 60 % kladných hodnocení.
Jsem zvědavý, jakým směrem se vydá další jejich hra.
908016
Recenze/story time/rant? Bloodborne jsem hrál před lety jako mou první Fromsoft hru, párkrát jsem zkoušel první DS, ale moc mi to nesedlo. Pak jen právě Elden Ring. ER jsem začal cca před rokem a půl a hrál jsem ho průběžně podle nálady. U hlavní postavy mi svítí necelých 90h po dohrání, s tím, že na začátku mě hra totálně strhla a první delší pauzu jsem si dával tak po 50 hodinách. V pozdějších fázích mě obří měřítko hry spolu s náročností trochu vyčerpávalo, takže to vypadalo tak, že jsem hrál 10-15 hodin a pak jsem to na pár měsíců odložil. Ani ne měsíc zpátky jsem do Elden Ringu zase skočil, už mě otravovalo, jak mi pořád svítí jeho ikona v menu na PS *:D* a asi mě trochu pošťouchnul i hype z blížícího se DLC. Chvíli jsem blbnul s vedlejší postavou a zkoušel nový build a když jsem se víc dostal do hry, tak jsem se rozhodl, že ER konečně dokončím. Posledně jsem skončil někde v Mountaintops a neměl jsem moc náladu na prozkoumávání, takže začal sprint k cíli. Z celé hry jsem dosud přeskočil v podstatě jenom Snowfield, takže i Mohga a Haligtree, jinak jsem prošel všechno, i podzemní řeky a města (zdravím Twin Gargoyles), Deeproot atd. Celou dobu jsem se bavil královsky, 10/10, ale ta koncovka mi teda těžce nesedla. Farum Azula jako oblast celkem ok, vizuálně samozřejmě parádní, ale průchod skrz nic zásadního. Bossové mě od Fire Gianta dál víceméně všichni srali s výjimkou Godfreyho. Vždycky 10-hit combo, z toho každý hit ubere 75 % zdraví (ano, měl jsem přes 50 Vigor) a po něm utečou na druhou stranu arény, takže když k bossovi doběhnete, tak už je zase čas na jeho útok. Maliketh mi zabral asi 3 hodiny, Radagon/EB cca 4. Nutno říct, že jsem používal všechno, buď NPC summon když byli k dispozici nebo pak vlastní maxed Mimic Tear. Uspokojilo mě, že jsem dokázal hru dotáhnout do konce, ale úplně reálně se mi spíš ulevilo, že to mám za sebou, než že bych si pochvaloval super zážitek. Když jsem pak četl zprávy o tom, jak má DLCčko nejspíš vypadat, tak jsem dost znervózněl, protože jsem čekal ten samý bullshit, jen horší, jako na konci základní hry. Protože mě ale pořád úplně nepřešla chuť na Fromsoft, nainstaloval jsem znovu Bloodborne. Dlouho jsem měl v plánu do něj znovu skočit, protože mě zajímalo, jak se mi bude hrát potom, co jsem nabral zkušenosti z více her a taky mi chybělo odehrát DLC Old Hunters. BB jsem prošel během týdne včetně DLC s časem lehce přes 22h. Původní čas pro srovnání byl pod 44h pouze základní hra. Důvody k tomu rozdílu jsou celkem jasné - první soulslike mi tenkrát prostě nakopal prdel, a to že jsem si vybral asi nejsložitější zbraň do začátku (dex hůlka, co se mění na bič, zněla hrozně cool) + teď i když jsem znovu vyčistil všechny oblasti na 100 %, tak určitě pomohlo, že jsem se lépe orientoval. Pamatuju si, že u každého z prvních 4 bossů jsem tenkrát měl minimálně 20 pokusů a Blood-Starved Beast jsem zkoušel určitě víc než 40x. Pak ale všechno zapadlo do sebe a zbytek hry jsem prošel poměrně v klidu. I tentokrát mi překvapivě dali zabrat spíš někteří bossové ze začátku. No a pak to DLCčko, kam jsem šel naslepo. Všechny oblasti úplně super, kromě Living Failures všichni bossové určitě patřili k nejlepším ve hře. A nakonec jsem to završil final bossem základu s Moon Presence. Celkově úplně geniální zážitek. Tentokrát jsem místo dexterity zvolil bonk strength build a jedinkrát jsem nepovolal NPC a řekl bych, že jsem nehrál žádný cheese. A teď proč to asi všechno píšu *:D* DLC The Old Hunters jsem se hrozně bál, protože v žebříčcích nejtěžších bossů Fromsoftu se z DLC absolutně vždy objevuje Orphan of Kos někde na vrcholu, často i Ludwig nebo Laurence. Orphan - 2 pokusy, Ludwig - 1 pokus, Laurence - 5 pokusů. Nejdéle mi trvala Maria - 6 pokusů. Tohle nepíšu, abych tu zaflexil, ale spíš abych srovnal s endgame bossy Elden Ringu, se kterými jsem se trápil mnoho hodin 14 dní předtím a abych se zbavil "get good" argumentu. Troufám si říct, že i kdybych na každém z Bloodborne bossů strávil hodinu, tak mi to nezmění pohled na ně, protože tihle staří bossové jsou mnohem víc "fér" a není to jen "zase nějakej bullshit". Mají přehledný moveset, který se dá vypozorovat a dá se na něj reagovat, zároveň to pořád je o tom, že je potřeba správně se pohybovat a přemýšlet, nejde o to vymyslet nějaký fígl. Hráč musí být trpělivý a vybírat si příležitosti k útoku, ale ty vždycky nějaké jsou. Když udělám chybu, s trochou šikovnosti se dá uskočit a naklopit do sebe healing potion a pokračovat v boji. Podle mě se Fromsoft cestou někde ztratil v konceptu. Když koukám na videa z bossů DLC Elden Ringu, v podstatě mě z nich rovnou bolí hlava a absolutně nemám chuť si to zahrát. Nechápu, proč se jejich představa o zábavné obtížnosti přetavila ve one-shoty, nekonečná komba a extrémní mobilitu. Reálně každá chyba okamžitě znamená restart a hrát bezchybně několik minut, to je podle mě úplně mimo pro většinu hráčů. Různorodost buildů ve hře je fajn, ale kolik z nich je skutečně k něčemu platných? Lidi můžou říkat, že DLC Fromsoftu byly vždycky obtížné, ale rád je nasměruju právě k The Old Hunters, protože to je zcela očividně úplně jiná situace. A fascinuje mě, jak nikdo z recenzentů tohle nevyhlásí, všichni jak kdyby věděli, že ER je milovaná hra, tak tomu musí napálit minimálně 9/10 a žádná kritika není povolená. Za mě je Elden Ring pořád z většiny vynikající hra, ale i kromě té obtížnosti ke konci je ho prostě moc. Moc širokých oblastí (hlavně těch prázdných na konci hry), moc "questů" které nejde pochopit bez wiki... Na Steamu teď Shadow of the Erdtree má pouze 60 % kladných hodnocení. Jsem zvědavý, jakým směrem se vydá další jejich hra.
Elden Ring/Bloodborne
8 -1
reagují: (=LIFTY=), esmo, esmo
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Přesně, u Lary jsem tehdy začínal až s The Last Revelation. A když už se třeba Capcom vrací postupně k dílům Resident Evilu, nezlobil bych se, kdyby si vzpomněli i na to Dino Crysis.
907954
Přesně, u Lary jsem tehdy začínal až s The Last Revelation. A když už se třeba Capcom vrací postupně k dílům Resident Evilu, nezlobil bych se, kdyby si vzpomněli i na to Dino Crysis.
907905
3 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Víš co bylo největší nabourání headcanonu Star Wars? Impérium vrací úder. To lidi vůbec nemohli vydýchat. A pak Návrat Jediho, taky průser, nějací blbí Ewoci. Prequely? Darmo mluvit, do čisté pohádky cpát nějakou politiku, obchodní federace a midichloriany. 

Problém Star Wars nikdy nebyl v tom že by se posouvaly dál, absolutně redefinovaly předchozí, a fanoušci to nemohli vydýchat  - někteří jistě prskali, ale ty proměny nakonec nebyl pro většinu problém přijmout. Co ale přijmout nejde když je příběh a postavy v něm jednoduše úplně dementní, jak je to v Disneyho éře bohužel velmi časté. Když jsou to prostě špatné filmy či seriály, pro fanoušky i nováčky.
To logicky sere všechny a pak i ty změny oproti nepoměrně kvalitnějším originálům působí o to víc jako rudý hadr. 
907953
Víš co bylo největší nabourání headcanonu Star Wars? Impérium vrací úder. To lidi vůbec nemohli vydýchat. A pak Návrat Jediho, taky průser, nějací blbí Ewoci. Prequely? Darmo mluvit, do čisté pohádky cpát nějakou politiku, obchodní federace a midichloriany.  Problém Star Wars nikdy nebyl v tom že by se posouvaly dál, absolutně redefinovaly předchozí, a fanoušci to nemohli vydýchat  - někteří jistě prskali, ale ty proměny nakonec nebyl pro většinu problém přijmout. Co ale přijmout nejde když je příběh a postavy v něm jednoduše úplně dementní, jak je to v Disneyho éře bohužel velmi časté. Když jsou to prostě špatné filmy či seriály, pro fanoušky i nováčky. To logicky sere všechny a pak i ty změny oproti nepoměrně kvalitnějším originálům působí o to víc jako rudý hadr. 
907952
4 0
reagovat
reaguje na: HAL
Já souhlasil s tím, že ženské figurky nejsou nic nového a jejich sbírání je úplně normální. ;)

Ta věta je vytažená z článku, jen jsem to rovnou přepsal na profit, protože o tom je v jádru ta zpráva. Někdo se snažil z úplně obyčejné věci na které se tu krásně shodujeme, že je normální, udělat kauzu, a pohořel, dokonce firma vykázala rekordní profit. Kdyby to bylo naopak, do pár dní se po celém internetu valí, jak woke libtardi zničili další franšízu, takže tohle ošívání tady mi přijde docela úsměvný.

A nepřirovnával jsem nikoho k náckům, napsal jsem, že takhle si představuju konzervy, když si uvědomí, že jsou na špatné straně argumentu/barikády. To je další věc, která mě baví, furt se brečí, jak je komedie mrtvá, ale když pak odkážu na známej skeč, okamžitě se to bere strašně doslovně a přirovnávám tím dotyčného k náckům. :)

P. S. s tím headcanonem je to taky zajímavý, kde jsou tyhle postřehy u Star Wars?
907952
Já souhlasil s tím, že ženské figurky nejsou nic nového a jejich sbírání je úplně normální. *;)* Ta věta je vytažená z článku, jen jsem to rovnou přepsal na profit, protože o tom je v jádru ta zpráva. Někdo se snažil z úplně obyčejné věci na které se tu krásně shodujeme, že je normální, udělat kauzu, a pohořel, dokonce firma vykázala rekordní profit. Kdyby to bylo naopak, do pár dní se po celém internetu valí, jak woke libtardi zničili další franšízu, takže tohle ošívání tady mi přijde docela úsměvný. A nepřirovnával jsem nikoho k náckům, napsal jsem, že takhle si představuju konzervy, když si uvědomí, že jsou na špatné straně argumentu/barikády. To je další věc, která mě baví, furt se brečí, jak je komedie mrtvá, ale když pak odkážu na známej skeč, okamžitě se to bere strašně doslovně a přirovnávám tím dotyčného k náckům. *:)* P. S. s tím headcanonem je to taky zajímavý, kde jsou tyhle postřehy u Star Wars?
907948
3 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: connor
Je to smutné.
a) je to příklad spíš vkusného rozšíření světa (jako např Miles Morales místo černého Petera Parkera), takže je ta kritika trochu wtf
b) Jmenovitě drinker tam víceméně lže, protože space marines jsou a musí být chlapi, kdežto u té druhé skupiny to neplatí... Nemluvě o tom, že ženské vojandy tam byly už dřív.

Každopádně, když šly tržby nahoru, tak mám provlém to vnímat jinak než jako vocal minority.
907951
Je to smutné. a) je to příklad spíš vkusného rozšíření světa (jako např Miles Morales místo černého Petera Parkera), takže je ta kritika trochu wtf b) Jmenovitě drinker tam víceméně lže, protože space marines jsou a musí být chlapi, kdežto u té druhé skupiny to neplatí... Nemluvě o tom, že ženské vojandy tam byly už dřív. Každopádně, když šly tržby nahoru, tak mám provlém to vnímat jinak než jako vocal minority.
907950
3 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Ty možná ne, ale jiné, velmi vlivné (a i u některých zdejších uživatelů oblíbené) internetové celebrity ano. "The Critical Drinker covered the latest news in a video where he qualified the recent update as “the sacrifice of artistic freedom on the altar of identity politics."
Video, které má momentálně 1,2 miliony zhlédnutí a 17 tisíc komentářů. To nebude jen pár "hardcore fans", kterým praská cévka. Jak jsem ti i psal minule na tu tvou definici "woke", problém vidím v tom, co všechno už dneska mnozí považují za woke. Dalo by se říct, že mnohdy je to prakticky cokoliv, co není přesně podle jejich představ a fantazií (o bílém heterosexuálním muži). Takže ano, Andy, pro opravdu velký počet lidí je znak woke dávat někam ženský. 
907950
Ty možná ne, ale jiné, velmi vlivné (a i u některých zdejších uživatelů oblíbené) internetové celebrity ano. "The Critical Drinker covered the latest news in a video where he qualified the recent update as “[i]the sacrifice of artistic freedom on the altar of identity politics." [/i][url=https://www.youtube.com/watch?v=rcLRqXE7Les]Video[/url], které má momentálně 1,2 miliony zhlédnutí a 17 tisíc komentářů. To nebude jen pár "hardcore fans", kterým praská cévka. Jak jsem ti i psal minule na tu tvou definici "woke", problém vidím v tom, co všechno už dneska mnozí považují za woke. Dalo by se říct, že mnohdy je to prakticky cokoliv, co není přesně podle jejich představ a fantazií (o bílém heterosexuálním muži). Takže ano, [b]Andy[/b], pro opravdu velký počet lidí je znak woke dávat někam ženský. 
907936
2 0
reagují: Gonzi
reagovat
Kdybych si měl koupit postavičku, tak vždy ženskou. Přece jen se na ni líp dívá. A nemusela by být obnažená. 
Ale já měl vždy úchylku na ženské postavy, už si toho všimli i spoluhráči z LoLka :D.

Warhammer moc neznám, ale co jsem měl možnost vidět nějaké trailery a fanvidea, tak tam by ženské hrdinky nebyly rušivý element. 
907949
Kdybych si měl koupit postavičku, tak vždy ženskou. Přece jen se na ni líp dívá. A nemusela by být obnažená.  Ale já měl vždy úchylku na ženské postavy, už si toho všimli i spoluhráči z LoLka *:D*. Warhammer moc neznám, ale co jsem měl možnost vidět nějaké trailery a fanvidea, tak tam by ženské hrdinky nebyly rušivý element. 
1 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Ehm, jak přesně je věta "Go woke, go…profit?" souhlas?

Prostě začali prodávat kozaté válečnice lidem kteří mají kozatých válečnic z anime značek plné poličky, jen pár hardcore fans začalo nadávat že jim někdo kazí headcanon, ale nikdo je neposlouchá, a ty na tom příkladu prohlásíš že woke vyhrálo (a pak přirovnáš konzervativce k náckům, lol). A pak se divíš že ostatní jakékoli náznaky woke už jenom otravují, 
907948
Ehm, jak přesně je věta "Go woke, go…profit?" souhlas? Prostě začali prodávat kozaté válečnice lidem kteří mají kozatých válečnic z anime značek plné poličky, jen pár hardcore fans začalo nadávat že jim někdo kazí headcanon, ale nikdo je neposlouchá, a ty na tom příkladu prohlásíš že woke vyhrálo (a pak přirovnáš konzervativce k náckům, lol). A pak se divíš že ostatní jakékoli náznaky woke už jenom otravují, 
907945
7 0
reagují: do_Od
reagovat
Jak tady najednou všichni dělají, ze všechny i zdejší nářky na tzv. woke nejsou přesně esencí tohohle. 
907946
Jak tady najednou všichni dělají, ze všechny i zdejší nářky na tzv. woke nejsou přesně esencí tohohle. 
2 0
reagovat
reaguje na: HAL
Souhlasím.

Bylo by super, kdyby si lidi přečetli ten článek celý, než budou reagovat.

” Následná internetová bouře (ve sklenici vody) nevole a nespokojenosti od ukvičené minority by mohla v náhodném kolemjdoucím zanechat dojem, že se chystá obří bojkot a pád Games Workshopu. Komentáře na Facebookusíti XRedditu i v komunitních fórech se rozhořely plamennými slovy o zradě warhammerovských tradic, o „Wokehammeru“, o poddání se společenským, progresivním a inkluzivním trendům.Kontroverze a křik spojené se stolní hrou s plastovými sci-fi vojáčky byly tak hlasité, že si jich všimla nejen popkulturní média jako například Polygon či PC Gamer, ale zaznamenaly je i zavedené deníky jako bulvární, ale populární Daily Mail nebo serióznější The Guardian. Naštěstí pro běžné hráče a umírněnější fanoušky se ale Warhammer obětí kulturních válek nestal. Místo konzervativního cancelování přišly rekordní tržby a rekordní bonusy.”
907945
Souhlasím. Bylo by super, kdyby si lidi přečetli ten článek celý, než budou reagovat. ” Následná internetová bouře (ve sklenici vody) nevole a nespokojenosti od ukvičené minority by mohla v náhodném kolemjdoucím zanechat dojem, že se chystá obří bojkot a pád Games Workshopu. Komentáře na [url=https://www.facebook.com/watch/?v=1439320396973884]Facebooku[/url], [url=https://x.com/warhammer/status/1779544596172689822?lang=cs]síti X[/url], [url=https://www.reddit.com/r/Warhammer40k/comments/1c38kmr/female_custodes/]Redditu[/url] i v komunitních fórech se rozhořely plamennými slovy o zradě warhammerovských tradic, o [i]„Wokehammeru“[/i], o poddání se společenským, progresivním a inkluzivním trendům.Kontroverze a křik spojené se stolní hrou s plastovými sci-fi vojáčky byly tak hlasité, že si jich všimla nejen popkulturní média jako například [url=https://www.polygon.com/24133023/adeptus-custodes-explainer-warhammer-40k-female-custodians][i]Polygon[/i][/url] či [url=https://www.pcgamer.com/games/strategy/warhammer-40000-has-slightly-more-women-in-it-now-and-the-neckbeards-arent-happy/][i]PC Gamer[/i][/url], ale zaznamenaly je i zavedené deníky jako bulvární, ale populární [i][url=https://www.dailymail.co.uk/news/article-13313535/Wokehammer-gender-row-Games-Workshop-fans-army-squadron.html]Daily Mail[/url][/i] nebo serióznější [url=https://www.theguardian.com/commentisfree/2024/apr/28/warhammer-nerds-battlefield-anti-woke-mob-politicians][i]The Guardian[/i][/url]. Naštěstí pro běžné hráče a umírněnější fanoušky se ale [i]Warhammer[/i] obětí kulturních válek nestal. Místo konzervativního cancelování přišly rekordní tržby a rekordní bonusy.”
907944
3 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: do_Od
Nerdi kupují ženské figurky? To není ani novinka, ani woke. 
907944
Nerdi kupují ženské figurky? To není ani novinka, ani woke. 
907930
6 0
reagují: do_Od
reagovat
reaguje na: do_Od
To už jsi psal myslím tak pětkrát.
907943
To už jsi psal myslím tak pětkrát.
907942
0 0
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Smrtelně vážně a navíc doslovně. Fakt lepší na tebe nereagovat. :) P.S. Woke džihád? To už je na léčení. Za chvíli tady budu číst o woke mind virusu. Elon, Peterson, Tate, to je sorta lidí, se kterou by sis furt zjevně dost notoval.
907942
Smrtelně vážně a navíc doslovně. Fakt lepší na tebe nereagovat. *:)* P.S. Woke džihád? To už je na léčení. Za chvíli tady budu číst o woke mind virusu. Elon, Peterson, Tate, to je sorta lidí, se kterou by sis furt zjevně dost notoval.
907941
2 -2
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: do_Od
jj všichni kdo nejedou tvůj woke džihád jsou nacisti. Máš jednoduchý svět jako Dan Vávra, jenom na druhé straně barikády. 
907941
jj všichni kdo nejedou tvůj woke džihád jsou nacisti. Máš jednoduchý svět jako Dan Vávra, jenom na druhé straně barikády. 
907939
3 -4
reagují: do_Od
reagovat
Zaprvé, Tony, umíš něco nebrat smrtelně vážně? :) Já to totiž poslal s úsměvem na rtech.

A zadruhé to doslova takhle zmiňují i v tom článku, který jsi beztak ani neotevřel, protože ono se to prostě nabízí. Jestli tebe překvapuje, že ženské figurky jsou pro někoho "woke", tak mě bohužel ne. Takhle nějak si představuju konzervativce pokaždé, když si uvědomí, že je na jejich vnímání světa (nebo na lidech, se kterými se ztotožňují) něco špatně.
907939
Zaprvé, Tony, umíš něco nebrat smrtelně vážně? *:)* Já to totiž poslal s úsměvem na rtech. A zadruhé to doslova takhle zmiňují i v tom článku, který jsi beztak ani neotevřel, protože ono se to prostě nabízí. Jestli tebe překvapuje, že ženské figurky jsou pro někoho "woke", tak mě bohužel ne. Takhle nějak si představuju konzervativce pokaždé, když si uvědomí, že je na jejich vnímání světa (nebo na lidech, se kterými se ztotožňují) [url=https://www.youtube.com/watch?v=ToKcmnrE5oY]něco špatně[/url].
2 0
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: Gonzi
Navíc znak woke dávat někam ženský? To jsou padesátky ?
907938
Navíc znak woke dávat někam ženský? To jsou padesátky ?
907936
1 -1
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Tak já si to teď potvrdil. Svět Warhammeru se rozrůstá cestou, která principiélně není nijak proti lore. Jakože z mého odborného 5 min hledání jsou tam Space Marines, kteří jsou mass produced a chlapi. Custodes je taky geneticky upravený superčlověk, ale a) nemusí být chlap, b) je custom, jedinec od jedince.
Takže do toho světa relativně elegantně přidali power armor ženské, které jsou i silnější než podřadnější space marines, aniž by ten lore rozbili. (samozřejmě nepochybuju, že někomu z toho nepraskla cévka, ale drama v tom úplně nevidím).

link
"Woke kultura upřednostňuje tlačení politiky před potřebami děje/světa/postav, ideálně při tom ohýbá  nějaké původní hodnoty díla a jde defacto proti jeho fanouškům."
Osobně to tady nevidím.
907936
Tak já si to teď potvrdil. Svět Warhammeru se rozrůstá cestou, která principiélně není nijak proti lore. Jakože z mého odborného 5 min hledání jsou tam Space Marines, kteří jsou mass produced a chlapi. Custodes je taky geneticky upravený superčlověk, ale a) nemusí být chlap, b) je custom, jedinec od jedince. Takže do toho světa relativně elegantně přidali power armor ženské, které jsou i silnější než podřadnější space marines, aniž by ten lore rozbili. (samozřejmě nepochybuju, že někomu z toho nepraskla cévka, ale drama v tom úplně nevidím). https://www.moviezone.cz/komentar/905655 [i]"Woke kultura upřednostňuje tlačení politiky před potřebami děje/světa/postav, ideálně při tom ohýbá  nějaké původní hodnoty díla a jde defacto proti jeho fanouškům."[/i] Osobně to tady nevidím.
907933
3 0
reagují: connor, AndyKaufman
reagovat
reaguje na: do_Od
Anekdotický důkaz jednoho případu pro takové tvrzení ? Ale no tak...
907933
Anekdotický důkaz jednoho případu pro takové tvrzení ? Ale no tak...
907930
2 -1
reagují: Gonzi
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se