A ony někdy venku budou? Jestli máš nějaký relativně nestranný zdroj, tak se o něj prosím poděl. Nemusíš čekat, až v něm přibude řádka, kouknu se tam i na jiné věci, dík.
> Btw. k tomu argumentu, že BioWare je nějaké blockbuster studio jehož značky hrajou miliony lidí
A ty miliony co píšeš nejsou miliony?
> Dragon Age a BioWare nikdy nebyly mainstream
Last of Us 2 prodalo v prvním roce 10M kusů. Dekádu staré Dragon Age: Inquisition, dle tvých vlastních čísel, prodalo 12M kusů. TLOU2 je tedy co? Indie art projekt

> +/- 5 milionů pro Veilguard by byl relativní úspěch.
Beru jako tvůj názor a nesouhlasím. Pokud to má zdroj, tak sem s ním. Dále Baldur's Gate 3 mělo nějakých 10M prodaných kopií (nejpozději v únoru), takže do toho spadá jejich peak na Steamu, tzn 875k hráčů. DA:Veilguard má peak 89k hráčů. Z toho mi vychází cca 10% prodejů, neboli cca 1M hráčů. Takže to tvůj relativní úspěch splňuje zhruba z 20%.
===
Fakt rád bych dostal relevantní čísla, ve kterých bych se mohl rochnit. Bohužel je obecně nemám a musím vycházet z random střípků o prodejnosti (kdy se to studiu zrovna hodí), stejně jako třeba u Netflixové produkce.
Z toho, co se ale dá alespoň trochu odhadovat ze Steamu to ale zatím moc dobře nevypadá. I na top sellers na Steamu už je to za Factoriem (of all things), takže se to tam evidentně moc neohřálo.