Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 10001 - 10020 Napsat příspěvek
reaguje na: hroubek
nic moc.
855814
nic moc.
855812
2 0
reagovat
reaguje na: hroubek
Prej to stojí za hovno
855813
Prej to stojí za hovno
855812
4 0
reagovat

Ready Player Two

Četl to někdo?? Názory, reakce, komenty?? Stojí  to za přečtení nebo ne? Na Databázi knih slušných 79%.
855812
Četl to někdo?? Názory, reakce, komenty?? Stojí  to za přečtení nebo ne? Na Databázi knih slušných 79%.
Ready Player Two
2 0
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Díky, toho bych si nevšiml. ;)
855810
Díky, toho bych si nevšiml. *;)*
855802
2 0
reagovat
reaguje na: Disketa1
Dole uprostřed na displeji/monitoru červená ikonka s houbou
855802
Dole uprostřed na displeji/monitoru červená ikonka s houbou
855801
2 0
reagují: hroubek
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Nevidím tam nic zvláštního.
855801
Nevidím tam nic zvláštního.
855790
1 0
reagují: Ex-SOLDIER
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
hustý :)):D:+:+
855795
hustý *:))**:D**:+**:+*
855790
2 0
reagovat
Napište do google the last of us :)
855790
Napište do google the last of us *:)*
5 0
reagují: Disketa1, RainMakeR
reagovat

Jeremy Renner

Bude sa liecit z viac ako 30 zlomenin. Podla poslednej fotky na jeho Instaci by mali byt obe jeho nohy zachranene, niekto tu pisal o amputacii.
855765
Bude sa liecit z viac ako 30 zlomenin. Podla poslednej fotky na jeho Instaci by mali byt obe jeho nohy zachranene, niekto tu pisal o amputacii.
Jeremy Renner
15 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Takhle, já doteď myslel, že mluvíme o obsahu výuky. Ne o formě. V tom máš samozřejmě pravdu. 
855748
Takhle, já doteď myslel, že mluvíme o obsahu výuky. Ne o formě. V tom máš samozřejmě pravdu. 
855734
2 0
reagovat
To je jenom špatný příklad. Zrovna Hitler i Armstrong se v popkultuře dost etablovali. 
855741
To je jenom špatný příklad. Zrovna Hitler i Armstrong se v popkultuře dost etablovali. 
2 -3
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Jo, to jsem si taky myslel, ale ty decka to fakt nevi, je vubec nic nezajima jako takhle. A kdyz uz jim to neco rika, tak strasne povrchne stylem "jo, to byla nejaka valka". Osvetim ma clovek za barakem (jen par hodin cesty max odkudkoli z CR) a oni vubec nevi. Tady si o tom muzeme vsichni psat a teoretizovat, ale to vazne pochopi clovek az nazivo, kdyz to vidi a slysi. Samozrejme ne vsichni, ale je jich cim dal vic..
855740
Jo, to jsem si taky myslel, ale ty decka to fakt nevi, je vubec nic nezajima jako takhle. A kdyz uz jim to neco rika, tak strasne povrchne stylem "jo, to byla nejaka valka". Osvetim ma clovek za barakem (jen par hodin cesty max odkudkoli z CR) a oni vubec nevi. Tady si o tom muzeme vsichni psat a teoretizovat, ale to vazne pochopi clovek az nazivo, kdyz to vidi a slysi. Samozrejme ne vsichni, ale je jich cim dal vic..
855738
2 -1
reagovat
reaguje na: Codename.Onyx
Kdo je Hitler ví snad každý, vždyť je to ultimátní zlo a mluví se o něm úplně všude, takže i dítě musí něco takového pochytit. 
855738
Kdo je Hitler ví snad každý, vždyť je to ultimátní zlo a mluví se o něm úplně všude, takže i dítě musí něco takového pochytit. 
855736
3 -1
reagují: Codename.Onyx
reagovat
Se tu bavite o Babicce, pritom polovina dnesnich mladych ani nevi, kdo byl treba Hitler nebo N. Armstrong cili nedavna historie.

ad Armstrong
K zacatku stavby link jsme se divali na dokument Apollo 11 (2019) a doporucuju, clovek jen zasne, co v roce 69 bylo lidstvo schopno, kdyz to vidi takto ucelene s detaily. U toho se mimo jine dozvime, ze pouziti paliva v kosmu nejde, ze je potreba "oxidizer", coz dava smysl, tohle me nikdy nenapadlo ani. Si rikam, proc jsou v tom modulu dvoje ruzne barely s palivem.. :D
855736
Se tu bavite o Babicce, pritom polovina dnesnich mladych ani nevi, kdo byl treba Hitler nebo N. Armstrong cili nedavna historie. ad Armstrong K zacatku stavby https://files.fm/u/6k3hc55u7 jsme se divali na dokument Apollo 11 (2019) a doporucuju, clovek jen zasne, co v roce 69 bylo lidstvo schopno, kdyz to vidi takto ucelene s detaily. U toho se mimo jine dozvime, ze pouziti paliva v kosmu nejde, ze je potreba "oxidizer", coz dava smysl, tohle me nikdy nenapadlo ani. Si rikam, proc jsou v tom modulu dvoje ruzne barely s palivem.. *:D*
1 -2
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: Mr. Hlad
> A když to vezmu víc ze široka, stoprocentně je nezajímají ani rovnice o dvou neznámých...

A to je přesně to, s čím nesouhlasím. Když mi do rovnice o dvou neznámých dáš RPG mechaniky pokémona, tak mě to bude zajímat velmi.
Když mi v dějepise místo letopočtů budeš vyprávět zvraty, tak mě to bude zajímat velmi.
Když mi místo emocionálního ventilu dávno mrtvých zapšklých přeživších nějaké války budeš dávat ke čtení komiksy, bude mě to zajímat velmi.

Myslíš si že jsem programátor protože jsem chtěl počítat vzorečky, nebo protože jsem chtěl dělat hry?
855734
> A když to vezmu víc ze široka, stoprocentně je nezajímají ani rovnice o dvou neznámých... A to je přesně to, s čím nesouhlasím. Když mi do rovnice o dvou neznámých dáš RPG mechaniky pokémona, tak mě to bude zajímat velmi. Když mi v dějepise místo letopočtů budeš vyprávět zvraty, tak mě to bude zajímat velmi. Když mi místo emocionálního ventilu dávno mrtvých zapšklých přeživších nějaké války budeš dávat ke čtení komiksy, bude mě to zajímat velmi. Myslíš si že jsem programátor protože jsem chtěl počítat vzorečky, nebo protože jsem chtěl dělat hry?
855713
4 0
reagují: Mr. Hlad
reagovat
reaguje na: The Joker
No jo, ale furt tam máš těch sedmnáct z dvaceti, které to nebaví a u kterých by bylo lepší naučit je, jak udělat kotoul a obecně je rozhýbat, aby si nezlámali hnáty na prvním ledu :)

Škola může talent jednotlivce podporovat jen do určité míry, na jeho rozvíjení jsou kroužky, specializované školy a tak. Nechci, aby to znělo blbě, ale přinejmenším základka musí hlavně zařídit, aby byl co nejlepší ten "standard" a vylezlo co možná nejmíň nepoužitelných lidí. Ti šikovní mají prostor realizovat se a rozvíjet se jinde. 

Můžeme si říkat, že se tam učím spousta věcí, co reálně nevyužiješ nebo nepotřebuješ, ale když ti pak Andrej předstoupí před školáky nebo moje spolužačka na střední  začne s vážnou tváří tvrdit, že za Rakouska-Uherska se u nás mluvilo Německy, protože tu byl Hitler, tak to prostě nechceš. 
855729
No jo, ale furt tam máš těch sedmnáct z dvaceti, které to nebaví a u kterých by bylo lepší naučit je, jak udělat kotoul a obecně je rozhýbat, aby si nezlámali hnáty na prvním ledu :) Škola může talent jednotlivce podporovat jen do určité míry, na jeho rozvíjení jsou kroužky, specializované školy a tak. Nechci, aby to znělo blbě, ale přinejmenším základka musí hlavně zařídit, aby byl co nejlepší ten "standard" a vylezlo co možná nejmíň nepoužitelných lidí. Ti šikovní mají prostor realizovat se a rozvíjet se jinde.  Můžeme si říkat, že se tam učím spousta věcí, co reálně nevyužiješ nebo nepotřebuješ, ale když ti pak Andrej předstoupí před školáky nebo moje spolužačka na střední  začne s vážnou tváří tvrdit, že za Rakouska-Uherska se u nás mluvilo Německy, protože tu byl Hitler, tak to prostě nechceš. 
855727
4 0
reagovat
reaguje na: Mr. Hlad
Tam si prave ale rikam, ze by to bavilo aspon tri. "Kotoul, skocis pres kozu, dotknes se zdi, bezis zpatky, vybiha dalsi" nebavilo nikoho. :) Ale beru, ze uz je to dost let a trebas jsou dnes skoly, kde se zaradi napr yoga nebo neco. Jen se bojim tech rozdilu, no. A ne kazdy rodic muze davat mesicne 10-15K, pokud v tom meste tuhle moznost vubec ma... :/
855727
Tam si prave ale rikam, ze by to bavilo aspon tri. "Kotoul, skocis pres kozu, dotknes se zdi, bezis zpatky, vybiha dalsi" nebavilo nikoho. :) Ale beru, ze uz je to dost let a trebas jsou dnes skoly, kde se zaradi napr yoga nebo neco. Jen se bojim tech rozdilu, no. A ne kazdy rodic muze davat mesicne 10-15K, pokud v tom meste tuhle moznost vubec ma... :/
855724
1 0
reagují: Mr. Hlad
reagovat
reaguje na: Mr. Hlad
Zrovna Babička je něco, co mladým lidem těžko něco řekne. Pokud jde o tvorbu Boženy Němcové, spíš doporučuji její povídky. A jako dobré seznámení s Boženou Němcovou doporučuji zfilmované povídky Divá Bára (1949) a V zámku a v podzámčí (1981). Oba filmy jsou snadno srozumitelné, nadčasové a řeší de facto současné otázky. K tomu je jako doplněk dobrá i minisérie Božena (2021). Prostě by se to těmi filmy mělo okořenit a zesoučasnit. Problém je v tom, že se zrovna literatura 19. století probírá příšerným školometským způsobem, který mladé lidi logicky otráví.

Mě třeba literatura vždycky bavila, protože jsem četl už od malička, ale vím, že ne každý vyrůstal či vyrůstá právě takhle. Lépe to samozřejmě funguje na gymnáziích, jinde asi o něco méně. Hlavně by se mělo s mladými lidmi mluvit jako se sobě rovnými, nikoli jim dávat neustále najevo "jsem starší a ty jako mladý nevíš o životě vůbec nic". Právě na tomhle strašně vázne komunikace nejen na školách. 
855726
Zrovna Babička je něco, co mladým lidem těžko něco řekne. Pokud jde o tvorbu Boženy Němcové, spíš doporučuji její povídky. A jako dobré seznámení s Boženou Němcovou doporučuji zfilmované povídky [b]Divá Bára (1949)[/b] a [b]V zámku a v podzámčí (1981)[/b]. Oba filmy jsou snadno srozumitelné, nadčasové a řeší de facto současné otázky. K tomu je jako doplněk dobrá i minisérie [b]Božena (2021)[/b]. Prostě by se to těmi filmy mělo okořenit a zesoučasnit. Problém je v tom, že se zrovna literatura 19. století probírá příšerným školometským způsobem, který mladé lidi logicky otráví. Mě třeba literatura vždycky bavila, protože jsem četl už od malička, ale vím, že ne každý vyrůstal či vyrůstá právě takhle. Lépe to samozřejmě funguje na gymnáziích, jinde asi o něco méně. Hlavně by se mělo s mladými lidmi mluvit jako se sobě rovnými, nikoli jim dávat neustále najevo "jsem starší a ty jako mladý nevíš o životě vůbec nic". Právě na tomhle strašně vázne komunikace nejen na školách. 
855713
0 -2
reagovat
reaguje na: The Joker
Hele my to měli naopak. Celý rok florbal a fotbal a pak jedna školní olympiáda, kde se během dvou dnů odběhaly a odskákaly všechny věci, které se podle osnov musí klasifikovat. A pak za florbal. 

Fotbal na té úrovni, o které píšeš, je stejně specifický koníček jako film. Bavilo by to tebe a další dva spolužáky. Stejně jako film u mě v osmičce s Občanem Kanem. Jenže děcek tam máš dvacet. 

Když máš ve třídě třiadvacet dětí a máš na ně 45 minut, tak je to s nějakými individuálními preferencemi dost složitý. Zažiil jsem si to :) Kdybys na tělocvik dostal tři šikovný fotbalisty, máš k nim osm plus mínus šikovných kluků, sedm nemehel a tři, co musíš hlídat, aby na sebe neshodili švédskou bednu. 
855724
Hele my to měli naopak. Celý rok florbal a fotbal a pak jedna školní olympiáda, kde se během dvou dnů odběhaly a odskákaly všechny věci, které se podle osnov musí klasifikovat. A pak za florbal.  Fotbal na té úrovni, o které píšeš, je stejně specifický koníček jako film. Bavilo by to tebe a další dva spolužáky. Stejně jako film u mě v osmičce s Občanem Kanem. Jenže děcek tam máš dvacet.  Když máš ve třídě třiadvacet dětí a máš na ně 45 minut, tak je to s nějakými individuálními preferencemi dost složitý. Zažiil jsem si to :) Kdybys na tělocvik dostal tři šikovný fotbalisty, máš k nim osm plus mínus šikovných kluků, sedm nemehel a tři, co musíš hlídat, aby na sebe neshodili švédskou bednu. 
855722
3 0
reagují: The Joker
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Já to pochopil, neboj. 

Systém je vlastně dobrý. Rámcový vzdělávací program dává školám spoustu prostoru si věci upravit, ve zkratce jde o to, že na konci sedmičky musí děcka umět X, na konci osmičky Y a na konci devítky Z, ale jak se k tomu dostanou, to je do velké míry na škole. Problém je, že když se to zavedlo, spousta lidí učila pořád stejně, protože k tomu výsledku se dostali starými metodami. 

Samozřejmě tu nechci učitele hejtit, ale prostor pro nějakou vlastní iniciativu ve škole je. Pak jde samozřejmě nejen o to, jestli se do toho chce učitelům, ředitelům, jestli jsou prachy na podobné "novoty" a tak. Ale možnosti tu prostě existují. A s nimi i školy, které je využívají, ale tam samozřejmě mluvíme o velkých městech, kde si rodiče můžou vybrat, že potomka pošlou někam, kde to vedou trošku jinak. Jenže pak jsou samozřejmě i rodiče, kteří tu novotu neznají nebo nechtějí a chtějí právě ten standard. 
855723
Já to pochopil, neboj.  Systém je vlastně dobrý. Rámcový vzdělávací program dává školám spoustu prostoru si věci upravit, ve zkratce jde o to, že na konci sedmičky musí děcka umět X, na konci osmičky Y a na konci devítky Z, ale jak se k tomu dostanou, to je do velké míry na škole. Problém je, že když se to zavedlo, spousta lidí učila pořád stejně, protože k tomu výsledku se dostali starými metodami.  Samozřejmě tu nechci učitele hejtit, ale prostor pro nějakou vlastní iniciativu ve škole je. Pak jde samozřejmě nejen o to, jestli se do toho chce učitelům, ředitelům, jestli jsou prachy na podobné "novoty" a tak. Ale možnosti tu prostě existují. A s nimi i školy, které je využívají, ale tam samozřejmě mluvíme o velkých městech, kde si rodiče můžou vybrat, že potomka pošlou někam, kde to vedou trošku jinak. Jenže pak jsou samozřejmě i rodiče, kteří tu novotu neznají nebo nechtějí a chtějí právě ten standard. 
855720
4 0
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se