Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 45501 - 45520 Napsat příspěvek

Gonzi

Kde tvrdím, že je to zdarma? Kde tvrdím, že je Dell lepší? Jenom jsem napsal, že je ta záruka dost super a trdlo se proti tomu nějak pořád ohrazuje, že to vlastně super být nemůže, protože to jiný v základu nenabízí.... nejdebilnější debata tady fakt... wtf na druhou.

Trdlo je asi trdlo
647485
Kde tvrdím, že je to zdarma? Kde tvrdím, že je Dell lepší? Jenom jsem napsal, že je ta záruka dost super a trdlo se proti tomu nějak pořád ohrazuje, že to vlastně super být nemůže, protože to jiný v základu nenabízí.... nejdebilnější debata tady fakt... wtf na druhou. Trdlo je asi trdlo
Gonzi
0 0
reagovat
Opravdu už nemám, co bych dodal, jen bych se opakoval.

Uvedl jsem pár konkrétních příkladů, jak to se zárukou u Lenova je, každý nechť si z toho odnese, co uzná za vhodné.

Tedovi přeju úspěšnou reklamaci a pro příště víc štěstí na komponenty bez vad.
647483
Opravdu už nemám, co bych dodal, jen bych se opakoval. Uvedl jsem pár konkrétních příkladů, jak to se zárukou u Lenova je, každý nechť si z toho odnese, co uzná za vhodné. Tedovi přeju úspěšnou reklamaci a pro příště víc štěstí na komponenty bez vad.
0 0
reagovat

TonyClifton

hele, bmw i8 má už v základu klíč s displayem, což ještě neznamená, že si za to nezaplatím už na ceně daného bmw... Opravdu se snažíš tvrdit, že cokoli kdekoli "zdarma" je zdarma?

Ano, Dell to má jako selling point, ale více než cokoli jiného to znamená, že ti to vnucují. Pokud můžu mít jinde za stejnou cenu srovnatelný notebook se srovnatelnou zárukou a nebo stejný notebook bez této záruky za méně peněz, tak opravdu nevím v čem je tím ten Dell lepší.

tl;dr: chčiju smíchy, kurva už :D
647482
hele, bmw i8 má už v základu klíč s displayem, což ještě neznamená, že si za to nezaplatím už na ceně daného bmw... Opravdu se snažíš tvrdit, že cokoli kdekoli "zdarma" je zdarma? Ano, Dell to má jako selling point, ale více než cokoli jiného to znamená, že ti to vnucují. Pokud můžu mít jinde za stejnou cenu srovnatelný notebook se srovnatelnou zárukou a nebo stejný notebook bez této záruky za méně peněz, tak opravdu nevím v čem je tím ten Dell lepší. tl;dr: chčiju smíchy, kurva už *:D*
TonyClifton
0 0
reagovat
Mne to prosimtě uráží a tebe by mělo taky, protože už mi jaksi přijde mimo úroveň ti po čtvrté vysvětlovat, že jsem to takhle koupil jako se základní zárukou. Která byla ve formě NEXT BUSINESS DAY on site. Jedinný příplatek je to, že jsem si záruku prodloužil na 5 let.

Jestli to podle nějaký tvý logiky není základ, přestože Dell nabízí ještě prestižnější záruky, tak už opravdu nevím. Takhle bych mohl napsat, že Dell nemůže za to, že ostatní tyhle podmínky nenabízí. Porovnávám v základě nabízenou záruku jednoho výrobce s v základě nabízenou zárukou druhého výrobce kurva už. :o
647478
Mne to prosimtě uráží a tebe by mělo taky, protože už mi jaksi přijde mimo úroveň ti po čtvrté vysvětlovat, že jsem to takhle koupil jako se základní zárukou. Která byla ve formě NEXT BUSINESS DAY on site. Jedinný příplatek je to, že jsem si záruku prodloužil na 5 let. Jestli to podle nějaký tvý logiky není základ, přestože Dell nabízí ještě prestižnější záruky, tak už opravdu nevím. Takhle bych mohl napsat, že Dell nemůže za to, že ostatní tyhle podmínky nenabízí. Porovnávám v základě nabízenou záruku jednoho výrobce s v základě nabízenou zárukou druhého výrobce kurva už. *:o*
0 0
reagovat
Dell ... nekupujte mrdky a nepotřebujete záruku.
647477
Dell ... nekupujte mrdky a nepotřebujete záruku.
0 0
reagovat

TonyClifton

Nechápu, proč se hned urážíš.

Pokud ono přikoupení záruky obnáší jedno kliknutí v e-shopu navíc, tak si bez okolků dovolím srovnávat to s konkurencí, která má tu záruku nastavenou pevně.

Argument o tom, co je a není v základu, opravdu neberu. To je jen jiná obchodní strategie. Jedna firma může záruku pevně vázat k daným modelům, u další je to na volbě uživatele, jestli si záruku přikoupit chce, nebo místo toho raději ušetří. Stejně jako s licencí k operačnímu systému.

Sám o Dellu píšeš: "Je to sice příplatek, ale ten luxus a jistota za to 100% stojí ..."
Jinými slovy Dell si ten příplatek vynucuje, nemáš jinou možnost. U Lenova se sám můžeš rozhodnout, jestli si za "ten luxus a jistotu" připlatit chceš, nebo ne.
647474
Nechápu, proč se hned urážíš. Pokud ono přikoupení záruky obnáší jedno kliknutí v e-shopu navíc, tak si bez okolků dovolím srovnávat to s konkurencí, která má tu záruku nastavenou pevně. Argument o tom, co je a není v základu, opravdu neberu. To je jen jiná obchodní strategie. Jedna firma může záruku pevně vázat k daným modelům, u další je to na volbě uživatele, jestli si záruku přikoupit chce, nebo místo toho raději ušetří. Stejně jako s licencí k operačnímu systému. Sám o Dellu píšeš: "Je to sice příplatek, ale ten luxus a jistota za to 100% stojí ..." Jinými slovy Dell si ten příplatek vynucuje, nemáš jinou možnost. U Lenova se sám můžeš rozhodnout, jestli si za "ten luxus a jistotu" připlatit chceš, nebo ne.
TonyClifton
0 0
reagovat
U nas v IT servis firme se traduje, ze Dell je shit, proto musi mit tak dobre zarucni podminky. Z vlastni zkusenosti vim jak je ten NBD supr, akorat zavadu, kdy Latitude nenabihal nedokazaly poresit ani 2x vymenou desky. Nakonec jsem prisel na to, ze to nema rado chlad, takze kdyz jsem prisel z venku, kde bylo min jak 15 stupnu, tak jsem si s nim musel lehnout pod perinu a pak nabehl... Takze bezel 2 roky, nez jsem ho i popisem zavady prodal. :D
647473
U nas v IT servis firme se traduje, ze Dell je shit, proto musi mit tak dobre zarucni podminky. Z vlastni zkusenosti vim jak je ten NBD supr, akorat zavadu, kdy Latitude nenabihal nedokazaly poresit ani 2x vymenou desky. Nakonec jsem prisel na to, ze to nema rado chlad, takze kdyz jsem prisel z venku, kde bylo min jak 15 stupnu, tak jsem si s nim musel lehnout pod perinu a pak nabehl... Takze bezel 2 roky, nez jsem ho i popisem zavady prodal. *:D*
0 0
reagovat
Ty jsi pil?

Já si k tomu žádnou lepší záruku nekupoval. Jenom prodlužoval na 5 let. Jinak takhle byla v základu a nevím proč bych to nemohl porovnávat s jinou zárukou v základu.. Navíc u o půlku dražšího počítače.

Nějak mne to už nebaví řešit a psát ti to potřetí....
647472
Ty jsi pil? Já si k tomu žádnou lepší záruku nekupoval. Jenom prodlužoval na 5 let. Jinak takhle byla v základu a nevím proč bych to nemohl porovnávat s jinou zárukou v základu.. Navíc u o půlku dražšího počítače. Nějak mne to už nebaví řešit a psát ti to potřetí....
0 0
reagovat

TonyClifton

Ano, přesně to chci říct.

Už jsem tu zmínil tu Yogu 900 za 35k se základní zárukou. Proti ní tedy můžu postavit třeba L460 s dokoupenou zárukou 3r on-site NBD, dohromady taky nějakých těch 25k. Takže mám v podstatě stejnou situaci, jako popisuješ, akorát v rámci téže značky.

Tudíž ten paradox nejspíš nebude způsobovat nějaký obrovský rozdíl v servisu mezi Dellem a Lenovem, ale spíš již naznačený fakt, že u modelů jako je Yoga zkrátka ty peníze dáváš za úplně jiné vlastnosti, než je úroveň záruky.
647471
Ano, přesně to chci říct. Už jsem tu zmínil tu Yogu 900 za 35k se základní zárukou. Proti ní tedy můžu postavit třeba L460 s dokoupenou zárukou 3r on-site NBD, dohromady taky nějakých těch 25k. Takže mám v podstatě stejnou situaci, jako popisuješ, akorát v rámci téže značky. Tudíž ten paradox nejspíš nebude způsobovat nějaký obrovský rozdíl v servisu mezi Dellem a Lenovem, ale spíš již naznačený fakt, že u modelů jako je Yoga zkrátka ty peníze dáváš za úplně jiné vlastnosti, než je úroveň záruky.
TonyClifton
0 0
reagovat
Chceš mi říct, že když mít na NTB za 25 lepší záruku, než někdo za 36 tak srovnávám nesrovnatelné?

Jestli ti jde o nějakou klasifikaci, tak nemám ani business model a rozhodně ne ani vrcholný nebo tak něco. Což by ostatně mohla napovědět cena. :)
647469
Chceš mi říct, že když mít na NTB za 25 lepší záruku, než někdo za 36 tak srovnávám nesrovnatelné? Jestli ti jde o nějakou klasifikaci, tak nemám ani business model a rozhodně ne ani vrcholný nebo tak něco. Což by ostatně mohla napovědět cena. *:)*
0 0
reagovat

TonyClifton

Cena zde přece není měřítkem.

Příklad: Za stejných 35k můžu mít buď třeba Yogu 900, nebo T460. Podobné parametry, výkon, výbava, velikost, ... V prvním případě jsem své peníze dal za konvertibiliní konstrukci, dotykový displej, stylové provedení, minimální váhu. V tom druhém za serverový chipset, kvalitní a odolné zpracování, rozšiřitelnost, lepší baterku a právě vyšší záruku.

Záruku proti accidental damage nabízí Lenovo samozřejmě taky, o international ani nemluvě.

Nechci znít jako nějaký zastánce číňanů, ale srovnávejme srovnatelné.
647468
Cena zde přece není měřítkem. Příklad: Za stejných 35k můžu mít buď třeba Yogu 900, nebo T460. Podobné parametry, výkon, výbava, velikost, ... V prvním případě jsem své peníze dal za konvertibiliní konstrukci, dotykový displej, stylové provedení, minimální váhu. V tom druhém za serverový chipset, kvalitní a odolné zpracování, rozšiřitelnost, lepší baterku a právě vyšší záruku. Záruku proti accidental damage nabízí Lenovo samozřejmě taky, o international ani nemluvě. Nechci znít jako nějaký zastánce číňanů, ale srovnávejme srovnatelné.
TonyClifton
0 0
reagovat

TrDLo

Psal jsem, že mám o třídu levnější stroj, než Ted. :)

btw tohle ještě není jejich nejvyšší záruka. Mají takovou, kde má člověk nárok na výměnu noťase i kdyby si ho třeba vožralej vyhodil z balkonu nebo mu ho někdo ukradl.

Co je pecka pro lidi, co cestujou, že NBD záruka je celosvětová, až na hodně exotické destinace.

647467
Psal jsem, že mám o třídu levnější stroj, než Ted. *:)* btw tohle ještě není jejich nejvyšší záruka. Mají takovou, kde má člověk nárok na výměnu noťase i kdyby si ho třeba vožralej vyhodil z balkonu nebo mu ho někdo ukradl. Co je pecka pro lidi, co cestujou, že NBD záruka je celosvětová, až na hodně exotické destinace.
TrDLo
0 0
reagovat

xxendxx

Paradní :+ Tu karbonovou TLD helmu bych bral hned a růžový kolo taky 8)

Přehrání disku jim nebrání jim nic...už jsem se setkal se story že následně zákazníkovi vyhrožovali warezem co má na disku (kamarád co chvíli pracoval u toho krásnýho hodnýho CZC). Prý to došlo až do fáze jednání s úřadem na ochranu osobnosti a vyhození technika od CZC.
647466
Paradní *:+* Tu karbonovou TLD helmu bych bral hned a růžový kolo taky *8)* Přehrání disku jim nebrání jim nic...už jsem se setkal se story že následně zákazníkovi vyhrožovali warezem co má na disku (kamarád co chvíli pracoval u toho krásnýho hodnýho CZC). Prý to došlo až do fáze jednání s úřadem na ochranu osobnosti a vyhození technika od CZC.
xxendxx
0 0
reagovat

TrDLo

U všeho to nemají, ale od takových 6k Kč jsem to viděl skoro všude.
647465
U všeho to nemají, ale od takových 6k Kč jsem to viděl skoro všude.
TrDLo
0 0
reagovat

xxendxx

samozřejmě nic, pročež já nikdy disk do servisu neposílám :D
647464
samozřejmě nic, pročež já nikdy disk do servisu neposílám *:D*
xxendxx
0 0
reagovat

TonyClifton

Dell tuhle úroveň záruky nabízí automaticky pro všechny své modely?

Píšeš, že "technik přijel" - nechce se mi veřit, že by zde byla On-Site záruka i u multimediálních hraček jako je třeba ta Yoga. A v okamžiku, kdy se začneme bavit o business modelech s vyšší úrovní záruky, bylo by fér to porovnávat s tímtéž i u Lenova.
647463
Dell tuhle úroveň záruky nabízí automaticky pro všechny své modely? Píšeš, že "technik přijel" - nechce se mi veřit, že by zde byla On-Site záruka i u multimediálních hraček jako je třeba ta Yoga. A v okamžiku, kdy se začneme bavit o business modelech s vyšší úrovní záruky, bylo by fér to porovnávat s tímtéž i u Lenova.
TonyClifton
0 0
reagovat
Nejsmutnější na tom je, že jak jsou MB náchylné k oxidace, tak pokud by došlo na lámání chleba, tak by jim výmluva na kapalinu prošla vždy.

Vážně už bych po zkušenostech svých a okolí nešel do ničeho jiného, než do Dellu. Je to sice příplatek, ale ten luxus a jistota za to 100% stojí, neřkuli jaká je paráda 5 letá prodloužená záruka. A nebo si vyhlednout noťas od výrobce, který servis v ČR zajišťuje formou externích firem a chodit s tím tam, obstrukce jsou o moc moc nižší, zvlášť před koncem roku.
647461
Nejsmutnější na tom je, že jak jsou MB náchylné k oxidace, tak pokud by došlo na lámání chleba, tak by jim výmluva na kapalinu prošla vždy. Vážně už bych po zkušenostech svých a okolí nešel do ničeho jiného, než do Dellu. Je to sice příplatek, ale ten luxus a jistota za to 100% stojí, neřkuli jaká je paráda 5 letá prodloužená záruka. A nebo si vyhlednout noťas od výrobce, který servis v ČR zajišťuje formou externích firem a chodit s tím tam, obstrukce jsou o moc moc nižší, zvlášť před koncem roku.
0 0
reagovat

Karlos

Smutna zkusenost, ale z jistych duvodu se fakt nebojim, ze bych byl v tomto pripade podelan...
647460
Smutna zkusenost, ale z jistych duvodu se fakt nebojim, ze bych byl v tomto pripade podelan...
Karlos
0 0
reagovat

Karlos


jestli to v alze kupoval a je to porad v zaruce, tak se s nikym jinym nez s alzou nemusi bavit a maj 30 dni na to, aby vu vratili prachy / opravenej notes / rozbitej notes pri odmitnuti reklamace.

mam osobni zkusenost jak s alzou, tak s lenovem, takze jsem si na 99% jistej, jak to dopadne.

Zlatej CZC, kde jsem reklamoval kdysi disk. Za 2 dny jsem měl novej, kde byla záloha toho starýho a týpek mi ještě poděkoval, že si tam odtud zkopíroval.... teď mě tak napadá, co jim brání při reklamaci prolejzat disk a nahrát si vsechno co se jim zachce. Vcetne fotek deti, pracovnich dokumentu, atd...
647459
jestli to v alze kupoval a je to porad v zaruce, tak se s nikym jinym nez s alzou nemusi bavit a maj 30 dni na to, aby vu vratili prachy / opravenej notes / rozbitej notes pri odmitnuti reklamace. mam osobni zkusenost jak s alzou, tak s lenovem, takze jsem si na 99% jistej, jak to dopadne. Zlatej CZC, kde jsem reklamoval kdysi disk. Za 2 dny jsem měl novej, kde byla záloha toho starýho a týpek mi ještě poděkoval, že si tam odtud zkopíroval.... teď mě tak napadá, co jim brání při reklamaci prolejzat disk a nahrát si vsechno co se jim zachce. Vcetne fotek deti, pracovnich dokumentu, atd...
Karlos
0 0
reagovat
Ted: NEchci strašit, ale...
Před rokem jsem reklamoval ThinkPad, nb od sestry, lowend za páru šupů. Byl zlomený pant, zjevná závada, která byla viditelná (monitor se "houpal"), prostě paráda, byl sem si jistý, že vše bude bez problémů.
Poslal jsem nb přímo zkrz jejich reklamační oddělení. Zavolal jsi na českou podporu, kde to do systému zadal nepříjemný týpek. Týpka můžeš obejít, když jim napíšeš mail, s popisem závady, vlastní protolok ale zpracují stejně sami. Potomhle peripetiu ti pošlou mail, kde dostaneš pdfko na vytištění, to přilepíš na balík a pošlel... do německa, na jejich centrální reklamaci.
Tři týdny se nikdo neozýval, ticho po pěšině. Pak přišel mail, že reklamaci neuznávaj, poškození bylo zjevně ZPŮSOBENO VNIKNUTÍM KAPALINY DOVNITŘ NB (xxendxx - :D:D:D) a že mi nabízej OPRAVU VYMĚNĚNÍM MONITORU !!! (neb zjevně ta vniknutá kapalina fakt poškodila monitor a zjevně i ten pant) ZA CELÝCH BEZ MÁLA ŠEST TISÍC (vlastní nb byl hodnoty přes osm). Na reakci, pokud to chci opravit sem měl tři dny, jinak automaticky posílaj zpátky.
Nastalo peklo - ale nikoliv pro ně. Když sem se znažil dovolat, nějakým zázrakem to už nebylo možno. Jakmile sem se teda dovolal, zvedl to úplně nekdo jiný, který mě ujistil, že s tím nic udělat nedokáže, že musím komunikovat s kolegou - který ale přímý tel kontakt NEMÁ a musím psát maily.
Tak jsem začal psát maily - tak, že si s odpovědí dotyčný dal načas do posledního možného termínu. To, když sem mu odepsal obratem při příjmu mailu (tj do pěti deseti minut), na odpověď sem stejně čekal další tři čtyři dny.
Mimochodem, "vyhrožování" soudním znalcem (a jeho proplacením), obchodní komorou, i soudem - nikdo, ani na telefonu (tam mě v tom vlastně ještě podporovali), ani na mailu (tam tyhle výhrušky zcela ignorovali) nebrali vůbec v potaz. Ignorovali i žádosti o donafocení poškození (žádal jsem o přesné nafocení toho zatečení), že to nemaj v povinosti (těch šest fotek rozebraného nb bylo asi dostatečných).
Inu, po necelých dvou měsících mě došla trpělivost s tím, že i kdyby mi tu reklamaci stejně uznali, tak tenhle šunt při životě finančně uržovat nehodlám, nechal sem nb vrátit a na všechny peripetie sem se už vysral.
Opravil sem nb sám (pant sem přichytil přes šasi), žádné zatečení sem neviděl, nb dojel, pak sem sestře změnil značku...
Doporučuju neřešit přes Alzu - ta ti jen reklamaci protáhne a navíc budeš jednat přes prostředníka.
Než bych ho tam poslal, dopředu bych si udělal znalecký posudek. Jakmile ti to neuznaj, urychlíš tím přeposílané kolečko (z německa ten nb šel TÝDEN, do něj jeden den ?)), můžeš tím podpořit výhrušky.
Zrovna bych se během těch čekacích třech týdnů předem připravil podklady pro obchodní komoru, která by fakt mohla na ty svině konečně přijít.

Mimochodem, pokud ti naběhne ssd, tak to na jeho závadu nevypadá. Neb pokud by byl mrtvý, nenaběhl by. Data bych s klidem vytáhl.
647457
Ted: NEchci strašit, ale... Před rokem jsem reklamoval ThinkPad, nb od sestry, lowend za páru šupů. Byl zlomený pant, zjevná závada, která byla viditelná (monitor se "houpal"), prostě paráda, byl sem si jistý, že vše bude bez problémů. Poslal jsem nb přímo zkrz jejich reklamační oddělení. Zavolal jsi na českou podporu, kde to do systému zadal nepříjemný týpek. Týpka můžeš obejít, když jim napíšeš mail, s popisem závady, vlastní protolok ale zpracují stejně sami. Potomhle peripetiu ti pošlou mail, kde dostaneš pdfko na vytištění, to přilepíš na balík a pošlel... do německa, na jejich centrální reklamaci. Tři týdny se nikdo neozýval, ticho po pěšině. Pak přišel mail, že reklamaci neuznávaj, poškození bylo zjevně ZPŮSOBENO VNIKNUTÍM KAPALINY DOVNITŘ NB (xxendxx - *:D**:D**:D*) a že mi nabízej OPRAVU VYMĚNĚNÍM MONITORU !!! (neb zjevně ta vniknutá kapalina fakt poškodila monitor a zjevně i ten pant) ZA CELÝCH BEZ MÁLA ŠEST TISÍC (vlastní nb byl hodnoty přes osm). Na reakci, pokud to chci opravit sem měl tři dny, jinak automaticky posílaj zpátky. Nastalo peklo - ale nikoliv pro ně. Když sem se znažil dovolat, nějakým zázrakem to už nebylo možno. Jakmile sem se teda dovolal, zvedl to úplně nekdo jiný, který mě ujistil, že s tím nic udělat nedokáže, že musím komunikovat s kolegou - který ale přímý tel kontakt NEMÁ a musím psát maily. Tak jsem začal psát maily - tak, že si s odpovědí dotyčný dal načas do posledního možného termínu. To, když sem mu odepsal obratem při příjmu mailu (tj do pěti deseti minut), na odpověď sem stejně čekal další tři čtyři dny. Mimochodem, "vyhrožování" soudním znalcem (a jeho proplacením), obchodní komorou, i soudem - nikdo, ani na telefonu (tam mě v tom vlastně ještě podporovali), ani na mailu (tam tyhle výhrušky zcela ignorovali) nebrali vůbec v potaz. Ignorovali i žádosti o donafocení poškození (žádal jsem o přesné nafocení toho zatečení), že to nemaj v povinosti (těch šest fotek rozebraného nb bylo asi dostatečných). Inu, po necelých dvou měsících mě došla trpělivost s tím, že i kdyby mi tu reklamaci stejně uznali, tak tenhle šunt při životě finančně uržovat nehodlám, nechal sem nb vrátit a na všechny peripetie sem se už vysral. Opravil sem nb sám (pant sem přichytil přes šasi), žádné zatečení sem neviděl, nb dojel, pak sem sestře změnil značku... Doporučuju neřešit přes Alzu - ta ti jen reklamaci protáhne a navíc budeš jednat přes prostředníka. Než bych ho tam poslal, dopředu bych si udělal znalecký posudek. Jakmile ti to neuznaj, urychlíš tím přeposílané kolečko (z německa ten nb šel TÝDEN, do něj jeden den *?)*), můžeš tím podpořit výhrušky. Zrovna bych se během těch čekacích třech týdnů předem připravil podklady pro obchodní komoru, která by fakt mohla na ty svině konečně přijít. Mimochodem, pokud ti naběhne ssd, tak to na jeho závadu nevypadá. Neb pokud by byl mrtvý, nenaběhl by. Data bych s klidem vytáhl.
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se