Jak velké má hra možnosti závisí jen a pouze na tom jaké možnosti dají hráči do rukou autoři - že jsou v posledních letech hry filmově lineární bez jakýchkoli možností rozhodování a volnosti (čímž tedy víceméně ztrácí právo na přízvisko "hra") není chybou ovládání, ale autorů následujících dementní dav který jim to kupuje.
Větší možnosti než klávesnice toto nabídne jen stěží, resp právě naopak protože všechno co budeš chtít ve hře udělat bude muset být nějak předveditelné (a jednoznačně rozpoznatelné) před televizí. Fungovalo by to skvěle leda tak ve formě holografických místností ze Star Treku, do té doby ale zůstanu u normálního typu ovladače... a budu se těšit na ovládání myslí


Dlouha cesta k tomu urcite vede, ale Natal by mohl byt prvni krucek.
No treba v tech adventurach, zkusim konkretni proklad. Jak to bylo dosud - panak najde zeleznou tyc, kterou ma pouzit v vystourani predmetu X z mista Y. Jenze pokud s ni chce vypacit dvere, tak to nejde, protoze dvere MUSI otevrit klicem. A pokud s ni chce majznout po palici otravneho hlidace, tak nemuze, protoze mu MUSI dat kafe s uspavadlem. Jde o to, ze hrac by konecne delal to co chce ON a ne to co po nem chce HRA. 