Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 721 - 740 Napsat příspěvek
The Magic of Star Citizen 
Nebezpečne sa začínam pohrávať s myšlienkou spraviť apgrejt PC zostavy a skúsiť to. Tie prelety atmosférou a celková imerzia vyzerajú neskutočne. 
942324
[url=https://www.youtube.com/watch?v=m_9_sHBUEEM]The Magic of Star Citizen[/url]  Nebezpečne sa začínam pohrávať s myšlienkou spraviť apgrejt PC zostavy a skúsiť to. Tie prelety atmosférou a celková imerzia vyzerajú neskutočne. 
1 0
reagují: SteKi
reagovat
reaguje na: connor
Tak s GamePassem to opravdu prakticky nic neznamená. Je to, jako posuzovat úspěšnost filmu ne podle toho, kolik lidí přišlo do kina, ale podle toho, kolik lidí si to pustilo, když to droplo na Netflix.
942323
Tak s GamePassem to opravdu prakticky nic neznamená. Je to, jako posuzovat úspěšnost filmu ne podle toho, kolik lidí přišlo do kina, ale podle toho, kolik lidí si to pustilo, když to droplo na Netflix.
942273
2 0
reagují: connor
reagovat

Dune: Awakening

Dojmy z Bety - tl;dr: je to pecka, ještě lepší než jsem doufal. Skutečně jako Subnautica na poušti, jen akčnější a víc rpg. A perfektně těžící z Dune lore.

Snad tedy i příběh tomu dostojí, Subnautica ho měla dobrý. Z něj jsem viděl po dvaceti hodinách hraní zatím jen malý kousek - ale premisa vypadá zajímavě. Writing samozřejmě nebude na úrovni Herberta, to bych nikdy nečekal, ale třeba v úroveň povedeného Dune: Prophecy seriálu bych doufal. Stejně jako v něm, a ve Villeneuveho filmech, tu vypadá design prostředí - tedy vypadá skvěle, ten se podle mě jako velkého fanouška knih povedl velmi. I Harkonneni, není to sice Giger, ale dokázali si najít svou vlastní velmi zajímavou tvář. Snad do hry časem přidají i tu Geidy Prime.

Hlavní vedle příběhu je tu ale survival, objevování prostředí, zkoumání a vyrábění technologií, stavění, obecně přežívání na Arrakis - a to mě těch dvacet hodin bavilo hodně a už se nemůžu dočkat až se tam za tři týdny budu moc vrátit. Mám radost že se povedlo zachovat ducha předlohy, Duna je drsná planeta, žízeň je pořád, nepřátelé dokáží představovat oříšek i v malém počtu, bouře jsou kruté a nesmí vás chytit v otevřené krajině, a Červi jsou scary as fuck už jen na poslech zdálky (skvělý sound design, nejen u nich), natož když se začne blížit zrovna když traverzujete otevřený písek. A když vás chytí, tak GG, sežere vám všechnu výbavu. To všechno dohromady dokáže vytvořit pěkně infarktové situace.

MMO je to jen ve velmi malých detailech, hraje se to minimálně po dobu hlavního příběhu jako singleplayer hra, jen v některých ohledech trochu specifická - jako že nepřátelé a suroviny se po čase respawnují (nepřátelé jsou největší surovina - důležitý zdroj vody), což mě trochu otravovalo, ale tak zase to zjednodušuje grind (který je tu dost mírný). Tedy kdo chce asi může hrát i co-op, PvP je až na pár drobných vyjímek možné až v endgame.

A PvP mě nezajímá. Ale jestli mě to po těch cca 100 hodinách v single player příběhu a solo sub-questech pořád bude bavit, tak ho asi zkusím. Soubojový systém se mi teď na pohled zdá málo přizpůsobený pro pvp, ale kdoví, dovedu si představit že velké bitvy o harvestery, s tanky a bojujícími Ornitoptérami kolem, by mohly být docela fajn.

Co by mohlo být lepší - no ocenil kdyby to byla víc syrová realistická akce jako ve Stalker nebo Tarkov, než ten v crafting survivalech klasický jednodušší lehce arkádový styl. Hlavně souboje na blízko vypadají trochu janky, střelba je zábavnějši.
A aby byl příběh ještě delší a komplexnější, jako ve Witcher 3, BG3 nebo Cyberpunku, a ne jen takto na půl cesty - různé povolání a buildy, větvené dialogy s npc a různé možnosti postupu hrou ano, ale asi ne vyloženě hluboké RPG. Svět Duny by si něco takového zasloužil.
A osobně bych byl rád kdyby byla hra trochu "prázdnější", je to Duna, chci hodinu cestovat pustou krajinou kde nepotkám živáčka, ne narážet na něco zajímavého nebo někoho živého každých pár minut. A vůbec, udělal bych hru ještě obtížnější, I kdyby to znamenalo že budu víc chcípat :P (ale to byly jen úvodní oblasti, v těch dalších to bude možná jiné, nemluvě o rozsáhlé hluboké poušti)
942314
Dojmy z Bety - [b]tl;dr: [/b]je to pecka, ještě lepší než jsem doufal. Skutečně jako Subnautica na poušti, jen akčnější a víc rpg. A perfektně těžící z Dune lore. Snad tedy i příběh tomu dostojí, Subnautica ho měla dobrý. Z něj jsem viděl po dvaceti hodinách hraní zatím jen malý kousek - ale premisa vypadá zajímavě. Writing samozřejmě nebude na úrovni Herberta, to bych nikdy nečekal, ale třeba v úroveň povedeného Dune: Prophecy seriálu bych doufal. Stejně jako v něm, a ve Villeneuveho filmech, tu vypadá design prostředí - tedy vypadá skvěle, ten se podle mě jako velkého fanouška knih povedl velmi. I Harkonneni, není to sice Giger, ale dokázali si najít svou vlastní velmi zajímavou tvář. Snad do hry časem přidají i tu Geidy Prime. Hlavní vedle příběhu je tu ale survival, objevování prostředí, zkoumání a vyrábění technologií, stavění, obecně přežívání na Arrakis - a to mě těch dvacet hodin bavilo hodně a už se nemůžu dočkat až se tam za tři týdny budu moc vrátit. Mám radost že se povedlo zachovat ducha předlohy, Duna je drsná planeta, žízeň je pořád, nepřátelé dokáží představovat oříšek i v malém počtu, bouře jsou kruté a nesmí vás chytit v otevřené krajině, a Červi jsou scary as fuck už jen na poslech zdálky (skvělý sound design, nejen u nich), natož když se začne blížit zrovna když traverzujete otevřený písek. A když vás chytí, tak GG, sežere vám všechnu výbavu. To všechno dohromady dokáže vytvořit pěkně infarktové situace. MMO je to jen ve velmi malých detailech, hraje se to minimálně po dobu hlavního příběhu jako singleplayer hra, jen v některých ohledech trochu specifická - jako že nepřátelé a suroviny se po čase respawnují (nepřátelé jsou největší surovina - důležitý zdroj vody), což mě trochu otravovalo, ale tak zase to zjednodušuje grind (který je tu dost mírný). Tedy kdo chce asi může hrát i co-op, PvP je až na pár drobných vyjímek možné až v endgame. A PvP mě nezajímá. Ale jestli mě to po těch cca 100 hodinách v single player příběhu a solo sub-questech pořád bude bavit, tak ho asi zkusím. Soubojový systém se mi teď na pohled zdá málo přizpůsobený pro pvp, ale kdoví, dovedu si představit že velké bitvy o harvestery, s tanky a bojujícími Ornitoptérami kolem, by mohly být docela fajn. Co by mohlo být lepší - no ocenil kdyby to byla víc syrová realistická akce jako ve Stalker nebo Tarkov, než ten v crafting survivalech klasický jednodušší lehce arkádový styl. Hlavně souboje na blízko vypadají trochu janky, střelba je zábavnějši. A aby byl příběh ještě delší a komplexnější, jako ve Witcher 3, BG3 nebo Cyberpunku, a ne jen takto na půl cesty - různé povolání a buildy, větvené dialogy s npc a různé možnosti postupu hrou ano, ale asi ne vyloženě hluboké RPG. Svět Duny by si něco takového zasloužil. A osobně bych byl rád kdyby byla hra trochu "prázdnější", je to Duna, chci hodinu cestovat pustou krajinou kde nepotkám živáčka, ne narážet na něco zajímavého nebo někoho živého každých pár minut. A vůbec, udělal bych hru ještě obtížnější, I kdyby to znamenalo že budu víc chcípat :P (ale to byly jen úvodní oblasti, v těch dalších to bude možná jiné, nemluvě o rozsáhlé hluboké poušti)
Dune: Awakening
4 0
reagovat
reaguje na: Godlike
No jo, ale to je stejný případ jako AC: Shadows. Hráči nejsou prodané kopie. Počty hráčů neznamenají vůbec nic (tohle ti alespoň budou tvrdit určití lidé na internetu). :D
942273
No jo, ale to je stejný případ jako AC: Shadows. Hráči nejsou prodané kopie. Počty hráčů neznamenají vůbec nic (tohle ti alespoň budou tvrdit určití lidé na internetu). *:D*
942272
1 0
reagují: Haggar
reagovat

Tak já ti nevim.

Thank you for making DOOM: The Dark Ages the biggest launch in id's history - 7x faster to 3 million players than DOOM Eternal.
942272
Thank you for making DOOM: The Dark Ages the biggest launch in id's history - 7x faster to 3 million players than DOOM Eternal.
Tak já ti nevim.
1 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: MarvinP
Plus bych řekl, že v rámci konzolí, čísla neznám, ale beru v potaz, že asi nás není ještě málo, co kupujeme krabicovky. A v tomhle případě to lidi můžou vnímat blbě, že si koupí krabičku za dvojku, která má na disku pár desítek MB a vyžaduje tahat desítky GB, aby si to mohli (hned) zahrát.
942149
Plus bych řekl, že v rámci konzolí, čísla neznám, ale beru v potaz, že asi nás není ještě málo, co kupujeme krabicovky. A v tomhle případě to lidi můžou vnímat blbě, že si koupí krabičku za dvojku, která má na disku pár desítek MB a vyžaduje tahat desítky GB, aby si to mohli (hned) zahrát.
942128
0 0
reagovat
reaguje na: Revan
Presne toto. Lebo to bola hneď moja reakcie, že ani za boha im nedám 80eur a radšej si na mesiac predplatím game pass
942143
Presne toto. Lebo to bola hneď moja reakcie, že ani za boha im nedám 80eur a radšej si na mesiac predplatím game pass
942131
2 0
reagovat
reaguje na: MarvinP
A přitom je to hrozně super a baví mě to víc než Eternal. 
942135
A přitom je to hrozně super a baví mě to víc než Eternal. 
942128
2 0
reagovat
reaguje na: MarvinP
5) Game Pass

Přijde mi to, že tu cenu napálili na 80€ protože primárně chtějí prodávat Game Pass.
942131
5) Game Pass Přijde mi to, že tu cenu napálili na 80€ protože primárně chtějí prodávat Game Pass.
942128
6 0
reagují: SteKi
reagovat

Doom the dark ages je flop?

Vypadá to, že lidi nekupujou novej Doom. Nejdřív mě to trochu překvapilo, protože mi dle videjí svým způsobem připadá "přístupnější" než Eternal, ale pak mi došlo, že: 1) je drahej jaxviň, 2) nutí lidi kupovat si raytracing grafárny 3) hudba sucks 4) recenze a reakce jsou sice pozitivní, ale ne nadšený...

Asi kdyby to stálo 30 a jelo na taťkově kancelářským compu, mohl to bejt i střední hit...
942128
Vypadá to, že lidi nekupujou novej Doom. Nejdřív mě to trochu překvapilo, protože mi dle videjí svým způsobem připadá "přístupnější" než Eternal, ale pak mi došlo, že: 1) je drahej jaxviň, 2) nutí lidi kupovat si raytracing grafárny 3) hudba sucks 4) recenze a reakce jsou sice pozitivní, ale ne nadšený... Asi kdyby to stálo 30 a jelo na taťkově kancelářským compu, mohl to bejt i střední hit...
Doom the dark ages je flop?
2 0
reagují: Ash_Black, Godlike, Revan
reagovat
Happy birthday Witcher!
942087
Happy birthday [url=https://www.youtube.com/watch?v=TWOkT7l0yWQ]Witcher![/url]
7 0
reagovat

Guns, Gore & Cannoli

Utahaně si po čase v pátek večer sednu k psku, že dám něco na chvilku před spaním, listuju knihovnou a na tohle jsem úplně zapomněl. Tak zkouším a když slyším ptačí prozpěvování, dochází mi, že pomalu svítá. Na odreagování celkem zábavná, přepálená 2D střílečka s kupou nemrtvých, gangsterů atd. :+
941934
Utahaně si po čase v pátek večer sednu k psku, že dám něco na chvilku před spaním, listuju knihovnou a na tohle jsem úplně zapomněl. Tak zkouším a když slyším ptačí prozpěvování, dochází mi, že pomalu svítá. Na odreagování celkem zábavná, přepálená 2D střílečka s kupou nemrtvých, gangsterů atd. *:+*
Guns, Gore & Cannoli
3 0
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
OMG :D:+:+
941751
OMG *:D**:+**:+*
941743
2 0
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
ježišmarja, tak to je pecka :D
941749
ježišmarja, tak to je pecka *:D*
941743
3 0
reagovat
941743
[url=https://www.youtube.com/watch?v=AH9pzsEsC4k]Kingdom Come: Deliverance II – Brushes with Death DLC Trailer [/url] Nejlepší hudba pro trailer v historii!*:D**:+*
14 0
reagují: HAL, verbst
reagovat
reaguje na: do_Od
Aby ne, když to byl u nás ještě nedávno jeden z největších reklamních spendů na trhu. Řekněme že jsi myslel nějaký lokální Kaufland. :D
941565
Aby ne, když to byl u nás ještě nedávno jeden z největších reklamních spendů na trhu. Řekněme že jsi myslel nějaký lokální Kaufland. *:D*
941557
0 0
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Kde to ku*va sedí? A kam postavili tu kameru? Tvle i Kaufland dokáže uspořádat honosnější tiskovku.
941557
Kde to ku*va sedí? A kam postavili tu kameru? Tvle i Kaufland dokáže uspořádat honosnější tiskovku.
941555
3 0
reagují: AndyKaufman
reagovat
God of War 20th Anniversary - Cast Reunion Panel | PlayStation

Maximální respekt za TC Carsona!:+

A Danielle Bisutti :3
941555
[url=https://www.youtube.com/watch?v=XY6fQrGZmC0]God of War 20th Anniversary - Cast Reunion Panel | PlayStation [/url] Maximální respekt za TC Carsona!*:+* A Danielle Bisutti :3
0 0
reagují: do_Od
reagovat
reaguje na: Muel
Steam verzi, ano. Nespadlo mi to ani jednou za 3 mise.

Jinak už k tomu nechci nic moc psát (EDIT: Ale stejně napsal:D), jen se určitě nepotvrdily moje obavy, co se gameplaye týče. Ten pocit naprostýho tanka (vaše presence je prostě fakt cítit) je super, ale hlavně vy jako tank nemáte pásy, máte kolečkový brusle. A nebo si představte, že by měl M1-Ambrams graple hook jako Sekiro.:D

Takže je to pořád rychlý jako blázen, když tak chcete (a chcete!) hrát. Musíte využívat štít jako prostředek mobility a je to za mě hrozná zábava a neztratí to pak z tempa skoro nic.

Zatím se mi občas stane, že si spletu čudlíky, protože těch věcí se štítem a meleečkem je na začátek trochu nezvykle dost (kdoví proč chci neustále přebíjet zbraň, ale tady je Rko házení štítu:D), ale funguje to skvěle.

Možná bych ocenil lepší weapon swap (rozuměj rychlejší), protože i zbraně tu hrajou na určité enemy zásadní roli.
Ale to je asi zatím jediná větší "výtka", co jsem si všimnul.

Mám za sebou první fight v tom obřím dreadnoughtovi, jo, není to nic objevnýho, je to velmi jednoduchá mechanika, spíš taková Pacific Rim minihra, ale mě to teda napoprvé bavilo hodně. Dovedu si však představit, že se to omrzí, leč nevím, kolik tam takových misí může v celkovém počtu být.

Určitě do toho jděte. Je to zase kousek něco jinýho v týhle perfektní trilogii.

EDIT: Jediné co si říkám, tak jsem ještě pořád byl hlavně v koridoru, nikoliv větší a rozlehlejší mapě. Tam by možná mohlo to tempo něco málo ztratit, záleží na hustotě a rozmístění démonů.
941494
Steam verzi, ano. Nespadlo mi to ani jednou za 3 mise. Jinak už k tomu nechci nic moc psát (EDIT: Ale stejně napsal*:D*), jen se určitě nepotvrdily moje obavy, co se gameplaye týče. Ten pocit naprostýho tanka (vaše presence je prostě fakt cítit) je super, ale hlavně vy jako tank nemáte pásy, máte kolečkový brusle. A nebo si představte, že by měl M1-Ambrams graple hook jako Sekiro.*:D* Takže je to pořád rychlý jako blázen, když tak chcete (a chcete!) hrát. Musíte využívat štít jako prostředek mobility a je to za mě hrozná zábava a neztratí to pak z tempa skoro nic. Zatím se mi občas stane, že si spletu čudlíky, protože těch věcí se štítem a meleečkem je na začátek trochu nezvykle dost (kdoví proč chci neustále přebíjet zbraň, ale tady je Rko házení štítu*:D*), ale funguje to skvěle. Možná bych ocenil lepší weapon swap (rozuměj rychlejší), protože i zbraně tu hrajou na určité enemy zásadní roli. Ale to je asi zatím jediná větší "výtka", co jsem si všimnul. Mám za sebou první fight v tom obřím dreadnoughtovi, jo, není to nic objevnýho, je to velmi jednoduchá mechanika, spíš taková Pacific Rim minihra, ale mě to teda napoprvé bavilo hodně. Dovedu si však představit, že se to omrzí, leč nevím, kolik tam takových misí může v celkovém počtu být. Určitě do toho jděte. Je to zase kousek něco jinýho v týhle perfektní trilogii. EDIT: Jediné co si říkám, tak jsem ještě pořád byl hlavně v koridoru, nikoliv větší a rozlehlejší mapě. Tam by možná mohlo to tempo něco málo ztratit, záleží na hustotě a rozmístění démonů.
941479
3 0
reagovat
reaguje na: Godlike
Steam verziu? Videl som od Moista minule stream a padlo mu to asi 25x. :D
941479
Steam verziu? Videl som od Moista minule stream a padlo mu to asi 25x. *:D*
941449
0 0
reagují: Godlike
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se