"A ted si predstavte, kdybyste s tim predmetem mohli opravdu udelat co byste chteli a zalezelo by jen na vasi fantasii a logickem mysleni!"
Ježiš, jen to ne! Dovedeš si představit, jak by to bylo frustrující? Hráč potřebuje vědět, co všechno je možné a jak toho docílit, jinak bude zmatený a vykašle se na to. Navíc hrozí, že ten správně vymyšlený pohyb udělá blbě, hra to neuzná a on to tedy bude považovat za špatné řešení a zasekne se. Tím pádem bys musel mít sadu předdefinovaných akcí, což by nic zvlášť záživného nebylo. Na nějaké minihry to může být fajn, ale plně se s tím hra prostě nemůže dát ovládat, vezmi si jak se ovládá Wii- tam máš senzor pohybu jako u Microsoftí novinky a ještě k tomu 1-2 ovladače s řadou tlačítek. Klíčovou otázkou je, jak by se ovládal pohyb postavy, pokud někdo přijde s rozumných návrhem, tak tomu možná začnu trochu věřit. :)
Karbous
|
reagovat
|


p.s.: ale je to pěkná kravina 
