Matně problémy se zapnutím hry, verzí launcheru, nový launcher nepodporující starší hru apod. Každopádně se to dá shrnout do "zapnu si Steam, jede, kliknu na GTA, jede, najede R* a umře/nepřihlásí mě, dohrál jsem". A v konečném důsledku nic z toho není v můj prospěch. Jak píšeš, program pro program. Pro mě je to jen další možný point of failure (a hádám, že bude i pain to rozjet na steam decku).
Ad Epic: Nevadí mi jejich agresivita, jakože vůbec. Vadí mi, jak špatný je to produkt. Steam je player centric, má a rozšiřuje věci jako uživatelské recenze, graf těch recenzí v čase apod... Je relativně transparentní, dá se odhadnout, kolik lidí si tu hru koupilo, je vidět, kolik lidí ji teď hraje atd. atp. Epic dělá přesný opak. Snaží se to vše skrýt.
Ten první přístup dává zákazníkovi nástroje na to, aby si mohl vybrat sám. Ten druhý přístup vše skrývá a tím uměle zvyšuje sílu reklam a toho, že Epic vybere "za tebe" (a bude třeba víc propagovat své hry... jako třeba Fortnite). Fakt nepotřebuju "friend chat" apod., ale jak vypadá dobrý obchod všichni vidíme a stejně tak vidíme, jak jej Epic velmi úmyslně nekopíruje.
reaguje na:
KARLOS
reagují:
KARLOS
|
reagovat
|