). Teď ve Worldsoul sáze ten přerod v 2.0 bude dokončen (pokud teda Blizzard něco zase nepodělá) a může úspěšně pokračovat dalších 20 let. Udělat úplně novou MMORPG hru je strašně časově, zdrojově náročný proces, tohle je mnohem logičtější a chytřejší přístup.
Jinak já ve hře fakt nevidím žádné "přehuštění", alespoň v současném datadisku fakt ne. Drtivá většina změn, co po katastrofě Shadowlands dělají, je právě směrem k lepšímu. Mezi což patří hlavně mnohem větší ohled na hráče a jejich čas (což souvisí právě s tím, jak se designově přistupuje k celému endgamu a gameplay loopu). Myslíš si, že i kdyby vznikl přímo WoW 2 (ne WoW 2.0, které už existuje), vypadal by v dnešní době jako zastaralý, holý Classic? Těch mechanik a featur by tam bylo ještě dvakrát tolik (ale to by nemusel být nutně problém, pokud by byly zábavné, rozdílné a nebyly založeny jen a pouze na FOMO).
A že jsi vytáhl zrovna Path of Exile, heh. Ten je pro nové hráče úplná katastrofa.
Ale souhlasím s tím, že ten datadisk ve finále vyhořel kvůli přílišným ambicím a velmi slabému závěrečnému tieru. 



