Fahrenheit
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
Cimz tedy obecne myslim ze sou i hry ktery je preci zbytecny filmovat. Byly udelany jako HRY !!! Nerikejte ze byste vsechno co ste hrali chteli videt za kazdou cenu na platne, prece jenom je film a hra uuuplne jina vec. 
|
reagovat
|

|
reagovat
|
) a z RPG žánru napr. fenomenálny Planescape či práve Fallout. |
reagovat
|

|
reagovat
|

|
reagovat
|
|
reagovat
|
Tak abyh hodil i svoji trošku do mlýna, podle mě by se právě na zfilmování kromě akčních filmů hodily hlavně adventury, většinou by se ten příběh z cca průměrných 15 hodin dal pohodlně vměstnat do dvou, když odebereme všechny ty logické hádanky a zbytečné dialogy. Takhle bych rád viděl zfilmovaný The Longest Journey anebo Broken Sword, ale museli by mít solidnější rozpočet. TLJ kvůli scifi prostředí a BS kvůli cestování po světě. I Prince of Persia je kromě způsobu hry Adventura, stejně tak Splinter Cell, jen se tomu říká akční adventura...Jinak Ravenhorn ani nevím jak ti říct, že děláš obrovskou chybu, když nehraješ žánr adventur. Ty kvalitní jsou daleko lepší než pár bezduchých akcí....a ohledně filmu a režisérů? Modlíme se snad za lidi, který to budou točit, ne aby ty lidi měli obrovský rozpočty, to mluví za vše
|
reagovat
|
A k tym pribehom v hrach. Nie som az taky velky hrac, ale mam silny pocit, ze tie pribehy v hrach nie su ziadna nevidana bomba a vsetko tu uz bolo stokrat prevarene ci uz vo filmoch alebo knihach. Pribeh pri ktorom by sme v kine zaspali je v hre zosilneny o zucastnenost pri hrani a tak mame pocit ze je to bomba. Ruku na srdce, kolko hier by NAOZAJ stalo za to zfilmovat a nostalgia bokom.
|
reagovat
|