Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum FILMY

příspěvky 3981 - 4000 Napsat příspěvek
reaguje na: KARLOS
Tipnu si, že myslel Journey to the Line z OST použitou v tom (dneska už snad nedostupným?) kulervoucím comic con traileru k Man of Steel? link
931429
Tipnu si, že myslel Journey to the Line z OST použitou v tom (dneska už snad nedostupným?) kulervoucím comic con traileru k Man of Steel? https://www.dailymotion.com/video/xsc7tl
931428
4 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Asi sem natvrdlý, ale jaký trailer s jakou hudbou?
A ano, sem si teď ted soundtrack (zase) pustil, je skvělý, ale nějak fakt nevim :D
931428
Asi sem natvrdlý, ale jaký trailer s jakou hudbou? A ano, sem si teď ted soundtrack (zase) pustil, je skvělý, ale nějak fakt nevim *:D*
931410
0 0
reagují: TedGeorge
reagovat

Byt / The Apartment 1960

Nejsem si jistý, kdo tenhle film doporučil, ale myslím, že podezřelým bude asi Mr.Hlad :), díky za to. 
Mám občas problém rozumět vtipům těchto starých filmů, ale tenhle mi sedl a dobře jsem se bavil. Lemmon byl úžasný v jeho roli ochotného roztržitého nešťastníka. A konec pobavil snad nejvíc :D
931427
Nejsem si jistý, kdo tenhle film doporučil, ale myslím, že podezřelým bude asi Mr.Hlad *:)*, díky za to.  Mám občas problém rozumět vtipům těchto starých filmů, ale tenhle mi sedl a dobře jsem se bavil. Lemmon byl úžasný v jeho roli ochotného roztržitého nešťastníka. A konec pobavil snad nejvíc *:D*
Byt / The Apartment 1960
6 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Lynch, tohle, hororové preference, láska k zrzkám a ke slepicím.
Já mám fakt Tylera Durdena:D

Každopádně jsem se na to díval s tím, jak je to na Rottech v 100%, na csfd to má 85 (s pětikvaltem od milovníka Malicka Civala) a na imdb v TOP 100 a ve všem jsem se mýlil.
Přitom to má všechno.
931417
Lynch, tohle, hororové preference, láska k zrzkám a ke slepicím. Já mám fakt Tylera Durdena*:D* Každopádně jsem se na to díval s tím, jak je to na Rottech v 100%, na csfd to má 85 (s pětikvaltem od milovníka Malicka Civala) a na imdb v TOP 100 a ve všem jsem se mýlil. Přitom to má všechno.
931416
5 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
No ja to mam jeste radeji jak Ryana a videl sem to i vickrat :)

Jasne, jsou to dva uplne odlisny filmy, ale ja tady s Mallickem dychal jako nikdy a byl to pro kdysi urcujici zazitek. Mam ji myslim porad v TOP 25 vubec.
931416
No ja to mam jeste radeji jak Ryana a videl sem to i vickrat :) Jasne, jsou to dva uplne odlisny filmy, ale ja tady s Mallickem dychal jako nikdy a byl to pro kdysi urcujici zazitek. Mam ji myslim porad v TOP 25 vubec.
931410
7 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat

Emilia Peréz

Hrozivě schizofrení film. A to překvapivě ani ne tématicky, kde se sice v rámci příběhu otvírá několik témat, ale hlavním a ustanovujícím je "dovedeme utéct naší minulosti?", ale především tím, že první půlka je zápletkově a scenáristicky dobře zvládnutá, ale není dobře zvládnutá herecky, a hlavně-co tři minuty začne nová píseň, která taky většinou stojí za starou belu (ten začátek v tomhle opravdu působí místy jak očistec), tak v druhé půlce, kde se songy jak zlepší, tak se jim dá víc prostoru vyniknout, a kde herci předvádí velmi slušné výkony (Saldana je famózní, Gomez podprůměrná, takže se zaseknu na "slušné"), náhle se nám začne rozpadat zápletka, která nedokáže být logická, nedovede být příliš zajímavá, a hlavně-ani trochu nedovede vymačkat emoce, které příběh nabízí. Jediné, co je na filmu konstantně dobré, je teatrální a přebujelý styl, který filmu dodává tempo a výrazně odlišný obličej. Někde v jádru je tam skrytý opravdu kvalitní a dojemný příběh, který Audiard (buď úmyslně nebo čistě z fušeřiny) zabil tím, že obě půlky jsou v odlišných aspektech stejně nedopečené....
6/10
931412
Hrozivě schizofrení film. A to překvapivě ani ne tématicky, kde se sice v rámci příběhu otvírá několik témat, ale hlavním a ustanovujícím je "dovedeme utéct naší minulosti?", ale především tím, že první půlka je zápletkově a scenáristicky dobře zvládnutá, ale není dobře zvládnutá herecky, a hlavně-co tři minuty začne nová píseň, která taky většinou stojí za starou belu (ten začátek v tomhle opravdu působí místy jak očistec), tak v druhé půlce, kde se songy jak zlepší, tak se jim dá víc prostoru vyniknout, a kde herci předvádí velmi slušné výkony (Saldana je famózní, Gomez podprůměrná, takže se zaseknu na "slušné"), náhle se nám začne rozpadat zápletka, která nedokáže být logická, nedovede být příliš zajímavá, a hlavně-ani trochu nedovede vymačkat emoce, které příběh nabízí. Jediné, co je na filmu konstantně dobré, je teatrální a přebujelý styl, který filmu dodává tempo a výrazně odlišný obličej. Někde v jádru je tam skrytý opravdu kvalitní a dojemný příběh, který Audiard (buď úmyslně nebo čistě z fušeřiny) zabil tím, že obě půlky jsou v odlišných aspektech stejně nedopečené.... [b]6/10[/b]
Emilia Peréz
4 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
931411
[url=https://youtu.be/ZX2TZdgLm0Y?si=4bbClXufi6QJTaB7]Playing[/url]
931410
2 0
reagovat

Tenká červená linie

Přiznám se, že ve své době jsem z toho dal hodinu a přepl to jinam, protože jsem čekal dalšího Ryana.
Což je bohužel problém celého filmu, kdy vyšel v nejhorší možnou dobu (i když na Oscarech oba utřeli, protože Zamilovaný Shakespeare:D) a Ryan je přeci jen ve všech ohledech vděčnějši pro masy.
Teď, po více než dvaceti letech, jsem si tu nádhernou kameru, s jedním z nejlepších soundtracků od Zimmera, maximálně užil.
Ona pasáž ve dvou třetinách filmu, za zvuku TÉ hudby z TOHO traileru, je dokonalá.
A ta plejáda herců v menších, větších, až cameo rolích (jako dovolit si dát Clooneyho na minutu na konec a Travoltu na tři minuty na začátek, to chce koule) je neskutečná (Leto mě ale s.al i během té chvilky, co tam byl)
Taky jsem si připoměl, jak mě se.e, že Nolte nemá Oscara, jaká je škoda Caviezele a jaký je Elias Koteas a John C. Reilly sympaťák.
Rád si to někdy pustím znovu, ale teď si chci dát po sto letech Ryana.
Vynikající aperitiv!
931410
Přiznám se, že ve své době jsem z toho dal hodinu a přepl to jinam, protože jsem čekal dalšího Ryana. Což je bohužel problém celého filmu, kdy vyšel v nejhorší možnou dobu (i když na Oscarech oba utřeli, protože Zamilovaný Shakespeare*:D*) a Ryan je přeci jen ve všech ohledech vděčnějši pro masy. Teď, po více než dvaceti letech, jsem si tu nádhernou kameru, s jedním z nejlepších soundtracků od Zimmera, maximálně užil. Ona pasáž ve dvou třetinách filmu, za zvuku TÉ hudby z TOHO traileru, je dokonalá. A ta plejáda herců v menších, větších, až cameo rolích [spoiler](jako dovolit si dát Clooneyho na minutu na konec a Travoltu na tři minuty na začátek, to chce koule)[/spoiler] je neskutečná (Leto mě ale s.al i během té chvilky, co tam byl) Taky jsem si připoměl, jak mě se.e, že Nolte nemá Oscara, jaká je škoda Caviezele a jaký je Elias Koteas a John C. Reilly sympaťák. Rád si to někdy pustím znovu, ale teď si chci dát po sto letech Ryana. Vynikající aperitiv!
Tenká červená linie
11 0
reagují: KARLOS, TedGeorge, Demonic8
reagovat
reaguje na: Cross
931409
https://youtu.be/F4nHTbLMd_8?si=SecWV3KIQt5tghH9
931399
1 0
reagovat
reaguje na: Cross
Mě ten web přijde strašně nepřehledný. 
931407
Mě ten web přijde strašně nepřehledný. 
931399
3 0
reagovat
reaguje na: Cross
V klidu.
Stačí, když se tam do sebe pustí KARLOS s Civalem a bude tam hned o 45 komentářů víc, než na Kinoboxu.
931406
V klidu. Stačí, když se tam do sebe pustí KARLOS s Civalem a bude tam hned o 45 komentářů víc, než na Kinoboxu.
931399
2 0
reagovat
reaguje na: Cross
Jidáš vrací úder!!!
931404
Jidáš vrací úder!!!
931399
2 0
reagovat
reaguje na: the dark knight
Bezva, díky :+
931401
Bezva, díky *:+*
931400
0 0
reagovat
reaguje na: May
Rozhodně kino verze. Ten nový sestřih paradoxně není režisérský, ale spíš Friedkinův ústupek Blattymu, který se nemohl přenést přes původní depresivní vyznění a chtěl něco bližšího knize.

Nehledě na to, že některé z těch změn v roce 2000 jsou level George Lucas (digitálně přidané strašidelné obličeje v pozadí atd). 
931400
Rozhodně kino verze. Ten nový sestřih paradoxně není režisérský, ale spíš Friedkinův ústupek Blattymu, který se nemohl přenést přes původní depresivní vyznění a chtěl něco bližšího knize. Nehledě na to, že některé z těch změn v roce 2000 jsou level George Lucas (digitálně přidané strašidelné obličeje v pozadí atd). 
931388
2 0
reagují: May
reagovat
reaguje na: hroubek
A kinobox ma driv trailer na webu i s titulkama :D:D 
931399
A kinobox ma driv trailer na webu i s titulkama *:D**:D* 
931397
1 0
reagovat
The Accountant 2 má venku trailer a je to hodně dobré. Daredevil a Punisher v akčním módu. 
931397
The Accountant 2 má venku trailer a je to hodně dobré. Daredevil a Punisher v akčním módu. 
3 0
reagují: Cross
reagovat

Vymítač ďábla (1973)

Dneska mi přišel na bluray, akorát si už nepamatuju, jestli byl lepší directors cut nebo normální verze. Které dáváte přednost? Co si pamatuji z MZ speciálu, tak každá má prý trochu jiný konec. 
931388
Dneska mi přišel na bluray, akorát si už nepamatuju, jestli byl lepší directors cut nebo normální verze. Které dáváte přednost? Co si pamatuji z MZ speciálu, tak každá má prý trochu jiný konec. 
Vymítač ďábla (1973)
1 0
reagují: the dark knight
reagovat

Ghost in the Shell (1995)

V rámci doháňania filmových restov som si konečne pustil toto kultové anime a teda objektívne to vnímam ako strašnú audiovizuálnu atmosférickú pecku, kde niektoré zábery a dodnes nezostárli  ani o deň.
Taktiež bola strašná sranda vnímať koľko iných filmov a videohier práve z tohto filmu čerpali inšpiráciu (Matrix, Deus Ex, Cyberpunk 2077...)  
Práve tým však paradoxne pre mňa vznikla istá trpká pachuť pri sledovaní. A to pocit že síce je to fajn, ale väčšinu toho som už "niekde inde videl". 
Holt kultovky netreba odkladať príliš dlho. ?)
931386
V rámci doháňania filmových restov som si konečne pustil toto kultové anime a teda objektívne to vnímam ako strašnú audiovizuálnu atmosférickú pecku, kde niektoré zábery a dodnes nezostárli  ani o deň. Taktiež bola strašná sranda vnímať koľko iných filmov a videohier práve z tohto filmu čerpali inšpiráciu (Matrix, Deus Ex, Cyberpunk 2077...)   Práve tým však paradoxne pre mňa vznikla istá trpká pachuť pri sledovaní. A to pocit že síce je to fajn, ale väčšinu toho som už "niekde inde videl".  Holt kultovky netreba odkladať príliš dlho. *?)*
Ghost in the Shell (1995)
9 0
reagovat

Společné lži (2022)

Román Phillipa Bessona Nech těch lží, jenž nedávno vyšel v češtině, mě ke svému konci rozplakal. Byl to pro mě jeden z nejsilnějších literárních zážitků v poslední době. O to více jsem se bál filmové verze, protože jsem byl přesvědčen, že takhle niterný text, se do filmové podoby bude adaptovat velmi obtížně a těžko mě zaujme, jako to dokázala Bessonova drobná knížka. Mýlil jsem se a jsem tomu velmi rád. Snímek režiséra a scénáristy Oliviera Peyona není zcela přesnou adaptací, ale to kouzlo, které má knížka, tu rozhodně zůstalo. Vzpomínky, účtování s minulostí, hledění do budoucnosti... Herecké výkony mě naprosto odzbrojily, stejně tak kamera, hudba, celá sekvence 80. let, kdy se dospívající člověk bál projevit jinakost... Střídání časových rovin je plynulé a přesně ve mně rezonovalo. Jako člověka, který svou jinakost dnes nemusí tajit, natož se za ní stydět, mě z toho, že dříve se mnozí lidé stejné orientace raději podřídili společenským konvencím, velmi mrazí. Snad se tahle doba už nikdy nevrátí. 
931317
Román Phillipa Bessona Nech těch lží, jenž nedávno vyšel v češtině, mě ke svému konci rozplakal. Byl to pro mě jeden z nejsilnějších literárních zážitků v poslední době. O to více jsem se bál filmové verze, protože jsem byl přesvědčen, že takhle niterný text, se do filmové podoby bude adaptovat velmi obtížně a těžko mě zaujme, jako to dokázala Bessonova drobná knížka. Mýlil jsem se a jsem tomu velmi rád. Snímek režiséra a scénáristy Oliviera Peyona není zcela přesnou adaptací, ale to kouzlo, které má knížka, tu rozhodně zůstalo. Vzpomínky, účtování s minulostí, hledění do budoucnosti... Herecké výkony mě naprosto odzbrojily, stejně tak kamera, hudba, celá sekvence 80. let, kdy se dospívající člověk bál projevit jinakost... Střídání časových rovin je plynulé a přesně ve mně rezonovalo. Jako člověka, který svou jinakost dnes nemusí tajit, natož se za ní stydět, mě z toho, že dříve se mnozí lidé stejné orientace raději podřídili společenským konvencím, velmi mrazí. Snad se tahle doba už nikdy nevrátí. 
Společné lži (2022)
0 0
reagovat
reaguje na: Sub-Zero
Líbí se mi to. Myslím, že nějaké změny uvidíme až v samotném filmu. Je pochopitelné, že trailery sázejí hlavně na nostalgii. 
931302
Líbí se mi to. Myslím, že nějaké změny uvidíme až v samotném filmu. Je pochopitelné, že trailery sázejí hlavně na nostalgii. 
931270
1 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se