Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum DOMÁCÍ KINO

příspěvky 8941 - 8960 Napsat příspěvek
Viz. BioShock >>> to je kapitola sama za sebe. FPS mixnutý s RPG a ještě vším možným... Ale nikdy bych se neodvážil říct, že by to bylo naškodu... :)
541276
Viz. BioShock >>> to je kapitola sama za sebe. FPS mixnutý s RPG a ještě vším možným... Ale nikdy bych se neodvážil říct, že by to bylo naškodu... *:)*
0 0
reagovat
Pokud jde o význam slova "role-play", myslím, že jeho původ je nutné hledat v papírových RPG, kde člověk za postavu nehraje, ale přímo se jí stává, mluví jako ona. Hráč je zároveň hercem, jehož rolí je jeho postava. Všechny ty statistiky, tabulky, hody a předměty kolem jsou jaksi navíc. Pokud máte dobrý příběh a hráči velkou fantasii, můžete vytvořit geniální RPG bez použití jakýchkoli složitých pravidel.

U počítačových RPG je to samozřejmě úplně o něčem jiném; nejlépe to asi definovat Gonzi.
541275
Pokud jde o význam slova "role-play", myslím, že jeho původ je nutné hledat v papírových RPG, kde člověk za postavu nehraje, ale přímo se jí stává, mluví jako ona. Hráč je zároveň hercem, jehož rolí je jeho postava. Všechny ty statistiky, tabulky, hody a předměty kolem jsou jaksi navíc. Pokud máte dobrý příběh a hráči velkou fantasii, můžete vytvořit geniální RPG bez použití jakýchkoli složitých pravidel. U počítačových RPG je to samozřejmě úplně o něčem jiném; nejlépe to asi definovat Gonzi.
0 0
reagovat
Dneska je to už skoro jedno, protože se kombinuje tolik žánrů, že definovat hru jedním skoro nejde.
541274
Dneska je to už skoro jedno, protože se kombinuje tolik žánrů, že definovat hru jedním skoro nejde.
0 0
reagovat

Jeffy

pokud bereš RolePlay u her doslova, tak je RPG i GTA, nebo třeba Gears Of War... všude hraješ nějakou roli. I v pampuchovi se vžiješ do osdudu žlutého sympaťáka, který má strašný hlad a zlí duchové ho nechcou nechat najíst... hotové životní drama :D
U her je to přecejen spíše hra s otevřeným světem, s dopadem tvých rozhodnutí, se svobodou volby a s citelným vývojem postavy.
541273
pokud bereš RolePlay u her doslova, tak je RPG i GTA, nebo třeba Gears Of War... všude hraješ nějakou roli. I v pampuchovi se vžiješ do osdudu žlutého sympaťáka, který má strašný hlad a zlí duchové ho nechcou nechat najíst... hotové životní drama *:D* U her je to přecejen spíše hra s otevřeným světem, s dopadem tvých rozhodnutí, se svobodou volby a s citelným vývojem postavy.
Jeffy
0 0
reagovat

Fluke

Ale já proti tomu nic nemám, pro střílečku je tohle základ plně dostačující, jen bych tomu fakt neříkal role play ;)
541270
Ale já proti tomu nic nemám, pro střílečku je tohle základ plně dostačující, jen bych tomu fakt neříkal role play *;)*
Fluke
0 0
reagovat

HAL

Ale ty jsi drsnej mariňák a Gethové jsou zlí (aspoň tihle), no a diskuzí je nepřesvědčíš:)
541269
Ale ty jsi drsnej mariňák a Gethové jsou zlí (aspoň tihle), no a diskuzí je nepřesvědčíš*:)*
HAL
0 0
reagovat

Jeffy

Já mluvil o ME1, které právě teď hraju... možná fakt v ME2 nastal nějaký uberdramatický obrat v tom jak moc tu hru můžu hrát podle svého :D
V jedničce jsem zatím nějakou nelinearitu nezaznamenal, až na pár dílčích rozhovorů a vedlejších úkolů, a hra samotná mě také neustále nutí jen do jednoho stylu hraní (= jsi drsný mariňák, Gethové jsou moc moc zlí, vystřílej to všechno)

Jestli ve dvojce není inventář tak je to jen dobře, aspoň se hra tím víc přibližuje svému pravzoru Gears of War a bude rychleji odsýpat... jen doufám že zapracovali i na ovládání a vůbec všem co se týká akčního základu hry, který je v ME1 na ne zrovna dobré úrovni.
541265
Já mluvil o ME1, které právě teď hraju... možná fakt v ME2 nastal nějaký uberdramatický obrat v tom jak moc tu hru můžu hrát podle svého *:D* V jedničce jsem zatím nějakou nelinearitu nezaznamenal, až na pár dílčích rozhovorů a vedlejších úkolů, a hra samotná mě také neustále nutí jen do jednoho stylu hraní (= jsi drsný mariňák, Gethové jsou moc moc zlí, vystřílej to všechno) Jestli ve dvojce není inventář tak je to jen dobře, aspoň se hra tím víc přibližuje svému pravzoru Gears of War a bude rychleji odsýpat... jen doufám že zapracovali i na ovládání a vůbec všem co se týká akčního základu hry, který je v ME1 na ne zrovna dobré úrovni.
Jeffy
0 0
reagovat

Jeffy

Sorry:)
541264
Sorry:)
Jeffy
0 0
reagovat
Přesně jsem čekal, že někdo ME2 neoznačí za RPG. :D RPG není o předmětech či nějakých skillech, je to o ROLE-play. ME2 je pro mě mnohem v tomhle případě mnohem lepší "RPG" než Baldurs Gate 2, protože vaše kroky opravdu ovlivňují svět, každá vaše odpověd vám mění vaše přesvědčení a máte spoustu způsobů jak komunikovat se společníky a řešit morální otázky. To se vyskytuje v opravdu málo hrách.

BTW odstranění inventáře chápu spíš jako snahu o nějakou změnu od prvního dílu (nebo vám DAO přišlo jako odklon od "RPG"?), systém upgradů a části to skvěle vynahradily a odstranilo to neustále otravné vybavovaní grupy (snad největší mísnus ME1, kdy po každé misi jsem musel každému dávat nové vylepšení, itemy atd., s 8(10?) společníky by to bylo peklo nadruhou)

Dále hra je tak neskutečně propracovaná v tolika detailech, že HALovo "je to okopírovaný SW" působí jako vtip, každá rasa je natolik odlišná a zajímavá, každá oblast je specifická a vesmír jako takový je neskutečně bohatý, oproti tomu působí svět Star Warsu tak sterilně, kde rasy jsou jiné jen zevnějšekem. Svět tu opravdu poprvé žije, npc mezi sebou řeší banální, někdy vtipný problémy.

Společníci jsou kapitola sama, právě díky světu a společníkům můžu srovnávat s Planescapem (napříště to chce už jen chce o něco lepší příběh). Společníci jsou naprosto fantastický, každý odlišný a jiný, zajímavý a zvláštní svým způsobem (chtěl jsem napsat, že jsem si užil kecání s Legionem, ale to bych hned musel připsat Mordina, Justicar, Thane nebo Jacka;), po dlouhý době už to nejsou jen nalinkovaný společníci co s vámi prohodí pár slov, ale váš vztah se rozvíjí právě jako v Planescapu.

Je toho ještě opravdu hodně co bych mohl napsat, zapomněl jsem na skvělého Jokera, či EDI, výbornou grafiku, naprosto geniální hudbu, tunu dialogů či naprosto zku*venou češtinu;), ale musím tady ve škole naprosto nudný seminář;) Samořejmě že tahle hra má mnoho mínusů, ale jsou tak nepodstatný jako tracking postav v black-isle hrách ;)
sry za gramatické chyby, nemám čas to kontrolovat

Fluke: Sakra nespojleruj tu :(, jsem vůbec nevěděl, že to jde - když jsme u těch spoilerů, tak jsem se polovinu hry snažil s mojí ženskou postavou zbalit Jacka...Děvka jedna heterosexuální.:D

p.s. K planescapu mám naprosto specifický vztah, mám jí rad jako nikdo. Strávil jsem u ní tolik času, co jiní u onlinovek, tak nezpochybňuj moje slova ;)

541263
Přesně jsem čekal, že někdo ME2 neoznačí za RPG. *:D* RPG není o předmětech či nějakých skillech, je to o ROLE-play. ME2 je pro mě mnohem v tomhle případě mnohem lepší "RPG" než Baldurs Gate 2, protože vaše kroky opravdu ovlivňují svět, každá vaše odpověd vám mění vaše přesvědčení a máte spoustu způsobů jak komunikovat se společníky a řešit morální otázky. To se vyskytuje v opravdu málo hrách. BTW odstranění inventáře chápu spíš jako snahu o nějakou změnu od prvního dílu (nebo vám DAO přišlo jako odklon od "RPG"?), systém upgradů a části to skvěle vynahradily a odstranilo to neustále otravné vybavovaní grupy (snad největší mísnus ME1, kdy po každé misi jsem musel každému dávat nové vylepšení, itemy atd., s 8(10?) společníky by to bylo peklo nadruhou) Dále hra je tak neskutečně propracovaná v tolika detailech, že HALovo "je to okopírovaný SW" působí jako vtip, každá rasa je natolik odlišná a zajímavá, každá oblast je specifická a vesmír jako takový je neskutečně bohatý, oproti tomu působí svět Star Warsu tak sterilně, kde rasy jsou jiné jen zevnějšekem. Svět tu opravdu poprvé žije, npc mezi sebou řeší banální, někdy vtipný problémy. Společníci jsou kapitola sama, právě díky světu a společníkům můžu srovnávat s Planescapem (napříště to chce už jen chce o něco lepší příběh). Společníci jsou naprosto fantastický, každý odlišný a jiný, zajímavý a zvláštní svým způsobem (chtěl jsem napsat, že jsem si užil kecání s Legionem, ale to bych hned musel připsat Mordina, Justicar, Thane nebo Jacka;), po dlouhý době už to nejsou jen nalinkovaný společníci co s vámi prohodí pár slov, ale váš vztah se rozvíjí právě jako v Planescapu. Je toho ještě opravdu hodně co bych mohl napsat, zapomněl jsem na skvělého Jokera, či EDI, výbornou grafiku, naprosto geniální hudbu, tunu dialogů či naprosto zku*venou češtinu;), ale musím tady ve škole naprosto nudný seminář;) Samořejmě že tahle hra má mnoho mínusů, ale jsou tak nepodstatný jako tracking postav v black-isle hrách ;) sry za gramatické chyby, nemám čas to kontrolovat Fluke: Sakra nespojleruj tu *:(*, jsem vůbec nevěděl, že to jde - když jsme u těch spoilerů, tak jsem se polovinu hry snažil s mojí ženskou postavou zbalit Jacka...Děvka jedna heterosexuální.*:D* p.s. K planescapu mám naprosto specifický vztah, mám jí rad jako nikdo. Strávil jsem u ní tolik času, co jiní u onlinovek, tak nezpochybňuj moje slova ;)
0 0
reagovat

Vardant

Ty tzv. "sex" scény kritizuju taky:), ale není to nijak důležitá součást hry a můžeš se na ně vykašlat, nicméně buď to udělám pořádně nebo to tam nedávám, že;) Witcher mě v tomhle nijak nepohoršoval a bylo příjemný hrát hru, kde se to bere normálně. U ME2 to působí jako by ty scény napsal 10 letej kluk bez představivosti, i v prvním díle to bylo lepší (tam jsem měl pocit, že je to součást příběhu, dokonce se o mě ty ženský hádali). U dvojky je to obyčejná forma skalpu/zářezu. Když si v mém případě Tali sundala mimo záběr masku, a střih, tak jsem měl pocit, že si někdo řekl "pojďme nějak vyfuckovat hráče"8) (Pravděpodobně spíš EA řeklo, dejte to tam znovu, protože ze hry mám dojem, že spíš plánovali linku Jacob a Miranda).

Nicméně skoro každá hra takhle někde tratí, a pokud se přes to dá díky atmosféře a ději přenést, tak je to dobrá hra (tohle u mě zvládla i poslední Alone in the Dark, která je na PC občas vcelku dost protivná).
541262
Ty tzv. "sex" scény kritizuju taky:), ale není to nijak důležitá součást hry a můžeš se na ně vykašlat, nicméně buď to udělám pořádně nebo to tam nedávám, že;) Witcher mě v tomhle nijak nepohoršoval a bylo příjemný hrát hru, kde se to bere normálně. U ME2 to působí jako by ty scény napsal 10 letej kluk bez představivosti, i v prvním díle to bylo lepší (tam jsem měl pocit, že je to součást příběhu, dokonce se o mě ty ženský hádali). U dvojky je to obyčejná forma skalpu/zářezu. Když si v mém případě Tali sundala mimo záběr masku, a střih, tak jsem měl pocit, že si někdo řekl "pojďme nějak vyfuckovat hráče"*8)* (Pravděpodobně spíš EA řeklo, dejte to tam znovu, protože ze hry mám dojem, že spíš plánovali linku Jacob a Miranda). Nicméně skoro každá hra takhle někde tratí, a pokud se přes to dá díky atmosféře a ději přenést, tak je to dobrá hra (tohle u mě zvládla i poslední Alone in the Dark, která je na PC občas vcelku dost protivná).
Vardant
0 0
reagovat
Samozřejmě, že neeee. Ty si snad zmiňoval Planescape? :) Bylo to mířeno na Jeffyho.

Mimochodem mě ještě pobavilo, že v Bioware mature = potoky krve v DA nebo "sex" scény v ME2. Co je potom Witcher to už opravdu nevím :D
541260
Samozřejmě, že neeee. Ty si snad zmiňoval Planescape? *:)* Bylo to mířeno na Jeffyho. Mimochodem mě ještě pobavilo, že v Bioware mature = potoky krve v DA nebo "sex" scény v ME2. Co je potom Witcher to už opravdu nevím *:D*
0 0
reagovat

Vardant

Uf, a měl bych?:) Teda bylo to na mě?

HAL: já proti tomuhle postupu nic nemám, každej svět od SW, ME, Star Treku atd. se něčím takovým podobá :)
541259
Uf, a měl bych?:) Teda bylo to na mě? HAL: já proti tomuhle postupu nic nemám, každej svět od SW, ME, Star Treku atd. se něčím takovým podobá :)
Vardant
0 0
reagovat
Tys to taky nepřirovnával k Planescape Torment, že jo.

O ME2 doporučuji tohle - link
Nechce se mi tu vypisovat to samé jen v češtině.

Jestli "vylepší" trojku podobným způsobem, tak si dám radši znovu Personu 3/4 nebo doufejme 5.

541258
Tys to taky nepřirovnával k Planescape Torment, že jo. O ME2 doporučuji tohle - http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=56323 Nechce se mi tu vypisovat to samé jen v češtině. Jestli "vylepší" trojku podobným způsobem, tak si dám radši znovu Personu 3/4 nebo doufejme 5.
0 0
reagovat
"Bioware si prostě zpracovalo KotOR tak jak ho chtělo podle sebe a vytvořilo ME, aby neměli svázaný ruce SW světem a LucasArts"
A tomuhle ty neříkáš vykrádání? Nebo co ti na tom označení tak vadí? :D

Ano, spousta her nějak vykrádá (zdaleka ne všechny), ale skoro žádná tak totálním způsobem (změníme názvy, vzhled mimozemšťanů, pár detailů jako že síla není omezená jen na Spectry ale používají ji všichni a voala, máme nový svět :D)
541257
"Bioware si prostě zpracovalo KotOR tak jak ho chtělo podle sebe a vytvořilo ME, aby neměli svázaný ruce SW světem a LucasArts" A tomuhle ty neříkáš vykrádání? Nebo co ti na tom označení tak vadí? *:D* Ano, spousta her nějak vykrádá (zdaleka ne všechny), ale skoro žádná tak totálním způsobem (změníme názvy, vzhled mimozemšťanů, pár detailů jako že síla není omezená jen na Spectry ale používají ji všichni a voala, máme nový svět *:D*)
0 0
reagovat
Vardant: Tak ME2 je spíš adventurní 3D akce s RPG prvky (podobně jako Vampire the Masquerade Bloodlines), já to jako nejlepší hru do kategorie RPG netahám;) Prezentace děje je jedna z nejpůsobivějších, v drtivé většině si to ostatní hry nahrazují ingame/render filmečky (které se vzdáleně přibližují filmovému zážitku). A po stránce atmosféry si ME svět s KotORem s ničím nezadá

HAL: potom je vykrádačka všechno, kde se zachraňuje galaxie:) navíce Bioware si prostě zpracovalo KotOR tak jak ho chtělo podle sebe a vytvořilo ME, aby neměli svázaný ruce SW světem a LucasArts. Každá hra něco vykrádá.
541255
Vardant: Tak ME2 je spíš adventurní 3D akce s RPG prvky (podobně jako Vampire the Masquerade Bloodlines), já to jako nejlepší hru do kategorie RPG netahám;) Prezentace děje je jedna z nejpůsobivějších, v drtivé většině si to ostatní hry nahrazují ingame/render filmečky (které se vzdáleně přibližují filmovému zážitku). A po stránce atmosféry si ME svět s KotORem s ničím nezadá HAL: potom je vykrádačka všechno, kde se zachraňuje galaxie:) navíce Bioware si prostě zpracovalo KotOR tak jak ho chtělo podle sebe a vytvořilo ME, aby neměli svázaný ruce SW světem a LucasArts. Každá hra něco vykrádá.
0 0
reagovat

Vardant

Asi tak nějak, mě připadá retardované srovnávat Mass Effect s KotORem, když KotOR je RPG a ME arkádová střílečka.
Mluvím samozřejmě o srovnávání po herní stránce, že je svět ME čistá vykrádačka světa KotORu je věc jiná ?)
541254
Asi tak nějak, mě připadá retardované srovnávat Mass Effect s KotORem, když KotOR je RPG a ME arkádová střílečka. Mluvím samozřejmě o srovnávání po herní stránce, že je svět ME čistá vykrádačka světa KotORu je věc jiná *?)*
Vardant
0 0
reagovat
V KotOR jde taky o záchranu galaxie a stejně se proti tobě postavili. Nejde jen o samotný cíl, ale taky o to, jak se tam dostaneš. Vzhledem k tomu, že já jsem zabil na co přišel, tak bych čekal, že se to aspoň jedné z postav nebude líbit.

Nemám problém s tím, že si hru někdo užil, ale tahat to mezi nejlepší hry vůbec a ještě v RPG kategorii je na mě trochu moc. Stejně špatně mi bylo z hysterie kolem Fallout 3.



541253
V KotOR jde taky o záchranu galaxie a stejně se proti tobě postavili. Nejde jen o samotný cíl, ale taky o to, jak se tam dostaneš. Vzhledem k tomu, že já jsem zabil na co přišel, tak bych čekal, že se to aspoň jedné z postav nebude líbit. Nemám problém s tím, že si hru někdo užil, ale tahat to mezi nejlepší hry vůbec a ještě v RPG kategorii je na mě trochu moc. Stejně špatně mi bylo z hysterie kolem Fallout 3.
0 0
reagovat

Vardant

Negativ jsem na ME2 našel dost, však jsem je sepsal na EG v diskuzní skupině o ME, tyhle kopačky a nevyužití Ashley a Andersona jsou jedni z nich, ale nic to nemění na to, že podání příběhu, gradace a důležitost tohodle dílu v trilogii je nemalá.
V impériu vrací úder se v podstatě taky nic nezměnilo, povstalci neprohráli, Impérium nebylo zničeho a přesto se stalo dost věcí. Mimochodem se ukázalo jak doopravdy vznikají Reaperové.
To, že se proti tobě postava v Kotoru mohla postavit je fajn, ale o tohle v ME2 nešlo, k čemu by ti bylo, že by se parťák postavil proti záchraně vlastní galaxie? tady je prostě filmově nalajnovaný děj, který máš prožít, to tu hru dělá skvělou.

Jinak plánovaná trilogie není lhaní, první díl musel fungovat značně samostatně, aby ukázal, jestli vydělá a bude možný díl další. Trilogie znamená mít kostru děje a hlavní události, ne řešit, jestli postava zůstane nebo ne.
541250
Negativ jsem na ME2 našel dost, však jsem je sepsal na EG v diskuzní skupině o ME, tyhle kopačky a nevyužití Ashley a Andersona jsou jedni z nich, ale nic to nemění na to, že podání příběhu, gradace a důležitost tohodle dílu v trilogii je nemalá. V impériu vrací úder se v podstatě taky nic nezměnilo, povstalci neprohráli, Impérium nebylo zničeho a přesto se stalo dost věcí. Mimochodem se ukázalo jak doopravdy vznikají Reaperové. To, že se proti tobě postava v Kotoru mohla postavit je fajn, ale o tohle v ME2 nešlo, k čemu by ti bylo, že by se parťák postavil proti záchraně vlastní galaxie? tady je prostě filmově nalajnovaný děj, který máš prožít, to tu hru dělá skvělou. Jinak plánovaná trilogie není lhaní, první díl musel fungovat značně samostatně, aby ukázal, jestli vydělá a bude možný díl další. Trilogie znamená mít kostru děje a hlavní události, ne řešit, jestli postava zůstane nebo ne.
Vardant
0 0
reagovat
Ach jo, proč já jsem si kupoval stý díl Score a hrál PlaneScape... od té doby se týhle hře přiblížil, alespoň na 20 mil daleko, pouze Dragon Age (tím, jak mě bavil, ne příběhem). Ale zas na druhou stranu, kdybych nehrál PlaneScape tak ted možná hraju hry častěji než 2x za rok :D
541247
Ach jo, proč já jsem si kupoval stý díl Score a hrál PlaneScape... od té doby se týhle hře přiblížil, alespoň na 20 mil daleko, pouze Dragon Age (tím, jak mě bavil, ne příběhem). Ale zas na druhou stranu, kdybych nehrál PlaneScape tak ted možná hraju hry častěji než 2x za rok *:D*
0 0
reagovat

Jeffy

Podobně trapné příhody slyšíš od každého z jedničky kromě Garruse. O ME jako plánované trilogii můžou lhát vývojáři jak chtějí, ale díky tomuhle trapnému restartu je jasné, že neměli vůbec tušení co dělat. Když vynecháš nabírání postav, tak co se vlastně v ME2 stalo? Nic. Celou dobu zase nabíráš sílu, na konci zabiješ tupého bosse a stejně se zase nic nezmění.

Ta hra je jinak kvalitní, ale tohle je jako pěst na oko. Příběh vážně nelze považovat za silnou stránky ME2 a vzhledem k tomu, že už to skoro není ani RPG, tak si to srovnání s takovým klenotem jako Planescape vůbec nezaslouží.

KotOR má zajímavý příběh v obou dílech, interakce s členy, které nabereš je několikanásobně lepší a hlavně je můžeš pořádně ovlivnit. Když uděláš něco, co se jim nelíbí, tak ti k tomu nejen řeknou svoje, ale můžou se proti tobě postavit.
541242
Podobně trapné příhody slyšíš od každého z jedničky kromě Garruse. O ME jako plánované trilogii můžou lhát vývojáři jak chtějí, ale díky tomuhle trapnému restartu je jasné, že neměli vůbec tušení co dělat. Když vynecháš nabírání postav, tak co se vlastně v ME2 stalo? Nic. Celou dobu zase nabíráš sílu, na konci zabiješ tupého bosse a stejně se zase nic nezmění. Ta hra je jinak kvalitní, ale tohle je jako pěst na oko. Příběh vážně nelze považovat za silnou stránky ME2 a vzhledem k tomu, že už to skoro není ani RPG, tak si to srovnání s takovým klenotem jako Planescape vůbec nezaslouží. KotOR má zajímavý příběh v obou dílech, interakce s členy, které nabereš je několikanásobně lepší a hlavně je můžeš pořádně ovlivnit. Když uděláš něco, co se jim nelíbí, tak ti k tomu nejen řeknou svoje, ale můžou se proti tobě postavit.
Jeffy
0 0
reagovat
Komentáře

AKTUALITY

NovinkyTémataNa obzoru

RECENZE

Aktuální recenzeKinovýhledVIM

TRAILERY

TraileryOldies

DVD/BD

Blu-rayNová DVD

O MOVIEZONE

TirážFAQStatistikyKontaktVšeobecné podmínky
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se