Co to je zase za cool názor, že je kino od sledování filmů? Dohledával jsem to tu před časem kvůli podobné diskuzi a popcorn a občerstvení patří ke kino kultuře už tak 100 let.
To je jak tvrdit, že v restauraci nemůžeš mluvit, protože je to tam jenom od jídla.
reaguje na:
l-e-t-o
|
reagovat
|
: kino, jak je nastavené, je optimalizované pro lidi, co filmy nezajímají a přijdou tam 3x za rok (a pak neřeší cenu popcornu). To logicky způsobuje, že se nadšencům "vlastní kino" vyplatí mnohem dřív, což logicky způsobuje, že celkový zájem o kina upadá. IMHO by každý business měl oslovovat primárně svůj core audience a přemýšlet, jak k tomu přidat i masy... Já bych radši dal "club card" s 50% slevou na všechno, ale zpoplatnil ji třeba 1000,-, abych to celkově zatraktivnil pro ty lidi, co by chodili každý týden (a každý 3. týden přibrali i kámoše).


.