Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 4741 - 4760 Napsat příspěvek

Marvel snap

Niekto to tu nedávno spomínam tak som to skúsil. Ja a baterka v mobile ti takto na diaľku ďakujeme. Je to zabijak času jak hovado. A len tak sa chcem spýtať, toto sa vám už podarilo, alebo je to normálne? :D link
848269
Niekto to tu nedávno spomínam tak som to skúsil. Ja a baterka v mobile ti takto na diaľku ďakujeme. Je to zabijak času jak hovado. A len tak sa chcem spýtať, toto sa vám už podarilo, alebo je to normálne? *:D* https://imgur.com/a/Ui307sl
Marvel snap
6 0
reagují: do_Od, Cross
reagovat

Plague Tale: requiem

Jedna z nejkrasnejsich her ever!! Co chvili vam to neda a zapinate fotomod Koho bavila uz jednicka, tak jasna volba, navic na pc a xboxu je to v gamepassu;)
848264
Jedna z nejkrasnejsich her ever!! Co chvili vam to neda a zapinate fotomod Koho bavila uz jednicka, tak jasna volba, navic na pc a xboxu je to v gamepassu*;)*
Plague Tale: requiem
6 0
reagovat
reaguje na: FallenMaia
Od posledního updatu jsem moc nepokročil, dodělával jsem nějaký explore věci. Dohraju asi příští týden.
848254
Od posledního updatu jsem moc nepokročil, dodělával jsem nějaký explore věci. Dohraju asi příští týden.
848250
1 0
reagovat
reaguje na: do_Od
No čo? Už si ten Ragnarok prešiel? Čo hovoríš na ten koniec príbehu? Zlepšili sa dojmy?
848250
No čo? Už si ten Ragnarok prešiel? Čo hovoríš na ten koniec príbehu? Zlepšili sa dojmy?
848246
2 0
reagují: do_Od
reagovat
Furt čekám na recenze, zjistil jsem totiž, že vychází ve stejný den i nový NFS a protože mě Heat dost bavilo, a mám chuť po Ragnaroku na debilní arkádový závodění, tak možná první dostane přednost to.
848246
Furt čekám na recenze, zjistil jsem totiž, že vychází ve stejný den i nový NFS a protože mě Heat dost bavilo, a mám chuť po Ragnaroku na debilní arkádový závodění, tak možná první dostane přednost to.
1 0
reagují: FallenMaia
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
No pëknë.  Tak řešení je jednoduché. Rok  počkám a pak vezmu za pětikilo kompletní hru.  Ale takhle fakt ne.
848244
No pëknë.  Tak řešení je jednoduché. Rok  počkám a pak vezmu za pětikilo kompletní hru.  Ale takhle fakt ne.
848243
4 -1
reagovat
To si dělají srandu, ne?

Kdo by za tohle dobrovolně platil?
848243
[url=https://games.tiscali.cz/novinky/v-callisto-protocol-bude-hodne-animaci-smrti-za-nektere-si-ale-priplatite-546442]To si dělají srandu, ne? [/url] Kdo by za tohle dobrovolně platil?
4 0
reagují: Haggar
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Tam se schovává nejtěžší boss celé hry, to jediné mi chybí do platiny. :D
848138
Tam se schovává nejtěžší boss celé hry, to jediné mi chybí do platiny. *:D*
848136
3 0
reagovat
Docela chválím v GoWR výzvy v Muspelheimu. V minulém díle byly nesnesitelné, těžké a nezabavne. Tady jsou těžké tak akorát a ty odměny za to stojí. Akorát teda jsem si nějakého Muspelheimu všiml až po třiceti hodinách hry. Vůbec se v těch názvech na cestovní bráně nevyznám :D
848136
Docela chválím v GoWR výzvy v Muspelheimu. V minulém díle byly nesnesitelné, těžké a nezabavne. Tady jsou těžké tak akorát a ty odměny za to stojí. Akorát teda jsem si nějakého Muspelheimu všiml až po třiceti hodinách hry. Vůbec se v těch názvech na cestovní bráně nevyznám *:D*
2 0
reagují: Ex-SOLDIER
reagovat

Nevlastním konzoly. Jen pc

Ty cutsceny jsou hezký. Já už tyhle epický příběhový singly nehraju. Prostě si pustím nějakýho typka na YouTube a sleduju to jako film/seriál. Teda ne těch 30 hodin. Ale jen nějaký top doporučený sceny díky yt algoritmu 8)
848038
Ty cutsceny jsou hezký. Já už tyhle epický příběhový singly nehraju. Prostě si pustím nějakýho typka na YouTube a sleduju to jako film/seriál. Teda ne těch 30 hodin. Ale jen nějaký top doporučený sceny díky yt algoritmu *8)*
Nevlastním konzoly. Jen pc
2 -6
reagovat
reaguje na: do_Od
Nah, Abby > herci.

:D:D:D:D
848027
Nah, Abby > herci. [spoiler]*:D**:D**:D**:D*[/spoiler]
847951
1 0
reagovat

Ragnarok

Tak se blížím 30 hodinám (s tím že dělám 100 % průchod takže příběh mám tak ze 2/3 tipuju) a už mě to chytá, hlavně teda díky záporákům tentokrát. Odin (a herec za ním) je výbornej, to samé ostatní (které nebudu spoilerovat), příběh je jednoznačně komplexnější a ambicióznější, ačkoliv teda to tlačení nevyhnutelnosti osudu a jak se všichni pohybují vstříc něčemu, co nikdo nechce, je občas trochu nešikovně podaný mi přijde.

Hodně to v hlavě srovnávám s TLOU2, což pochopitelně není dobrý, protože to proti tomu ztrácí na všech úrovních s výjimkou možná těch herců, nicméně nebýt toho, a nebýt toho, že první severský díl byl tak přelomový, tak by Ragnarok byl furt strašně vysoko v mých očích, takže k němu nechci být moc nefér. 

Berserkové na střední obtížnost jsou jinak solidní k*ndy. Ještě, že ty ovladače k PS5 jsou tak drahý :D
847951
Tak se blížím 30 hodinám (s tím že dělám 100 % průchod takže příběh mám tak ze 2/3 tipuju) a už mě to chytá, hlavně teda díky záporákům tentokrát. Odin (a herec za ním) je výbornej, to samé ostatní (které nebudu spoilerovat), příběh je jednoznačně komplexnější a ambicióznější, ačkoliv teda to tlačení nevyhnutelnosti osudu a jak se všichni pohybují vstříc něčemu, co nikdo nechce, je občas trochu nešikovně podaný mi přijde. Hodně to v hlavě srovnávám s TLOU2, což pochopitelně není dobrý, protože to proti tomu ztrácí na všech úrovních s výjimkou možná těch herců, nicméně nebýt toho, a nebýt toho, že první severský díl byl tak přelomový, tak by Ragnarok byl furt strašně vysoko v mých očích, takže k němu nechci být moc nefér.  Berserkové na střední obtížnost jsou jinak solidní k*ndy. Ještě, že ty ovladače k PS5 jsou tak drahý *:D*
Ragnarok
4 0
reagují: Godlike
reagovat
reaguje na: FallenMaia
A zkusil si to? Protože já to udělal a ty souboje nejsou o moc lehčí. Spíš jen dostáváš menší rány, ale i tak je to oproti původnímu GoW strašný rozdíl v obtížnosti.
847930
A zkusil si to? Protože já to udělal a ty souboje nejsou o moc lehčí. Spíš jen dostáváš menší rány, ale i tak je to oproti původnímu GoW strašný rozdíl v obtížnosti.
847899
2 0
reagovat
reaguje na: kyller
Ak chceš sundávať nepriatelov na dve rany ako boh vojny tak si stačí znížiť obtiažnost na easy a je to vybavené :+
847899
Ak chceš sundávať nepriatelov na dve rany ako boh vojny tak si stačí znížiť obtiažnost na easy a je to vybavené *:+*
847893
2 0
reagují: Vardant
reagovat
Ja som mal s GoW strašný problém v tom, že ako boh vojny dávam dole kadejakého no-name enemáka na desať hitov. Na môj vkus strašne strnulý combat aj gameplay ako taký. Ale áno, cutscény, tie hlavné boss fighty a celkovo príbeh super. Zvyšok som bral vždy ako zbytočnú prekážku v tom, aby som mohol pozerať ďalšiu cutscénu... A preto Ragnarok mi stačí už len na yt. Zatiaľ čo pozerám, tak to vyzerá len ako nafúknutá kópia jednotky s ešte horším combatom, takže som dobre spravil. :)
847893
Ja som mal s GoW strašný problém v tom, že ako boh vojny dávam dole kadejakého no-name enemáka na desať hitov. Na môj vkus strašne strnulý combat aj gameplay ako taký. Ale áno, cutscény, tie hlavné boss fighty a celkovo príbeh super. Zvyšok som bral vždy ako zbytočnú prekážku v tom, aby som mohol pozerať ďalšiu cutscénu... A preto Ragnarok mi stačí už len na yt. Zatiaľ čo pozerám, tak to vyzerá len ako nafúknutá kópia jednotky s ešte horším combatom, takže som dobre spravil. *:)*
3 0
reagují: FallenMaia
reagovat
reaguje na: FallenMaia
Máš pravdu, obzvlášť v tom, že se opakovali pořád stejní nepřátelé a že design nových bossů je na jiným levelu, i proto je taky považuju za světlou stránku Ragnaroku.
Spíš bych řekl, že pocitově byly ty boje trochu lepší, konkrétně co mi třeba vadí, tak že v GOWR jsou blades jak kdybych někoho mlátil špagetama a necítím z nich že to jsou vražedný nástroje. Že je obří skill tree je hezký ale polovina z něj nepoužitelná, hlavně např. ty dlouhý komba, který v 99 % nepřátelé přeruší buď tak, že naskáčou další tři zezadu nebo vytáhnou nějakej unblockable move.

Ale jo, je pravda, že jsem 2018ku hrál naposledy když vyšla, takže asi částečně budou růžový brejle. Jen vím, že mi hraní nepřišlo jako takovej oser a neviděl jsem příběh jako *jediný* plus.
847891
Máš pravdu, obzvlášť v tom, že se opakovali pořád stejní nepřátelé a že design nových bossů je na jiným levelu, i proto je taky považuju za světlou stránku Ragnaroku. Spíš bych řekl, že pocitově byly ty boje trochu lepší, konkrétně co mi třeba vadí, tak že v GOWR jsou blades jak kdybych někoho mlátil špagetama a necítím z nich že to jsou vražedný nástroje. Že je obří skill tree je hezký ale polovina z něj nepoužitelná, hlavně např. ty dlouhý komba, který v 99 % nepřátelé přeruší buď tak, že naskáčou další tři zezadu nebo vytáhnou nějakej unblockable move. Ale jo, je pravda, že jsem 2018ku hrál naposledy když vyšla, takže asi částečně budou růžový brejle. Jen vím, že mi hraní nepřišlo jako takovej oser a neviděl jsem příběh jako *jediný* plus.
847858
2 0
reagovat
reaguje na: FallenMaia
No u RDR2 mi to vadilo úplně stejně, ještě hůř.:D U Tlou2 si to skoro nevybavím. 

No ono si musíš uvědomit, že do toho ani vlastně nekopu a miluju to. Ale tohle mi vadí. Furt někam lezu nebo podlejzám a prostě to trvá a je to celkem k ničemu.:D Ale pak někoho zmydlim nějakejma novejma moves nebo mam super posun v příběhu / Mimyra storku a jsem zase happy.:D
847888
No u RDR2 mi to vadilo úplně stejně, ještě hůř.*:D* U Tlou2 si to skoro nevybavím.  No ono si musíš uvědomit, že do toho ani vlastně nekopu a miluju to. Ale tohle mi vadí. Furt někam lezu nebo podlejzám a prostě to trvá a je to celkem k ničemu.*:D* Ale pak někoho zmydlim nějakejma novejma moves nebo mam super posun v příběhu / Mimyra storku a jsem zase happy.*:D*
847878
1 0
reagovat
Proč ma někdo potrebu cpat do normalni hry neco, co doleze z pos.aneho Dark Souls?!!! Hodinu a pul s tema debilnima Berserkama (ti co jsou dva) a nic... Zabity cas, nulova zabava, nervy na pochodu!
847886
Proč ma někdo potrebu cpat do normalni hry neco, co doleze z pos.aneho Dark Souls?!!! Hodinu a pul s tema debilnima [spoiler]Berserkama (ti co jsou dva) [/spoiler]a nic... Zabity cas, nulova zabava, nervy na pochodu!
2 0
reagovat
reaguje na: Godlike
Neviem o akých argumentoch hovoríš. Jediné čo tvrdím je že ak niekto kritizuje pomalosť a repetitívnosť Ragnaroku a pritom napíše že 2018 to zvládla lepšie tak má na očiach nasadené extrémne ružové brýle.

Ja netvrdím že tá hra je dokonalosť sama, má svoje chybičky, ale teda že by bola pomalá a nudná? Alebo ako si ty napísal že tam všetko trvá? A že by si chcel aby sa truhly otvárali bez animácie otvárania? What? Ak je Ragnarok pomalý tak čo je potom Red Dead Redemption 2? A pritom ten je vynášaný do nebies ako hra generácie.

Ale inak toto si pamätám že bolo kritizované aj pri Last of Us dvojke, že tam trvá kým postava otvorí skrinku, kým všetko pozbiera a tak dalej a ja tomu doteraz nerozumiem že prečo to hráčom tak vadí. Čo je na tomto tak zlé. Ono sa to tuším dá v nastaveniach aj zmeniť že stačí že hráč okolo predmetu len prejde a automaticky to zoberie, aj nový Horizon to tak mal.

A inak to by som chcel ešte pochválit na Ragnaroku, tá kopa možností ako si všetko nastavit je brutálna a tak by to dnes malo vyzerat v každej hre. Nastaviť si veľkosť titulkov, farbu, všetko možné. Aj tie možnosti pre zrakovo a sluchovo obmedzených, klobúk dole, zobrali si príklad z TLOU2 a dobre urobili.
847878
Neviem o akých argumentoch hovoríš. Jediné čo tvrdím je že ak niekto kritizuje pomalosť a repetitívnosť Ragnaroku a pritom napíše že 2018 to zvládla lepšie tak má na očiach nasadené extrémne ružové brýle. Ja netvrdím že tá hra je dokonalosť sama, má svoje chybičky, ale teda že by bola pomalá a nudná? Alebo ako si ty napísal že tam všetko trvá? A že by si chcel aby sa truhly otvárali bez animácie otvárania? What? Ak je Ragnarok pomalý tak čo je potom Red Dead Redemption 2? A pritom ten je vynášaný do nebies ako hra generácie. Ale inak toto si pamätám že bolo kritizované aj pri Last of Us dvojke, že tam trvá kým postava otvorí skrinku, kým všetko pozbiera a tak dalej a ja tomu doteraz nerozumiem že prečo to hráčom tak vadí. Čo je na tomto tak zlé. Ono sa to tuším dá v nastaveniach aj zmeniť že stačí že hráč okolo predmetu len prejde a automaticky to zoberie, aj nový Horizon to tak mal. A inak to by som chcel ešte pochválit na Ragnaroku, tá kopa možností ako si všetko nastavit je brutálna a tak by to dnes malo vyzerat v každej hre. Nastaviť si veľkosť titulkov, farbu, všetko možné. Aj tie možnosti pre zrakovo a sluchovo obmedzených, klobúk dole, zobrali si príklad z TLOU2 a dobre urobili.
847874
4 0
reagují: Godlike
reagovat
reaguje na: FallenMaia
Bro ty tvoje argumenty někdy.:D Před 10 lety to bylo takhle tak to tak musí bejt pořád. Což je úplnej opak co ta série udělala, ale ok.

Je to uplně jednoduchý. Je to geniální story s vlastně i skvělým combatem. Jenže je ho tam strašně moc. Nový enemy super. Atreus super. Ale řeže se to tak rychle, že to stejně rychle omrzí. Pořád je to super, ale ne tak super, abych nechtěl pospíchat a užíval si to (víc animací finishing movů by taky prospělo nebo s nimi šetřit). 

Nicméně nejhorší je, jak tam všechno strašně dlouho kurva trvá. Všechno. Pitomá skála. Pitomá truhla. Pitomá průrva. Neustále všechno má hodinovou animaci. Úplně zbytečně. Stačilo by to jednou za čas nebo poprvé. Chápu, že tohle je vyloženě konzolovej neduh, ale mělo tam toho být prostě méně. Nehledě na ty repetitivní frustrující hádanky, který jsou mega lehký, ale občas zradí třeba kamera a je jich zase zbytečně moc. 

Ta hra je fantastická, ale neduhy má. Ta cesta k cíli (ať je to vedlejší quest nebo main story) je občas úmorná. Leč se snažili to osvěžit - a to se jim povedlo - šlo to imho ještě víc.

Každopádně po týdnu, kdy jsem brousil WZ 2 jsem se do toho dnes zase pustil. Opustil jsem Vanaheim a těším se dál. Ale na moc dalších vedlejšáků už to nevidím. 
847874
Bro ty tvoje argumenty někdy.*:D* Před 10 lety to bylo takhle tak to tak musí bejt pořád. Což je úplnej opak co ta série udělala, ale ok. Je to uplně jednoduchý. Je to geniální story s vlastně i skvělým combatem. Jenže je ho tam strašně moc. Nový enemy super. Atreus super. Ale řeže se to tak rychle, že to stejně rychle omrzí. Pořád je to super, ale ne tak super, abych nechtěl pospíchat a užíval si to (víc animací finishing movů by taky prospělo nebo s nimi šetřit).  Nicméně nejhorší je, jak tam všechno strašně dlouho kurva trvá. Všechno. Pitomá skála. Pitomá truhla. Pitomá průrva. Neustále všechno má hodinovou animaci. Úplně zbytečně. Stačilo by to jednou za čas nebo poprvé. Chápu, že tohle je vyloženě konzolovej neduh, ale mělo tam toho být prostě méně. Nehledě na ty repetitivní frustrující hádanky, který jsou mega lehký, ale občas zradí třeba kamera a je jich zase zbytečně moc.  Ta hra je fantastická, ale neduhy má. Ta cesta k cíli (ať je to vedlejší quest nebo main story) je občas úmorná. Leč se snažili to osvěžit - a to se jim povedlo - šlo to imho ještě víc. Každopádně po týdnu, kdy jsem brousil WZ 2 jsem se do toho dnes zase pustil. Opustil jsem Vanaheim a těším se dál. Ale na moc dalších vedlejšáků už to nevidím. 
847858
0 -1
reagují: FallenMaia
reagovat
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se