Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 261 - 280 Napsat příspěvek
reaguje na: Gonzi
Tak jestli oba mluvíme o tom stejném bossovi (teda Radiance, ne Absolute Radiance na konci toho šíleného pátého Pantheonu), tak pokud jsi udělal vše ostatní... nebo i kdybys udělal jen ten Path of Pain, tak tenhle boss je podle mě oproti něčemu takovému úplná procházka růžovou zahradou. To bys měl dát pomalu i se zavřenýma očima. :D
940140
Tak jestli oba mluvíme o tom stejném bossovi (teda Radiance, ne Absolute Radiance na konci toho šíleného pátého Pantheonu), tak pokud jsi udělal vše ostatní... nebo i kdybys udělal jen ten Path of Pain, tak tenhle boss je podle mě oproti něčemu takovému úplná procházka růžovou zahradou. To bys měl dát pomalu i se zavřenýma očima. *:D*
940139
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: connor
Tak já projel celou hru, dostal jsem se k ní, ale reálně jsem ji zkusil třeba, nevím, 5x? Jestli (toho před ní si už mažu na chleba). Žádného jiného bosse jsem v té hře "nevzdal". Proto jsem to napsal, jak jsem to napsal, nějak se mi s ní prostě nechce bojovat.:D:D:D
Jinak vše myslím mám, včetně path of pain 8) a takhle nedojeté to mám už třeba 2 roky? :D
940139
Tak já projel celou hru, dostal jsem se k ní, ale reálně jsem ji zkusil třeba, nevím, 5x? Jestli (toho před ní si už mažu na chleba). Žádného jiného bosse jsem v té hře "nevzdal". Proto jsem to napsal, jak jsem to napsal, nějak se mi s ní prostě nechce bojovat.*:D**:D**:D* Jinak vše myslím mám, včetně path of pain *8)* a takhle nedojeté to mám už třeba 2 roky? *:D*
940130
1 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Gonzi
Haha. Myslím, že s určitým odhodláním a vůlí by ji dříve nebo později měl dát každý aspoň trochu zkušený hráč. Zvlášť magický build je proti ní hodně účinný (+ quick slash pro ještě rychlejší dobíjení duše a podstatný bonusový dmg). To pak spamováním abyss shriek útoku dostaneš Radiance téměř okamžitě do čtvrté fáze. Pak to začne být těžší, no, ale dokud se nějak člověk dokáže aspoň několikrát vyhnout těm asi dvěma opravdu nepříjemným útokům, tak ji už dokáže udolat. 
A to opravdu říkám jako někdo, kdo je hodně velkej noob a většinou takto těžké hry nevyhledává vůbec. Pravda je, že jsem na Radiance šel až když jsem (s výjimkou poslední masky) získal úplně vše, co se dalo získat - tj. i poslední upgrade pro nail. Materiál pro něj naštěstí tvůrci nezamkli až za třetí koloseum, protože to ani neplánuji zkoušet. Stejně jako neplánuji zkoušet pantheony nebo Path of Pain. S tím ať jdou do prdele:D
940130
Haha. Myslím, že s určitým odhodláním a vůlí by ji dříve nebo později měl dát každý aspoň trochu zkušený hráč. Zvlášť magický build je proti ní hodně účinný (+ quick slash pro ještě rychlejší dobíjení duše a podstatný bonusový dmg). To pak spamováním abyss shriek útoku dostaneš Radiance téměř okamžitě do čtvrté fáze. Pak to začne být těžší, no, ale dokud se nějak člověk dokáže aspoň několikrát vyhnout těm asi dvěma opravdu nepříjemným útokům, tak ji už dokáže udolat.  A to opravdu říkám jako někdo, kdo je hodně velkej noob a většinou takto těžké hry nevyhledává vůbec. Pravda je, že jsem na Radiance šel až když jsem (s výjimkou poslední masky) získal úplně vše, co se dalo získat - tj. i poslední upgrade pro nail. Materiál pro něj naštěstí tvůrci nezamkli až za třetí koloseum, protože to ani neplánuji zkoušet. Stejně jako neplánuji zkoušet pantheony nebo Path of Pain. S tím ať jdou [spoiler]do prdele[/spoiler]. *:D*
940112
2 0
reagují: (=LIFTY=), Gonzi
reagovat
reaguje na: connor
A to se před pár dny slavilo výročí vydání GTA 4, které taky bylo odloženo z podzimu na květen. Takže u R* toto datum není nic nového.

Snad by 26. května 2025 mohl vyjít 2. trailer, když už nic.
940123
A to se před pár dny slavilo výročí vydání GTA 4, které taky bylo odloženo z podzimu na květen. Takže u R* toto datum není nic nového. Snad by 26. května 2025 mohl vyjít 2. trailer, když už nic.
940107
1 0
reagovat
Půlroční odklad? Jenom? :D:D:D
940113
Půlroční odklad? Jenom? *:D**:D**:D*
1 0
reagovat
reaguje na: connor
Asi bych už konečně měl dát tu Radiance :D (jsem přesvědčený, že jsem ji ještě neporazil, protože jsem nechtěl, aby to skončilo, btw).
940112
Asi bych už konečně měl dát tu Radiance *:D* [spoiler](jsem přesvědčený, že jsem ji ještě neporazil, protože jsem nechtěl, aby to skončilo, btw).[/spoiler]
940073
1 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: connor
Tak samozřejmě, protože Lord Gaben vydá v listopadu Half-Life 3. 8)
940109
Tak samozřejmě, protože Lord Gaben vydá v listopadu Half-Life 3. *8)*
940107
1 0
reagovat

GTA VI

vychází 26. května 2026 8)
940107
vychází 26. května 2026 *8)*
GTA VI
2 0
reagují: Cinefil, Ex-SOLDIER
reagovat

Hollow Knight

Silksong bude hratelný v rámci videoherní výstavy v muzeu v Melbourne v září. :+
Takže datum vydání hry bude pravděpodobně někdy od září do konce roku... nebo dokonce o něco dříve? 
940073
Silksong bude hratelný v rámci videoherní výstavy v muzeu v Melbourne v září. *:+* Takže datum vydání hry bude pravděpodobně někdy od září do konce roku... nebo dokonce o něco dříve? 
Hollow Knight
3 0
reagují: Gonzi
reagovat

nejaké reprezentatívne video k tomu

940055
https://youtu.be/XnKBqrJjIeI?t=305
nejaké reprezentatívne video k tomu
0 0
reagovat
Čo sa to deje? Všimli ste si ako v poslednej dobe vychádza extrémne množstvo kvalitných hier? Ja neviem čo mám hrať skôr, tak nehrám vlastne nič :D Teraz som pozeral gameplay ARC Raiders a zase, vyzerá to kurevsky fantasticky. Dizajn sveta, gameplay, grafika, všetko je super. A neviem kto má na starosti zvuk v tejto hre, ale je to génius. Každý jeden zvuk znie neskutočne dobre, voip znie fantasticky, drony vydávajú neskutočne cool zvuky , hudba je fantastická...a to je pritom len ďalšia extraction hra, ktorá proste nemá právo byť takto dobrá.
A nebudete mi to veriť, ale máte tam ako domáce zviera sliepku. Slepicar má dosah ako vidím všade :D
940054
Čo sa to deje? Všimli ste si ako v poslednej dobe vychádza extrémne množstvo kvalitných hier? Ja neviem čo mám hrať skôr, tak nehrám vlastne nič *:D* Teraz som pozeral gameplay ARC Raiders a zase, vyzerá to kurevsky fantasticky. Dizajn sveta, gameplay, grafika, všetko je super. A neviem kto má na starosti zvuk v tejto hre, ale je to génius. Každý jeden zvuk znie neskutočne dobre, voip znie fantasticky, drony vydávajú neskutočne cool zvuky , hudba je fantastická...a to je pritom len ďalšia extraction hra, ktorá proste nemá právo byť takto dobrá. A nebudete mi to veriť, ale máte tam ako domáce zviera sliepku. Slepicar má dosah ako vidím všade *:D*
4 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Jo, rozumím. Jsou i u lineárních her úrovně toho, jak moc filmová ta hra je či není, resp. kolik toho hráč může či nemůže udělat. Reagoval jsem jen kvůli tomu podle mě ne úplně šťastnému/přesnému Tetris příkladu. :)
940035
Jo, rozumím. Jsou i u lineárních her úrovně toho, jak moc filmová ta hra je či není, resp. kolik toho hráč může či nemůže udělat. Reagoval jsem jen kvůli tomu podle mě ne úplně šťastnému/přesnému Tetris příkladu. *:)*
940034
1 0
reagovat
reaguje na: connor
(není to myšleno vyloženě doslova)
Pointa je, že hlavní story beats se nestanou ve hře. Hráč nemůže zachránit Sáru na začátku jedničky. Hráč se vždy jen pasivně dívá na celou scénu.

V takovém Spec Ops, které je také vesměs lineární, většinu věcí přímo hráč dělá. Některé sice nejdou neudělat nejde nevypustit fosfor, ale většinu hráčů to v danou chvíli ani nenapadne a u jiných je vyloženě možnost např. střelby do lidí kolem tvých spoutaných kumpánů, což většina hráčů automaticky udělá, i když šlo jen střílet do vzduchu. A když to uděláš, i když vlastně nemusíš, tak je to extrémně silné. Tak prožíváš tvé rozhodnutí a jeho důsledky.

tldr: Jsem to ale zmrd, že jsem se rozhodl chladnokrevně zastřelit Marlene, vs Joel je ale zmrd, že to udělal. To je prostě nesrovnatelné. 
940034
(není to myšleno vyloženě doslova) Pointa je, že hlavní story beats se nestanou ve hře. Hráč nemůže [spoiler]zachránit Sáru[/spoiler] na začátku jedničky. Hráč se vždy jen pasivně dívá na celou scénu. V takovém Spec Ops, které je také vesměs lineární, většinu věcí přímo hráč dělá. Některé sice nejdou neudělat [spoiler]nejde nevypustit fosfor[/spoiler], ale většinu hráčů to v danou chvíli ani nenapadne a u jiných je vyloženě možnost např. [spoiler]střelby do lidí kolem tvých spoutaných kumpánů[/spoiler], což většina hráčů automaticky udělá, i když šlo jen [spoiler]střílet do vzduchu[/spoiler]. A když to uděláš, i když vlastně nemusíš, tak je to extrémně silné. Tak prožíváš tvé rozhodnutí a jeho důsledky. tldr: Jsem to ale zmrd, že jsem se rozhodl chladnokrevně zastřelit [spoiler]Marlene[/spoiler], vs Joel je ale zmrd, že to udělal. To je prostě nesrovnatelné. 
940031
2 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Gonzi
Konzumuje, ale zároveň ho i prožívá, i když je to lineární vyprávění. Ale kdyby ta hra byla jako Tetris + cutscény, byla by o hodně jiná. Chyběla by ta atmosféra průchodu světem, určité vizuální vyprávění, které z toho plyne a i během toho průchodu postavy nemlčí, ale mnohokrát komentují, co se kolem nich děje nebo mají nějaké dialogy, + dialogy mají i přátelské či nepřátelské NPC, které dále ten svět rozšiřují, prohlubují. Takže tím chci říct, že cutscény fakt ani tady nejsou všechno a jediný způsob vyprávění. A jako Tetris by ta hra vůbec nefungovala. 
940031
Konzumuje, ale zároveň ho i prožívá, i když je to lineární vyprávění. Ale kdyby ta hra byla jako Tetris + cutscény, byla by o hodně jiná. Chyběla by ta atmosféra průchodu světem, určité vizuální vyprávění, které z toho plyne a i během toho průchodu postavy nemlčí, ale mnohokrát komentují, co se kolem nich děje nebo mají nějaké dialogy, + dialogy mají i přátelské či nepřátelské NPC, které dále ten svět rozšiřují, prohlubují. Takže tím chci říct, že cutscény fakt ani tady nejsou všechno a jediný způsob vyprávění. A jako Tetris by ta hra vůbec nefungovala. 
940029
5 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Tyller
Dobře, řeknu to jinak: herní médium umožňuje mít herní vyprávění (hráč je hrdina, hráč je hybatel děje, hráč dělá činy, hráč si nese jejich následky atd. atp.). Druckmanna toto defacto nezajímá. V TLOU můžeš herní pasáže vyměnit za Tetris a příběhově se nic nezmění (toto platí i pro milión jiných, cutscénových her) => nepracuje se s daným médiem. To je jako když někdo natočí film tak, že by to mohla být divadelní hra. Může to být nejlepší divadelní hra na světě, ale vůbec to nepracuje s možnostmi daného média (např kamerou => framingem).

A opět, takových her je plno, nic proti tomu... jen říkám, že jeho ambice jsou ve vyprávění lineárního příběhu, který divák konzumuje, zatímco "opravdový" herní vypravěč hledá cestu, jak se co jak nejvíc přiblížit stolnímu D&D zážitku (hráč je hybatel děje, svět si žije vlastním životem a na hráče reaguje) => převádí mechanismy vyprávění na mechanismy hry.
940029
Dobře, řeknu to jinak: herní médium umožňuje mít herní vyprávění (hráč je hrdina, hráč je hybatel děje, hráč dělá činy, hráč si nese jejich následky atd. atp.). Druckmanna toto defacto nezajímá. V TLOU můžeš herní pasáže vyměnit za Tetris a příběhově se nic nezmění (toto platí i pro milión jiných, cutscénových her) => nepracuje se s daným médiem. To je jako když někdo natočí film tak, že by to mohla být divadelní hra. Může to být nejlepší divadelní hra na světě, ale vůbec to nepracuje s možnostmi daného média (např kamerou => framingem). A opět, takových her je plno, nic proti tomu... jen říkám, že jeho ambice jsou ve vyprávění lineárního příběhu, který divák konzumuje, zatímco "opravdový" herní vypravěč hledá cestu, jak se co jak nejvíc přiblížit stolnímu D&D zážitku (hráč je hybatel děje, svět si žije vlastním životem a na hráče reaguje) => převádí mechanismy vyprávění na mechanismy hry.
940015
1 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Kostěj
Ja tiež pri zmienke o TLoU vravím že to je môj asi najobľúbenejší zombie fim. Film. Nie seriál, tam mi tej "vaty" príde až moc. ?)
940022
Ja tiež pri zmienke o TLoU vravím že to je môj asi najobľúbenejší zombie fim. Film. Nie seriál, tam mi tej "vaty" príde až moc. *?)*
940020
1 0
reagovat
Já jsem teda kousíček před koncem jedničky teprve, ale v podstatě si celou dobu říkám, proč se vůbec obtěžovali s těma herníma pasážema :D (to není zase tak výjimečný, hodně jsem nad tím přemýšlel třeba u toho novýho druhýho Wolfensteina, ale v TLoU je ten gameplay fakt jen vata). Přechod do TV mi přijde jako naprosto logická volba.
940020
Já jsem teda kousíček před koncem jedničky teprve, ale v podstatě si celou dobu říkám, proč se vůbec obtěžovali s těma herníma pasážema *:D* (to není zase tak výjimečný, hodně jsem nad tím přemýšlel třeba u toho novýho druhýho Wolfensteina, ale v TLoU je ten gameplay fakt jen vata). Přechod do TV mi přijde jako naprosto logická volba.
1 0
reagují: Tyller
reagovat
reaguje na: Gonzi
Môže aj nemusí. Linear storyteling bol aj v tej hre.  Len zatiaľ čo tam sa Druckmann môže venovať dialógom, "hereckému" dramatu  a značnú časť napätia obstaráva presun z bodu A do bodu B  do toho nejaká tá akcia, v TV podobe, je druckman nútený "vyrábať viacej dialógov a dramatu". Vid príbeh Billa v prvej sérii kedy aj keď nosná kostra bola fajn, "obsahovo" to miestami škrípalo. (Fakt neverím že v postapu plnom zombie a hrdlorezov si môže niekto prežiť spokojné a štastné manželstvo.)
940015
Môže aj nemusí. Linear storyteling bol aj v tej hre.  Len zatiaľ čo tam sa Druckmann môže venovať dialógom, "hereckému" dramatu  a značnú časť napätia obstaráva presun z bodu A do bodu B  do toho nejaká tá akcia, v TV podobe, je druckman nútený "vyrábať viacej dialógov a dramatu". Vid príbeh Billa v prvej sérii kedy aj keď nosná kostra bola fajn, "obsahovo" to miestami škrípalo. [spoiler](Fakt neverím že v postapu plnom zombie a hrdlorezov si môže niekto prežiť spokojné a štastné manželstvo.)[/spoiler]
940001
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: SteKi
Každý má tunu nápadů, ale Druckmann se evidentně vidí v linear storytellingu a v tomto směru mu prostě TV musí vyhovovat víc.
940001
Každý má tunu nápadů, ale Druckmann se evidentně vidí v linear storytellingu a v tomto směru mu prostě TV musí vyhovovat víc.
939983
0 0
reagují: Tyller
reagovat
Ja by som už s ďalšou hrou nepočítal. Teraz robia Intergalactic a Druckmann v tom dokumente z dvojky síce naznačil, že má nápad na pokračovanie, ale že ešte nevie v akej forme by ho urobil a teraz nedávno už na to odpovedal velice opatrne. Podla mňa sa teraz strašne vidí v seriálovej tvorbe a bojím sa že ak bude nejaké pokračovanie, tak ako štvrtá séria, ktorá to nejak ukončí a vyserú sa na hru....
939983
Ja by som už s ďalšou hrou nepočítal. Teraz robia Intergalactic a Druckmann v tom dokumente z dvojky síce naznačil, že má nápad na pokračovanie, ale že ešte nevie v akej forme by ho urobil a teraz nedávno už na to odpovedal velice opatrne. Podla mňa sa teraz strašne vidí v seriálovej tvorbe a bojím sa že ak bude nejaké pokračovanie, tak ako štvrtá séria, ktorá to nejak ukončí a vyserú sa na hru....
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

TOPlist