Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 6461 - 6480 Napsat příspěvek
Napište do google the last of us :)
855790
Napište do google the last of us *:)*
5 0
reagují: Disketa1, RainMakeR
reagovat

Jeremy Renner

Bude sa liecit z viac ako 30 zlomenin. Podla poslednej fotky na jeho Instaci by mali byt obe jeho nohy zachranene, niekto tu pisal o amputacii.
855765
Bude sa liecit z viac ako 30 zlomenin. Podla poslednej fotky na jeho Instaci by mali byt obe jeho nohy zachranene, niekto tu pisal o amputacii.
Jeremy Renner
15 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Takhle, já doteď myslel, že mluvíme o obsahu výuky. Ne o formě. V tom máš samozřejmě pravdu. 
855748
Takhle, já doteď myslel, že mluvíme o obsahu výuky. Ne o formě. V tom máš samozřejmě pravdu. 
855734
2 0
reagovat
To je jenom špatný příklad. Zrovna Hitler i Armstrong se v popkultuře dost etablovali. 
855741
To je jenom špatný příklad. Zrovna Hitler i Armstrong se v popkultuře dost etablovali. 
2 -3
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Jo, to jsem si taky myslel, ale ty decka to fakt nevi, je vubec nic nezajima jako takhle. A kdyz uz jim to neco rika, tak strasne povrchne stylem "jo, to byla nejaka valka". Osvetim ma clovek za barakem (jen par hodin cesty max odkudkoli z CR) a oni vubec nevi. Tady si o tom muzeme vsichni psat a teoretizovat, ale to vazne pochopi clovek az nazivo, kdyz to vidi a slysi. Samozrejme ne vsichni, ale je jich cim dal vic..
855740
Jo, to jsem si taky myslel, ale ty decka to fakt nevi, je vubec nic nezajima jako takhle. A kdyz uz jim to neco rika, tak strasne povrchne stylem "jo, to byla nejaka valka". Osvetim ma clovek za barakem (jen par hodin cesty max odkudkoli z CR) a oni vubec nevi. Tady si o tom muzeme vsichni psat a teoretizovat, ale to vazne pochopi clovek az nazivo, kdyz to vidi a slysi. Samozrejme ne vsichni, ale je jich cim dal vic..
855738
2 -1
reagovat
reaguje na: Codename.Onyx
Kdo je Hitler ví snad každý, vždyť je to ultimátní zlo a mluví se o něm úplně všude, takže i dítě musí něco takového pochytit. 
855738
Kdo je Hitler ví snad každý, vždyť je to ultimátní zlo a mluví se o něm úplně všude, takže i dítě musí něco takového pochytit. 
855736
3 -1
reagují: Codename.Onyx
reagovat
Se tu bavite o Babicce, pritom polovina dnesnich mladych ani nevi, kdo byl treba Hitler nebo N. Armstrong cili nedavna historie.

ad Armstrong
K zacatku stavby link jsme se divali na dokument Apollo 11 (2019) a doporucuju, clovek jen zasne, co v roce 69 bylo lidstvo schopno, kdyz to vidi takto ucelene s detaily. U toho se mimo jine dozvime, ze pouziti paliva v kosmu nejde, ze je potreba "oxidizer", coz dava smysl, tohle me nikdy nenapadlo ani. Si rikam, proc jsou v tom modulu dvoje ruzne barely s palivem.. :D
855736
Se tu bavite o Babicce, pritom polovina dnesnich mladych ani nevi, kdo byl treba Hitler nebo N. Armstrong cili nedavna historie. ad Armstrong K zacatku stavby https://files.fm/u/6k3hc55u7 jsme se divali na dokument Apollo 11 (2019) a doporucuju, clovek jen zasne, co v roce 69 bylo lidstvo schopno, kdyz to vidi takto ucelene s detaily. U toho se mimo jine dozvime, ze pouziti paliva v kosmu nejde, ze je potreba "oxidizer", coz dava smysl, tohle me nikdy nenapadlo ani. Si rikam, proc jsou v tom modulu dvoje ruzne barely s palivem.. *:D*
1 -2
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: Mr. Hlad
> A když to vezmu víc ze široka, stoprocentně je nezajímají ani rovnice o dvou neznámých...

A to je přesně to, s čím nesouhlasím. Když mi do rovnice o dvou neznámých dáš RPG mechaniky pokémona, tak mě to bude zajímat velmi.
Když mi v dějepise místo letopočtů budeš vyprávět zvraty, tak mě to bude zajímat velmi.
Když mi místo emocionálního ventilu dávno mrtvých zapšklých přeživších nějaké války budeš dávat ke čtení komiksy, bude mě to zajímat velmi.

Myslíš si že jsem programátor protože jsem chtěl počítat vzorečky, nebo protože jsem chtěl dělat hry?
855734
> A když to vezmu víc ze široka, stoprocentně je nezajímají ani rovnice o dvou neznámých... A to je přesně to, s čím nesouhlasím. Když mi do rovnice o dvou neznámých dáš RPG mechaniky pokémona, tak mě to bude zajímat velmi. Když mi v dějepise místo letopočtů budeš vyprávět zvraty, tak mě to bude zajímat velmi. Když mi místo emocionálního ventilu dávno mrtvých zapšklých přeživších nějaké války budeš dávat ke čtení komiksy, bude mě to zajímat velmi. Myslíš si že jsem programátor protože jsem chtěl počítat vzorečky, nebo protože jsem chtěl dělat hry?
855713
4 0
reagují: Mr. Hlad
reagovat
reaguje na: The Joker
No jo, ale furt tam máš těch sedmnáct z dvaceti, které to nebaví a u kterých by bylo lepší naučit je, jak udělat kotoul a obecně je rozhýbat, aby si nezlámali hnáty na prvním ledu :)

Škola může talent jednotlivce podporovat jen do určité míry, na jeho rozvíjení jsou kroužky, specializované školy a tak. Nechci, aby to znělo blbě, ale přinejmenším základka musí hlavně zařídit, aby byl co nejlepší ten "standard" a vylezlo co možná nejmíň nepoužitelných lidí. Ti šikovní mají prostor realizovat se a rozvíjet se jinde. 

Můžeme si říkat, že se tam učím spousta věcí, co reálně nevyužiješ nebo nepotřebuješ, ale když ti pak Andrej předstoupí před školáky nebo moje spolužačka na střední  začne s vážnou tváří tvrdit, že za Rakouska-Uherska se u nás mluvilo Německy, protože tu byl Hitler, tak to prostě nechceš. 
855729
No jo, ale furt tam máš těch sedmnáct z dvaceti, které to nebaví a u kterých by bylo lepší naučit je, jak udělat kotoul a obecně je rozhýbat, aby si nezlámali hnáty na prvním ledu :) Škola může talent jednotlivce podporovat jen do určité míry, na jeho rozvíjení jsou kroužky, specializované školy a tak. Nechci, aby to znělo blbě, ale přinejmenším základka musí hlavně zařídit, aby byl co nejlepší ten "standard" a vylezlo co možná nejmíň nepoužitelných lidí. Ti šikovní mají prostor realizovat se a rozvíjet se jinde.  Můžeme si říkat, že se tam učím spousta věcí, co reálně nevyužiješ nebo nepotřebuješ, ale když ti pak Andrej předstoupí před školáky nebo moje spolužačka na střední  začne s vážnou tváří tvrdit, že za Rakouska-Uherska se u nás mluvilo Německy, protože tu byl Hitler, tak to prostě nechceš. 
855727
4 0
reagovat
reaguje na: Mr. Hlad
Tam si prave ale rikam, ze by to bavilo aspon tri. "Kotoul, skocis pres kozu, dotknes se zdi, bezis zpatky, vybiha dalsi" nebavilo nikoho. :) Ale beru, ze uz je to dost let a trebas jsou dnes skoly, kde se zaradi napr yoga nebo neco. Jen se bojim tech rozdilu, no. A ne kazdy rodic muze davat mesicne 10-15K, pokud v tom meste tuhle moznost vubec ma... :/
855727
Tam si prave ale rikam, ze by to bavilo aspon tri. "Kotoul, skocis pres kozu, dotknes se zdi, bezis zpatky, vybiha dalsi" nebavilo nikoho. :) Ale beru, ze uz je to dost let a trebas jsou dnes skoly, kde se zaradi napr yoga nebo neco. Jen se bojim tech rozdilu, no. A ne kazdy rodic muze davat mesicne 10-15K, pokud v tom meste tuhle moznost vubec ma... :/
855724
1 0
reagují: Mr. Hlad
reagovat
reaguje na: Mr. Hlad
Zrovna Babička je něco, co mladým lidem těžko něco řekne. Pokud jde o tvorbu Boženy Němcové, spíš doporučuji její povídky. A jako dobré seznámení s Boženou Němcovou doporučuji zfilmované povídky Divá Bára (1949) a V zámku a v podzámčí (1981). Oba filmy jsou snadno srozumitelné, nadčasové a řeší de facto současné otázky. K tomu je jako doplněk dobrá i minisérie Božena (2021). Prostě by se to těmi filmy mělo okořenit a zesoučasnit. Problém je v tom, že se zrovna literatura 19. století probírá příšerným školometským způsobem, který mladé lidi logicky otráví.

Mě třeba literatura vždycky bavila, protože jsem četl už od malička, ale vím, že ne každý vyrůstal či vyrůstá právě takhle. Lépe to samozřejmě funguje na gymnáziích, jinde asi o něco méně. Hlavně by se mělo s mladými lidmi mluvit jako se sobě rovnými, nikoli jim dávat neustále najevo "jsem starší a ty jako mladý nevíš o životě vůbec nic". Právě na tomhle strašně vázne komunikace nejen na školách. 
855726
Zrovna Babička je něco, co mladým lidem těžko něco řekne. Pokud jde o tvorbu Boženy Němcové, spíš doporučuji její povídky. A jako dobré seznámení s Boženou Němcovou doporučuji zfilmované povídky [b]Divá Bára (1949)[/b] a [b]V zámku a v podzámčí (1981)[/b]. Oba filmy jsou snadno srozumitelné, nadčasové a řeší de facto současné otázky. K tomu je jako doplněk dobrá i minisérie [b]Božena (2021)[/b]. Prostě by se to těmi filmy mělo okořenit a zesoučasnit. Problém je v tom, že se zrovna literatura 19. století probírá příšerným školometským způsobem, který mladé lidi logicky otráví. Mě třeba literatura vždycky bavila, protože jsem četl už od malička, ale vím, že ne každý vyrůstal či vyrůstá právě takhle. Lépe to samozřejmě funguje na gymnáziích, jinde asi o něco méně. Hlavně by se mělo s mladými lidmi mluvit jako se sobě rovnými, nikoli jim dávat neustále najevo "jsem starší a ty jako mladý nevíš o životě vůbec nic". Právě na tomhle strašně vázne komunikace nejen na školách. 
855713
0 -2
reagovat
reaguje na: The Joker
Hele my to měli naopak. Celý rok florbal a fotbal a pak jedna školní olympiáda, kde se během dvou dnů odběhaly a odskákaly všechny věci, které se podle osnov musí klasifikovat. A pak za florbal. 

Fotbal na té úrovni, o které píšeš, je stejně specifický koníček jako film. Bavilo by to tebe a další dva spolužáky. Stejně jako film u mě v osmičce s Občanem Kanem. Jenže děcek tam máš dvacet. 

Když máš ve třídě třiadvacet dětí a máš na ně 45 minut, tak je to s nějakými individuálními preferencemi dost složitý. Zažiil jsem si to :) Kdybys na tělocvik dostal tři šikovný fotbalisty, máš k nim osm plus mínus šikovných kluků, sedm nemehel a tři, co musíš hlídat, aby na sebe neshodili švédskou bednu. 
855724
Hele my to měli naopak. Celý rok florbal a fotbal a pak jedna školní olympiáda, kde se během dvou dnů odběhaly a odskákaly všechny věci, které se podle osnov musí klasifikovat. A pak za florbal.  Fotbal na té úrovni, o které píšeš, je stejně specifický koníček jako film. Bavilo by to tebe a další dva spolužáky. Stejně jako film u mě v osmičce s Občanem Kanem. Jenže děcek tam máš dvacet.  Když máš ve třídě třiadvacet dětí a máš na ně 45 minut, tak je to s nějakými individuálními preferencemi dost složitý. Zažiil jsem si to :) Kdybys na tělocvik dostal tři šikovný fotbalisty, máš k nim osm plus mínus šikovných kluků, sedm nemehel a tři, co musíš hlídat, aby na sebe neshodili švédskou bednu. 
855722
3 0
reagují: The Joker
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Já to pochopil, neboj. 

Systém je vlastně dobrý. Rámcový vzdělávací program dává školám spoustu prostoru si věci upravit, ve zkratce jde o to, že na konci sedmičky musí děcka umět X, na konci osmičky Y a na konci devítky Z, ale jak se k tomu dostanou, to je do velké míry na škole. Problém je, že když se to zavedlo, spousta lidí učila pořád stejně, protože k tomu výsledku se dostali starými metodami. 

Samozřejmě tu nechci učitele hejtit, ale prostor pro nějakou vlastní iniciativu ve škole je. Pak jde samozřejmě nejen o to, jestli se do toho chce učitelům, ředitelům, jestli jsou prachy na podobné "novoty" a tak. Ale možnosti tu prostě existují. A s nimi i školy, které je využívají, ale tam samozřejmě mluvíme o velkých městech, kde si rodiče můžou vybrat, že potomka pošlou někam, kde to vedou trošku jinak. Jenže pak jsou samozřejmě i rodiče, kteří tu novotu neznají nebo nechtějí a chtějí právě ten standard. 
855723
Já to pochopil, neboj.  Systém je vlastně dobrý. Rámcový vzdělávací program dává školám spoustu prostoru si věci upravit, ve zkratce jde o to, že na konci sedmičky musí děcka umět X, na konci osmičky Y a na konci devítky Z, ale jak se k tomu dostanou, to je do velké míry na škole. Problém je, že když se to zavedlo, spousta lidí učila pořád stejně, protože k tomu výsledku se dostali starými metodami.  Samozřejmě tu nechci učitele hejtit, ale prostor pro nějakou vlastní iniciativu ve škole je. Pak jde samozřejmě nejen o to, jestli se do toho chce učitelům, ředitelům, jestli jsou prachy na podobné "novoty" a tak. Ale možnosti tu prostě existují. A s nimi i školy, které je využívají, ale tam samozřejmě mluvíme o velkých městech, kde si rodiče můžou vybrat, že potomka pošlou někam, kde to vedou trošku jinak. Jenže pak jsou samozřejmě i rodiče, kteří tu novotu neznají nebo nechtějí a chtějí právě ten standard. 
855720
4 0
reagovat
reaguje na: Mr. Hlad
Ja samozrejme netusim, jak moc se za poslednich 20 let zmenily ZS, ale zase, kdyz to vezmu dle svych zkusenosti... Od chvile kdy jsem zacal chodit jsem byl veden k fotbalu, coz znamenalo v prumeru az do puberty 2-3h denne. K tomu dalsi sporty. Ale mezitim nastala skola a tam se reklo, ze osnovy jsou takove a takove a vetsinu roku se jako vymyvarna mozku delala "gymnastika", protoze to tak proste musi byt a zadne diskuze. Fotbal byl svatek a jeste stylem "hodim vam balon a vy za nim behejte". Nic se k tomu neresilo, ani rondo a jine zaklady. Takze se obavam, jake jsou dnes vlastne rozdily mezi ZS. Ze mladi ucitele chteji do velkych mest, lepsich skol a decka v tom zbytku maji od prvni chvile smulu. Samozrejme jim rozumim a resi se tohle vsude, jak je problem nekam nalakat lekare, zubare, realita nebude nikdy dokonala, ale stejne... :/
855722
Ja samozrejme netusim, jak moc se za poslednich 20 let zmenily ZS, ale zase, kdyz to vezmu dle svych zkusenosti... Od chvile kdy jsem zacal chodit jsem byl veden k fotbalu, coz znamenalo v prumeru az do puberty 2-3h denne. K tomu dalsi sporty. Ale mezitim nastala skola a tam se reklo, ze osnovy jsou takove a takove a vetsinu roku se jako vymyvarna mozku delala "gymnastika", protoze to tak proste musi byt a zadne diskuze. Fotbal byl svatek a jeste stylem "hodim vam balon a vy za nim behejte". Nic se k tomu neresilo, ani rondo a jine zaklady. Takze se obavam, jake jsou dnes vlastne rozdily mezi ZS. Ze mladi ucitele chteji do velkych mest, lepsich skol a decka v tom zbytku maji od prvni chvile smulu. Samozrejme jim rozumim a resi se tohle vsude, jak je problem nekam nalakat lekare, zubare, realita nebude nikdy dokonala, ale stejne... :/
855714
1 0
reagují: Mr. Hlad
reagovat
reaguje na: Mr. Hlad
Já se omlouvám, že jsem to napsal možná jako hate na učitele. Určitě jsem to tak nemyslel. Spíš na systém.
Já dělal nějaké projekty pro MŠMT a bavil jsem se tam s lidma na téma finanční gramotnost a zdravé stravování a to fakt ROFL co je za martirium dostat do systému.
My měli na gymplu super ředitele, co se snažil dostat do vyučování X let nějakou krizovou výchovu typu první pomoc. V podstatě byl neúspěšný a cokoliv mu zamítli. Tak to obešel integrací do stávajících předmětů.

S Douglasem jsem měl kdysi super konverzaci v Messengeru o filmech ve výuce. :)
855720
Já se omlouvám, že jsem to napsal možná jako hate na učitele. Určitě jsem to tak nemyslel. Spíš na systém. Já dělal nějaké projekty pro MŠMT a bavil jsem se tam s lidma na téma finanční gramotnost a zdravé stravování a to fakt ROFL co je za martirium dostat do systému. My měli na gymplu super ředitele, co se snažil dostat do vyučování X let nějakou krizovou výchovu typu první pomoc. V podstatě byl neúspěšný a cokoliv mu zamítli. Tak to obešel integrací do stávajících předmětů. S Douglasem jsem měl kdysi super konverzaci v Messengeru o filmech ve výuce. *:)*
855703
1 -4
reagují: Mr. Hlad
reagovat
reaguje na: hroubek
Tak. Ale to už se zas dostáváme k tomu, že existují kurzy pro učitele, kde je naučí jak s tímhle pracovat. Když mají zájem, seženou peníze od ředitele nebo nějaký grant, projdou tím a dostanou prostor ve škole po vyučování, bude to super. Ale to už je pak opravdu čistě o těch učitelích a jejich nadšení a touze jít brzo domů, nebo koukat s dětmi na filmy. 
855718
Tak. Ale to už se zas dostáváme k tomu, že existují kurzy pro učitele, kde je naučí jak s tímhle pracovat. Když mají zájem, seženou peníze od ředitele nebo nějaký grant, projdou tím a dostanou prostor ve škole po vyučování, bude to super. Ale to už je pak opravdu čistě o těch učitelích a jejich nadšení a touze jít brzo domů, nebo koukat s dětmi na filmy. 
855717
3 0
reagovat
reaguje na: Mr. Hlad
Ono by bohatě pomohlo kdyby existovaly kroužky, které by se zaměřovali na poznávání filmů, historii, a pak se chodilo do kina, koukalo na filmy, vysvětlily by se pojmy jako narace, fabulace, syžet atd, mohli by se naučit v nějakém programu střihat. 
855717
Ono by bohatě pomohlo kdyby existovaly kroužky, které by se zaměřovali na poznávání filmů, historii, a pak se chodilo do kina, koukalo na filmy, vysvětlily by se pojmy jako narace, fabulace, syžet atd, mohli by se naučit v nějakém programu střihat. 
855703
2 0
reagují: Mr. Hlad
reagovat
Nám pustili v osmé třídě Úplně zatmění. Co jsme si z toho odnesli? Posměšky, že DiCaprio pr.á s chlapem....

Češtinářka ze základky - fanatická křesťanka, která nadržovala dětem, co chodily do náboženství.

Češtinářka ze střední - alkoholička, kterou ve čtvrťáků poslali na léčení. Absolutní nezájem o nějakou iniciativu.
Poslední rok jsme dostali učitele zapáleného do literatury. Citoval třeba z Watchmenu a dokázal mluvit o knihách jako o koníčku a ne povinném probírání osnov. 

Ten jediný mi něco dal. Kdybych nedostal v 11 letech prvního Harry Pottera, tak mě nikdy nic ke čtení nemotivuje... 
855716
Nám pustili v osmé třídě Úplně zatmění. Co jsme si z toho odnesli? Posměšky, že DiCaprio pr.á s chlapem.... Češtinářka ze základky - fanatická křesťanka, která nadržovala dětem, co chodily do náboženství. Češtinářka ze střední - alkoholička, kterou ve čtvrťáků poslali na léčení. Absolutní nezájem o nějakou iniciativu. Poslední rok jsme dostali učitele zapáleného do literatury. Citoval třeba z Watchmenu a dokázal mluvit o knihách jako o koníčku a ne povinném probírání osnov.  Ten jediný mi něco dal. Kdybych nedostal v 11 letech prvního Harry Pottera, tak mě nikdy nic ke čtení nemotivuje... 
6 0
reagovat
reaguje na: HAL
Určitě, ale pamatuju si, že jsem chodil do kina na základce dvakrát týdně, pár lidí chodilo se mnou a dávali jsme i klasiky a náročnější věci. Ale Občan Kane byl pro 80% z nich nekoukatelná věc. 

Je to příliš široký, aby to k něčemu bylo, muselo by to mít podobnou časovou dotaci jako celá literatura. To prostě nejde, mít děcka kvůli filmu ve škole o tři hodiny týdně víc. Takhle bychom se mohli dostat k tomu, proč se neučí o výtvarném umění, o té zmíněné hudbě... bylo by pěkný mít vzdělanější děti a s nimi vzdělanější generaci, ale tohle je spíš na rodičích a na tom, jak směřují a podporují svoje děcka. Škola na to v současném systému nemá moc prostoru. Ale i s tím málem - jak píšeš - se dá něco dělat. 
855715
Určitě, ale pamatuju si, že jsem chodil do kina na základce dvakrát týdně, pár lidí chodilo se mnou a dávali jsme i klasiky a náročnější věci. Ale Občan Kane byl pro 80% z nich nekoukatelná věc.  Je to příliš široký, aby to k něčemu bylo, muselo by to mít podobnou časovou dotaci jako celá literatura. To prostě nejde, mít děcka kvůli filmu ve škole o tři hodiny týdně víc. Takhle bychom se mohli dostat k tomu, proč se neučí o výtvarném umění, o té zmíněné hudbě... bylo by pěkný mít vzdělanější děti a s nimi vzdělanější generaci, ale tohle je spíš na rodičích a na tom, jak směřují a podporují svoje děcka. Škola na to v současném systému nemá moc prostoru. Ale i s tím málem - jak píšeš - se dá něco dělat. 
855711
3 0
reagovat
reaguje na: The Joker
Jak říkáš, tohle je spíš o rodičích než o škole. Už kvůli té časové náročnosti. 
855714
Jak říkáš, tohle je spíš o rodičích než o škole. Už kvůli té časové náročnosti. 
855708
2 0
reagují: The Joker
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se