Já opravdu nemůžu za to, že netušíš kolik člověkohodin je před těmi třemi tečkami, vs kolik člověkohodin je za nimi.
> "Jinými slovy - stejně náročný vývoj remaku, jako vývoj jakéhokoliv jiného remaku."
Srovnej si vývoj Demon Souls a TLOU1 a uvidíš, že jsou to výrazně jiné situace, problémy a řešení.
Zbytek jj, Rockstar mě v tom strašně sere, protože nevidím ani pointu z "jsme zlí a řešíme jen prachy" pohledu...

EDIT:
> "RD fora se tomu celkem obšírně zabývaly v soustažnosti s remakem Mafie"
Sorry, ale dám víc na svůj názor jakožto někoho, kdo pracuje v oboru. Stejně tak dám na názory mých kolegů, z nichž někteří (mj můj team leader) dělali... v Hangaru 13... na remaku Mafie

> Já jen tvrdím, že by to neměli na jeden rok při kafíčku a cigáru.
A já to tvrdím kde? To sis postavil vlastního Strawmana? Já tvrdím, že jestli RDR2 dělalo 300 lidí 5 let, tak RDR 1 k tomu "doportovat" zvládne třeba 150 lidí za rok. Budeš mít třeba poloviční prodeje, ale za 1/10 nákladů.