
reaguje na:
Godlike
Měl bys nějakej odkaz, odkud jste to brali? Klidně do vzkazníku. Díky moc 

|
reagovat
|

|
reagovat
|
Dohromady asi za 18,5.|
reagují:
Xyrus
|
reagovat
|
|
reagovat
|
). Ale ako som už povedal predtým, nefungovalo by to ani ako film. A pevne si za tým stojím.
Tá myšlienka a smer akým sa chceli uberať rozhodne mali potenciál. A mohlo to byť aj super, ale chcelo by to veľa vecí poprehadzovať a kompletne prepísať veľkú časť scenára. Jednou vetou keby to mám opísať v rámci slušnosti, tak by som povedal, že to bolo celé spísané dosť nešikovne.|
reagovat
|


|
reagovat
|
) je hra, kde herní mechaniky (spojování světa, budování mostů) reflektují příběh (spojování světa, budování mostů) a vytváří v hráčích pocit sounáležitosti (můžu se přemístit snadno, protože někdo ten most už postavil, díky kámo).|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|


|
reagovat
|
|
reagovat
|

|
reagují:
Gonzi
|
reagovat
|
). Od první do poslední chvíle ji chci zabít. Hra mě PŘIROZENĚ nedonutila jakkoliv změnit názor. |
reagují:
FallenMaia
|
reagovat
|
|
reagují:
FallenMaia
|
reagovat
|
len že chápem prečo sa tak zachovala a v akom bola rozpoložení v ten osudný moment. Hlavne v tej dobe kedy sa to v hre odohralo sme Abby ešte vôbec nepoznali a teda sme ju všetci automaticky znenávideli, to bol zámer autorov, o toto im presne išlo, vyvolať v nás presne tieto emócie. Následne sme dostali do rúk Ellie presne v tom rozpoložení v akom bolo potrebné s ktorou sme sa hnali za zbesilou pomstou a Abby sa na dlhú chvílu odmlčala. Ty tvrdíš že Abby good Ellie bad. Ja si práve myslím pravý opak, v tej hre nieje žiadna dobrá a žiadna zlá postava, príbeh nám ukazuje že nič nieje čiernobiele a každá minca má dve strany, že ten človek o ktorom si od začiatku myslíme že je najväčší hajzel je z inej prepsetkívy len obyčajný človek ktorý prežil veľa zlého a preto koná tak ako koná a naopak ten o ktorom sme si od začiatku mysleli že je dobrák má tiež svoje temné chvíle plné bolesti a plaču. Tak predsa funguje celý svet, keď si do toho pripočítaš ešte apokalypsu ktorá má na ľudí nejaký vplyv tak je to ešte vyostrenejšie. Ani Joel predsa nebol svätuškár a už od začiatku vieme že tiež má za sebou temnú históriu o ktorej nehovorí. Ďalej píšeš že nechápeš prečo zachráni zrovna tie dve decká od Seraphitov, vlastne jej nepriateľov a že celá tá pasáž za Abby je len random behanie. No ano v niečom máš pravdu, je to len radnom behanie počas ktorého sa ale deje veľmi veľa dôležitých vecí ktoré by nemali uniknúť bystrému oku. Pretože práve v tejto pasáži pochopíme o čom tá hra vlastne je. Od všadiaľ sa ozývajú hlasy že je to obyčajná revenge story s jasným posolstvom "pomsta je zlá", ano na prvý pohľad to presne tak vyzerá lenže celé to má oveľa viac vrstiev a ak odhalíš tú vrchnú tak zistíš že v základe je ten príbeh hlavne o odpustení a o hľadaní pokoja v ľudskej duši. Abby od začiatku hľadá pokoj, nemôže spávať a celý čas je nám behom hry niekoľko krát podsúvané že má nočné mory z ktorých sa v strachu prebúdza nepomôže jej ani tá Joelova smrť, nepomáha jej nič až do doby keď spozná Yaru a Leva a zachráni ich, v ten moment sa nočné mory končia a ona sa prvý krát prebúdza s pokojom. Nie Joelova smrť ale záchrana v podstate nepriateľov jej priniesla pokoj, preto je tam celá tá pasáž za Abby počas ktorej ich spozná a je ochotná pre ich záchranu riskovať všetko dokonca sa preplížiť do nemocnice, prekonať výšky z ktorých má strach a preplávať na ostrov plný nepriateľov aby im pomohla lebo vie že to je to čo mala robiť už dávno. Vďaka Levovi ktorý zasiahol v poslednej chvíli bola dokonca schopná odpustiť Ellie a nechala ich aj s Dinou nažive. Ellie zase naopak nevedela odpustiť Joelovi čo urobil prestala sa s ním baviť, odstrčila ho od seba a správala sa k nemu ako spratek vpodstate až v posledný den pred tým ako zomrel si k nemu znova našla cestu, následne sa hnala za nezmyselnou pomstou aby nakoniec zistila že je vlastne viac ako na Abby nahnevaná sama na seba za to ako sa k Joelovi správala a že musí v prvom rade odpustiť hlavne sama sebe a až potom Abby.|
reagovat
|

|
reagovat
|
Sakra ja mám tú hru fakt strašne rád. Druckmann inak nedávno na Twitter písal že majú pre nás kopu prekvapení a že už sa nevie dočkať kedy ich odhalia tak som zvedavý. Čo viem isto tak má prísť nejaká desková hra zo sveta TLOU na ktorej spolupracujú s vydavateľom CMON ktorí majú na svedomí aj karetné God of War. Mám to doma a je to pecka, hlavne teda pre fanúšikov videohry. Čakám ako si poradia s TLOU.|
reagovat
|
|
reagují:
do_Od
|
reagovat
|
|
reagují:
Godlike
|
reagovat
|

|
reagovat
|