Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 1341 - 1360 Napsat příspěvek

CS2

Nebylo by tohle oznámení jako dobrá příležitost vydat to i na konzole? Musí přeci vidět, že v tomhle je Fortnite, Apex, Warzone atd. o parník před nimi.

Já bych si to s radostí na PSku zahrál :+ A to jsem u toho strávil před pár lety stovky hodin na kompu.
863023
Nebylo by tohle oznámení jako dobrá příležitost vydat to i na konzole? Musí přeci vidět, že v tomhle je Fortnite, Apex, Warzone atd. o parník před nimi. Já bych si to s radostí na PSku zahrál *:+* A to jsem u toho strávil před pár lety stovky hodin na kompu.
CS2
1 0
reagují: Godlike
reagovat
reaguje na: Godlike
Chtěl jsem opět nakoupit do CS skiny, protože s vydáním CS2 to půjde zase všechno strmě nahoru. No všechno vyletělo ihned po oznámení ...  *stonks*
863017
Chtěl jsem opět nakoupit do CS skiny, protože s vydáním CS2 to půjde zase všechno strmě nahoru. No všechno vyletělo ihned po oznámení ...  *stonks*
863015
1 0
reagovat

CS2

Jako někdo, kdo strávil v GOčku roky a má x tisíc hodin jsem fakt nadšenej. Smoky jsou super a fakt něco revolučního (už se nemůžu dočkat, co s tím provede pro scéna), ale nejvíc mě baví rozjasnění map a práce se světlem celkově. Konečně to nevypadá jak uvnitř batcave. 

Nicméně vítr jim včera docela vzalo Fortnite s Creative 2.0. Viděli jste? 
Teď na to nemám čas, ale když tak editnu a dodám videa.
863015
Jako někdo, kdo strávil v GOčku roky a má x tisíc hodin jsem fakt nadšenej. Smoky jsou super a fakt něco revolučního (už se nemůžu dočkat, co s tím provede pro scéna), ale nejvíc mě baví rozjasnění map a práce se světlem celkově. Konečně to nevypadá jak uvnitř batcave.  Nicméně vítr jim včera docela vzalo Fortnite s Creative 2.0. Viděli jste?  Teď na to nemám čas, ale když tak editnu a dodám videa.
CS2
1 0
reagují: esmo
reagovat
pamatuju kdy gamepark vypnul v cod2 smouky že to nedaval server :D Stalingrad v kanclu uz nebyl nikdy taková jatka
862993
pamatuju kdy gamepark vypnul v cod2 smouky že to nedaval server *:D* Stalingrad v kanclu uz nebyl nikdy taková jatka
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Znalosti máš očividně dál než já. Já jen vím za ty roky jak se Counter chová a jak se chovají i jiné multiplayerové fps hry, když přijde na "smouky" :D
Oko hráčovo je citlivé, proto jakýkoliv propad ve fps bude cítit a budeme se vztekat (včetně pro-hráčů). Kdyby to bylo všechno tak jasný a snadný, tak ten issue s fps v csgo je už dávno vyřešen :-
Samozřejmě budu moc rád, když to bude bez problémů, ale za sebe tomu nevěřím.
862989
Znalosti máš očividně dál než já. Já jen vím za ty roky jak se Counter chová a jak se chovají i jiné multiplayerové fps hry, když přijde na "smouky" *:D* Oko hráčovo je citlivé, proto jakýkoliv propad ve fps bude cítit a budeme se vztekat (včetně pro-hráčů). Kdyby to bylo všechno tak jasný a snadný, tak ten issue s fps v csgo je už dávno vyřešen *:-* Samozřejmě budu moc rád, když to bude bez problémů, ale za sebe tomu nevěřím.
862987
1 0
reagovat
reaguje na: esmo
Hele to je fakt asi nejlevnější kouř, co jsem kdy viděl. To vyplnění prostoru není výpočetně vůbec náročné, jakože vůbec. Navíc ten algoritmus běží postupně asi .5 sekundy, takže při 144 fps je natažený na 62 framů, kdy v každém framu vyřeší jen pár kostiček. Samotný rendering pak ani nestojí za řeč. Ten kouř totiž není průhledný.
Nevím jestli se pozastavuješ nad tím, že když někdo vystřelí z brokovnice, tak vidíš particle efekty a zpomalí ti to hru - jestli ne, tak tohle je v podobném ranku.

Počítat voxely je extrémně easy. Viz můj minecraft clon co jel kámošovi na random noťásku bez ztráty květinky, přičemž pracuje s 256x256x256x24 voxely=> 400 Miliónů... tohle je nic: link (nevím, jestli jsi viděl tohle valve video, kde je náznakem vidět, co se děje na pozadí)
862987
Hele to je fakt asi nejlevnější kouř, co jsem kdy viděl. To vyplnění prostoru není výpočetně vůbec náročné, jakože vůbec. Navíc ten algoritmus běží postupně asi .5 sekundy, takže při 144 fps je natažený na 62 framů, kdy v každém framu vyřeší jen pár kostiček. Samotný rendering pak ani nestojí za řeč. Ten kouř totiž není průhledný. Nevím jestli se pozastavuješ nad tím, že když někdo vystřelí z brokovnice, tak vidíš particle efekty a zpomalí ti to hru - jestli ne, tak tohle je v podobném ranku. Počítat voxely je extrémně easy. Viz můj [url=https://www.youtube.com/watch?v=1Wvfge7E3ts]minecraft clon[/url] co jel kámošovi na random noťásku bez ztráty květinky, přičemž pracuje s 256x256x256x24 voxely=> 400 Miliónů... tohle je nic: https://youtu.be/_y9MpNcAitQ?t=17 (nevím, jestli jsi viděl tohle valve video, kde je náznakem vidět, co se děje na pozadí)
862964
1 0
reagují: esmo
reagovat
V rámci Game Developers Conference tvůrci hry Hellblade předvedli další posun v animaci mimiky obličejů. Moc pěkný a na druhej díl se těším jak sviňa !
link
862985
V rámci Game Developers Conference tvůrci hry Hellblade předvedli další posun v animaci mimiky obličejů. Moc pěkný a na druhej díl se těším jak sviňa ! https://www.youtube.com/watch?v=K1qG8pREfkA
2 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Neříkám že to nezvládne, neříkám, že najednou budou lidi hrát na 30fps, ALE stabilitu fps to určitě ovlivní a právě se stabilitou 144 / 240 fps lidi bojují dodnes, je úplně jedno jak máš našlapanej počítač. Prostě to tak je :D
862964
Neříkám že to nezvládne, neříkám, že najednou budou lidi hrát na 30fps, ALE stabilitu fps to určitě ovlivní a právě se stabilitou 144 / 240 fps lidi bojují dodnes, je úplně jedno jak máš našlapanej počítač. Prostě to tak je *:D*
862957
1 -1
reagují: Gonzi
reagovat
Toto by nemala byť ani debata. Ja sa stavím o ikonku do konca života, že to zvládne aj integrovaná grafika v cpu ?)
A nehovoriac o tom, že veľká časť ľudí csko aj tak hrá na ultra low detailoch a 140p :D
862963
Toto by nemala byť ani debata. Ja sa stavím o ikonku do konca života, že to zvládne aj integrovaná grafika v cpu *?)* A nehovoriac o tom, že veľká časť ľudí csko aj tak hrá na ultra low detailoch a 140p *:D*
1 0
reagovat
reaguje na: Snipsley
Tim chci rict, celkove to nejpravdepodobneji bude na low end PCcka o neco narocnejsi, ale s nebo bez volumetrickych smoku to asi nebude zas takovy rozdil. Ty simulovane castecky koure nebudou velikosti pixelu.
862958
Tim chci rict, celkove to nejpravdepodobneji bude na low end PCcka o neco narocnejsi, ale s nebo bez volumetrickych smoku to asi nebude zas takovy rozdil. Ty simulovane castecky koure nebudou velikosti pixelu.
862956
2 0
reagovat
reaguje na: esmo
Nope. Těch pár volumetrických informací musí zvládnout každý normální počítač a na rendering tam nic náročného není. on to je efektivně něco jako jeden chunk minecraftu (resp. dle materiálů mnohem míň, ale jde mi o uchopení náročnosti).
862957
Nope. Těch pár volumetrických informací musí zvládnout každý normální počítač a na rendering tam nic náročného není. on to je efektivně něco jako jeden chunk minecraftu (resp. dle materiálů mnohem míň, ale jde mi o uchopení náročnosti).
862941
1 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: esmo
To si nemyslim. Dneska sotva najdes masinu, co by s CSkem mela problem, a novy engine by ty smoky mohl vybalancovat.
862956
To si nemyslim. Dneska sotva najdes masinu, co by s CSkem mela problem, a novy engine by ty smoky mohl vybalancovat.
862941
1 0
reagují: Snipsley
reagovat
reaguje na: Muel
A taky bych řekl, že pro spoustu lidí FPSbreaking :D
862941
A taky bych řekl, že pro spoustu lidí FPSbreaking *:D*
862939
3 0
reagují: Gonzi, Snipsley
reagovat
reaguje na: esmo
tie smoky budú riadne groundbreaking. :o 
862939
tie smoky budú riadne groundbreaking. *:o* 
862935
1 0
reagují: esmo
reagovat
A tedy první oficiální informace o Counter Strike 2 jsou venku.
link
862935
A tedy první oficiální informace o Counter Strike 2 jsou venku. https://www.counter-strike.net/cs2?fbclid=IwAR1Pe0wrVZqLJx5ra2dig2p3WFCQuk8ZQ7E4GaMGStqmBKeahXg3e_6ib5g
6 0
reagují: Muel
reagovat
reaguje na: dreamy
Tak taková věc se mi děje jenom u Kojimových trailerů :D
862934
Tak taková věc se mi děje jenom u Kojimových trailerů *:D*
862931
1 0
reagovat
reaguje na: dreamy
Taky to rád pouštím někomu, kdo to např. vůbec nezná. Je to pecka 8)
862933
Taky to rád pouštím někomu, kdo to např. vůbec nezná. Je to pecka *8)*
862931
1 0
reagovat
reaguje na: esmo
no je fajn.. ale čekal sem že vytáhnou nakou pecku co si bude clovek poustet i po letech.. ten pozptátku a běhací sem během posledních 10let viděl několikrát a vždy si je rád pustím
862931
no je fajn.. ale čekal sem že vytáhnou nakou pecku co si bude clovek poustet i po letech.. ten pozptátku a běhací sem během posledních 10let viděl několikrát a vždy si je rád pustím
862929
3 0
reagují: esmo, rollman69
reagovat
Moc pěkný cinematic trailer na Dead Island 2. 
link
862929
Moc pěkný cinematic trailer na Dead Island 2.  [url=https://youtu.be/nVtpnTeUTkQ]https://youtu.be/nVtpnTeUTkQ[/url]
1 0
reagují: dreamy
reagovat
reaguje na: rollman69
No tvl, vic demonicky hlas nemohli vybrat, parada:+
862914
No tvl, vic demonicky hlas nemohli vybrat, parada*:+*
862893
3 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se