Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 341 - 360 Napsat příspěvek
reaguje na: HAL
tak mam to na tyden nebo dva, jako tech demo toho predrazeneho kompu dobry (vsechno na ultra) a i kvuli tomu jsem to zkousel. Dooma zkusim, pak jeste nekdo doporucoval nejake Ratchet a Clank... + Nějaka arkádová závodní hra z ranku Need for speed? Journey asi rozjedu i na laptopu (mam tam dedikovanou grafiku a neni stary). diky vsem. Jinak si nestezuju na pocet hernich mehcanismu, ale tak nejak tusim ze ne vsechny jsou k necemu (diskuze na netu me v tom jen utvrzuji) navic nejsou podane uplne logicky. Na zacatku jsem delal tutorial z vlastniho rozhodnuti a ted me to hra nuti delat v ramci pribehu a to me neba.
891137
tak mam to na tyden nebo dva, jako tech demo toho predrazeneho kompu dobry (vsechno na ultra) a i kvuli tomu jsem to zkousel. Dooma zkusim, pak jeste nekdo doporucoval nejake Ratchet a Clank... + Nějaka arkádová závodní hra z ranku Need for speed? Journey asi rozjedu i na laptopu (mam tam dedikovanou grafiku a neni stary). diky vsem. Jinak si nestezuju na pocet hernich mehcanismu, ale tak nejak tusim ze ne vsechny jsou k necemu (diskuze na netu me v tom jen utvrzuji) navic nejsou podane uplne logicky. Na zacatku jsem delal tutorial z vlastniho rozhodnuti a ted me to hra nuti delat v ramci pribehu a to me neba.
891132
1 0
reagují: Cross, HAL
reagovat
reaguje na: speta.jr
Oba nové Doomy8)
Ty jsem si užil jako málo co a tři hodinový tutoriál je to poslední, co tam najdeš. 
891135
Oba nové Doomy*8)* Ty jsem si užil jako málo co a tři hodinový tutoriál je to poslední, co tam najdeš. 
891121
3 0
reagovat
reaguje na: HAL
Tak ať si dá Journey :D
891133
Tak ať si dá [url=https://www.youtube.com/watch?v=Ie4izgUrUmw]Journey[/url] *:D*
891132
1 -1
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
On si stěžuje že se musí učit hodně herních mechanismů, a ty mu doporučíš Baldur's Gate 3 :D
Je dost samozřejmé že u hry na 150 hodin budou první tři tutorial, jinak to ani nejde.

To spíš si zahrát nějakou kratší blbinu jako Ass Creed, Jedi Survivor nebo Spiderman. 
891132
On si stěžuje že se musí učit hodně herních mechanismů, a ty mu doporučíš Baldur's Gate 3 *:D* Je dost samozřejmé že u hry na 150 hodin budou první tři tutorial, jinak to ani nejde. To spíš si zahrát nějakou kratší blbinu jako Ass Creed, Jedi Survivor nebo Spiderman. 
891127
1 -1
reagují: speta.jr, Ex-SOLDIER
reagovat
reaguje na: speta.jr
Baldur's Gate 3
Alan Wake 2
Lies of P
Resident Evil 4 (remake)
Dead Space (remake)
891127
Baldur's Gate 3 Alan Wake 2 Lies of P Resident Evil 4 (remake) Dead Space (remake)
891121
2 -1
reagují: HAL
reagovat

Mám na svátky půjčený komp...

...jsem si z práce vypůjčil mašinu za strašně moc peněz, že budu po 10 letech pařit (po 6 letech dovolená přes Vánoce).

Cyberpunk... tvl.... 3h in a furt je to tutorial, rozhodování 0 nic prdlačky, furt dojdi tam a tam protože tohle a naráz na tebe hodí další expozici a další herní mechanismus. Nuda k po... a nebo jsem starej (a mám tudíž nárok říct: "Zlaté Vice City"?)

Něco z poslední doby co zaručeně zabaví? Trine si můžu zahrát i na noťasu, něco next-gen.
891121
...jsem si z práce vypůjčil mašinu za strašně moc peněz, že budu po 10 letech pařit (po 6 letech dovolená přes Vánoce). Cyberpunk... tvl.... 3h in a furt je to tutorial, rozhodování 0 nic prdlačky, furt dojdi tam a tam protože tohle a naráz na tebe hodí další expozici a další herní mechanismus. Nuda k po... a nebo jsem starej (a mám tudíž nárok říct: "Zlaté Vice City"?) Něco z poslední doby co zaručeně zabaví? Trine si můžu zahrát i na noťasu, něco next-gen.
Mám na svátky půjčený komp...
4 -7
reagují: (=LIFTY=), Ex-SOLDIER
reagovat
Riot MMO je moje poslední šance asi. Vždycky jsem chtěl hrát WoWko, ale asi už nemám tolik času na to "umět ho", znát ho, je toho prostě strašně moc... A já bez toho hry hrát neumím. Ale jak kurva bych si přál být toho součástí už od tehdá. 
891068
Riot MMO je moje poslední šance asi. Vždycky jsem chtěl hrát WoWko, ale asi už nemám tolik času na to "umět ho", znát ho, je toho prostě strašně moc... A já bez toho hry hrát neumím. Ale jak kurva bych si přál být toho součástí už od tehdá. 
1 0
reagovat
Fallout London - Official Release Announcement

Ač fanouškovský projekt, v mých očích to je Fallout 5.:+

23. duben 2024
891029
[url=https://www.youtube.com/watch?v=8PuzpblWpVM]Fallout London - Official Release Announcement [/url] Ač fanouškovský projekt, v mých očích to je Fallout 5.*:+* 23. duben 2024
4 0
reagovat
The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition zdarma na Epic Store!:+
890942
The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition zdarma na Epic Store!*:+*
8 0
reagovat
reaguje na: Attikus
Konečně. Snad Microsoft trpí aspoň o kousek méně goblin syndromem a pohlidá, aby to tak bylo i v Blizzardu. 
890599
Konečně. Snad Microsoft trpí aspoň o kousek méně goblin syndromem a pohlidá, aby to tak bylo i v Blizzardu. 
890598
0 0
reagovat
A keď už sa bavíme o Blizzard hre tak rovno už asi môžeme premostiť na čerstvú novinku, že doterajší CEO Bobby Kotick ku koncu roka 2023 končí vo svojej funkcii :D
890598
A keď už sa bavíme o Blizzard hre tak rovno už asi môžeme premostiť na čerstvú novinku, že doterajší CEO Bobby Kotick ku koncu roka 2023 končí vo svojej funkcii *:D*
0 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Attikus
Jak jsem napsal, WoW má obsah pro všechny typy hráčů a od TWW to bude ještě lepší díky delves + sólo dungeons. A takhle je to super. Jako úplný casual hráč ani já už žádné zjednodušení nepotřebuji a vlastně ani nechci. Ať má každý možnost volby. Já se na to dívám s odstupem, pravděpodobně s větším než ty, protoze WoW fakt hraju spíše "svátečně". Jediné, co WoW potřebuje, je zvýšit úroveň vyprávění a podání příběhu. Hráčů má stále dost a podle toho, co sleduji v poslední době, během DF se nových hráčů objevuje mnohem víc než za posledních několik let = Blizzard jde správným směrem. Vzhledem k uplne jiné době, kdy se hraní stalo už zcela mainstream, přibylo mnoho dalších MMO, ale zároveň tento žánr už není kvůli jiným žánrům zdaleka tak populární jako tehdy, WoW už pravděpodobně takové čísla jako v minulosti mít nebude a to nevadí. Protože pokud si sám nebude řezat větev pod nohama, což teď už naštěstí dělat přestal, stále bude králem. Dokud teda nepřijde to Riot MMO (svět League of Legends), asi. To má taky šílený potenciál a doufám, že se jim to podaří.
890597
Jak jsem napsal, WoW má obsah pro všechny typy hráčů a od TWW to bude ještě lepší díky delves + sólo dungeons. A takhle je to super. Jako úplný casual hráč ani já už žádné zjednodušení nepotřebuji a vlastně ani nechci. Ať má každý možnost volby. Já se na to dívám s odstupem, pravděpodobně s větším než ty, protoze WoW fakt hraju spíše "svátečně". Jediné, co WoW potřebuje, je zvýšit úroveň vyprávění a podání příběhu. Hráčů má stále dost a podle toho, co sleduji v poslední době, během DF se nových hráčů objevuje mnohem víc než za posledních několik let = Blizzard jde správným směrem. Vzhledem k uplne jiné době, kdy se hraní stalo už zcela mainstream, přibylo mnoho dalších MMO, ale zároveň tento žánr už není kvůli jiným žánrům zdaleka tak populární jako tehdy, WoW už pravděpodobně takové čísla jako v minulosti mít nebude a to nevadí. Protože pokud si sám nebude řezat větev pod nohama, což teď už naštěstí dělat přestal, stále bude králem. Dokud teda nepřijde to Riot MMO (svět League of Legends), asi. To má taky šílený potenciál a doufám, že se jim to podaří.
890583
0 0
reagovat
reaguje na: connor
1. A práve to je problém, že levelovanie je vyslovene na druhej koľaji, kde tá filozofia evidentne znie, že najprv musíš dosiahnuť max lvl aby tá hlavná zábava začala, čo je úplne na hlavu postavené zo svojej podstaty ale aj z marketingového hľadiska, hlavná zábava má byť predsa stále od začiatku, kľudne nech teda nejako prepoja aj hráčov počas levelovania s hlavným príbehom expanzie a to, že to robia viac soloable je preto, že tých nových hráčov, ktorý idú od začiatku je hodne hodne malo a na ten MMO aspekt nie je dosť ľudí. A áno, radšej nech je to levelovanie solo ťažšie a v ramci groupy ľahké jak facka (čo znovu je prípad classicu), pretože to MMO asi nie úplne náhodou tvorí polovicu názvu žánru MMORPG, teda ten Massive Multiplayer Online má byť ozaj masívny vždy a všade. Lebo ak to má byť len nutné zlo (čo zjavne je), tak načo to tam vôbec je? Nech začína každý rovno na aktuálnom max leveli, prejde si nejakým tutorialom a môže ísť endgame. 
2. Viem, že v rámci WS ságy sa v tej tuším druhej časti má cestovať v čase na starý kontinent, takže to mi skôr príde, že budú len "nové staré zóny" nie využitie tých teraz existujúcich zón, ale rád sa nechám vyviesť z omylu.
3. Argumentuješ pocitmi aktuálne hrajúcich retail hráčov, že je to jednoduchšie, ale to je čisté zavádzanie, lebo oni a rovnako tak asi aj ty nemáte od tej hry dostatočný odstup, navyše ak chceš naozaj aby to hralo viac hráčov, práve názor ľudí zvonka mimo hry alebo tých čo majú odstup je o to viac dôležitejší. Ten systém gear upgradu je v rámci hry síce ako takej určitým spôsobom zlepšenie, ale keď sa na to pozrieš z odstupu tak je to stále len ďalší prekomplikovaný systém, aby som mal tuším 4 typy gearu (len v rámci pve) každý po 8 leveloch a ešte aj sa čiastočne vzájomne prekrývajúcich...:D, ktorý je dôsledkom meta problému, že určitá skupina hráčov chcela, aby hra bola "more challenging" (a presne preto to aj začalo ísť objektívne podľa dát dolu vodou) a tak sa začali prídávať ďalšie úrovne obtiažnosti (prečo sa napr. nepokračovalo v hard modoch, ktoré by boli ideálnym kompromisom, v rámci povedzme heroic diff, aj keď ani tá by nemusela byť už, pre tých extra noliferov ale namiesto toho mám chodiť ten istý raid v 3 verziách? btw tiež mi celkom chýba viac raidov za sezónu ako  furt len jeden...), prečo by odo mňa ako tanka mali na 20+ mythic dung úrovniach vyžadovať určité dps a prečo tam pomaly niektoré classy ani nezoberú, lebo objektívne nemajú dostatočné dps? toto celé vytvorilo takú špirálu akcie blizzardu a následnej reakcie hráčov, ktorý to minmaxovanie dohnali do totálneho extrému, že hoci aj súčasné kroky blizzardu, ktoré smerujú k zjednodušeniu a ja za to dávam palec hore, sú však stále ako dať si paralen na rakovinu, pokiaľ má byť tá zmena efektívna, musí byť ďaleko radikálnejšia, navyše keď už top world guilda de facto tvrdí, že je problém s prehľadnosťou a tým pádom aj komplikovanosťou pri bossfightoch a preto sa musia uchyľovať k "hackom" typu darkening potion aby mali lepšiu viditeľnosť a prehľad, tak ver alebo nie, rukolapnejší dôkaz už asi ani nie je
4. To, že si/ste si tak zvykli na addony, že bez nich si ani neviete pomaly predstaviť wow je znovu dôkaz jasnej absencie odstupu od hry, koľko takýchto prípadov s addonmi okrem wow poznáš? ja teda ani jeden. Ale som zvedavý teda ako by si taký súčasny mythic raid dal bez všetkých addonov, už len preto koľko ľudí si to externými addonmi upravuje základné UI :D. Na začiatku addony boli v podstate dôsledkom lenivosti hráčov, čo znovu chcel Blizzard aby hra bola "More challenging" tak aby hru hráči zdolali tak sa čoraz viac začali spoliehať na addony a zas sme pri tej špirále ako som písal vyššie, taky DBM som ja napr začal použivat až na Cata
5. Tá snaha síce je pekná a ja ju oceňujem, ale to prevedenie je proste fail, pretože si porovnaj Ebyssiana z Legionu a Ebyssiana z DF, tie jeho prejavy ako aj scenár je aktuálne proste afektovanosť, tak nikto normálne nehovorí alebo teda berie dobré drogy, Alextrazsa presne to isté, akurát ešte horšie, ten lore scenár v DF asi písali sfajčení hipíci lebo inak si to neviem vysvetliť keď si to porovnam s takým Legionom, ktorý mal neskutočný ťah na bránku a Broken shore je pre mňa jedna z top lore herných zážitkov hry ever. Anduin nemá nárok na to chovanie čo má, lebo celý jeho mindrák spočíva fakticky v tom, že mu Jailer spravil full mind control a potom v rámci toho zabil až jednu postavu (pričom nebolo to prvý krát čo niekoho zabil), to je vlastne všetko :D keby spravil nejaký masaker, tak nepoviem pol slova, ale ak toto má akože vyvolať nejaké  PTSD tak to je urážka pre tých, ktorý PTSD reálne trpia..., tak to aby ho z vedenia Aliancie rýchlo odpratali definitívne, lebo určite sa s týmto bude vyrovnávať minimálne polku TWW, čo je znovu dôsledok toho že lore stratilo gule. Veď  si to len stači porovnať s Warcraftom 1-3, ako aj classicom, to je proste sršiaci testosterón, preto tú hru hrajú/hrali hlavne chalani/muži.

TL;DR Keď hra bude jednoduchšia (hlavne čo do počtu mechaník, systémov a featur), bude atraktívna už od samého začiatku a dostane patričnú dávku lore tesťáku, tak ju bude hrať viac ľudí.  Už len WoW keď začínalo malo úspech preto, lebo MMORPG hry, ktoré opajclo, ktorými sa inšpirovalo a ktoré existovali vtedy boli oveľa ťažšie ("more punishing") ako WoWko a to teda vlastne celý žáner posunulo bližšie k väčšiemu okruhu ľudí tým, že to bolo v skratke jednoduchšie. 
890583
1. A práve to je problém, že levelovanie je vyslovene na druhej koľaji, kde tá filozofia evidentne znie, že najprv musíš dosiahnuť max lvl aby tá hlavná zábava začala, čo je úplne na hlavu postavené zo svojej podstaty ale aj z marketingového hľadiska, hlavná zábava má byť predsa stále od začiatku, kľudne nech teda nejako prepoja aj hráčov počas levelovania s hlavným príbehom expanzie a to, že to robia viac soloable je preto, že tých nových hráčov, ktorý idú od začiatku je hodne hodne malo a na ten MMO aspekt nie je dosť ľudí. A áno, radšej nech je to levelovanie solo ťažšie a v ramci groupy ľahké jak facka (čo znovu je prípad classicu), pretože to MMO asi nie úplne náhodou tvorí polovicu názvu žánru MMORPG, teda ten Massive Multiplayer Online má byť ozaj masívny vždy a všade. Lebo ak to má byť len nutné zlo (čo zjavne je), tak načo to tam vôbec je? Nech začína každý rovno na aktuálnom max leveli, prejde si nejakým tutorialom a môže ísť endgame.  2. Viem, že v rámci WS ságy sa v tej tuším druhej časti má cestovať v čase na starý kontinent, takže to mi skôr príde, že budú len "nové staré zóny" nie využitie tých teraz existujúcich zón, ale rád sa nechám vyviesť z omylu. 3. Argumentuješ pocitmi aktuálne hrajúcich retail hráčov, že je to jednoduchšie, ale to je čisté zavádzanie, lebo oni a rovnako tak asi aj ty nemáte od tej hry dostatočný odstup, navyše ak chceš naozaj aby to hralo viac hráčov, práve názor ľudí zvonka mimo hry alebo tých čo majú odstup je o to viac dôležitejší. Ten systém gear upgradu je v rámci hry síce ako takej určitým spôsobom zlepšenie, ale keď sa na to pozrieš z odstupu tak je to stále len ďalší prekomplikovaný systém, aby som mal tuším 4 typy gearu (len v rámci pve) každý po 8 leveloch a ešte aj sa čiastočne vzájomne prekrývajúcich...*:D*, ktorý je dôsledkom meta problému, že určitá skupina hráčov chcela, aby hra bola "more challenging" (a presne preto to aj začalo ísť objektívne podľa dát dolu vodou) a tak sa začali prídávať ďalšie úrovne obtiažnosti (prečo sa napr. nepokračovalo v hard modoch, ktoré by boli ideálnym kompromisom, v rámci povedzme heroic diff, aj keď ani tá by nemusela byť už, pre tých extra noliferov ale namiesto toho mám chodiť ten istý raid v 3 verziách? btw tiež mi celkom chýba viac raidov za sezónu ako  furt len jeden...), prečo by odo mňa ako tanka mali na 20+ mythic dung úrovniach vyžadovať určité dps a prečo tam pomaly niektoré classy ani nezoberú, lebo objektívne nemajú dostatočné dps? toto celé vytvorilo takú špirálu akcie blizzardu a následnej reakcie hráčov, ktorý to minmaxovanie dohnali do totálneho extrému, že hoci aj súčasné kroky blizzardu, ktoré smerujú k zjednodušeniu a ja za to dávam palec hore, sú však stále ako dať si paralen na rakovinu, pokiaľ má byť tá zmena efektívna, musí byť ďaleko radikálnejšia, navyše keď už top world guilda de facto tvrdí, že je problém s prehľadnosťou a tým pádom aj komplikovanosťou pri bossfightoch a preto sa musia uchyľovať k "hackom" typu darkening potion aby mali lepšiu viditeľnosť a prehľad, tak ver alebo nie, rukolapnejší dôkaz už asi ani nie je 4. To, že si/ste si tak zvykli na addony, že bez nich si ani neviete pomaly predstaviť wow je znovu dôkaz jasnej absencie odstupu od hry, koľko takýchto prípadov s addonmi okrem wow poznáš? ja teda ani jeden. Ale som zvedavý teda ako by si taký súčasny mythic raid dal bez všetkých addonov, už len preto koľko ľudí si to externými addonmi upravuje základné UI *:D*. Na začiatku addony boli v podstate dôsledkom lenivosti hráčov, čo znovu chcel Blizzard aby hra bola "More challenging" tak aby hru hráči zdolali tak sa čoraz viac začali spoliehať na addony a zas sme pri tej špirále ako som písal vyššie, taky DBM som ja napr začal použivat až na Cata 5. Tá snaha síce je pekná a ja ju oceňujem, ale to prevedenie je proste fail, pretože si porovnaj Ebyssiana z Legionu a Ebyssiana z DF, tie jeho prejavy ako aj scenár je aktuálne proste afektovanosť, tak nikto normálne nehovorí alebo teda berie dobré drogy, Alextrazsa presne to isté, akurát ešte horšie, ten lore scenár v DF asi písali sfajčení hipíci lebo inak si to neviem vysvetliť keď si to porovnam s takým Legionom, ktorý mal neskutočný ťah na bránku a Broken shore je pre mňa jedna z top lore herných zážitkov hry ever. Anduin nemá nárok na to chovanie čo má, lebo celý jeho mindrák spočíva fakticky v tom, že mu Jailer spravil full mind control a potom v rámci toho zabil až jednu postavu (pričom nebolo to prvý krát čo niekoho zabil), to je vlastne všetko *:D* keby spravil nejaký masaker, tak nepoviem pol slova, ale ak toto má akože vyvolať nejaké  PTSD tak to je urážka pre tých, ktorý PTSD reálne trpia..., tak to aby ho z vedenia Aliancie rýchlo odpratali definitívne, lebo určite sa s týmto bude vyrovnávať minimálne polku TWW, čo je znovu dôsledok toho že lore stratilo gule. Veď  si to len stači porovnať s Warcraftom 1-3, ako aj classicom, to je proste sršiaci testosterón, preto tú hru hrajú/hrali hlavne chalani/muži. TL;DR Keď hra bude jednoduchšia (hlavne čo do počtu mechaník, systémov a featur), bude atraktívna už od samého začiatku a dostane patričnú dávku lore tesťáku, tak ju bude hrať viac ľudí.  Už len WoW keď začínalo malo úspech preto, lebo MMORPG hry, [s]ktoré opajclo,[/s] ktorými sa inšpirovalo a ktoré existovali vtedy boli oveľa ťažšie ("more punishing") ako WoWko a to teda vlastne celý žáner posunulo bližšie k väčšiemu okruhu ľudí tým, že to bolo v skratke jednoduchšie. 
890560
2 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Attikus
1. Ano, souhlasím, že by leveling mohl být atraktivnější, ale nevím jak přesně bych to udělal. Protože obtížný a zdlouhavý leveling jde proti současné filozofii WoW, kdy je hra zaměřena hlavně na endgame a možnost třeba levelovat mnoho altů, takže jakákoliv změna v tomto ohledu by naštvala celou hráčskou obec. Nicméně aspoň tam přidali tu možnost Chromie Time levelingu, kdy si nový hráč může vybrat a vidět tak třeba i ucelenější vyprávění. Ani ten nový ani vracející se hráč se ale opravdu ničím prokousávat nemusí, leveling je pohodlný a extrémně rychlý (kvůli výše zmíněným důvodům), takže s tímto nějaký velký problém nikdo nemá. 
2. Ano, to by mohli. A zdá se, že v rámci Worldsoul Ságy něco takového budou dělat - návrat na starý kontinent, ale v novém hávu. Staré zóny předělané ve stylu Dragonflight zón (tedy mnohem větší a proto i detailnější, přičemž si ale zachovají tu základní identitu), každopádně to bude postupné a snad se nenajde nějaká část hráčů, kteří budou jen nadávat, že teď zase bude méně nových zón (já teda chci i nové zóny, ale pokud budou ty staré dostatečně jiné, což budou, budu spokojený). Nicméně nebyl bych proti ani kdyby nepředělané staré zóny byly využívány častěji pro nějaké vedlejší eventy pro kosmetické odměny, případně vedlejší questy apod. V DF už trošku něco takového dělat začali, což je super. S classic to porovnávat fakt nejde, protože v Classic byl ten starý svět ten svět, ve kterém se hrálo (stejně jako v DF je svět, ve kterém se hraje Dragon Isles. Jak přišel Burning Crusade, tak se taky všichni přestěhovali do Outlandu, v WOTLK zase do Northrendu. Není to v historii WoW nic nového.
3. Tak počkat, u levelování chceš strašné útrapy a spolupráci (s tím se musíš smířit, WoW stejně jako mnoho dalších MMO chce být stále více přístupné i hráčům, kteří chtějí hrát bez pomoci ostatních - viz teď budou přidávat dokonce pro normal obtížnost dungeonů možnost běhat je solo s partičkou NPC, a v TWW pak samozřejmě evergreen delves :), ale ten obsah, který je určen právě pro hráče, kteří nějakou výzvu a obtíže chtějí, ti vadí? Tak se rozhodni, co chceš. Nejlepší je mít obojí, což WoW má (díky LFR atd.). Mimochodem nejpozději od druhé sezony DF prakticky všichni hráči říkaj, že raidy i mythic+ dungeony jsou stále jednodušší a přístupnější pro větší skupinu lidí. A já jakožto věčný noob jsem si toho všiml taky (a odvážil se na mythic+ úrovně, které jsem nikdy dříve nezkoušel), tady bude definitivně chyba u tebe (diskotéka to taky není a na to jsem taky dost citlivý, to jsi ještě neviděl některé asijské MMOs...) Když každopádně tohle nezvládáš, tak běhej LFR a heroic, případně mythic 0. WoW má prostě pro každého něco. A to je jasné pozitivum, které se nesmí měnit.
4. Tohle už v DF taky neplatí (resp. od patche 10.1), ještě v Shadowlands to platilo, teď už po všech těch úpravách ne. Gear se dá díky novému systému upgradů získat neskutečně rychle a lehce, jak říkám, jsem noob a stejně jsem byl úplně v pohodě nagearován na heroic úroveň za 2 resety (a měl jsem více jak půlku heroic bossů dole - a nebyly to guild runy, ale PUGs!!!). Mythic samozřejmě pro ty, co chtějí výzvu, určitou výzvu stále představuje. A to je dobře.
5. Ani to už od patche 10.1 neplatí, já osobně stále addony používám, protože proč ne (+ samozřejmě dmg meter apod.), ale slyšel jsem více lidí říkat, že ano, trochu ti to sice pomoct může (třeba rychleji se něco naučit), ale noví bossové jsou nadesignovaní tak, že není nijak problém, když si člověk dává pozor, udělat vše tak jak máš. Nicméně nevím, proč vůbec zmiňuješ addony jako problém, to jsi snad jediný a navíc addony jsou klasickým doplňkem WoW snad od začátku. To není nic nového a dokonce i v Classicu je kdo ví kolik hráčů používá, protože je dneska na ně už zbytečně komplikovaný (i když ho takový prý chtěli). :D
6. Lore je zajímavé a má potenciál. Co stále vázne, je spíše příběh a hlavně jeho vyprávění. Nicméně oproti BFA (War Campaign) a hlavně hrůzostrašné hlavní příběhové lince Shadowlands i tady došlo podle mě k obstojnému zlepšení. Stále to působí místy dost amatérsky, někdy uspěchaně, někdy nepříliš věrohodně, ale hlavní příběh jako takový dobrodružný prolog k novému příběhu to na mě fungovalo. A do hlavního vyprávění byly umně vpleteny všechny ty hezké menší příběhy, které prokreslily a posunuly mnohé hlavní postavy. S tím tvým názorem na Ebyssiana a Anduina teda ale absolutně nemohu souhlasit. Tady je vidět, když se Blizzard snaží o něco hlubšího a komplexnějšího, nesedne to každému. Což je mrzuté, ale takový názor jsem viděl u více hráčů WoW. Vaše škoda. Naštěstí je i plno lidí, s kterými souzním a kteří vidí tu kvalitu (a hlavně ten potenciál, teď jen doufat, že TWW opravdu bude navazovat na předestřené motivy a témata). :)
890560
1. Ano, souhlasím, že by leveling mohl být atraktivnější, ale nevím jak přesně bych to udělal. Protože obtížný a zdlouhavý leveling jde proti současné filozofii WoW, kdy je hra zaměřena hlavně na endgame a možnost třeba levelovat mnoho altů, takže jakákoliv změna v tomto ohledu by naštvala celou hráčskou obec. Nicméně aspoň tam přidali tu možnost Chromie Time levelingu, kdy si nový hráč může vybrat a vidět tak třeba i ucelenější vyprávění. Ani ten nový ani vracející se hráč se ale opravdu ničím prokousávat nemusí, leveling je pohodlný a extrémně rychlý (kvůli výše zmíněným důvodům), takže s tímto nějaký velký problém nikdo nemá.  2. Ano, to by mohli. A zdá se, že v rámci Worldsoul Ságy něco takového budou dělat - návrat na starý kontinent, ale v novém hávu. Staré zóny předělané ve stylu Dragonflight zón (tedy mnohem větší a proto i detailnější, přičemž si ale zachovají tu základní identitu), každopádně to bude postupné a snad se nenajde nějaká část hráčů, kteří budou jen nadávat, že teď zase bude méně nových zón (já teda chci i nové zóny, ale pokud budou ty staré dostatečně jiné, což budou, budu spokojený). Nicméně nebyl bych proti ani kdyby nepředělané staré zóny byly využívány častěji pro nějaké vedlejší eventy pro kosmetické odměny, případně vedlejší questy apod. V DF už trošku něco takového dělat začali, což je super. S classic to porovnávat fakt nejde, protože v Classic byl ten starý svět ten svět, ve kterém se hrálo (stejně jako v DF je svět, ve kterém se hraje Dragon Isles. Jak přišel Burning Crusade, tak se taky všichni přestěhovali do Outlandu, v WOTLK zase do Northrendu. Není to v historii WoW nic nového. 3. Tak počkat, u levelování chceš strašné útrapy a spolupráci (s tím se musíš smířit, WoW stejně jako mnoho dalších MMO chce být stále více přístupné i hráčům, kteří chtějí hrát bez pomoci ostatních - viz teď budou přidávat dokonce pro normal obtížnost dungeonů možnost běhat je solo s partičkou NPC, a v TWW pak samozřejmě evergreen delves :), ale ten obsah, který je určen právě pro hráče, kteří nějakou výzvu a obtíže chtějí, ti vadí? Tak se rozhodni, co chceš. Nejlepší je mít obojí, což WoW má (díky LFR atd.). Mimochodem nejpozději od druhé sezony DF prakticky všichni hráči říkaj, že raidy i mythic+ dungeony jsou stále jednodušší a přístupnější pro větší skupinu lidí. A já jakožto věčný noob jsem si toho všiml taky (a odvážil se na mythic+ úrovně, které jsem nikdy dříve nezkoušel), tady bude definitivně chyba u tebe (diskotéka to taky není a na to jsem taky dost citlivý, to jsi ještě neviděl některé asijské MMOs...) Když každopádně tohle nezvládáš, tak běhej LFR a heroic, případně mythic 0. WoW má prostě pro každého něco. A to je jasné pozitivum, které se nesmí měnit. 4. Tohle už v DF taky neplatí (resp. od patche 10.1), ještě v Shadowlands to platilo, teď už po všech těch úpravách ne. Gear se dá díky novému systému upgradů získat neskutečně rychle a lehce, jak říkám, jsem noob a stejně jsem byl úplně v pohodě nagearován na heroic úroveň za 2 resety (a měl jsem více jak půlku heroic bossů dole - a nebyly to guild runy, ale PUGs!!!). Mythic samozřejmě pro ty, co chtějí výzvu, určitou výzvu stále představuje. A to je dobře. 5. Ani to už od patche 10.1 neplatí, já osobně stále addony používám, protože proč ne (+ samozřejmě dmg meter apod.), ale slyšel jsem více lidí říkat, že ano, trochu ti to sice pomoct může (třeba rychleji se něco naučit), ale noví bossové jsou nadesignovaní tak, že není nijak problém, když si člověk dává pozor, udělat vše tak jak máš. Nicméně nevím, proč vůbec zmiňuješ addony jako problém, to jsi snad jediný a navíc addony jsou klasickým doplňkem WoW snad od začátku. To není nic nového a dokonce i v Classicu je kdo ví kolik hráčů používá, protože je dneska na ně už zbytečně komplikovaný (i když ho takový prý chtěli). *:D* 6. Lore je zajímavé a má potenciál. Co stále vázne, je spíše příběh a hlavně jeho vyprávění. Nicméně oproti BFA (War Campaign) a hlavně hrůzostrašné hlavní příběhové lince Shadowlands i tady došlo podle mě k obstojnému zlepšení. Stále to působí místy dost amatérsky, někdy uspěchaně, někdy nepříliš věrohodně, ale hlavní příběh jako takový dobrodružný prolog k novému příběhu to na mě fungovalo. A do hlavního vyprávění byly umně vpleteny všechny ty hezké menší příběhy, které prokreslily a posunuly mnohé hlavní postavy. S tím tvým názorem na Ebyssiana a Anduina teda ale absolutně nemohu souhlasit. Tady je vidět, když se Blizzard snaží o něco hlubšího a komplexnějšího, nesedne to každému. Což je mrzuté, ale takový názor jsem viděl u více hráčů WoW. Vaše škoda. Naštěstí je i plno lidí, s kterými souzním a kteří vidí tu kvalitu (a hlavně ten potenciál, teď jen doufat, že TWW opravdu bude navazovat na předestřené motivy a témata). *:)*
890553
1 0
reagují: Attikus
reagovat
reaguje na: connor
Ja viem, že retail, je de facto úplne iná hra ako classic, že som použil 2.0 namiesto 2 tak to je tzv pisárska chyba, mea culpa. Každopádne na prvom odstavci môjho predošlého príspevku to nič nemení a to zostáva potvrdené.
Ako sám si prajem, aby im to vyšlo, tak ako píšeš, ale pokiaľ
1. nezatraktívnia early game play, ktorý teraz stojí proste za hovno a žiaden tie MMO aspekty tej časti  hry tam takmer nepociťuješ a ten začínajúci alebo vracajúci hráč sa cez to proste musí prekúsať, čo teda GL (vyťahovať paid lvl boost hádam nebudeme...) - porovnaj s classicom, kde bez spoluprace s inymi hracmi proste kopec Qtov sam ani nedas a dalsiu velku cast das sam iba so strasnymi utrapami
2. neurobia staré zóny relevantnými aj v endgame, čo je v podstate asi hlavný problém wowka už od tbc a v súčasnsoti je de facto 95% obrovského univerza irelevantná (pár výnimiek ako heritage armor Qliny je zúfalo málo) - porovnaj s classicom kde si chodis po world buffy, mas realne world pvp, dungy chodis aj na 60lvli také, ktoré nie sú pure endgame
3. nezjednodušia raidy a m+, kde máš skupinky trashu o napr. 4 mobkach, ale s 5 abilitami, ktoré keď neCCckujes alebo nedognes/nesoaknes tak wipe, plus keď sa na to pozries vizualne tak je to taka diskoteka, že by jeden z toho dostal epilepsiu, toto snad hovori za vsetko link
v PvP keď sa pozriem na enemy hraca a vidim tam na nom tych 20 ikoniek tak sa mozem aj posrat a neviem co je co, co ked si porovnas s clasicom tak tamsi mal tak 5 max a vsetko si krasne mohol vediet naspamat co znamena
4. FOMO - cely retail je jedno veľké FOMO a to classic práveže nebol, ten gap medzi gearom a medzi obtiažnosťou raidov nebol ani náhodu taký ako v retaili, ved uz len pri TBC expeni kolko ludi vyuzilo este gear z MC, este vo wotlk Naxxe som mal gear z SWP
5. addony - ako je možné, že na to, aby si mohol hru relevantne na endgame úrovni hrať tak vyslovene potrebuješ x externých addonov bez ktorých taký dung či raid nemáš šancu prejsť? na classicu nepotrebuješ teoreticky žiaden addon
6. lore (k plot holes sa radšej samozrejme nevyjadrujem) - hádam od BFA ako keby lore doslova prišlo o gule, lebo to čo tam je doteraz tak to je proste vykastrovaná verzia dva krát vyvareného čaju, finale DF s FF family myšlienkou tomu nasadilo takú korunu že som skoro vyvracal všetky vnútornosti, ved tam uz nikoho ani len onscreen nezabiju :D ja chápem, že sa snažia ukázať nejaké emócie a psychológiu tých postáv, ale omfg to čo predvádzala taká Alextrazsa to bol afekt najhoršieho stupňa, Ebbysian jakbysmet a Anduin zdatne sekunduje v tom WW cinematicu (príkladov je samozrejme viac), ktorý pokiaľ mal ukázať ako po technickej stránke vedia spraviť mimiku postav tak veľky palec hore ale tá postava sa regulerne hnusi, porovnaj si ho s jeho tatkom Varianom a to je proste uplne ina galaxia, porovnaj si napr Baina s Cairnom alebo Garroshom, alebo už len v Legione cinematic nástupu Illidana, to je proste iná liga a to je World of Warcraft v doslovnom lingvistickom vyzname, to čo je v DF nie je

TL;DR: netvrdim že WOW 2 má byť úplne ako classic, ten má tiež svoje muchy, ktoré v súčasnosti už nie sú pre hru vydanú v roku 2023 a ďalej udržateľné, ale tie filozofické koncepty, ktoré mal classic resp. Vanilla a ktoré evidentne fungovali boli uspesnejsie ako to co je teraz na retaili lebo tú classic eru hralo proste viac ludi, sam som zvedavy ako sa to vyvrbi s tymi Delvami a viac priestoru pre solo endgame content
890553
Ja viem, že retail, je de facto úplne iná hra ako classic, že som použil 2.0 namiesto 2 tak to je tzv pisárska chyba, mea culpa. Každopádne na prvom odstavci môjho predošlého príspevku to nič nemení a to zostáva potvrdené. Ako sám si prajem, aby im to vyšlo, tak ako píšeš, ale pokiaľ 1. nezatraktívnia early game play, ktorý teraz stojí proste za hovno a žiaden tie MMO aspekty tej časti  hry tam takmer nepociťuješ a ten začínajúci alebo vracajúci hráč sa cez to proste musí prekúsať, čo teda GL (vyťahovať paid lvl boost hádam nebudeme...) - porovnaj s classicom, kde bez spoluprace s inymi hracmi proste kopec Qtov sam ani nedas a dalsiu velku cast das sam iba so strasnymi utrapami 2. neurobia staré zóny relevantnými aj v endgame, čo je v podstate asi hlavný problém wowka už od tbc a v súčasnsoti je de facto 95% obrovského univerza irelevantná (pár výnimiek ako heritage armor Qliny je zúfalo málo) - porovnaj s classicom kde si chodis po world buffy, mas realne world pvp, dungy chodis aj na 60lvli také, ktoré nie sú pure endgame 3. nezjednodušia raidy a m+, kde máš skupinky trashu o napr. 4 mobkach, ale s 5 abilitami, ktoré keď neCCckujes alebo nedognes/nesoaknes tak wipe, plus keď sa na to pozries vizualne tak je to taka diskoteka, že by jeden z toho dostal epilepsiu, toto snad hovori za vsetko https://www.pcgamer.com/wows-telegraphs-are-so-cluttered-that-even-the-best-guild-in-the-world-is-using-darkening-potions-during-raids-so-they-can-fight-more-effectively/ v PvP keď sa pozriem na enemy hraca a vidim tam na nom tych 20 ikoniek tak sa mozem aj posrat a neviem co je co, co ked si porovnas s clasicom tak tamsi mal tak 5 max a vsetko si krasne mohol vediet naspamat co znamena 4. FOMO - cely retail je jedno veľké FOMO a to classic práveže nebol, ten gap medzi gearom a medzi obtiažnosťou raidov nebol ani náhodu taký ako v retaili, ved uz len pri TBC expeni kolko ludi vyuzilo este gear z MC, este vo wotlk Naxxe som mal gear z SWP 5. addony - ako je možné, že na to, aby si mohol hru relevantne na endgame úrovni hrať tak vyslovene potrebuješ x externých addonov bez ktorých taký dung či raid nemáš šancu prejsť? na classicu nepotrebuješ teoreticky žiaden addon 6. lore (k plot holes sa radšej samozrejme nevyjadrujem) - hádam od BFA ako keby lore doslova prišlo o gule, lebo to čo tam je doteraz tak to je proste vykastrovaná verzia dva krát vyvareného čaju, finale DF s FF family myšlienkou tomu nasadilo takú korunu že som skoro vyvracal všetky vnútornosti, ved tam uz nikoho ani len onscreen nezabiju :D ja chápem, že sa snažia ukázať nejaké emócie a psychológiu tých postáv, ale omfg to čo predvádzala taká Alextrazsa to bol afekt najhoršieho stupňa, Ebbysian jakbysmet a Anduin zdatne sekunduje v tom WW cinematicu (príkladov je samozrejme viac), ktorý pokiaľ mal ukázať ako po technickej stránke vedia spraviť mimiku postav tak veľky palec hore ale tá postava sa regulerne hnusi, porovnaj si ho s jeho tatkom Varianom a to je proste uplne ina galaxia, porovnaj si napr Baina s Cairnom alebo Garroshom, alebo už len v Legione cinematic nástupu Illidana, to je proste iná liga a to je World of Warcraft v doslovnom lingvistickom vyzname, to čo je v DF nie je TL;DR: netvrdim že WOW 2 má byť úplne ako classic, ten má tiež svoje muchy, ktoré v súčasnosti už nie sú pre hru vydanú v roku 2023 a ďalej udržateľné, ale tie filozofické koncepty, ktoré mal classic resp. Vanilla a ktoré evidentne fungovali boli uspesnejsie ako to co je teraz na retaili lebo tú classic eru hralo proste viac ludi, sam som zvedavy ako sa to vyvrbi s tymi Delvami a viac priestoru pre solo endgame content
890545
1 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Attikus
To je rozšířený omyl, současné WoW už víceméně je WoW 2.0, prakticky úplně jiná hra než jakou byla na začátku. Jen se to dělo postupně, ne najednou, tak se některým dodnes zdá, že je to stále ta stejná hra (i když je ironické, že ty a tobě podobní říkáte, že je to stejná hra a potřebuje 2.0 a jedním dechem vždy dodáváte, jak moc se hra změnila :))).
Teď ve Worldsoul sáze ten přerod v 2.0 bude dokončen (pokud teda Blizzard něco zase nepodělá) a může úspěšně pokračovat dalších 20 let. Udělat úplně novou MMORPG hru je strašně časově, zdrojově náročný proces, tohle je mnohem logičtější a chytřejší přístup.
Jinak já ve hře fakt nevidím žádné "přehuštění", alespoň v současném datadisku fakt ne. Drtivá většina změn, co po katastrofě Shadowlands dělají, je právě směrem k lepšímu. Mezi což patří hlavně mnohem větší ohled na hráče a jejich čas (což souvisí právě s tím, jak se designově přistupuje k celému endgamu a gameplay loopu). Myslíš si, že i kdyby vznikl přímo WoW 2 (ne WoW 2.0, které už existuje), vypadal by v dnešní době jako zastaralý, holý Classic? Těch mechanik a featur by tam bylo ještě dvakrát tolik (ale to by nemusel být nutně problém, pokud by byly zábavné, rozdílné a nebyly založeny jen a pouze na FOMO). 
A že jsi vytáhl zrovna Path of Exile, heh. Ten je pro nové hráče úplná katastrofa.
890545
To je rozšířený omyl, současné WoW už víceméně je WoW 2.0, prakticky úplně jiná hra než jakou byla na začátku. Jen se to dělo postupně, ne najednou, tak se některým dodnes zdá, že je to stále ta stejná hra (i když je ironické, že ty a tobě podobní říkáte, že je to stejná hra a potřebuje 2.0 a jedním dechem vždy dodáváte, jak moc se hra změnila *:))*). Teď ve Worldsoul sáze ten přerod v 2.0 bude dokončen (pokud teda Blizzard něco zase nepodělá) a může úspěšně pokračovat dalších 20 let. Udělat úplně novou MMORPG hru je strašně časově, zdrojově náročný proces, tohle je mnohem logičtější a chytřejší přístup. Jinak já ve hře fakt nevidím žádné "přehuštění", alespoň v současném datadisku fakt ne. Drtivá většina změn, co po katastrofě Shadowlands dělají, je právě směrem k lepšímu. Mezi což patří hlavně mnohem větší ohled na hráče a jejich čas (což souvisí právě s tím, jak se designově přistupuje k celému endgamu a gameplay loopu). Myslíš si, že i kdyby vznikl přímo WoW 2 (ne WoW 2.0, které už existuje), vypadal by v dnešní době jako zastaralý, holý Classic? Těch mechanik a featur by tam bylo ještě dvakrát tolik (ale to by nemusel být nutně problém, pokud by byly zábavné, rozdílné a nebyly založeny jen a pouze na FOMO).  A že jsi vytáhl zrovna Path of Exile, heh. Ten je pro nové hráče úplná katastrofa.
890544
1 0
reagují: Attikus
reagovat
reaguje na: connor
Už len samotná skutočnosť, že 20 rokov stará verzia, ktorá sa ešte dočkala re-releasu pred 5 rokmi (a ešte v súčasnosti existuje aj Hardcore verzia) dokáže súperiť s retailom nie je pre retail nič iné ako epic fail.Prečo asi tak sú content release classicu a retailu vždy v iné obdobia a nikdy nie pri sebe, lebo by sa kanibalizovali, čo znamená, že počet hráčov je porovnateľný.
12m subov nie je nič iné ako dojazd zotrvačnosti z Wotlku, ktorý bol skutočným peakom wowka (to číslo je z času cata releasu), v Cata sa ale začali trendy, ktoré hru posúvali smerom k užšiemu publiku preč od hry, ktorú mohol úspešne zvládať takmer ktokoľvek, v čom sa proste pokračovalo aj na MoP (a pokračoval aj pokles počtu hráčov) a už to bolo len horšie a horšie, v Dragonflighte aspoň spravili niekoľko krokov lepším smerom (a vo War Within spravia ďalšie kroky správnym smerom čo sa zatiaľ vie), ale tá hra už je tak prehustená rôznymi mechanikami, featurami a inými kktinami, že by to potrebovalo WoW 2.0 aby to malo šancu sa vrátiť k niekdajšej sláve, lebo ten potenciál stále má, tak ako to chystajú s PoE 2
Btw 2 grafy nech teda netliacham uplnu vatu, samozrejme, máš pravdu, že exaktné čísla nie sú, ale už aj toto hovorí dosť o tom v akom stave WoW aktuálne je
link
link
890544
Už len samotná skutočnosť, že 20 rokov stará verzia, ktorá sa ešte dočkala re-releasu pred 5 rokmi (a ešte v súčasnosti existuje aj Hardcore verzia) dokáže súperiť s retailom nie je pre retail nič iné ako epic fail.Prečo asi tak sú content release classicu a retailu vždy v iné obdobia a nikdy nie pri sebe, lebo by sa kanibalizovali, čo znamená, že počet hráčov je porovnateľný. 12m subov nie je nič iné ako dojazd zotrvačnosti z Wotlku, ktorý bol skutočným peakom wowka (to číslo je z času cata releasu), v Cata sa ale začali trendy, ktoré hru posúvali smerom k užšiemu publiku preč od hry, ktorú mohol úspešne zvládať takmer ktokoľvek, v čom sa proste pokračovalo aj na MoP (a pokračoval aj pokles počtu hráčov) a už to bolo len horšie a horšie, v Dragonflighte aspoň spravili niekoľko krokov lepším smerom (a vo War Within spravia ďalšie kroky správnym smerom čo sa zatiaľ vie), ale tá hra už je tak prehustená rôznymi mechanikami, featurami a inými kktinami, že by to potrebovalo WoW 2.0 aby to malo šancu sa vrátiť k niekdajšej sláve, lebo ten potenciál stále má, tak ako to chystajú s PoE 2 Btw 2 grafy nech teda netliacham uplnu vatu, samozrejme, máš pravdu, že exaktné čísla nie sú, ale už aj toto hovorí dosť o tom v akom stave WoW aktuálne je https://trends.google.com/trends/explore?date=all&q=%2Fm%2F021dvx https://headphonesaddict.com/world-of-warcraft-player-count/
890536
2 -1
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Attikus
Mluvíš o současných číslech, které Blizzard nezveřejňuje (a stejně těžce pochybuji, že SoD má více hráčů než retail) nebo o číslech Cataclysm, kdy dosáhly absolutního rekordu jak prodeje, tak počty hráčů (na začátku měl 12 miliónů předplatitelů)? ;) Ale souhlasím s tím, že ten datadisk ve finále vyhořel kvůli přílišným ambicím a velmi slabému závěrečnému tieru. 
Naštěstí to žádný začátek úpadku WoW nebyl, protože hned po Cataclysm přišel jeden z kvalitativně nejlepších datadisků v historii hry, Mists of Pandaria. 
890536
Mluvíš o současných číslech, které Blizzard nezveřejňuje (a stejně těžce pochybuji, že SoD má více hráčů než retail) nebo o číslech Cataclysm, kdy dosáhly absolutního rekordu jak prodeje, tak počty hráčů (na začátku měl 12 miliónů předplatitelů)? *;)* Ale souhlasím s tím, že ten datadisk ve finále vyhořel kvůli přílišným ambicím a velmi slabému závěrečnému tieru.  Naštěstí to žádný začátek úpadku WoW nebyl, protože hned po Cataclysm přišel jeden z kvalitativně nejlepších datadisků v historii hry, Mists of Pandaria. 
890534
2 0
reagují: Attikus
reagovat
reaguje na: connor
To síce áno, ale čísla proste nepustia ;)
890534
To síce áno, ale čísla proste nepustia *;)*
890533
0 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Attikus
Jak u koho, každý ať si užívá, co ho baví bez toxicity. ;)
890533
Jak u koho, každý ať si užívá, co ho baví bez toxicity. *;)*
890532
0 0
reagují: Attikus
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se