Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum DOMÁCÍ KINO

příspěvky 8441 - 8460 Napsat příspěvek
Vardant : co je sakra MMM ball a OP? upřímně vůbec jsem nepochopil první odstavec - ano strategie hraju jen občas a rozhodně bych neřekl že pro obyčejné hráče je hard a další obtížnost lehká.

Gonzi: já měl při hraní jiné zkušenosti, přišlo mi to mnohem lepší v taktické části a v realtimu taky šlo mnohem lépe zadávat úkoly aniž by se muselo zastavovat (v původním ME se ti někdy chovali jako idioti...) - jinak zabíjení krys ve fallout je legendární, já skoro dvakrát odinstaloval hru. :D
550189
Vardant : co je sakra MMM ball a OP? upřímně vůbec jsem nepochopil první odstavec - ano strategie hraju jen občas a rozhodně bych neřekl že pro obyčejné hráče je hard a další obtížnost lehká. Gonzi: já měl při hraní jiné zkušenosti, přišlo mi to mnohem lepší v taktické části a v realtimu taky šlo mnohem lépe zadávat úkoly aniž by se muselo zastavovat (v původním ME se ti někdy chovali jako idioti...) - jinak zabíjení krys ve fallout je legendární, já skoro dvakrát odinstaloval hru. *:D*
0 0
reagovat
To je taky PC 8)
550188
To je taky PC *8)*
0 0
reagovat

Vardant

SC2 je i na MAC 8)
550187
SC2 je i na MAC *8)*
Vardant
0 0
reagovat

Jeffy

ve hrách to má znamenat, že hráč se ujme role dané postavy - tzn. síla postavy, třeba při souboji, nevychází z toho, jak dobře hráč je schopný nepřítele obíhat a uhýbat jeho střelám, ale jak dobře to umí daná postava - z toho vyplývají statistiky. Zatímco v klasické střílečce hráč význam bitvy ovlivňuje svým skillem, né skillem postavy, v RPG si na postavu hraje, takže je tak dobrý jako ta postava a výsledek souboje se vlastně spočítá.
Proto mi osobně ME 2 přijde jako velký úklon k akci (která je 'stejná' ale o dost horší než třeba v Gearsech), protože všechno jde ustřílet v podstatě hrubou silou, uskakovat biotickým útokům apod. Zároveň nejde nějak významěji ovlivňovat účinek zbraní, brnění atd (v jedničce to bylo mnohem citelnější) a v zásadě to jde bez problému projet s výchozími zbraněmi a skilly. Nejsilnější RPG prvky tam jsou jenom v rozhovorech - kdy např. Paragon volby člověk má k dispozici jen, pokud jeho postava paragon opravdu je.
PS: já žáden hardcore RPG fanoušek nejsem, mě osobně jen RPG prvky spíše vyhovují, protože zabraňují faux pas jako ve Falloutu - postava se z metru netrefila brokovnicí!!! do 2m velkého mravence!!! protože na to neměla skill :( ale RPG bych opravdu chápal tak, jak jsem se výše snažil popsat
550186
ve hrách to má znamenat, že hráč se ujme role dané postavy - tzn. síla postavy, třeba při souboji, nevychází z toho, jak dobře hráč je schopný nepřítele obíhat a uhýbat jeho střelám, ale jak dobře to umí daná postava - z toho vyplývají statistiky. Zatímco v klasické střílečce hráč význam bitvy ovlivňuje svým skillem, né skillem postavy, v RPG si na postavu hraje, takže je tak dobrý jako ta postava a výsledek souboje se vlastně spočítá. Proto mi osobně ME 2 přijde jako velký úklon k akci (která je 'stejná' ale o dost horší než třeba v Gearsech), protože všechno jde ustřílet v podstatě hrubou silou, uskakovat biotickým útokům apod. Zároveň nejde nějak významěji ovlivňovat účinek zbraní, brnění atd (v jedničce to bylo mnohem citelnější) a v zásadě to jde bez problému projet s výchozími zbraněmi a skilly. Nejsilnější RPG prvky tam jsou jenom v rozhovorech - kdy např. Paragon volby člověk má k dispozici jen, pokud jeho postava paragon opravdu je. PS: já žáden hardcore RPG fanoušek nejsem, mě osobně jen RPG prvky spíše vyhovují, protože zabraňují faux pas jako ve Falloutu - postava se z metru netrefila brokovnicí!!! do 2m velkého mravence!!! protože na to neměla skill *:(* ale RPG bych opravdu chápal tak, jak jsem se výše snažil popsat
Jeffy
0 0
reagovat
SC2 je PC only, ehm. Hrál jsem to hned na hard a kromě poslední mise mi to přišlo příšerně lehké. Že je MMM ball v single strašně OP ti potvrdí kdokoliv z platinum a vyšší. Pokud si vezmeš Science Vessel, tak jde pak používat podobně i mech build, ale MMM je daleko jednodušší a s těmi upgrady pro medicy je to ještě daleko silnější než v MP.

Jinak když se podíváš pořádně po webu, tak zjistíš, že spory o tom co je a co není RPG jsou na každém rohu. Na začátku to bylo jen jedna věta, ale ta v dnešní době už prostě nestačí. To by pak vážně mohla být každá druhá hra RPG, přesně jak říkal HAL.
Já osobně beru jako největší faktor to, že u RPG by měl level něco znamenat a není možné, aby to skill hráče při mlácení nebo střílení mohl vyrovnat nebo překonat. V single chci pocítit nějaký vývoj mojí postavy a ne, že to můžu proběhnout celé na lvl 1 jako Oblivion.
A že si nepamatuješ, že by lidi zpochyňovali Oblivion? :D Těch bylo plno, stejně jako např. Fallout 3.

550185
SC2 je PC only, ehm. Hrál jsem to hned na hard a kromě poslední mise mi to přišlo příšerně lehké. Že je MMM ball v single strašně OP ti potvrdí kdokoliv z platinum a vyšší. Pokud si vezmeš Science Vessel, tak jde pak používat podobně i mech build, ale MMM je daleko jednodušší a s těmi upgrady pro medicy je to ještě daleko silnější než v MP. Jinak když se podíváš pořádně po webu, tak zjistíš, že spory o tom co je a co není RPG jsou na každém rohu. Na začátku to bylo jen jedna věta, ale ta v dnešní době už prostě nestačí. To by pak vážně mohla být každá druhá hra RPG, přesně jak říkal HAL. Já osobně beru jako největší faktor to, že u RPG by měl level něco znamenat a není možné, aby to skill hráče při mlácení nebo střílení mohl vyrovnat nebo překonat. V single chci pocítit nějaký vývoj mojí postavy a ne, že to můžu proběhnout celé na lvl 1 jako Oblivion. A že si nepamatuješ, že by lidi zpochyňovali Oblivion? *:D* Těch bylo plno, stejně jako např. Fallout 3.
0 0
reagovat
HAL: Ne, nemůžeš to říct o každé hře, v soldier of fortune neděláš rozhodnutí (upřímně, nehrál jsem), prostě přijímáš mise a dokončuješ je, konec. Je celkem absurdní, že spochybňuješ definici (mimochodem anglická je téměř stejná), já ji nevymyslel. Jinak zajímavý článek k tématu: link .

A mimochodem, nepamatuju si že by někdo zpochyňoval Oblivion či Morrowind, že jsou RPG. Přitom rychlost reakce a přesné zaměřování je mnohem důležitější než u ME2. Dále ve hře 90% questů lze splnit jedním způsobem a moc rozdílných výsledků taky není - tak čím že to nikdo nikdy nezpochybnil? Hm...a jo! Mělo to inventář ve s kterým jsi mohl sbírat (doslova) každé hovno na ulici - super...
550176
HAL: Ne, nemůžeš to říct o každé hře, v soldier of fortune neděláš rozhodnutí (upřímně, nehrál jsem), prostě přijímáš mise a dokončuješ je, konec. Je celkem absurdní, že spochybňuješ definici (mimochodem anglická je téměř stejná), já ji nevymyslel. Jinak zajímavý článek k tématu: http://gamernode.com/columns/84-matthew-erazo/8769-why-mass-effect-2-is-the-future-of-the-rpg/index.html . A mimochodem, nepamatuju si že by někdo zpochyňoval Oblivion či Morrowind, že jsou RPG. Přitom rychlost reakce a přesné zaměřování je mnohem důležitější než u ME2. Dále ve hře 90% questů lze splnit jedním způsobem a moc rozdílných výsledků taky není - tak čím že to nikdo nikdy nezpochybnil? Hm...a jo! Mělo to inventář ve s kterým jsi mohl sbírat (doslova) každé hovno na ulici - super...
0 0
reagovat
"RPG je druh hry, kde hráči zaujímají role fiktivních postav, které si podle daných pravidel vytvoří a za které v samotné hře jednají." Což platí na úplně všechny počítačové hry ve kterých si nějak vytvoříš postavu (například jí vybereš jméno, takže i Soldier of Fortune je podle ní RPG).

"je to prostě styl hry. Pokud se ti to nelíbí, fajn, ale nemůžeš kritizovat že to není RPG" Wtf? Takže je jedno že hra na tom střílení absolutně stojí a krom něj tam toho kdoví jak moc není?
ME je arkádová střílečka s rozhovory a dlužno dodat že dost špatná (jak co do střílení, tak co do rozhovorů), naštěstí podle toho co jsem četl o dvojce si to autoři uvědomili a místo aby o hře permanentně rozhlašovali jaké že to není hustorpg, tak propracovali akční část tak aby byla aspoň trochu zábavná. Tedy co jsem slyšel.
550175
"RPG je druh hry, kde hráči zaujímají role fiktivních postav, které si podle daných pravidel vytvoří a za které v samotné hře jednají." Což platí na úplně všechny počítačové hry ve kterých si nějak vytvoříš postavu (například jí vybereš jméno, takže i Soldier of Fortune je podle ní RPG). "je to prostě styl hry. Pokud se ti to nelíbí, fajn, ale nemůžeš kritizovat že to není RPG" Wtf? Takže je jedno že hra na tom střílení absolutně stojí a krom něj tam toho kdoví jak moc není? ME je arkádová střílečka s rozhovory a dlužno dodat že dost špatná (jak co do střílení, tak co do rozhovorů), naštěstí podle toho co jsem četl o dvojce si to autoři uvědomili a místo aby o hře permanentně rozhlašovali jaké že to není hustorpg, tak propracovali akční část tak aby byla aspoň trochu zábavná. Tedy co jsem slyšel.
0 0
reagovat

Vardant

KotOR 2 jsem v rychlosti dohrál v době kdy jsem uměl prd anglicky, takže to nebudu komentovat, ale NWN 2 bylo prostě slabé a celkem předvídatelné - s odstupem, ale v průběhu hry je to super (ale ve srovnání s DAO to propadá). První datadisk se teprve povedl, neustále něco nového, zajímavé postavy, děj co tě žene dopředu a skvělý příběh.

Pointa se střílením je prostě špatná , ve hře si skilluješ i střílení, její přesnost a sílu (bez nich nezáleží jak dobře zaměřuješ) a nepřátelé se skoro nehýbaj, takže to není moc velký problém (a ani nepočítám že schopnosti se auto-zaměřují) , navíc je to prostě styl hry. Pokud se ti to nelíbí, fajn, ale nemůžeš kritizovat že to není RPG. Stejně že tě hra tlačí být zlý či hodný (i když střed jde taky), ano hra tě nutí dělat rozhodnutí, ale rozhodně ti jich nabízí víc než jeden a pokud náhodou nevíš tak i ME díly jdou dohrát s odlišným koncem (přičemž oba jsou koncipovány tak aby měly největší roli až ve finále či v průběhu posledního dílu) a všechny hlavní "mise" jdou dohrát více způsoby, můžeš se rozhodnout, můžeš hrát roli...

A ne, každý nemá jiný názor na definici RPG a i kdyby tak se všichni shodnou na té nejobecnější z wikipedie : RPG je druh hry, kde hráči zaujímají role fiktivních postav, které si podle daných pravidel vytvoří a za které v samotné hře jednají.

ME si vytváří vlastní pravidla a nezáleží jestli je to absence inventáře, míření či karma ve falloutu, jediné sjednocující pravidlo je aby byl člověk schopen zaujmout roli fiktivní postavy za kterou může jednat.

Ty prostě nechceš přiznat, že ti vadí když je hra odlišná od ostatních, že nemá přiblblý inventář, že se tu zaměřuje a další věci. Mě to vyhovuje, aspoň se Bioware o něco snaží a nekopíruje neustále jednu a tu samou formu a snaží se vyvíjet nové způsoby hraní rpg. Dvojka je odlišná od prvního dílu protože chtěli něco nového ve hře, možná ne lepší ani horší, ale rozhodně je to něco nového a očekávám že třetí díl bude taky odlišný. Pro lidi co chtěli staré dobré prvky z BG2 vytvořili DAO.

Starcraft 2 jsi hrál asi na Xboxu 360 že? (usuzuju z alpha protocol), protože poznámka že jde hra dohrát na všechny obtížnosti s prstem v nose je u PC zcestná - viděl jsem progamery vs insane obtížnost a rozhodně to neměly lehké a to začínají oba stejně, tady ti v kampani doslova hoří za prdelí (to byla zku*vená mise) a musíš neustále bezchybně postupovat. xbox má asi nižší obtížnost.

V DAO je 8 společníků se čtyřma jde romance, 2 pro muže, 1 pro ženy, ta čtvrtá je bi, a kromě elfa na tě nikdo nebalí a dialogové možnosti nejsou když už s někým jsi, takže nevím o čem tu píšeš když romance šla nejméně s 5 postavami v BG2 (Jaheira, aerie, drowka, anomen a minsc (neměl ten ale na to křečka? :D) )
550164
KotOR 2 jsem v rychlosti dohrál v době kdy jsem uměl prd anglicky, takže to nebudu komentovat, ale NWN 2 bylo prostě slabé a celkem předvídatelné - s odstupem, ale v průběhu hry je to super (ale ve srovnání s DAO to propadá). První datadisk se teprve povedl, neustále něco nového, zajímavé postavy, děj co tě žene dopředu a skvělý příběh. Pointa se střílením je prostě špatná , ve hře si skilluješ i střílení, její přesnost a sílu (bez nich nezáleží jak dobře zaměřuješ) a nepřátelé se skoro nehýbaj, takže to není moc velký problém (a ani nepočítám že schopnosti se auto-zaměřují) , navíc je to prostě styl hry. Pokud se ti to nelíbí, fajn, ale nemůžeš kritizovat že to není RPG. Stejně že tě hra tlačí být zlý či hodný (i když střed jde taky), ano hra tě nutí dělat rozhodnutí, ale rozhodně ti jich nabízí víc než jeden a pokud náhodou nevíš tak i ME díly jdou dohrát s odlišným koncem (přičemž oba jsou koncipovány tak aby měly největší roli až ve finále či v průběhu posledního dílu) a všechny hlavní "mise" jdou dohrát více způsoby, můžeš se rozhodnout, můžeš hrát roli... A ne, každý nemá jiný názor na definici RPG a i kdyby tak se všichni shodnou na té nejobecnější z wikipedie : RPG je druh hry, kde hráči zaujímají role fiktivních postav, které si podle daných pravidel vytvoří a za které v samotné hře jednají. ME si vytváří vlastní pravidla a nezáleží jestli je to absence inventáře, míření či karma ve falloutu, jediné sjednocující pravidlo je aby byl člověk schopen zaujmout roli fiktivní postavy za kterou může jednat. Ty prostě nechceš přiznat, že ti vadí když je hra odlišná od ostatních, že nemá přiblblý inventář, že se tu zaměřuje a další věci. Mě to vyhovuje, aspoň se Bioware o něco snaží a nekopíruje neustále jednu a tu samou formu a snaží se vyvíjet nové způsoby hraní rpg. Dvojka je odlišná od prvního dílu protože chtěli něco nového ve hře, možná ne lepší ani horší, ale rozhodně je to něco nového a očekávám že třetí díl bude taky odlišný. Pro lidi co chtěli staré dobré prvky z BG2 vytvořili DAO. Starcraft 2 jsi hrál asi na Xboxu 360 že? (usuzuju z alpha protocol), protože poznámka že jde hra dohrát na všechny obtížnosti s prstem v nose je u PC zcestná - viděl jsem progamery vs insane obtížnost a rozhodně to neměly lehké a to začínají oba stejně, tady ti v kampani doslova hoří za prdelí (to byla zku*vená mise) a musíš neustále bezchybně postupovat. xbox má asi nižší obtížnost. V DAO je 8 společníků se čtyřma jde romance, 2 pro muže, 1 pro ženy, ta čtvrtá je bi, a kromě elfa na tě nikdo nebalí a dialogové možnosti nejsou když už s někým jsi, takže nevím o čem tu píšeš když romance šla nejméně s 5 postavami v BG2 (Jaheira, aerie, drowka, anomen a minsc (neměl ten ale na to křečka? *:D*) )
Vardant
0 0
reagovat

Jeffy

Obsidian má za sebou KotOR 2, což by bez toho tlačení na rychlé dokončení bez problémů překonalo první díl. Je to vidět na modu, který doplňuje dobrých 70% toho, co museli chlapci vynechat. Jinak stojí za celým Neverwinter Nights 2 a ne jen za prvním ale i druhým datadiskem. Alpha Protocol považuju za lepší hru než Mass Effect, protože se dá dohrát několikrát s naprosto odlišným výsledkem i průběhem, což teda u ME nehrozí.

Moje definice RPG není chybná, jen má na to každý jiný názor. U akčního RPG jako ME očekávám, že nebude záležet na tom, jak dobře umím střílet a skilly, do kterých jsem investoval budou mít daleko větší vliv na sílu mojí postavy. Taky očekávám určitý vývoj během hry a ne že mě to tlačí do dvou extrémů, anděl nebo ďábel, což teda u obou ME cítím hodně. Sbírání nábojů z toho střílečků nedělá, ale dohrát hru spolehnutím se pouze na moje schopnosti nejde, což je obzvlášť u některých classů přinejmenším podivné.

Styl hry se s obtížností mění, ale rozhodně ne k lepšímu. Je tam pak ještě větší důraz na střílení, protože jsou na skillech takové restrikce, že je není možné dost často vůbec použít.

RPG prvky, ano, to je právě ono. Je vidět čím dál větší příklon k TPS s RPG prvky, to mi právě vadí. Po jedničce je to takový skok, že to hodně lidí překvapilo.

Příběh musí logicky navazovat, ale ten skok zpět, kdy všechno zapomeneš je tak ohraná berlička, až to bije do očí. Nemusíš s tím souhlasit, ale plánovanou trilogii si teda představuji jinak. Připomíná mi to takový Matrix.

U DA nejde o přítomnost nebo nepřítomnost sexu ve hře, ta mi nevadí. Vadí mi, jak je to očividně přehnané až do takové absurdnosti, že se jde vyspat snad s úplně každým koho nabereš za jedno jediné zahrání. To už je prostě extrém.

Jinak v SC2 jde každá mise dohrát s MMM ball s prstem v nose, to jen tak mimochodem ke změně misí s vyšší obtížností.

550162
Obsidian má za sebou KotOR 2, což by bez toho tlačení na rychlé dokončení bez problémů překonalo první díl. Je to vidět na modu, který doplňuje dobrých 70% toho, co museli chlapci vynechat. Jinak stojí za celým Neverwinter Nights 2 a ne jen za prvním ale i druhým datadiskem. Alpha Protocol považuju za lepší hru než Mass Effect, protože se dá dohrát několikrát s naprosto odlišným výsledkem i průběhem, což teda u ME nehrozí. Moje definice RPG není chybná, jen má na to každý jiný názor. U akčního RPG jako ME očekávám, že nebude záležet na tom, jak dobře umím střílet a skilly, do kterých jsem investoval budou mít daleko větší vliv na sílu mojí postavy. Taky očekávám určitý vývoj během hry a ne že mě to tlačí do dvou extrémů, anděl nebo ďábel, což teda u obou ME cítím hodně. Sbírání nábojů z toho střílečků nedělá, ale dohrát hru spolehnutím se pouze na moje schopnosti nejde, což je obzvlášť u některých classů přinejmenším podivné. Styl hry se s obtížností mění, ale rozhodně ne k lepšímu. Je tam pak ještě větší důraz na střílení, protože jsou na skillech takové restrikce, že je není možné dost často vůbec použít. RPG prvky, ano, to je právě ono. Je vidět čím dál větší příklon k TPS s RPG prvky, to mi právě vadí. Po jedničce je to takový skok, že to hodně lidí překvapilo. Příběh musí logicky navazovat, ale ten skok zpět, kdy všechno zapomeneš je tak ohraná berlička, až to bije do očí. Nemusíš s tím souhlasit, ale plánovanou trilogii si teda představuji jinak. Připomíná mi to takový Matrix. U DA nejde o přítomnost nebo nepřítomnost sexu ve hře, ta mi nevadí. Vadí mi, jak je to očividně přehnané až do takové absurdnosti, že se jde vyspat snad s úplně každým koho nabereš za jedno jediné zahrání. To už je prostě extrém. Jinak v SC2 jde každá mise dohrát s MMM ball s prstem v nose, to jen tak mimochodem ke změně misí s vyšší obtížností.
Jeffy
0 0
reagovat
Dudes.. get a life :D
550161
Dudes.. get a life *:D*
0 0
reagovat

Jeffy

Ze začátku jsem byl z Heavy Rain hodně nadšený a příběh se mi opravdu hodně zamlouval. Po dohrání/dokoukání se však dostavil pocit, že to vlastně vůbec nebylo nijak promyšlené a jednalo se jen o naprosto průměrný detektivní příběh, který postrádá hloubku postav a mysterióznost Fahrenheitu. Zkrátka jsem čekal trochu víc, když už to tak hojně propagovali jako "hru s dokonalým příběhem".
550160
Ze začátku jsem byl z Heavy Rain hodně nadšený a příběh se mi opravdu hodně zamlouval. Po dohrání/dokoukání se však dostavil pocit, že to vlastně vůbec nebylo nijak promyšlené a jednalo se jen o naprosto průměrný detektivní příběh, který postrádá hloubku postav a mysterióznost Fahrenheitu. Zkrátka jsem čekal trochu víc, když už to tak hojně propagovali jako "hru s dokonalým příběhem".
Jeffy
0 0
reagovat
Obsidian? Kromě prvního datadisku k NWM 2 nic pořádného nevydali (uvidíme u Vegas), chybí jim kvalitní scénáristé i designeři (ale špatné to není), ale zpátky k ME2.

Tvoje definice RPG je chybná, opět: ROLE-play game, jiná zbroj či statistika ti nedefinuje rpg. Hra může mít prvky které se nacházejí v většinou rpg hrách - "rpg prvky" -(diablo 2, san andreas), ale to z ní rozhodně nedělá rpg. A nedostatek nábojů ze hry nedělá střílečku, stejně jako sbírání šípů (často kritických) v BG2 nedělá ze hry...ehm...lučišničku?:D

A přeskakování dialogů nijak atmosféře nepomáhá, mimoto "dobré" a "zlé" je sice viditelné, ale ne všechny a mnoho věcí nelze ve hře zjistit, pokud nepostupuješ správně. (já ani nevěděl, že je možné sbalit Tali třeba). A příběh navazuje a vyvíjí příběh původního ME, nechápu jak jsi na tohle přišel. A Obtížnost MĚNÍ styl hry, zkus si zapnout ten SC 2 a místo obtížnosti Normal přepni na hard či insane - jsou to úplně jiný mise.

Dragon Age: Promiň nějak jsem zapomněl, že přirozený lidský čin jako sex (jeden a ještě k tomu přes podprsenku) ve hrách nemá co dělat, zabíjení, usmrcování či dokonce vraždění mnohdy nevinných lidí či lidí který si svůj osud nevybrali (třeba se stali strážemi aby nasytili svoje děti), je zcela normální. Krev jde vypnout...
550159
Obsidian? Kromě prvního datadisku k NWM 2 nic pořádného nevydali (uvidíme u Vegas), chybí jim kvalitní scénáristé i designeři (ale špatné to není), ale zpátky k ME2. Tvoje definice RPG je chybná, opět: ROLE-play game, jiná zbroj či statistika ti nedefinuje rpg. Hra může mít prvky které se nacházejí v většinou rpg hrách - "rpg prvky" -(diablo 2, san andreas), ale to z ní rozhodně nedělá rpg. A nedostatek nábojů ze hry nedělá střílečku, stejně jako sbírání šípů (často kritických) v BG2 nedělá ze hry...ehm...lučišničku?*:D* A přeskakování dialogů nijak atmosféře nepomáhá, mimoto "dobré" a "zlé" je sice viditelné, ale ne všechny a mnoho věcí nelze ve hře zjistit, pokud nepostupuješ správně. (já ani nevěděl, že je možné sbalit Tali třeba). A příběh navazuje a vyvíjí příběh původního ME, nechápu jak jsi na tohle přišel. A Obtížnost MĚNÍ styl hry, zkus si zapnout ten SC 2 a místo obtížnosti Normal přepni na hard či insane - jsou to úplně jiný mise. Dragon Age: Promiň nějak jsem zapomněl, že přirozený lidský čin jako sex (jeden a ještě k tomu přes podprsenku) ve hrách nemá co dělat, zabíjení, usmrcování či dokonce vraždění mnohdy nevinných lidí či lidí který si svůj osud nevybrali (třeba se stali strážemi aby nasytili svoje děti), je zcela normální. Krev jde vypnout...
0 0
reagovat
Už první díl se dal stěží považovat za RPG, ale pořád to aspoň bylo RPG. Pokračování je ještě víc "streamlined". Všechno co dělá zvýšení obtížnosti je, že má víc nepřátel štíty atd. Je z toho pak ještě větší střílečka. Sbírání nábojů je už jen další kapka, která z hry dělá ještě větší střílečku.

Nic jiného totiž hra ani není. Ty kecy o plánované trilogii jim nežeru ani omylem, protože dvojka byla v podstatě restart a začíná se zase pěkně od nuly.

Jediné plus oproti jedničce jsou tak ty skilly, kdy bylo v jedničce těžší poznat rozdíl. Rozhovory jsou taky ještě jednodušíí, kdy nemusím ani číst odpovědi, protože vím, která volba je ta pro hodné a která pro špatné. Alpha Protocol to má v tomhle ohledu vyřešené o 1000% líp.

Celkově jsou mi hry od Bioware čím dál méně sympatické a radši si zahraju něco od Obsidianu, kde je vývoj postav daleko více znát. Kde jsou zlaté časy KotORu :(

Dragon Age nemůžu okomentovat, protože ta očividně přehnaná brutalita a sex všude kam se podíváš, jen proto, aby mohli hru označit jako mature mě odpudila natolik, že jsem to nebyl schopný dohrát. Ovšem nazvat to nástupcem BG i když jsi hrál oboje je pro mne i z toho mála naprosto nepochopitelné.
550153
Už první díl se dal stěží považovat za RPG, ale pořád to aspoň bylo RPG. Pokračování je ještě víc "streamlined". Všechno co dělá zvýšení obtížnosti je, že má víc nepřátel štíty atd. Je z toho pak ještě větší střílečka. Sbírání nábojů je už jen další kapka, která z hry dělá ještě větší střílečku. Nic jiného totiž hra ani není. Ty kecy o plánované trilogii jim nežeru ani omylem, protože dvojka byla v podstatě restart a začíná se zase pěkně od nuly. Jediné plus oproti jedničce jsou tak ty skilly, kdy bylo v jedničce těžší poznat rozdíl. Rozhovory jsou taky ještě jednodušíí, kdy nemusím ani číst odpovědi, protože vím, která volba je ta pro hodné a která pro špatné. Alpha Protocol to má v tomhle ohledu vyřešené o 1000% líp. Celkově jsou mi hry od Bioware čím dál méně sympatické a radši si zahraju něco od Obsidianu, kde je vývoj postav daleko více znát. Kde jsou zlaté časy KotORu *:(* Dragon Age nemůžu okomentovat, protože ta očividně přehnaná brutalita a sex všude kam se podíváš, jen proto, aby mohli hru označit jako mature mě odpudila natolik, že jsem to nebyl schopný dohrát. Ovšem nazvat to nástupcem BG i když jsi hrál oboje je pro mne i z toho mála naprosto nepochopitelné.
0 0
reagovat
Ve stylu hraní? Nemůžeš měnit vybavení a zbraně se nepřehřívají, to je všechno. Zkus si ale na "hard" za mága (ehm, teď nevím) hrát na TPS - tě usmaží během 10 sekund. Hra mi naopak přišla malinko taktičtější díky propracovanějším skillům a nemožnost mít všechny zbraně za všechny class a málo nábojů jen přidávala na atmosféře. (protože za mága máš v podstatě pistoli a musíš si vystačit, ale v ME1 to bylo úplně jedno)

Naopak absence inventáře mi přišla jako výhoda, protože jsem nemusel neustále řešit zbroje a mohl neustále měnit postavy v grupě (narozdíl od DAO kde jsem neustále táhnul s jednou grupou)
550154
Ve stylu hraní? Nemůžeš měnit vybavení a zbraně se nepřehřívají, to je všechno. Zkus si ale na "hard" za mága (ehm, teď nevím) hrát na TPS - tě usmaží během 10 sekund. Hra mi naopak přišla malinko taktičtější díky propracovanějším skillům a nemožnost mít všechny zbraně za všechny class a málo nábojů jen přidávala na atmosféře. (protože za mága máš v podstatě pistoli a musíš si vystačit, ale v ME1 to bylo úplně jedno) Naopak absence inventáře mi přišla jako výhoda, protože jsem nemusel neustále řešit zbroje a mohl neustále měnit postavy v grupě (narozdíl od DAO kde jsem neustále táhnul s jednou grupou)
0 0
reagovat
Mně ME2 nevadí, je to dobrá TPS, která ale nemá s jedničkou co se týče stylu hry nic společného. Vadí mi to, když to lidi prohlašují za RPG roku a podobné nesmysly. Prostě je to overrated jako 90% AAA titulů dneska.
550151
Mně ME2 nevadí, je to dobrá TPS, která ale nemá s jedničkou co se týče stylu hry nic společného. Vadí mi to, když to lidi prohlašují za RPG roku a podobné nesmysly. Prostě je to overrated jako 90% AAA titulů dneska.
0 0
reagovat
Tak když jsme u těch RPG, tak Dragon Age rozhodně taky není špatný. V současnosti jsem na začátku datadisku a po druhým dohrání původní hry můžu směle říct, že hra je opravdu pravý nástupce BG2 - po prvním dohrání jsem se sice zdráhal, ale ta hra nabízí neskutečně možností, Snad každý větší i menší quest jde vyřešit i jinak a pokud máte velkou lstivost, tak je dialogových možností opravdu spousta. Divil jsem se taky kolik questů jsem vynechal při prvním hraní - nejen třeba od cechů, ale i skryté questy stejně jako v BG2. :+ Dále jsou pak bohaté možnosti runování, řemesel a věci typu překecat kováře aby ti vyrobil zbroj z dračí kůže. Je tu sice pár věcí který malinko kazí zážitek (nenamluvené dialogy hlavní postavy, výzva je jedině obtížnost "noční můra", málo epických "supermonster", slabí mágové a mágův "strom" a přdevším pouze 4 postavy a jen 2 npc mágové), ale během hry si toho člověk ani nevšmne.

A po každém dohrání mám pocit, že jsem si nejsilnější class - nejdřív mág a teď zloděj (ten je fakt bomba)

Vardant: nevím co jsi dělal při hraní ME2 že ti tak uvízl v žaludku, nebo co jsem spíš dělal já. Pro mě je to snad nejlepší hra téhle generace. Tahle hra mě tak strhla, nadchla geniálním vesmírem, skvělými postavami a bombastickým dějem a ta hudba... v některých chvílích jsem musel zastavit a užít si ten okamžik, protože ta hudba, akce a děj se kombinovala tak dobře, že to bylo jak dostat dávku adrenalinu. Ale na druhou stranu jsem nemohl měnit zbroj...bůůhůůů....

Phil cze: Tak všechny recenze a reakce většiny lidí ukazují opak, sám jsem to nehrál.
Gonzi: gta 4 kazí především (spoiler) konec, ve chvíli kdy mám pocit, že jsem v 80% hry příjde pomsta a pak konec. Miami Vice a konec ve stylu Zjizvené tváře byl mnohem lepší:+
550150
Tak když jsme u těch RPG, tak Dragon Age rozhodně taky není špatný. V současnosti jsem na začátku datadisku a po druhým dohrání původní hry můžu směle říct, že hra je opravdu pravý nástupce BG2 - po prvním dohrání jsem se sice zdráhal, ale ta hra nabízí neskutečně možností, Snad každý větší i menší quest jde vyřešit i jinak a pokud máte velkou lstivost, tak je dialogových možností opravdu spousta. Divil jsem se taky kolik questů jsem vynechal při prvním hraní - nejen třeba od cechů, ale i skryté questy stejně jako v BG2. *:+* Dále jsou pak bohaté možnosti runování, řemesel a věci typu překecat kováře aby ti vyrobil zbroj z dračí kůže. Je tu sice pár věcí který malinko kazí zážitek (nenamluvené dialogy hlavní postavy, výzva je jedině obtížnost "noční můra", málo epických "supermonster", slabí mágové a mágův "strom" a přdevším pouze 4 postavy a jen 2 npc mágové), ale během hry si toho člověk ani nevšmne. A po každém dohrání mám pocit, že jsem si nejsilnější class - nejdřív mág a teď zloděj (ten je fakt bomba) Vardant: nevím co jsi dělal při hraní ME2 že ti tak uvízl v žaludku, nebo co jsem spíš dělal já. Pro mě je to snad nejlepší hra téhle generace. Tahle hra mě tak strhla, nadchla geniálním vesmírem, skvělými postavami a bombastickým dějem a ta hudba... v některých chvílích jsem musel zastavit a užít si ten okamžik, protože ta hudba, akce a děj se kombinovala tak dobře, že to bylo jak dostat dávku adrenalinu. Ale na druhou stranu jsem nemohl měnit zbroj...bůůhůůů.... Phil cze: Tak všechny recenze a reakce většiny lidí ukazují opak, sám jsem to nehrál. Gonzi: gta 4 kazí především (spoiler) konec, ve chvíli kdy mám pocit, že jsem v 80% hry příjde pomsta a pak konec. Miami Vice a konec ve stylu Zjizvené tváře byl mnohem lepší*:+*
0 0
reagovat

Vardant

na batmana jsem si nevzpomenul ale patří tam rozhodně taky :) jinak já to psal jen proto, že jsem si na ty zajímavé začal vzpomínat :)
550144
na batmana jsem si nevzpomenul ale patří tam rozhodně taky *:)* jinak já to psal jen proto, že jsem si na ty zajímavé začal vzpomínat *:)*
Vardant
0 0
reagovat

Jeffy

Heavy Rain má naopak neuvěřitelně slabý příběh, o dost horší než Fahrenheit. Ze začátku to vypadá hodně nadějně, ale později je to jen hodně průhledná detektivka, navíc velkým počtem logických nesmyslů.
550142
Heavy Rain má naopak neuvěřitelně slabý příběh, o dost horší než Fahrenheit. Ze začátku to vypadá hodně nadějně, ale později je to jen hodně průhledná detektivka, navíc velkým počtem logických nesmyslů.
Jeffy
0 0
reagovat
Samozřejmě jsem trochu přeháněl, ale já bych např. z těch jmenovaných na svém seznamu neměl ani jednu :)

Když už:
Batman Arkham Asylum, to bylo opravdu nečekané.
The Witcher, který mi připomněl, že ještě pořád existují hry, které nejde dohrát za jeden den.
Alpha Protocol, kde hráč opravdu může ovlivnit vývoj hry a ne že se mu to jen vývojáři snaží nabulíkovat.

550141
Samozřejmě jsem trochu přeháněl, ale já bych např. z těch jmenovaných na svém seznamu neměl ani jednu *:)* Když už: Batman Arkham Asylum, to bylo opravdu nečekané. The Witcher, který mi připomněl, že ještě pořád existují hry, které nejde dohrát za jeden den. Alpha Protocol, kde hráč opravdu může ovlivnit vývoj hry a ne že se mu to jen vývojáři snaží nabulíkovat.
0 0
reagovat

Vardant

GTA IV - tím, že mi konečně dodalo "realistické" GTA a pocit svobody co se ovládání postavy týče (perfektní krytí a zaměřování na xboxu)
Modern Warfare - tím, že jsem si hrál na vojáčky v různých prostředích s různými typy týmu celkově vykalkulovaných na maximálně atmosférickou akci.
GRID - tím, že zprostředkoval parádní pocit ze závodění samotného. Myslím to konstantní předjíždění, lítání kamery po autě a smrtelné kolize.
Mass Effect 1 - velkým vesmírem, svobodou, opravdu hodně epickým příběhem a příslibem velkých důsledků rozhodnutí pro další díly (né že bych to ve dvojce nějak víc potkal)
Heavy Rain - možnostmi větvení dílčích akcí a v důsledku celého toku vyprávění (teda jen z doslechu, chci ps3 :( )
takže za sebe si pár zajímavých kousků ještě najdu :)
550139
GTA IV - tím, že mi konečně dodalo "realistické" GTA a pocit svobody co se ovládání postavy týče (perfektní krytí a zaměřování na xboxu) Modern Warfare - tím, že jsem si hrál na vojáčky v různých prostředích s různými typy týmu celkově vykalkulovaných na maximálně atmosférickou akci. GRID - tím, že zprostředkoval parádní pocit ze závodění samotného. Myslím to konstantní předjíždění, lítání kamery po autě a smrtelné kolize. Mass Effect 1 - velkým vesmírem, svobodou, opravdu hodně epickým příběhem a příslibem velkých důsledků rozhodnutí pro další díly (né že bych to ve dvojce nějak víc potkal) Heavy Rain - možnostmi větvení dílčích akcí a v důsledku celého toku vyprávění (teda jen z doslechu, chci ps3 *:(* ) takže za sebe si pár zajímavých kousků ještě najdu *:)*
Vardant
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se