Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum DOMÁCÍ KINO

příspěvky 15981 - 16000 Napsat příspěvek

rcorp

Ale jasne... nicmene cislama prodeju by to bez tehle her byla druha liga... tj. a stejne se to asi stane... PC se bud vzchopi diky HW naskoku nebo se z nej casem stane odloziste portu... second hand. ;)
490815
Ale jasne... nicmene cislama prodeju by to bez tehle her byla druha liga... tj. a stejne se to asi stane... PC se bud vzchopi diky HW naskoku nebo se z nej casem stane odloziste portu... second hand. ;)
rcorp
0 0
reagovat

rcorp

Už kvůli tomu založili nevýdělečnou asociaci:)

imf: hlavně nebrat tu možnost použít jakýkoli 2.5" SATA HDD:)
490814
Už kvůli tomu založili nevýdělečnou asociaci*:)* imf: hlavně nebrat tu možnost použít jakýkoli 2.5" SATA HDD*:)*
rcorp
0 0
reagovat

imf

Tam kde je teď. :) Když zrušíš dvě hry, tak nezrušíš ty všechny lidi, kteří si chtějí zahrát všechny ty ostatní hry. :)
Udělat z kancelářského/multimediálního PC herní (samozřejmě ne high-endové) stojí pár šupů.
490813
Tam kde je teď. :) Když zrušíš dvě hry, tak nezrušíš ty všechny lidi, kteří si chtějí zahrát všechny ty ostatní hry. :) Udělat z kancelářského/multimediálního PC herní (samozřejmě ne high-endové) stojí pár šupů.
imf
0 0
reagovat
Psema: Se vsi uctou, ty nejsi hrac, koupil sis PSko kvuli blu-ray mechanice. Takze tvoje odpoved ma vahu vzduchu. ;)
490812
Psema: Se vsi uctou, ty nejsi hrac, koupil sis PSko kvuli blu-ray mechanice. Takze tvoje odpoved ma vahu vzduchu. ;)
0 0
reagovat
no, nebral bych to. Sorry.:D
490811
no, nebral bych to. Sorry.*:D*
0 0
reagovat
Od patku mimochodem X360 za nejakych 5 tisic (zakladni Arcade verze)... no neber to...

(jsme OT, ale rekneme, ze mensi herni vlozka neuskodi ;)
490810
Od patku mimochodem X360 za nejakych 5 tisic (zakladni Arcade verze)... no neber to... (jsme OT, ale rekneme, ze mensi herni vlozka neuskodi ;)
0 0
reagovat
"...společně s pálením, honbou za nej grafikou a hardwarovým šílenstvím."

Já tedy hry už nesleduju tak jako dřív, ale připadá mi, že tyhle záležitosti se postupně zlepšují.
A DX10 je momentálně sice obrovská bublina, ale že by mělo nějaký výrazně záporný efekt na PC hraní nemyslím. Jenom se mu nedaří uskutečnit to, co mělo za úkol, tedy oživit PC jako herní platformu.
490809
"...společně s pálením, honbou za nej grafikou a hardwarovým šílenstvím." Já tedy hry už nesleduju tak jako dřív, ale připadá mi, že tyhle záležitosti se postupně zlepšují. A DX10 je momentálně sice obrovská bublina, ale že by mělo nějaký výrazně záporný efekt na PC hraní nemyslím. Jenom se mu nedaří uskutečnit to, co mělo za úkol, tedy oživit PC jako herní platformu.
0 0
reagovat
Kdyby se drtiva vetsina firem rozhodla vyrabet jenom konzolove hry (a jiste by to nebylo omezene zanrem), nabral by vyvoj na PC jasny smer... primo na dno. ;) Neexistuje zanr, ktery by se nedal zreplikovat a nemit PC The Sims a WoW, tak vazne nevim, kde dneska je... ;)
490808
Kdyby se drtiva vetsina firem rozhodla vyrabet jenom konzolove hry (a jiste by to nebylo omezene zanrem), nabral by vyvoj na PC jasny smer... primo na dno. ;) Neexistuje zanr, ktery by se nedal zreplikovat a nemit PC The Sims a WoW, tak vazne nevim, kde dneska je... ;)
0 0
reagovat

lubo

Kdo to dneska neví:) Ve většině případech se o nových hrách dozvídaš z webu nebo z časopisu (tam ti i možná řeknou na čem to vyjde). Která sféra zákazníků by se chodila dívat co nového vyšlo např do Electroworldu.
Tak jako tak si vždycky všimneš, že támhle na těch zelenejch krabičkách svítí logo nějaké supr hry a v PC sekci ho ne a ne najít8) Ten výsledek psychologické hry vede k nákupu konzole a PC by přišlo o hráče a tudíž trh stagnoval.

Jinak se musím přiznat, zní to blbě, ale kdybych já vydával hry, tak se na PC absolutně vykašlu, protože jako podnikatel se nechat okrádat paliči a řešit rozdrobenný PC trh by mi přišlo jako zbytečný vyhazování peněz a hry jsou už byznys, který je o penězích.
490807
Kdo to dneska neví:) Ve většině případech se o nových hrách dozvídaš z webu nebo z časopisu (tam ti i možná řeknou na čem to vyjde). Která sféra zákazníků by se chodila dívat co nového vyšlo např do Electroworldu. Tak jako tak si vždycky všimneš, že támhle na těch zelenejch krabičkách svítí logo nějaké supr hry a v PC sekci ho ne a ne najít*8)* Ten výsledek psychologické hry vede k nákupu konzole a PC by přišlo o hráče a tudíž trh stagnoval. Jinak se musím přiznat, zní to blbě, ale kdybych já vydával hry, tak se na PC absolutně vykašlu, protože jako podnikatel se nechat okrádat paliči a řešit rozdrobenný PC trh by mi přišlo jako zbytečný vyhazování peněz a hry jsou už byznys, který je o penězích.
lubo
0 0
reagovat

Fluke

Ešte sa doplním, s tým portovaním je spojený veľmi zaujímavá, pre portované hry dosť nepriaznivá, skutočnosť. Vzhľadom na to, že PC je upgradovateľné, technologický vývoj na ňom prebieha dá sa povedať konštantnou rýchlosťou. V pírpade konzolí sa technológia vylepšuje viac-menej skokovo z generácie na generáciu (samozrejme, istý vývoj existuje aj vrámci jednej genrácie - vývojári sa postupne učia zvládať HW v konzole, ale stále sú limitovaný horným výkonom). Spočiatku, kým konzoly držia s PC krok, prípadne sú ešte rýchlejšie, je všetko v poriadku a technologická priepasť medzi portovanými titulmi a titulmi oreginálne pre PC prakticky neexistuje. V druhej polovici svojho života konzoly sa (zvlášť ak medzi oreginálom a portom ubehne nejaký čas - povedzme toho pol roka) začínajú objavovať technologické rozdiely, ktoré môžu viesť až k dosť veľkým stratám na predaných kusoch. Na toto napríklad veľmi škaredo doplatili prvé dva diely XBOXového Hala. Zaujímavá situácia by nastala, až by sa drvivá väčšina firiem v nejakom konkrétnom žánri rozhodla vyrábať primárne pre konzoly. V takom prípade by si nemal portované hry s čím porovnávať a vývoj HW v PC by mohol nabrať nový zaujímavý smer.
490806
Ešte sa doplním, s tým portovaním je spojený veľmi zaujímavá, pre portované hry dosť nepriaznivá, skutočnosť. Vzhľadom na to, že PC je upgradovateľné, technologický vývoj na ňom prebieha dá sa povedať konštantnou rýchlosťou. V pírpade konzolí sa technológia vylepšuje viac-menej skokovo z generácie na generáciu (samozrejme, istý vývoj existuje aj vrámci jednej genrácie - vývojári sa postupne učia zvládať HW v konzole, ale stále sú limitovaný horným výkonom). Spočiatku, kým konzoly držia s PC krok, prípadne sú ešte rýchlejšie, je všetko v poriadku a technologická priepasť medzi portovanými titulmi a titulmi oreginálne pre PC prakticky neexistuje. V druhej polovici svojho života konzoly sa (zvlášť ak medzi oreginálom a portom ubehne nejaký čas - povedzme toho pol roka) začínajú objavovať technologické rozdiely, ktoré môžu viesť až k dosť veľkým stratám na predaných kusoch. Na toto napríklad veľmi škaredo doplatili prvé dva diely XBOXového Hala. Zaujímavá situácia by nastala, až by sa drvivá väčšina firiem v nejakom konkrétnom žánri rozhodla vyrábať primárne pre konzoly. V takom prípade by si nemal portované hry s čím porovnávať a vývoj HW v PC by mohol nabrať nový zaujímavý smer.
Fluke
0 0
reagovat

lubo

jop, byla s tím i menší aférka, že šlo poupravit v Crysis pár příkazů a DX9c, pak využívala stejně kvalitní textury jako DX10 naprosto bez problémů.

Ale stejně si to už zase odklonil od tématu, cílem diskuze bylo akorát potvrdit, že DX10 se stalo dalším zbytečným PC herním hebíkem, společně s pálením, honbou za nej grafikou a hardwarovým šílenstvím.
490805
jop, byla s tím i menší aférka, že šlo poupravit v Crysis pár příkazů a DX9c, pak využívala stejně kvalitní textury jako DX10 naprosto bez problémů. Ale stejně si to už zase odklonil od tématu, cílem diskuze bylo akorát potvrdit, že DX10 se stalo dalším zbytečným PC herním hebíkem, společně s pálením, honbou za nej grafikou a hardwarovým šílenstvím.
lubo
0 0
reagovat
Potiz je v tom, ze na trhu uz jsou dve generace DX10 karet, Crysis popohnalo vizualni stranku dopredu ponekud rychleji nez se cekalo a tak vsichni ted veri v DX10 jako univerzalni spasu... na PC je to zkratka prislib do budoucna a ucinna marketingova vejicka na zakazniky. Takze stejne tak muzeme spilat Cryteku, ze kolem DX10 v Crysis TOLIK nadelal... ale vysledek je jasny a uz to nikdo nezastavi. K DX9 uz se nikdo vracet nebude, bez ohledu na to, zda by na tom technologicky tratil ci nikoliv. Smutne, ale je to tak.
490804
Potiz je v tom, ze na trhu uz jsou dve generace DX10 karet, Crysis popohnalo vizualni stranku dopredu ponekud rychleji nez se cekalo a tak vsichni ted veri v DX10 jako univerzalni spasu... na PC je to zkratka prislib do budoucna a ucinna marketingova vejicka na zakazniky. Takze stejne tak muzeme spilat Cryteku, ze kolem DX10 v Crysis TOLIK nadelal... ale vysledek je jasny a uz to nikdo nezastavi. K DX9 uz se nikdo vracet nebude, bez ohledu na to, zda by na tom technologicky tratil ci nikoliv. Smutne, ale je to tak.
0 0
reagovat

Fluke

To, o čom píšeš ty, je skôr psychologického rázu. Predstav si, že by si nevedel, kedy vychádza pôvodná hra na PS3. Nakoľko teraz by si hral hru, ktorá vyšla už pred polrokom a o šesť mesiacov hru, ktorá vyšla dnes, nemal by si pocit, že trh nejako stagnuje a vôbec by ti nevadilo, že na konzolách sú s vývojom o niekoľko mesiacov pred tebou.
490803
To, o čom píšeš ty, je skôr psychologického rázu. Predstav si, že by si nevedel, kedy vychádza pôvodná hra na PS3. Nakoľko teraz by si hral hru, ktorá vyšla už pred polrokom a o šesť mesiacov hru, ktorá vyšla dnes, nemal by si pocit, že trh nejako stagnuje a vôbec by ti nevadilo, že na konzolách sú s vývojom o niekoľko mesiacov pred tebou.
Fluke
0 0
reagovat

imf

JJ, to som písal, DX 10 je v súčasnosti len propagačná nálepka, to potvrdzujú aj relatívne malé odchýlky vo výkone aj kvalite zobrazenia pod DX 9 a DX 10. Ale MS to nespôsobil priamo, skôr takou zaujímavou kľučkou. Programátori robia hry pod DX 10 pretože CHCÚ (nie preto, lebo musia), čím si pridávajú problémy (podľa toho to aj vyzerá, čiste DX 10 hrou nie je vraj ani ten slávny Crysis). Ono je to skôr taká psychologická hra MS DX 10 pod XP neuvoľní, lebo NEMUSÍ a vie, že tí sprostejší sa nechajú nalákať pod (falošnou) vidinou výkonu a krásy. MS ale nikoho nenúti robiť hry pod DX 10, ale pritom vie, že hamižní programátori to napriek tomu budú robiť, čím časom (až bude DX 10 nevyhnutnosťou) pretiahnu aj tú zdržanlivejšiu časť hernej obce (a ktovie, vtedy možno tie slová o vyššom výkone pod DX 10 budú realitou). DX 10 zúfalo chýba konkurent, možno OpenGL 3.0 nejako zamieša kartami (Mark Rein z Epicu ostatne sľúbil binárku UT3 aj pod Linuxom, ale to už vtedy, keď UT3 vyšiel) a donúti tak uvoľniť DX 10 pod XP. To sú už ale len neisté dohady.
490802
JJ, to som písal, DX 10 je v súčasnosti len propagačná nálepka, to potvrdzujú aj relatívne malé odchýlky vo výkone aj kvalite zobrazenia pod DX 9 a DX 10. Ale MS to nespôsobil priamo, skôr takou zaujímavou kľučkou. Programátori robia hry pod DX 10 pretože CHCÚ (nie preto, lebo musia), čím si pridávajú problémy (podľa toho to aj vyzerá, čiste DX 10 hrou nie je vraj ani ten slávny Crysis). Ono je to skôr taká psychologická hra MS DX 10 pod XP neuvoľní, lebo NEMUSÍ a vie, že tí sprostejší sa nechajú nalákať pod (falošnou) vidinou výkonu a krásy. MS ale nikoho nenúti robiť hry pod DX 10, ale pritom vie, že hamižní programátori to napriek tomu budú robiť, čím časom (až bude DX 10 nevyhnutnosťou) pretiahnu aj tú zdržanlivejšiu časť hernej obce (a ktovie, vtedy možno tie slová o vyššom výkone pod DX 10 budú realitou). DX 10 zúfalo chýba konkurent, možno OpenGL 3.0 nejako zamieša kartami (Mark Rein z Epicu ostatne sľúbil binárku UT3 aj pod Linuxom, ale to už vtedy, keď UT3 vyšiel) a donúti tak uvoľniť DX 10 pod XP. To sú už ale len neisté dohady.
imf
0 0
reagovat

lubo

Samozřejmě, že to není ztrátové, ale to se dělá jiným způsobem, aby jsi vydělal, viz The Mass Effect. Hra se portne po cca roce, kdy si zdarma udělá reklamu už na konzoli. Vydávat souběžně s konzolí i na PC se nevyplatí, viz GTA. A neříkej mi, že vydávání her na PC s cca půl rok/rok zpožděním je prospěšné pro PC herní vývoj:)
P.S. ale tohle už je strategický hřebík, ne DX10 hřebík.
490801
Samozřejmě, že to není ztrátové, ale to se dělá jiným způsobem, aby jsi vydělal, viz The Mass Effect. Hra se portne po cca roce, kdy si zdarma udělá reklamu už na konzoli. Vydávat souběžně s konzolí i na PC se nevyplatí, viz GTA. A neříkej mi, že vydávání her na PC s cca půl rok/rok zpožděním je prospěšné pro PC herní vývoj*:)* P.S. ale tohle už je strategický hřebík, ne DX10 hřebík.
lubo
0 0
reagovat
Tak jinak... souhlasis s tim, ze Visty zpomalily vyvoj PC herni sceny naprosto zbytecne a nakonec z toho nema uzitek vubec nikdo, vcetne samotneho MS? :)
490800
Tak jinak... souhlasis s tim, ze Visty zpomalily vyvoj PC herni sceny naprosto zbytecne a nakonec z toho nema uzitek vubec nikdo, vcetne samotneho MS? :)
0 0
reagovat
To, že je UE 3 nie je pod OpenGL, nie je vďaka nejakému rozhodnotiu o jednostrannej podpore DX 10, ale vďaka neschopnosti OpenGL komunity včas pripraviť novú verziu (toto bolo z môjho pohľadu pre MS veľké šťastie, možno dokonca jedna z príčin, prečo DX 10 len pod Vistami; ak by malo v dobe vydania jasného konkurenta v podobe OpenGL 3.0, mohol MS takéto rozhodnutie veľmi trpko ľutovať). Ale to len tak na okraj.
XBOX je hlavná platforma preto, lebo zisky z predaja sú omnoho väčšie ako na PC. Pre vývojára je omnoho istejšie portovať hru na PC ak má zaručené to, že sa predá. V tomto musím nesúhlasiť s Flukom, port z XBOXu na PC nezvykne bývať nejako stratový biznis - jednak je hra už defacto hotová, no a samozrejme sa portujú len tie kvalitnejšie tituly (čo imho nie je žiadna nevýhoda).
Okrem toho, už len samotný fakt, že UE3 bol vyvíjaný aj pre DX10 v spojení so skutočnosťou, že na XBOX 360 DX 10 nie je, ukazuje na to že s Pc to vývojári stále myslia vážne.
490799
To, že je UE 3 nie je pod OpenGL, nie je vďaka nejakému rozhodnotiu o jednostrannej podpore DX 10, ale vďaka neschopnosti OpenGL komunity včas pripraviť novú verziu (toto bolo z môjho pohľadu pre MS veľké šťastie, možno dokonca jedna z príčin, prečo DX 10 len pod Vistami; ak by malo v dobe vydania jasného konkurenta v podobe OpenGL 3.0, mohol MS takéto rozhodnutie veľmi trpko ľutovať). Ale to len tak na okraj. XBOX je hlavná platforma preto, lebo zisky z predaja sú omnoho väčšie ako na PC. Pre vývojára je omnoho istejšie portovať hru na PC ak má zaručené to, že sa predá. V tomto musím nesúhlasiť s Flukom, port z XBOXu na PC nezvykne bývať nejako stratový biznis - jednak je hra už defacto hotová, no a samozrejme sa portujú len tie kvalitnejšie tituly (čo imho nie je žiadna nevýhoda). Okrem toho, už len samotný fakt, že UE3 bol vyvíjaný aj pre DX10 v spojení so skutočnosťou, že na XBOX 360 DX 10 nie je, ukazuje na to že s Pc to vývojári stále myslia vážne.
0 0
reagovat
kdyz uz ste u toho - ukazka z mgs4 dema. ma to asi ctvrt hodky, prvni pulka je vylozene stealth, druha dost bojova. a je to vazne pecka
link
490798
kdyz uz ste u toho - ukazka z mgs4 dema. ma to asi ctvrt hodky, prvni pulka je vylozene stealth, druha dost bojova. a je to vazne pecka http://trailers.gametrailers.com/gt_vault/1743/t_mgs4_gpdemo_eng.flv
0 0
reagovat
A když si navíc vývojář přečte velmi kvalitní survey hardwaru od Valve, tak si radši řekne "kašlu na PC".
490797
A když si navíc vývojář přečte velmi kvalitní survey hardwaru od Valve, tak si radši řekne "kašlu na PC".
0 0
reagovat
A proc by nekdo vyvijel na DX9? Na DX10 se zacalo vyvijet dva roky predtim, nez byl SW dokonceny... prece se nikdo u AAA titulu zamerne nebude vracet ke stary technologii. Hry co jsou dneska ve vyvoji chteji vypadat podstatne lepe nez ty, co jsou na trhu. Ostatne posun v technicke strance je casto to jedine, skrz co lze prodavat. ;)

A Unreal 3 engine ma dnes v podstate monopol... id je v oblasti licencovani v podstate na nule a ceka se na dalsi Carmackuv zazrak, takze tim je asi receno vse. Navic hlavnim prostredim pro vyvoj her obecne (tohle mam z odbornych hernich kruhu) je XBox platforma... z ni se konvertuje jak na PS, tak na PC... to taky o leccems vypovida...

(ano, XBox neni DX10... ale to s tim az tak nesouvisi... ja jen rikam, ze DX10 exkluzivne jen pro Visty byla hloupost... zbytek debaty uz je jen o detailech ;)
490794
A proc by nekdo vyvijel na DX9? Na DX10 se zacalo vyvijet dva roky predtim, nez byl SW dokonceny... prece se nikdo u AAA titulu zamerne nebude vracet ke stary technologii. Hry co jsou dneska ve vyvoji chteji vypadat podstatne lepe nez ty, co jsou na trhu. Ostatne posun v technicke strance je casto to jedine, skrz co lze prodavat. ;) A Unreal 3 engine ma dnes v podstate monopol... id je v oblasti licencovani v podstate na nule a ceka se na dalsi Carmackuv zazrak, takze tim je asi receno vse. Navic hlavnim prostredim pro vyvoj her obecne (tohle mam z odbornych hernich kruhu) je XBox platforma... z ni se konvertuje jak na PS, tak na PC... to taky o leccems vypovida... (ano, XBox neni DX10... ale to s tim az tak nesouvisi... ja jen rikam, ze DX10 exkluzivne jen pro Visty byla hloupost... zbytek debaty uz je jen o detailech ;)
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se