Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum DOMÁCÍ KINO

příspěvky 8921 - 8940 Napsat příspěvek
Vardant: souhlas ;) I tak je ale ME série špičková.

S antialiasingem se nikdo nepatlal, protože hru vytvářeli primárně pro konzole a těm z nějakého důvodu dá antialiasing děsně zabrat, takže je spíš výjimkou (jsem konzolista). Na PC buďtě rádi za o dost kvalitnější textury a parádní světla, hra tam vypadá naprosto úúúúchvatně :+

Kotor jsem hrál, hodně dobře odvedená práce, ale nestrhnul mě tak jako ME a ani jsem ho nedohrál. Na ME mi vyhovuje, že můžeš rozvíjet osobnost do obou stran najednou, nikoliv se postupně přesýpat z dobra přes neutrál do zla.

PS: A to sbírání nábojů mě dost vytočilo. Pokud jste četli Codex v ME1, tak tam vychytaně vysvětlujou, proč žádná zbraň nepotřebuje náboje. A ve dvojce bum - sbíráš náboje jako hňup, WTF, popírají vlastní slova!
541315
Vardant: souhlas *;)* I tak je ale ME série špičková. S antialiasingem se nikdo nepatlal, protože hru vytvářeli primárně pro konzole a těm z nějakého důvodu dá antialiasing děsně zabrat, takže je spíš výjimkou (jsem konzolista). Na PC buďtě rádi za o dost kvalitnější textury a parádní světla, hra tam vypadá naprosto úúúúchvatně *:+* Kotor jsem hrál, hodně dobře odvedená práce, ale nestrhnul mě tak jako ME a ani jsem ho nedohrál. Na ME mi vyhovuje, že můžeš rozvíjet osobnost do obou stran najednou, nikoliv se postupně přesýpat z dobra přes neutrál do zla. PS: A to sbírání nábojů mě dost vytočilo. Pokud jste četli Codex v ME1, tak tam vychytaně vysvětlujou, proč žádná zbraň nepotřebuje náboje. A ve dvojce bum - sbíráš náboje jako hňup, WTF, popírají vlastní slova!
0 0
reagovat

Jeffy

Chceš další?

Thermal clipy jsou kravina. Kdo vymyslel, že přehřívání je víc otravné než muset po každém souboji oběhnout celou místnost kolem dokola, abych měl čím střílet?

Mako dali pryč, super. Ale máme tady záživné skenování planet, které zabere celkově několik hodin. Se zákládní sníženou senzitivitou je to extra lahůdka. Takhle se zvyšuje obtížnost? Wow.

Výběr zbraní je tak omezený, až je to hrůza. Máš na výběr většinou mezi přesná/málo nábojů vs dávky/hodně nábojů. Upgrady? Změní se název, ale co se přesně změnilo bych ze střílení skoro nepoznal.

Ammo powers jsou naprosto nedomyšlené. Když už se mi podaří vymaxovat je tak, aby fungovali pro všechny členy party, tak zjistím, že jim nemůžu?! zakázat jejich používání...

Není možné se bavit s některými členy posádky aniž by došlo na "romanci". To nikoho nenapadlo, že o to vážně nemusím mít zájem u každého?

Ubrat skilly oproti jedničce. Mohl to být dobrý nápad, protože dřív jejich vliv nebyl tak velký pokud šlo o pasivní verze, ale vážně musí mít společný cooldown? Ještě když nejdou vždycky použít, pokud má protivník štít/armor? Pak několik prvních minut větších soubojů spamuješ ty samé skilly dokola, abys je dostal do červené a pak padnou během pár sekund. Takže ty ostatní skilly stejně moc neužiješ.

"Loyalty" missions jsem v jedničce u pár lidí při prvním hraní minul. Když o nich ale člověk věděl, tak už to nebyl takový problém. Tady mi je vnutili sami, aniž bych se nějak snažil.

Můžeš si vybrat jak splnit quest? Super, ale dopadne to vždycky stejně. Můžeš někoho ukecat, vyhrožovat mu nebo ho proplesknout, ale výsledek zůstává stejný. Nemá to nikde žádné následky.

QA? O tom v Bioware asi neslyšeli, jinak si nedokážů vysvělit to zasekávání za bedny nebo ve vzduchu na planetách. Hra nepozná dual-core CPU na Windows 7, takže loading místo 5sec na lodi trvá klidně i půl minuty! Skvělé když se vrátíte po misi a jdete pokecat s lidma na všech palubách...

Když už jsme u technické stránky, co takhle antialiasing? To je pro většinu vývojářů pracujících s UE3 asi sprosté slovo. Možná se dočkáme v trojce? Spíš ne.
541313
Chceš další? Thermal clipy jsou kravina. Kdo vymyslel, že přehřívání je víc otravné než muset po každém souboji oběhnout celou místnost kolem dokola, abych měl čím střílet? Mako dali pryč, super. Ale máme tady záživné skenování planet, které zabere celkově několik hodin. Se zákládní sníženou senzitivitou je to extra lahůdka. Takhle se zvyšuje obtížnost? Wow. Výběr zbraní je tak omezený, až je to hrůza. Máš na výběr většinou mezi přesná/málo nábojů vs dávky/hodně nábojů. Upgrady? Změní se název, ale co se přesně změnilo bych ze střílení skoro nepoznal. Ammo powers jsou naprosto nedomyšlené. Když už se mi podaří vymaxovat je tak, aby fungovali pro všechny členy party, tak zjistím, že jim nemůžu?! zakázat jejich používání... Není možné se bavit s některými členy posádky aniž by došlo na "romanci". To nikoho nenapadlo, že o to vážně nemusím mít zájem u každého? Ubrat skilly oproti jedničce. Mohl to být dobrý nápad, protože dřív jejich vliv nebyl tak velký pokud šlo o pasivní verze, ale vážně musí mít společný cooldown? Ještě když nejdou vždycky použít, pokud má protivník štít/armor? Pak několik prvních minut větších soubojů spamuješ ty samé skilly dokola, abys je dostal do červené a pak padnou během pár sekund. Takže ty ostatní skilly stejně moc neužiješ. "Loyalty" missions jsem v jedničce u pár lidí při prvním hraní minul. Když o nich ale člověk věděl, tak už to nebyl takový problém. Tady mi je vnutili sami, aniž bych se nějak snažil. Můžeš si vybrat jak splnit quest? Super, ale dopadne to vždycky stejně. Můžeš někoho ukecat, vyhrožovat mu nebo ho proplesknout, ale výsledek zůstává stejný. Nemá to nikde žádné následky. QA? O tom v Bioware asi neslyšeli, jinak si nedokážů vysvělit to zasekávání za bedny nebo ve vzduchu na planetách. Hra nepozná dual-core CPU na Windows 7, takže loading místo 5sec na lodi trvá klidně i půl minuty! Skvělé když se vrátíte po misi a jdete pokecat s lidma na všech palubách... Když už jsme u technické stránky, co takhle antialiasing? To je pro většinu vývojářů pracujících s UE3 asi sprosté slovo. Možná se dočkáme v trojce? Spíš ne.
Jeffy
0 0
reagovat
Takhle nějak to pak vypadá v praxi: link
541311
Takhle nějak to pak vypadá v praxi: http://www.rockpapershotgun.com/images/may08/pstlarge9.jpg
0 0
reagovat

Fluke

Na Planescape by měl fungovat widesreen mod link , podobně jako na BG. Teoreticky by mělo být možné hrát v jakémkoliv rozlišení. Zkoušel jsem akorát na BG1 a v 1280x800 vypadala úchvatně. :+
541310
Na Planescape by měl fungovat widesreen mod http://www.gibberlings3.net/widescreen/ , podobně jako na BG. Teoreticky by mělo být možné hrát v jakémkoliv rozlišení. Zkoušel jsem akorát na BG1 a v 1280x800 vypadala úchvatně. *:+*
Fluke
0 0
reagovat
Když už se načal Planescape Torment, má někdo tu britskou novou reedici? Je to čistě Planescape s novým install shieldem nebo dostal i nějaký HD pack jako je k Falloutu nebo Arcanum?
541305
Když už se načal Planescape Torment, má někdo tu britskou novou reedici? Je to čistě Planescape s novým install shieldem nebo dostal i nějaký HD pack jako je k Falloutu nebo Arcanum?
0 0
reagovat
pokud vim, tak KotOR ustanovil rekord v rozsahu dialogů, kterej později překonal Oblivion, obzvlášť Sith Lords byli extrémně ukecaný ;)
541304
pokud vim, tak KotOR ustanovil rekord v rozsahu dialogů, kterej později překonal Oblivion, obzvlášť Sith Lords byli extrémně ukecaný *;)*
0 0
reagovat
HAL: sakra nemíchej se do diskuze, když se bavíme o ME2 :)) a kotor nemá moc dialogů, rozhodně nějaký baldurs gate to není.

Vardant: neustále opakuješ to samé, nebudu tě už o ničem přesvědčovat. Kotor si idealizuješ do nesmírných velikostí a mě je to celkem jedno. Neustálým kritizováním nečeho a vyzdvihováním druhého je pro internetovou "diskuzi" typické - podobným způsobem by se dal odstřelit i planescape.

Od dohrání ME2 jsou to už 2 tejdny, od Kotoru roky, na argumenty už pomalu zapomínám, ale vím, že ME2 pro mě byla epická jízda od začátku do konce, vyšperkovaná do nejmenších detailů. Takových her bych spočítal na prstech jedné ruky (planescape, fallout 1, baldurs gate 2, Warcraft 3, ME2.....a 1. datadisk k NWN2, kdybych měl 6. prst :)))

p.s. Po té diskuzi mám chuť rozehrát všechny ME, Kotory a Baldurs gaty :D
541303
HAL: sakra nemíchej se do diskuze, když se bavíme o ME2 *:))* a kotor nemá moc dialogů, rozhodně nějaký baldurs gate to není. Vardant: neustále opakuješ to samé, nebudu tě už o ničem přesvědčovat. Kotor si idealizuješ do nesmírných velikostí a mě je to celkem jedno. Neustálým kritizováním nečeho a vyzdvihováním druhého je pro internetovou "diskuzi" typické - podobným způsobem by se dal odstřelit i planescape. Od dohrání ME2 jsou to už 2 tejdny, od Kotoru roky, na argumenty už pomalu zapomínám, ale vím, že ME2 pro mě byla epická jízda od začátku do konce, vyšperkovaná do nejmenších detailů. Takových her bych spočítal na prstech jedné ruky (planescape, fallout 1, baldurs gate 2, Warcraft 3, ME2.....a 1. datadisk k NWN2, kdybych měl 6. prst *:))*) p.s. Po té diskuzi mám chuť rozehrát všechny ME, Kotory a Baldurs gaty *:D*
0 0
reagovat
"A ty kvanta dialogů, to rozhodně v kotoru nebylo"
My zjevně hráli úplně jiný nejen ME, ale i KotOR :D

"2. Pokud tohle vztáhnu na interakci hráč vs společníci, tak je to obrané na kost. Misi na loajalitu vám nabídnou ať jim řeknete cokoliv a ať dopadne "dobře" nebo "špatně", tak jsou stejně spokojení."
To fakt? ROFL
541302
"A ty kvanta dialogů, to rozhodně v kotoru nebylo" My zjevně hráli úplně jiný nejen ME, ale i KotOR *:D* "2. Pokud tohle vztáhnu na interakci hráč vs společníci, tak je to obrané na kost. Misi na loajalitu vám nabídnou ať jim řeknete cokoliv a ať dopadne "dobře" nebo "špatně", tak jsou stejně spokojení." To fakt? ROFL
0 0
reagovat

Jeffy

Dostaneš úkol od někoho z party. Más na výběr někoho zabít nebo ho nechat žít. Je úplně jedno, kterou možnost vybereš, protože tak i tak splníš misi. Čekal bych, že on bude chtít jedno nebo druhé a když vybereš z jeho pohledu špatně, tak je mezi vámi konec nebo to budeš muset pěkně dlouho vysvětlovat. Já jsem vybíral náhodně dobré/špatné řešení a kromě pár poznámek se nestalo nikdy nic. Dopad na hru samotnou nulový.

Tomu já neříkám společníci, ale loutky. Nepotřebuješ vůbec vědět, jak by se zachovali oni v té situaci sami, prostě rozhodneš za ně a oni tě tupě následují. Tohle vážně v KotORu nebylo. Rozhodl ses párkrát jinak a už si mohl na vymaxování jejich social linku zapomenout. Následovali tě až později, když sis získal jejich důvěru a pak teprve si je mohl stáhnout proti jejich vůli na svou stranu.

541299
Dostaneš úkol od někoho z party. Más na výběr někoho zabít nebo ho nechat žít. Je úplně jedno, kterou možnost vybereš, protože tak i tak splníš misi. Čekal bych, že on bude chtít jedno nebo druhé a když vybereš z jeho pohledu špatně, tak je mezi vámi konec nebo to budeš muset pěkně dlouho vysvětlovat. Já jsem vybíral náhodně dobré/špatné řešení a kromě pár poznámek se nestalo nikdy nic. Dopad na hru samotnou nulový. Tomu já neříkám společníci, ale loutky. Nepotřebuješ vůbec vědět, jak by se zachovali oni v té situaci sami, prostě rozhodneš za ně a oni tě tupě následují. Tohle vážně v KotORu nebylo. Rozhodl ses párkrát jinak a už si mohl na vymaxování jejich social linku zapomenout. Následovali tě až později, když sis získal jejich důvěru a pak teprve si je mohl stáhnout proti jejich vůli na svou stranu.
Jeffy
0 0
reagovat
link ONN odhalili taky další skvělou hru:))
541298
http://www.theonion.com/content/video/hot_new_video_game_consists ONN odhalili taky další skvělou hru*:))*
0 0
reagovat
Fluke: ten Zoidberg :D:+

p.s. (než to zas zapomenu) taky někomu finále nechutně připomnělo NGE? :))
541297
Fluke: ten Zoidberg *:D**:+* p.s. (než to zas zapomenu) taky někomu finále nechutně připomnělo NGE? *:))*
0 0
reagovat

Jeffy

v GTA (mluvím konkrétně o 4) se tvoje rozhodnutí projeví v průběhu hry a postava rozšiřuje své řidičské a střelecké schopnosti. Šlo mi ale o to, že roli někoho jde hrát v každé hře a rpg jako takové je pro mě až hra se statistikama atd., né o to, že GTA je RPG (není, je to jenom lineární střílečka v úžasně otevřeném světě.
541296
v GTA (mluvím konkrétně o 4) se tvoje rozhodnutí projeví v průběhu hry a postava rozšiřuje své řidičské a střelecké schopnosti. Šlo mi ale o to, že roli někoho jde hrát v každé hře a rpg jako takové je pro mě až hra se statistikama atd., né o to, že GTA je RPG (není, je to jenom lineární střílečka v úžasně otevřeném světě.
Jeffy
0 0
reagovat
link cool:D
541295
http://www.facebook.com/photo.php?pid=788166&id=100742129966 cool*:D*
0 0
reagovat
Ahoj lidi, doufám, že tady nemáte rozjetou nějakou diskuzi nebo tak, nerad bych nějak rušil. :)

Potřeboval bych pomoct s výběrem notebooku, měl by bejt asi tak do 30 000Kč, na jednoduchou práci v účetních programech, ale občas i na paření, ale nehodlám na tom hrát Crysis :D maximálně Left4Dead, no a nejvíc bude asi využíván na sledování filmů a seriálů.

A ještě bych potřeboval monitor, ale ten už nějakej lepší. Zase na filmy a seriály, ale i na paření náročnějších her jak Left4Dead.

Za každou radu předem díky :+
541294
Ahoj lidi, doufám, že tady nemáte rozjetou nějakou diskuzi nebo tak, nerad bych nějak rušil. *:)* Potřeboval bych pomoct s výběrem notebooku, měl by bejt asi tak do 30 000Kč, na jednoduchou práci v účetních programech, ale občas i na paření, ale nehodlám na tom hrát Crysis *:D* maximálně Left4Dead, no a nejvíc bude asi využíván na sledování filmů a seriálů. A ještě bych potřeboval monitor, ale ten už nějakej lepší. Zase na filmy a seriály, ale i na paření náročnějších her jak Left4Dead. Za každou radu předem díky *:+*
0 0
reagovat
Vardant: Tak to jsme asi opravdu hráli jinou hru, protože zde neustále můžeš zvolit mezi způsoby jakým misi splníš, na dialogách se společníky záleží a opravdu ti nebudou lojalní když zvolíš jakoukoliv možnost splnění jejich mise. A nemluvím o tom, že snad každý quest se tu opravdu dá splnit jinak. Jo a já jsem hrál na "hard" a rozhodně to žádné procházeníčko nebylo, instant death s bioticem pokud jsem nebyl krytej. A ty kvanta dialogů, to rozhodně v kotoru nebylo ;)

gonzi: viz karbous, zde opravdu můžete "hrát" roli, Sheparda. Kolik možností máš v GTA? Tam můžeš jenom plnit mise. Jinak jednou bych chtěl vidět hru s otevřeným světem kde mají vaše akce dopad, protože obivion s Gothicem to opravdu není :)). (asi částečně fallout 1,2)
541291
Vardant: Tak to jsme asi opravdu hráli jinou hru, protože zde neustále můžeš zvolit mezi způsoby jakým misi splníš, na dialogách se společníky záleží a opravdu ti nebudou lojalní když zvolíš jakoukoliv možnost splnění jejich mise. A nemluvím o tom, že snad každý quest se tu opravdu dá splnit jinak. Jo a já jsem hrál na "hard" a rozhodně to žádné procházeníčko nebylo, instant death s bioticem pokud jsem nebyl krytej. A ty kvanta dialogů, to rozhodně v kotoru nebylo *;)* gonzi: viz karbous, zde opravdu můžete "hrát" roli, Sheparda. Kolik možností máš v GTA? Tam můžeš jenom plnit mise. Jinak jednou bych chtěl vidět hru s otevřeným světem kde mají vaše akce dopad, protože obivion s Gothicem to opravdu není *:))*. (asi částečně fallout 1,2)
0 0
reagovat
Já v RPG potřebuju hlavně 1 a 3. Pokud je tam i 2, tak už je to jako bonus. Nasázet tam milion postav, jen abys měl co dělat, ale není ta správná cesta.

Jinak jsem tady napsal svoje postřehy z ME2, ale když jsem pak viděl jak je to dlouhý, tak jsem to radši zase smazal :D



541285
Já v RPG potřebuju hlavně 1 a 3. Pokud je tam i 2, tak už je to jako bonus. Nasázet tam milion postav, jen abys měl co dělat, ale není ta správná cesta. Jinak jsem tady napsal svoje postřehy z ME2, ale když jsem pak viděl jak je to dlouhý, tak jsem to radši zase smazal *:D*
0 0
reagovat
Přišel jsem se podívat, co se v sekci Domácí kino řeší, že tu přibývá tolik příspěvků :))

RPG: Já si myslím, že pojmem RPG, jak je dnes chápáno, se dá ME2 označit jenom těžko, spíš je to akční střílečka s prvky RPG (kecání a vylepšování postavy). Oproti ME1 rozhodně velký posun k akci. Jsem rád, že odstranili některé otravné věci (zdlouhavé procházení inventáře, ježdění autíčkem (i když to bylo zpočátku hodně fajn)), ale přijde mi, že v ME2 jsou zase jiné, nové otravné věci (ladění výzbroje, scanování planet) ;) Snad v ME3 najdou správnou cestu!

NELINEARITA: To je jen takový roztomilý cukr navíc, hlavní děj se nijak nevětví, takže jediné co je nelineární je pár dialogů a reakcí hlavních postav. I tak mi to přijde fajn.

AKCE: V ME1 mi přišel boj dostatečně propracovaný, ale pak jsem se dostal ke Gears of War a musím říct, že návrat k ME byl trochu těžký 8) Styl boje je dost podobný (když nepočítám "kouzla"), ale děsně mi chyběly úskoky. Ale fakt děsně! Na začátku jsem kvůli tomu pořád umíral.
541284
Přišel jsem se podívat, co se v sekci Domácí kino řeší, že tu přibývá tolik příspěvků :)) RPG: Já si myslím, že pojmem RPG, jak je dnes chápáno, se dá ME2 označit jenom těžko, spíš je to akční střílečka s prvky RPG (kecání a vylepšování postavy). Oproti ME1 rozhodně velký posun k akci. Jsem rád, že odstranili některé otravné věci (zdlouhavé procházení inventáře, ježdění autíčkem (i když to bylo zpočátku hodně fajn)), ale přijde mi, že v ME2 jsou zase jiné, nové otravné věci (ladění výzbroje, scanování planet) *;)* Snad v ME3 najdou správnou cestu! NELINEARITA: To je jen takový roztomilý cukr navíc, hlavní děj se nijak nevětví, takže jediné co je nelineární je pár dialogů a reakcí hlavních postav. I tak mi to přijde fajn. AKCE: V ME1 mi přišel boj dostatečně propracovaný, ale pak jsem se dostal ke Gears of War a musím říct, že návrat k ME byl trochu těžký *8)* Styl boje je dost podobný (když nepočítám "kouzla"), ale děsně mi chyběly úskoky. Ale fakt děsně! Na začátku jsem kvůli tomu pořád umíral.
0 0
reagovat

Vardant

Asi hodně záleží za koho hraješ a docela chápu, proč zavedli ty měnitelný zásobníky, v jedničce šlo všechno postřílet samostatně, ale ve dvojce na vyšší obtížnost v pozdějších fázích je to bez schopností parťáků (osvědčilo se mi hlavně inicerate, concussive shot, cryoblast) na několik loadingů. Hrál jsem znovu za snipera, takže krýt záda jsem potřeboval. A biotici mi přičli docela dost slabý, díky tomu, že nemůžou použít schopnosti, když má cíl štíty nebo armor.
A schopnost neviditelnýho štítu a vlastní inicerate mi dost usnadnilo v pozdější fázi bytí, takže zas bych netvrdil, že ty skilly jsou k ničemu.

Bod 1. a 2. mi vůbec nevadí, spíš mi vadila ta spousta nevyužitejch postav, chybějcích lokací a totální odstřihnutí mocností jako Aliance, Council z vlivu na příběh.
541282
Asi hodně záleží za koho hraješ a docela chápu, proč zavedli ty měnitelný zásobníky, v jedničce šlo všechno postřílet samostatně, ale ve dvojce na vyšší obtížnost v pozdějších fázích je to bez schopností parťáků (osvědčilo se mi hlavně inicerate, concussive shot, cryoblast) na několik loadingů. Hrál jsem znovu za snipera, takže krýt záda jsem potřeboval. A biotici mi přičli docela dost slabý, díky tomu, že nemůžou použít schopnosti, když má cíl štíty nebo armor. A schopnost neviditelnýho štítu a vlastní inicerate mi dost usnadnilo v pozdější fázi bytí, takže zas bych netvrdil, že ty skilly jsou k ničemu. Bod 1. a 2. mi vůbec nevadí, spíš mi vadila ta spousta nevyužitejch postav, chybějcích lokací a totální odstřihnutí mocností jako Aliance, Council z vlivu na příběh.
Vardant
0 0
reagovat
Definice RPG, která se mi nejvíc líbí:
1. Story plays a central role, and the player’s involvement as a character can change the outcome of that story.
2. Social interaction and collaboration bridge involvement with a two-way interaction between the game and/or other players.
3. Combat is more considered than a pure action game and incorporates tactical concepts.
4. The player’s character grows over the course of the game developing skills, abilities, etc.
5. Equality and harmony must exist between the aforementioned points without one or more taking precedence.

ME2 naráží hned v několika bodech.
1. V ME je sice kladen důraz na děj, ale změnit můžete pár nedůležitých okolností a to je všechno. Řekněme, že je to z toho důvodu, že je to trilogie, takže to v prvních dvou dílech není možné. Uvidíme jak dopadne třetí.
2. Pokud tohle vztáhnu na interakci hráč vs společníci, tak je to obrané na kost. Misi na loajalitu vám nabídnou ať jim řeknete cokoliv a ať dopadne "dobře" nebo "špatně", tak jsou stejně spokojení.
3. Vzhledem k tomu, že při prvním projití jde všechno vystřílet a jde to zvládnout i bez pomoci ostatních se asi není o čem bavit.
4. Moc tam toho nenechali a hlavně ten vývoj není skoro potřeba. Na vyšší obtížnosti už je zase většina skillů k ničemu, protože má každý štíty a armor. Jako by ta hra neprošla QA.
5. Dvojka je aspoň z mého pohledu daleko více zaměřená na akci, ale není to nic strašného.

Jinak mám pocit, že Jeffy hrál úplně jinou hru, protože já jsem z toho ve hře neviděl snad nic :D
541278
Definice RPG, která se mi nejvíc líbí: 1. Story plays a central role, and the player’s involvement as a character can change the outcome of that story. 2. Social interaction and collaboration bridge involvement with a two-way interaction between the game and/or other players. 3. Combat is more considered than a pure action game and incorporates tactical concepts. 4. The player’s character grows over the course of the game developing skills, abilities, etc. 5. Equality and harmony must exist between the aforementioned points without one or more taking precedence. ME2 naráží hned v několika bodech. 1. V ME je sice kladen důraz na děj, ale změnit můžete pár nedůležitých okolností a to je všechno. Řekněme, že je to z toho důvodu, že je to trilogie, takže to v prvních dvou dílech není možné. Uvidíme jak dopadne třetí. 2. Pokud tohle vztáhnu na interakci hráč vs společníci, tak je to obrané na kost. Misi na loajalitu vám nabídnou ať jim řeknete cokoliv a ať dopadne "dobře" nebo "špatně", tak jsou stejně spokojení. 3. Vzhledem k tomu, že při prvním projití jde všechno vystřílet a jde to zvládnout i bez pomoci ostatních se asi není o čem bavit. 4. Moc tam toho nenechali a hlavně ten vývoj není skoro potřeba. Na vyšší obtížnosti už je zase většina skillů k ničemu, protože má každý štíty a armor. Jako by ta hra neprošla QA. 5. Dvojka je aspoň z mého pohledu daleko více zaměřená na akci, ale není to nic strašného. Jinak mám pocit, že Jeffy hrál úplně jinou hru, protože já jsem z toho ve hře neviděl snad nic *:D*
0 0
reagovat

Fluke

naštěstí :)
541277
naštěstí *:)*
Fluke
0 0
reagovat
Komentáře

AKTUALITY

NovinkyTémataNa obzoru

RECENZE

Aktuální recenzeKinovýhledVIM

TRAILERY

TraileryOldies

DVD/BD

Blu-rayNová DVD

O MOVIEZONE

TirážFAQStatistikyKontaktVšeobecné podmínky
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se