Já tvrdím, že ta kvalita je spíš ve studiu, než v produkci (samozřejmě to není 100% čisté a Sony evidentně rádo za kvalitu připlatí, nechci je shazovat). Proto i first party hry (Days Gone) nebo vyloženě nejvlajkovější hra dané platformy (Halo) můžou pohořet.
Naopak ale vidím, že ty největší a nejdražší hry exclusivní nejsou (RDR2, Cybeprunk).
reaguje na:
Haggar
|
reagují:
Haggar
|
reagovat
|

Já to chápu tak a částečně ten názor taky sdílím, že to vydání na PC, byť opožděné, prostě snižuje tu hodnotu té exklusivnosti. Prostě před deseti let jsem věděl, že když si budu chtít zahrát Uncharted, musím si koupit PS. Teď vím, že stačí počkat. Jasně, třeba dlouhou dobu, ale prostě už tam není to "já si tu hru chci zahrát, tak si to PSko koupím, nedá se svítit". Můžu být prostě jen trpělivý a počkat si. A věřím, že takových lidí nebude málo. A pak se hodnota takové exklusivní hry snižuje pro Sony tím, že už to není tak velký system seller jako před tím. No a pak se přece snižuje motivace takovou hru vůbec vyvíjet. Takhle nějak bych tipl, že to myslel.
Doufám, že se tím mnohé věci změní. 
