Ok.
Používám to občas, tedy sdílím se dvěma lidmi, oba jen občasné využití, tedy hrubě pod 4 obrazovkami.
Ok.
Účet začne mít problémy, protože se Netflix rozhodl rozhodovat o tom, kdo je a není rodina, domácnost apod. na základě wifi sítě.
Ok.
Jdu koupit extra seat 1, vyplním email, vyberu účet k převodu, zaplatím dalších 80kč.
Ok.
Jdu koupit extra seat 2, vyplním email, nemůžu vybrat účet k převodu.
OK.
Udělám několik pokusů a... kámoš 2 dostane fungl nový profil.
OK!
Zruším to, že to vyklikám znova, na jiný email. - Ne, vyčerpal jsem si evidentně nějaký skrytý počet pozvánek, i když to klikám v rámci pár minut, tzn žádný pokus o podvádění apod.
OK?!?
Kontaktuju support a dozvím se že... můžu mít vícero seats, ale převést jen jeden účet...
THE FUCKING WHAT?
Co to je za mrdky v té firmě? Myslím, že kdyby při početí autora tohoto omezení jeho otec raději vysunul předčasně a utřel jej do záclony, světu by to jen prospělo.
Přidávám úryvek transcriptu a jdu se ožrat



Gonzi
To clarify, I can have two extra seats, but I'm not able to transfer two profiles?
Arnold Netflix
correct , unfortunately the system will only allow one profile from the main account to be transferred out


