Ještě si na toto téma neodpustím, že se pak kina diví, že tam nechodí lidi. Nejlevnější oled televize stojí 16k, za 65" verzi člověk nechá 30k, receiver 12k, 5.1 sada třeba 30k (např link )...
Tím chci říct, že mít doma v celku kvalitní zážitek je už dostupné slušně pod 100k, a doufám, že z toho seznamu je zřejmé, že se člověk dostane velmi snadno i na 40k a míň, pokud se v něčem uskromní... Tím spíš, když v nějaké verzi by ty věci stejně měl. Přidejte si k tomu třeba popcorn maker za 1000,- a "rodinná návštěva kina" je najednou dostupná v plné parádě každý pátek... Stačí si ty náklady (100k) rozpočítat na 10 let a jsme na 10ti tisících ročně, nebo 800,- měsíčně, či 200 týdně, plus pořízení daného filmu (Netflix, bluray z bazaru, nebo naopak nový a pak šup na bazar atd. a cena se zlepšuje).
PG13 je populární kategorie, protože na to chodily celé rodiny a ideálně si nakoupily jídlo a pití. To je teď 4x vstupenka a nějaký ten popcorn a 1500,- whoooosh.
Tím chci říci, že "plnohodnotný kinozážitek pro průměrnou rodinu" je spíš nedostupný, zatímco slabší verze doma, která ale najde uplatnění i u Netflixu je už dostupná velmi... a kinaři se diví, že nemají co žrát.
Čímž se teprve dostávám k pointě: kino, jak je nastavené, je optimalizované pro lidi, co filmy nezajímají a přijdou tam 3x za rok (a pak neřeší cenu popcornu). To logicky způsobuje, že se nadšencům "vlastní kino" vyplatí mnohem dřív, což logicky způsobuje, že celkový zájem o kina upadá. IMHO by každý business měl oslovovat primárně svůj core audience a přemýšlet, jak k tomu přidat i masy... Já bych radši dal "club card" s 50% slevou na všechno, ale zpoplatnil ji třeba 1000,-, abych to celkově zatraktivnil pro ty lidi, co by chodili každý týden (a každý 3. týden přibrali i kámoše).
889128
Ještě si na toto téma neodpustím, že se pak kina diví, že tam nechodí lidi. Nejlevnější oled televize stojí 16k, za 65" verzi člověk nechá 30k, receiver 12k, 5.1 sada třeba 30k (např https://sloupove-reproduktory.heureka.cz/klipsch-rp-8000f-ii/#prehled/ )...
Tím chci říct, že mít doma v celku kvalitní zážitek je už dostupné slušně pod 100k, a doufám, že z toho seznamu je zřejmé, že se člověk dostane velmi snadno i na 40k a míň, pokud se v něčem uskromní... Tím spíš, když v nějaké verzi by ty věci stejně měl. Přidejte si k tomu třeba popcorn maker za 1000,- a "rodinná návštěva kina" je najednou dostupná v plné parádě každý pátek... Stačí si ty náklady (100k) rozpočítat na 10 let a jsme na 10ti tisících ročně, nebo 800,- měsíčně, či 200 týdně, plus pořízení daného filmu (Netflix, bluray z bazaru, nebo naopak nový a pak šup na bazar atd. a cena se zlepšuje).
PG13 je populární kategorie, protože na to chodily celé rodiny a ideálně si nakoupily jídlo a pití. To je teď 4x vstupenka a nějaký ten popcorn a 1500,- whoooosh.
Tím chci říci, že "plnohodnotný kinozážitek pro průměrnou rodinu" je spíš nedostupný, zatímco slabší verze doma, která ale najde uplatnění i u Netflixu je už dostupná velmi... a kinaři se diví, že nemají co žrát.
Čímž se teprve dostávám k pointě*:D*: kino, jak je nastavené, je optimalizované pro lidi, co filmy nezajímají a přijdou tam 3x za rok (a pak neřeší cenu popcornu). To logicky způsobuje, že se nadšencům "vlastní kino" vyplatí mnohem dřív, což logicky způsobuje, že celkový zájem o kina upadá. IMHO by každý business měl oslovovat primárně svůj core audience a přemýšlet, jak k tomu přidat i masy... Já bych radši dal "club card" s 50% slevou na všechno, ale zpoplatnil ji třeba 1000,-, abych to celkově zatraktivnil pro ty lidi, co by chodili každý týden (a každý 3. týden přibrali i kámoše).
reagují:
The Joker
|
reagovat
|