Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 52881 - 52900 Napsat příspěvek

HastaLaVistaBab

Já se Driveclub hrát ani nechystám (zatímco u pCARS jsem backer, přecejen mě zajímá spíš fyzika LFS a výš). A 30 fps byla čistě narážka na to, že by to na PC jelo mnohem líp (obviously), ne na to že to z herního pohledu stačí. (ostatně bylo to ve větě... "sem tam není ostrá textura nebo že to má jen 30 fps je detail - hoď to na své pc a máš tam i ty ostré textury a 60 framů" )
Každopádně ano, evidentně si nerozumíme (já mluvím o způsobu jakým je napsaný engine, jak moderní postupy používá atd. atp. a ty si z toho odneseš že mi vyhovuje 30fps)
UPDATE: Jé, zrovna jedno čerstvé video, kde je stejná trat, stejné auto a déšt.
627308
Já se Driveclub hrát ani nechystám (zatímco u pCARS jsem backer, přecejen mě zajímá spíš fyzika LFS a výš). A 30 fps byla čistě narážka na to, že by to na PC jelo mnohem líp (obviously), ne na to že to z herního pohledu stačí. (ostatně bylo to ve větě... "sem tam není ostrá textura nebo že to má jen 30 fps je detail - [b]hoď to na své pc a máš tam i ty ostré textury a 60 framů[/b]" ) Každopádně ano, evidentně si nerozumíme (já mluvím o způsobu jakým je napsaný engine, jak moderní postupy používá atd. atp. a ty si z toho odneseš že mi vyhovuje 30fps) UPDATE: [link="https://www.youtube.com/watch?v=KyZo6cmtkwI"]Jé, zrovna jedno čerstvé video, kde je stejná trat, stejné auto a déšt.[/link]
HastaLaVistaBab
0 0
reagovat
:) jj to je humus největší, hrozná degradace filmu.
627301
:) jj to je humus největší, hrozná degradace filmu.
0 0
reagovat
Vobčas si tady připadám fakt šíleně nepatřičně, když si dovoluju koukat se jen buďto na 720p, true BR nebo na plátno v kině... Nad žroutama screenerů apod. holt budu hlavou kroutit už navždycky :o
627299
Vobčas si tady připadám fakt šíleně nepatřičně, když si dovoluju koukat se jen buďto na 720p, true BR nebo na plátno v kině... Nad žroutama screenerů apod. holt budu hlavou kroutit už navždycky *:o*
0 0
reagovat
To, že to má 30fps je detail. Sorry, ale extra u rychlých závodních her je 60 minimum, to bys měl vědět. A že fyziku počítá cpu je snad jasné, ale přijde ti, že konzole mají výkonu na rozdávání? Nechci se opakovat, takže končím debatu, počkej si na plnou verzi pCARS a uvidíš, že kdo si rád trochu zajímavěji zajezdí, nebude hrát nic jinýho.
627298
To, že to má 30fps je detail. Sorry, ale extra u rychlých závodních her je 60 minimum, to bys měl vědět. A že fyziku počítá cpu je snad jasné, ale přijde ti, že konzole mají výkonu na rozdávání? Nechci se opakovat, takže končím debatu, počkej si na plnou verzi pCARS a uvidíš, že kdo si rád trochu zajímavěji zajezdí, nebude hrát nic jinýho.
0 0
reagovat

HastaLaVistaBab

Fyzika zatěžuje grafiku celkem málo, resp. u Driveclubu se IMHO jen procák více nudí. Jinak ty první 2 screeny z driveclubu nejsou zas takové terno, ale konkrétně různé daleké výhledy vypadají v pCars tragicky snad všechny (alespoň co já jsem měl tu čest), 3. obrázek je hnidopišství a 4. obrázek naopak ukazuje jak ta hra pracuje se světlem (úžasně). Každopádně libovolné video tady: link je to, proč si myslím, že je ta hra technologicky nehorázně nabušená. Zatímco v libovolném videu z pCARS (nebo z vlastního hraní) běžně narážím na věci, které mi rozbíjejí konzistentnost scény.

Každopádně pořád mluvím o technologii, kdy si stačí najít cokoli kolem pCARS tvorby tratí a zjistíš že tam je většina věcí extrémně ručně řešená (nasvětlení) + že tam nemají žádný vegetační systém kromě "ploch pro trávu". Stromy třeba nemají dynamický LOD a nejsou všechny stejné, ale vyloženě je natvrdo určeno které jsou "pěkné" a které "hnusné" a když pak blbě najede kamera při replayi, tak ty hnusné jsou vidět. To tam platí pro strašně hodně věcí. Technologicky (z pohledu toho jak elegantní řešení používají) jsou prostě pozadu a hodně věcí tam obecně vypadá dobře jen z blízka - na což pak sází screenshoty, kdy v drtivé většině z nich vidíš akorát to superdetailní auto, ještě v nějaké hezčí denní době a zrovna s hezkým stromem v pozadí - každopádně celá projížďka po trati tak nepůsobí ani náhodou. Na mě tedy určitě ne.

Moderní enginy toto řeší většinou jinak, mnohem více systémově - což pak značně zvyšuje počet iterací před vydáním (Franta pořád zdokonaluje své stromečky, které Pepa rozhodil po mapě a dál je neřeší, Lojza dělá materiály, Karel je pak jen používá a už nezkoumá, jeslti výsledná budova vypadá dobře za každého světla, Luboš neřeší jestli na tom kopci není najednou moc stromů, protože o výsledný polycount se postará Jirkův vegetační engine...). A driveclub takový je. To že tam sem tam není ostrá textura nebo že to má jen 30 fps je detail - hoď to na své pc a máš tam i ty ostré textury a 60 framů, celkový feeling scény ale bude lepší.
627283
Fyzika zatěžuje grafiku celkem málo, resp. u Driveclubu se IMHO jen procák více nudí. Jinak ty první 2 screeny z driveclubu nejsou zas takové terno, ale konkrétně různé daleké výhledy vypadají v pCars tragicky snad všechny (alespoň co já jsem měl tu čest), 3. obrázek je hnidopišství a 4. obrázek naopak ukazuje jak ta hra pracuje se světlem (úžasně). Každopádně libovolné video tady: http://www.gamersyde.com/news_we_reviewed_driveclub-15933_en.html je to, proč si myslím, že je ta hra technologicky nehorázně nabušená. Zatímco v libovolném videu z pCARS (nebo z vlastního hraní) běžně narážím na věci, které mi rozbíjejí konzistentnost scény. Každopádně pořád mluvím o technologii, kdy si stačí najít cokoli kolem pCARS tvorby tratí a zjistíš že tam je většina věcí extrémně ručně řešená (nasvětlení) + že tam nemají žádný vegetační systém kromě "ploch pro trávu". Stromy třeba nemají dynamický LOD a nejsou všechny stejné, ale vyloženě je natvrdo určeno které jsou "pěkné" a které "hnusné" a když pak blbě najede kamera při replayi, tak ty hnusné jsou vidět. To tam platí pro strašně hodně věcí. Technologicky (z pohledu toho jak elegantní řešení používají) jsou prostě pozadu a hodně věcí tam obecně vypadá dobře jen z blízka - na což pak sází screenshoty, kdy v drtivé většině z nich vidíš akorát to superdetailní auto, ještě v nějaké hezčí denní době a zrovna s hezkým stromem v pozadí - každopádně celá projížďka po trati tak nepůsobí ani náhodou. Na mě tedy určitě ne. Moderní enginy toto řeší většinou jinak, mnohem více systémově - což pak značně zvyšuje počet iterací před vydáním (Franta pořád zdokonaluje své stromečky, které Pepa rozhodil po mapě a dál je neřeší, Lojza dělá materiály, Karel je pak jen používá a už nezkoumá, jeslti výsledná budova vypadá dobře za každého světla, Luboš neřeší jestli na tom kopci není najednou moc stromů, protože o výsledný polycount se postará Jirkův vegetační engine...). A driveclub takový je. To že tam sem tam není ostrá textura nebo že to má jen 30 fps je detail - hoď to na své pc a máš tam i ty ostré textury a 60 framů, celkový feeling scény ale bude lepší.
HastaLaVistaBab
0 0
reagovat
aaa screenery vyšli takmer všetky :D teda okrem interstellaru, takze nan treba ist dnes zase do kina 8)
627278
aaa screenery vyšli takmer všetky *:D* teda okrem interstellaru, takze nan treba ist dnes zase do kina *8)*
0 0
reagovat
Gonzi já ti nevím, já bych těch pár tratí v Driveclubu nesrovnával s tolika tratěma, navíc dělaných laserem jako přesné kopie reálných. Navíc je to exkluzivita na uzavřený konkrétní hw, byť slabší, ale s takovým rozpočtem, že by se měli stydět. Chceš vyčítat závodní hře textury nějaké skály? Navíc v betaverzi (uvědomuješ si, že je to beta, žejo), a co tohle to nic ?

link
link
link
link

Ten dodaný statický a neúčelný déšť jen zakrývá ten humus, který se radši v pohybu rozmaže :)
Nevím jak u tebe, ale když už teda vezmeme čistě grafiku (což je jediná věc s čím se může ta hra s pCars trochu rovnat), tak mě zajímají především modely aut a samotné tratě. Zkrátka to zdaleka není takový zázrak jaký se z toho snažíš dělat. A kdyby ta hra měla na těch křápech počítat fyziku, jakou má pCARS, musela by běžet při 10fps.
627277
Gonzi já ti nevím, já bych těch pár tratí v Driveclubu nesrovnával s tolika tratěma, navíc dělaných laserem jako přesné kopie reálných. Navíc je to exkluzivita na uzavřený konkrétní hw, byť slabší, ale s takovým rozpočtem, že by se měli stydět. Chceš vyčítat závodní hře textury nějaké skály? Navíc v betaverzi (uvědomuješ si, že je to beta, žejo), a co tohle to nic ? http://i.imgur.com/XATtoQD.jpg http://i.imgur.com/Hpl9Hzv.jpg http://i.imgur.com/lVyIoSC.jpg http://i.imgur.com/awFgBjN.jpg Ten dodaný statický a neúčelný déšť jen zakrývá ten humus, který se radši v pohybu rozmaže :) Nevím jak u tebe, ale když už teda vezmeme čistě grafiku (což je jediná věc s čím se může ta hra s pCars trochu rovnat), tak mě zajímají především modely aut a samotné tratě. Zkrátka to zdaleka není takový zázrak jaký se z toho snažíš dělat. A kdyby ta hra měla na těch křápech počítat fyziku, jakou má pCARS, musela by běžet při 10fps.
0 0
reagovat
Novinky prinesly nadpis roku link
627273
Novinky prinesly nadpis roku http://www.novinky.cz/zena/styl/356915-elfka-evangeline-lillyova-je-v-lasce-nestala.html
0 0
reagovat

HastaLaVistaBab

Pro mě je nextgen například PBR (Alien Isolation, Unreal engine 4, Star Citizen a CryEngine ...), protože se výrazně odráží na způsobu, jakým se hra tvoří + rapidně zvedá celkovou konzistentnost scény. Hádej která z těch dvou her to má a která ne. Nebo je pro mě například nextgen pořádný vegetační engine, který mi umí streamovat krásné blízké okolí a pořád pěkné vzdálené výhledy, zatímco CARS se zmůže na link či link ... a vypadá to tak vyblitě, protože celá skála je oplzlá textura natažená přes 20 polygonů a jiná být ani nemůže, neboť jim to technologie nedovolí.
Navíc mají tak úžasný LOD, že se tráva kreslí asi 50m před autem, čímž dělá viditelnou jedoucí čáru mezi 3D trávou a 2D texturou, na okolí tam často vyloženě rušivě doskakují okna apod. (zrovna tohle možná bude ještě lepší), LOD aut je tak tragický, že auta extrémně problikávají a jako bonus hodně aut celkem epicky zatěžuje renderer, takže se ta hra snadno začne sekat.

Já netvrdím, že pCARS jsou hnusná hra, ale jejich engine si prostě nezadá s ničím "aktuálním", což zrovna ten driveclub je. Je snadné říct, že má 30 fps, ale celkem se těším, jak bude válcovat pCARS v PS4 verzi a stejně tak by totálně válcoval (kdyby vyšel - jakože nevyjde) na PC. pCARS vypadají dobře jen zblízka a to hlavně protože mají většinu polygonového budgetu danou do aut (což s sebou ještě přináší ty epické framedropy když tam je třeba 12 aut najednou).

Jinými slovy, kdybych si teď vzal CryEngine a udělal v něm auto na trati, tak výsledek bude vypadat ještě mnohem lépe a pojede mnohem lépe, než aktuální pCARS. Každopádně pokud to nevidíš, nebo s tím nesouhlasíš... co už.
627257
Pro mě je nextgen například PBR (Alien Isolation, Unreal engine 4, Star Citizen a CryEngine ...), protože se výrazně odráží na způsobu, jakým se hra tvoří + rapidně zvedá celkovou konzistentnost scény. Hádej která z těch dvou her to má a která ne. Nebo je pro mě například nextgen pořádný vegetační engine, který mi umí streamovat krásné blízké okolí a pořád pěkné vzdálené výhledy, zatímco CARS se zmůže na http://www.planete-gt.com/wp-content/uploads/2012/03/c1.jpg či http://img.wos.my.com/WorldofSped_Azure_Coast_New_01.jpg ... a vypadá to tak vyblitě, protože celá skála je oplzlá textura natažená přes 20 polygonů a jiná být ani nemůže, neboť jim to technologie nedovolí. Navíc mají tak úžasný LOD, že se tráva kreslí asi 50m před autem, čímž dělá viditelnou jedoucí čáru mezi 3D trávou a 2D texturou, na okolí tam často vyloženě rušivě doskakují okna apod. (zrovna tohle možná bude ještě lepší), LOD aut je tak tragický, že auta extrémně problikávají a jako bonus hodně aut celkem epicky zatěžuje renderer, takže se ta hra snadno začne sekat. Já netvrdím, že pCARS jsou hnusná hra, ale jejich engine si prostě nezadá s ničím "aktuálním", což zrovna ten driveclub je. Je snadné říct, že má 30 fps, ale celkem se těším, jak bude válcovat pCARS v PS4 verzi a stejně tak by totálně válcoval (kdyby vyšel - jakože nevyjde) na PC. pCARS vypadají dobře jen zblízka a to hlavně protože mají většinu polygonového budgetu danou do aut (což s sebou ještě přináší ty epické framedropy když tam je třeba 12 aut najednou). Jinými slovy, kdybych si teď vzal CryEngine a udělal v něm auto na trati, tak výsledek bude vypadat ještě mnohem lépe a pojede mnohem lépe, než aktuální pCARS. Každopádně pokud to nevidíš, nebo s tím nesouhlasíš... co už.
HastaLaVistaBab
0 0
reagovat
Nextgen 30fps v době, kdy současná generace gpu/cpu to konzolím těžce nandává a to máme za dveřma další generaci letos a 4k na vzestupu, fakt nextgen jak prase, jak se ty šmejdy budou držet dalších pár let opravdu netuším.

Měl jsem doma půjčenou PS4 ke konci roku a Driveclub sem hrál, stejně tak mám pCARS a vím o čem mluvím, Driveclub je jen naleštěné pozlátko na kterou když se podíváš pořádně, zjistíš jaký crap to je i kdyby to jelo aspoň 60fps jakože ne. A to jsem to hrál na vynikající plazmě, většina to hraje na šitovních lcd s hrozným inputlagem. V tomto se neshodneme :) Neříkám, že je to vyloženě šit, pro casual hráče sem tam si zajezdit budiž, ale srovnávat to s něčím jako je pCARS (navíc ti lidi na to měli mnohem méně prostředků a dotáhli to podstatně dál) je nesmysl po jakékoliv stránce. Nehledě na to, že tu je GT, Forza, H2 další, vlastně i takový Grid Autosport mě bavil víc :)

Pokud je tohle pro tebe nějaký nextgen (trapný marketing), tak máš své hranice nastaveny proklatě nízko :)

V CARS má počasí vliv na jízdní vlastnosti, intenzita deště, která se dá nastavit reaguje na rychlost, směr větru... atp, nehledě na to, že je zde celá fyzika přepočítávána 600x za sekundu, prostě tohle vůbec nemá cenu řešit nebo porovnávat, ta hra je celá jinde.

PS: departed ty jsi taky vyretušovaný, hrál jsi ty hry vůbec naživo? Nebo jen hledíš na komprimovaná YT videa o hovně?
627270
Nextgen 30fps v době, kdy současná generace gpu/cpu to konzolím těžce nandává a to máme za dveřma další generaci letos a 4k na vzestupu, fakt nextgen jak prase, jak se ty šmejdy budou držet dalších pár let opravdu netuším. Měl jsem doma půjčenou PS4 ke konci roku a Driveclub sem hrál, stejně tak mám pCARS a vím o čem mluvím, Driveclub je jen naleštěné pozlátko na kterou když se podíváš pořádně, zjistíš jaký crap to je i kdyby to jelo aspoň 60fps jakože ne. A to jsem to hrál na vynikající plazmě, většina to hraje na šitovních lcd s hrozným inputlagem. V tomto se neshodneme :) Neříkám, že je to vyloženě šit, pro casual hráče sem tam si zajezdit budiž, ale srovnávat to s něčím jako je pCARS (navíc ti lidi na to měli mnohem méně prostředků a dotáhli to podstatně dál) je nesmysl po jakékoliv stránce. Nehledě na to, že tu je GT, Forza, H2 další, vlastně i takový Grid Autosport mě bavil víc :) Pokud je tohle pro tebe nějaký nextgen (trapný marketing), tak máš své hranice nastaveny proklatě nízko :) V CARS má počasí vliv na jízdní vlastnosti, intenzita deště, která se dá nastavit reaguje na rychlost, směr větru... atp, nehledě na to, že je zde celá fyzika přepočítávána 600x za sekundu, prostě tohle vůbec nemá cenu řešit nebo porovnávat, ta hra je celá jinde. PS: departed ty jsi taky vyretušovaný, hrál jsi ty hry vůbec naživo? Nebo jen hledíš na komprimovaná YT videa o hovně?
0 0
reagovat

Hasta

Vyretušovaný obrázky jsou o hovně, radši si zajdi na YT a koukni na gameplay videa a dáš mi za pravdu, že Driveclub vypadá graficky mnohem líp. ;) Bavím se čistě o vizuálu, takže ostatní šitky jako arkádový model apod. nemá přede mnou cenu zmiňovat.

PS: Též jsem nezaujatý, PS4 nemám, Driveclub mě nijak extra nezajímá a v nejbližší době ani více zajímat nebude.
627265
Vyretušovaný obrázky jsou o hovně, radši si zajdi na YT a koukni na gameplay videa a dáš mi za pravdu, že Driveclub vypadá graficky mnohem líp. *;)* Bavím se čistě o vizuálu, takže ostatní šitky jako arkádový model apod. nemá přede mnou cenu zmiňovat. PS: Též jsem nezaujatý, PS4 nemám, Driveclub mě nijak extra nezajímá a v nejbližší době ani více zajímat nebude.
Hasta
0 0
reagovat

HastaLaVistaBab,departed

Asi nevím co kdo tady myslí technickou stránkou věci, každopádně pro mě je Driveclub opravdový "nextgen" v tom smyslu, že ta hra má fungl nový engine cílený na relativně moderní HW. To jak moc to je a není zábavná hra, nebo jakou má fyziku s tím každopádně nemá co dělat (arkádová fyzika je gamedesign).
627253
Asi nevím co kdo tady myslí technickou stránkou věci, každopádně pro mě je Driveclub opravdový "nextgen" v tom smyslu, že ta hra má fungl nový engine cílený na relativně moderní HW. To jak moc to je a není zábavná hra, nebo jakou má fyziku s tím každopádně nemá co dělat (arkádová fyzika je gamedesign).
HastaLaVistaBab,departed
0 0
reagovat
Kdyz tady vidim ty odkazy tak mam malou radu, nekteri samozrejme vi;) dve mezery a vlozit odkaz, pote se nalinkuje samo.
627251
Kdyz tady vidim ty odkazy tak mam malou radu, nekteri samozrejme vi*;)* dve mezery a vlozit odkaz, pote se nalinkuje samo.
0 0
reagovat
Ale notak, podívej se pořádně na bídné textury, modely, geometrii, Driveclub je rozmazaný hnus s pro závodní hru neakceptovatelnými 30 fps. K tomu si připočti arkádový model, kde ani nefunguje ani trochu fyzika u počasí, blbé zvuky aut, omezené tratě, kde se dotkeš krajnice a čekáš nápis "vraťte se na trať"... podívej se na tohle

link

chápu, že PS4 na víc nemá, nejsem proti té hře zaujatý, je mi ukradená, viděl jsem ji a stačilo mi, zlatá poslední Forza :)

a teď se podívej na tohle, to je prostě uplně jiná hra celkově: link





627254
Ale notak, podívej se pořádně na bídné textury, modely, geometrii, Driveclub je rozmazaný hnus s pro závodní hru neakceptovatelnými 30 fps. K tomu si připočti arkádový model, kde ani nefunguje ani trochu fyzika u počasí, blbé zvuky aut, omezené tratě, kde se dotkeš krajnice a čekáš nápis "vraťte se na trať"... podívej se na tohle http://foto.games.tiscali.cz/driveclub-15429/430985 chápu, že PS4 na víc nemá, nejsem proti té hře zaujatý, je mi ukradená, viděl jsem ji a stačilo mi, zlatá poslední Forza :) a teď se podívej na tohle, to je prostě uplně jiná hra celkově: http://www.google.cz/search?q=project+cars+pc&client=firefox-a&hs=F4s&rls=org.mozilla:cs:official&channel=nts&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=EjytVIa5O8isUafKgMgI&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1920&bih=1089
0 0
reagovat
Technicky možná ne, ale graficky určitě. Ale jakému správnému hráči dnes záleží na grafice, že. 8)
627248
Technicky možná ne, ale graficky určitě. Ale jakému správnému hráči dnes záleží na grafice, že. *8)*
0 0
reagovat
Já nic neporovnávám, říkám pořád, že ty hry nejdou srovnávat. Jen jsem alergický na kecy typu Driveclub je technicky dál než pCARS, což je samozřejmě nesmysl. A poučovat mě fakt nemusíš, hraju skoro 20 let. Na volantu jsem jezdil už v době kdy se objevily vůbec první, ale doma žádný nemám, protože dosud nevyšla hra, kvůli které bych za něj vyplázl 8tis. pCARS k tomu má ale zatím nejblíž.
627246
Já nic neporovnávám, říkám pořád, že ty hry nejdou srovnávat. Jen jsem alergický na kecy typu Driveclub je technicky dál než pCARS, což je samozřejmě nesmysl. A poučovat mě fakt nemusíš, hraju skoro 20 let. Na volantu jsem jezdil už v době kdy se objevily vůbec první, ale doma žádný nemám, protože dosud nevyšla hra, kvůli které bych za něj vyplázl 8tis. pCARS k tomu má ale zatím nejblíž.
0 0
reagovat

hasta

mna len pobavilo aky velky si zastanca simulacie a jazdneho modelu ako z ineho vesmiru a pritom az teraz rozmyslas ze si k pCars kupis volant...zaujimave
Driveclup je arkada jak prasa, ale nahodou celkom podarena. Dobre sa pri tom clovek zrelaxuje, pekne sa na to pozera, no skratka nie kazdy ma kazdy den v hre hladat optimalnu stopu a podobne veci. Niektore hry su tu na to aby si ich iba hral a nehladal v nich dokonaly realny zazitok. Tym chcem povedat, ze porovnavas dve totalne odlisne hry...
627241
mna len pobavilo aky velky si zastanca simulacie a jazdneho modelu ako z ineho vesmiru a pritom az teraz rozmyslas ze si k pCars kupis volant...zaujimave Driveclup je arkada jak prasa, ale nahodou celkom podarena. Dobre sa pri tom clovek zrelaxuje, pekne sa na to pozera, no skratka nie kazdy ma kazdy den v hre hladat optimalnu stopu a podobne veci. Niektore hry su tu na to aby si ich iba hral a nehladal v nich dokonaly realny zazitok. Tym chcem povedat, ze porovnavas dve totalne odlisne hry...
hasta
0 0
reagovat

HastaLaVistaBab

a) crew a mulťák říká, že hra s auty může být zábavná i bez fyziky, pokud tě baví samotnou hratelností... ale u driveclubu na to "zapomínáš" a za fyziku do něj kopeš s rozběhem. Trochu dvojí metr ne?
b) pCARS mám od 2011 a ten můj zastaralý topinkovač je 970ka vyvedená na 40" TV na stole, před kterou je namontovaný Logitech G27. ;)
627240
a) crew a mulťák říká, že hra s auty může být zábavná i bez fyziky, pokud tě baví samotnou hratelností... ale u driveclubu na to "zapomínáš" a za fyziku do něj kopeš s rozběhem. Trochu dvojí metr ne? b) pCARS mám od 2011 a ten můj zastaralý topinkovač je 970ka vyvedená na 40" TV na stole, před kterou je namontovaný Logitech G27. *;)*
HastaLaVistaBab
0 0
reagovat
627237
[link="http://i.imgur.com/oAxHrZe.gif"]Ultimate Directors Cut of Hobbit[/link]
0 0
reagovat
Gonzi si mimo a nečteš co píšu (Crew doporučuju kvůli zábavného mulťáku, kde mám odjeto pár desítek závodů už), na dalšího trola se zastaralym topinkovačem nemám náladu ani čas, nedávno se to celkem hutně řešilo na Games.
627236
Gonzi si mimo a nečteš co píšu (Crew doporučuju kvůli zábavného mulťáku, kde mám odjeto pár desítek závodů už), na dalšího trola se zastaralym topinkovačem nemám náladu ani čas, nedávno se to celkem hutně řešilo na Games.
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se