reaguje na:
Gonzi
"IMHO by každý business měl oslovovat primárně svůj core audience a přemýšlet, jak k tomu přidat i masy" -- Tak tohle plati i pro blockbustery, kdy se napr Disney snazi "zachranovat" svet, ale nakonec publikum i u Marvels jsou z 2/3 muzi a z 1/2 nad 25. Je docela zvlastni ten produkt nebo zazitek delat ne pro ty co o nej opravdu stoji a zajima je, ale pro nekoho, kdo tou cilovkou vlastne neni a patrne nikdy ani pravidelne nebude.
|
reagovat
|
: kino, jak je nastavené, je optimalizované pro lidi, co filmy nezajímají a přijdou tam 3x za rok (a pak neřeší cenu popcornu). To logicky způsobuje, že se nadšencům "vlastní kino" vyplatí mnohem dřív, což logicky způsobuje, že celkový zájem o kina upadá. IMHO by každý business měl oslovovat primárně svůj core audience a přemýšlet, jak k tomu přidat i masy... Já bych radši dal "club card" s 50% slevou na všechno, ale zpoplatnil ji třeba 1000,-, abych to celkově zatraktivnil pro ty lidi, co by chodili každý týden (a každý 3. týden přibrali i kámoše).

.