A co jako? Tak to neřešte! Tady lidi berou jako naději v kulturní válce která se jich ani netýká reklamní kampaň značky která se v čr ani neprodává možná.
Protože jim (vám) někdo vtloukal do hlavy, že je tlustá lesbická černoška v marketingu nějaký zásadní problém co se vás týká. Já narozdíl od vás všech tyhle reklamy vyhodnocoval. I ty kontroverzní co proběhly médii minimálně dvakrát a není to o ničem jiném než rozšiřování cílovek, šokování a zisku.
Všechny tyhle píčoviny se řeší v době, kdy pár hodin jízdy od hranic dopadají ruský bomby a za 2 měsíce tu máme vládu otevřených kolaborantů odsouzeného oligarchy, který tu zničí ekonomiku na několik generací dopředu.
reaguje na:
The Joker
|
reagují:
Tyller
|
reagovat
|




ja treba se nikdy nerozhodl, jestli je v reklame na pradlo lepsi dat normal baby, protoze zakaznice obvykle nejsou Alessandra Ambrosio circa 2008. Nebo tam dat ty zeny, co v realu moc nepotkas, ale je tam ta fantazie kdyz si to koupis, tak jsi jedna z nich. :)