Ale kazdopadne, kdyby se nasel jeste nekdo, kdo by do toho sel, tak za 2ks je postovne 22 a za tri jen 24
Atd 
Ale kazdopadne, kdyby se nasel jeste nekdo, kdo by do toho sel, tak za 2ks je postovne 22 a za tri jen 24
Atd 
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
ale ''Ragdollem'' jsem myslel hlavně Euphoria engine, který nemá animace z motion capture apod, ale vypočítává je, takže postava jde = šlape nohama tak aby šla, přizpůsobuje se terénu, když do ni vrazíš, tak se snaží udržet balanc, když padá, tak se chrání rukama atd. ale pokaždé jinak - postrčíš postavičku, tak začne padat na napnuté ruce, ale když ji postrčíš poblíž např. zaparkovaného auta, tak se ho bude snažit chytit a nikdo to neanimoval, ale programoval. Zmiňoval jsem to proto, že je to jedna z mála opravdu NextGen věcí a IMO to časem implementuje většina her asi jako teď je v podstatě všude ragdoll panáček při smrti. (téměř všechno ostatní označené jako "NextGen" znamená, že je tam více shaderů, nebo UnrealEngine3
)|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
)|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|