Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 1141 - 1160 Napsat příspěvek
reaguje na: Gonzi
Zní mi to dost jako jednička. Tam taky prvně nadšení ze super světa, mechanik a komplexních soubojů... a pak se ten svět ukáže trochu repetivním čemuž ani nezajímavý (a navíc nijak neukončený) příběh moc nepomáhá, trénink postavy a poznání jak co ochcat vymaže potřebu nad půlkou mechanik vůbec přemýšlet, a komplexita soubojů se smrskne na "když je budu furt jenom bodat do obličeje tak prostě nic nezmůžou"
933619
Zní mi to dost jako jednička. Tam taky prvně nadšení ze super světa, mechanik a komplexních soubojů... a pak se ten svět ukáže trochu repetivním čemuž ani nezajímavý (a navíc nijak neukončený) příběh moc nepomáhá, trénink postavy a poznání jak co ochcat vymaže potřebu nad půlkou mechanik vůbec přemýšlet, a komplexita soubojů se smrskne na "když je budu furt jenom bodat do obličeje tak prostě nic nezmůžou"
933616
2 0
reagovat

KCD2 70+ hodin

Nevím, jestli si jedničku pamatuju víc růžovými brýlemi, ale tady už pomalu ztrácím motivaci to dál hrát, jakkoli jsem si svůj dosavadní čas velmi užil.

Děj
kterému to věnuje většinu času, mě vůbec nezajímá (Tooth je už mrtvý a Mrkevant je v podstatě celou dobu mimo dění). Na druhou stranu ty politické pletichy, kterým to věnuje většinu stopáže, mě nebaví. Václav je evidentně hovno král a Zikmund je možná lepší, ale moc agresivní. Což je problém, protože se pak vytrácí snaha do toho konfliktu zasahovat => motivace pro významnou část děje.

Druhá věc je, že lokální příběhy jsou mnohem víc fetch questy. Ne doslova, ale nějak ubývá těch, co by mě emocionálně bavily, nebo nabízely zajímavé morální volby (aka witcher). Například ten se systematickým kradením stříbra z dolů: běž k tomu a povídej, pak k tomu, pak k tomu, pak k tomu, pak tam, pak támhle... Ale kromě vhledu do samotného historického procesu těžby (super), tam není žádná emocionální rovina (řeším to, protože "mě o to požádala vdova zavražděného, který to chtěl odhalit", například, nebo "korupce je zlá, ale bez ní tady tahle vesnice umře hlady"... tohle tam chybí)

Mechaniky
Mno a třetí věc je, že ty herní mechaniky do sebe nádherně systematicky zapadají, ale po určitém okamžiku je hráč moc dobrý a tohle odpadá. Truhla je moc těžká, je potřeba okrást spícího majitele o klíče => hráč umí odemknout cokoli takže tohle odpadne. Jsem tam vyloženě chodící tank, (překovaný) meč který mám od začátku druhé lokace je zatím pořád z daleka nejlepší, od armoru prvního rytíře-bandity v druhé lokaci jsem se už moc dál taky neposunul, můj skill je víceméně vymaxovaný... takže souboje "převálcovávám". A to je problém, protože tím zas odpadá health-damage systém, alchymie, jedy na zbrani, nutnost naředění větší skupiny banditů stealthem atd. atp.

Soubojový systém
je strašně pasivní. Je hezké, že tam je celý systém feints, ripostes, úhlů, komb a master strikes, ale úspěch zásahu závisí na náhodě. (Ve smyslu, že se nepřítel "nechá" zasáhnout.  Teoretický online duel mezi dvěmi hráči by klidně mohl trvat hodiny, protože nedovolit masterstrike, breakovat komba a perfectblockovat je tam triviální.) Nejrychlejší způsob je udeřit někam, kde se borec nekryje (tzn slušná šance zásahu) a buď to dopadne => pokračovat a zabít jej na tři rány, protože meč, nebo to nedopadne, což ale vzburcuje enemáka k úderu => masterstrike až dvě a je mrtvý.

"Given the opportunity, players will optimize the fun out of the game".
To je problém, protože všechny komplexní části toho systému natahují dobu souboje. Ty enemáky jde zabít nejrychleji tím nejjednodušším způsobem, místo, aby to bylo naopak.

tl;dr:
První region vše super, 10/10 hra, tak se dělá RPG. Druhý region, dějově nezáživný, moc rozmáchlý (to ježdění od vesnice k vesnici je taky místy vyloženě opruz), RPG mechaniky se stávají "zbytečné" a soubojový systém naplno ukazuje, jak je v jádru hloupý => 6/10 hra.

Tak nějak od prvotního nadšení přecházím k nudě. Ta hra je obrovská, takže pořád je jejích prvních 20 hodin lepších než "cokoli" jiného, ale zatím to nevypadá na (mého) nového Witchera, u kterého jsem nechtěl, aby skončil. Tady už delší dobu jedu spíše ze setrvačnosti.
933616
Nevím, jestli si jedničku pamatuju víc růžovými brýlemi, ale tady už pomalu ztrácím motivaci to dál hrát, jakkoli jsem si svůj dosavadní čas velmi užil. [b]Děj[/b] kterému to věnuje většinu času, mě vůbec nezajímá ([spoiler]Tooth je už mrtvý a Mrkevant je v podstatě celou dobu mimo dění[/spoiler]). Na druhou stranu ty politické pletichy, kterým to věnuje většinu stopáže, mě nebaví. Václav je evidentně hovno král a Zikmund je možná lepší, ale moc agresivní. Což je problém, protože se pak vytrácí snaha do toho konfliktu zasahovat => motivace pro významnou část děje. Druhá věc je, že lokální příběhy jsou mnohem víc fetch questy. Ne doslova, ale nějak ubývá těch, co by mě emocionálně bavily, nebo nabízely zajímavé morální volby (aka witcher). Například ten se systematickým kradením stříbra z dolů: běž k tomu a povídej, pak k tomu, pak k tomu, pak k tomu, pak tam, pak támhle... Ale kromě vhledu do samotného historického procesu těžby (super), tam není žádná emocionální rovina (řeším to, protože [i]"mě o to požádala vdova zavražděného, který to chtěl odhalit"[/i], například, nebo [i]"korupce je zlá, ale bez ní tady tahle vesnice umře hlady"[/i]... tohle tam chybí) [b]Mechaniky[/b] Mno a třetí věc je, že ty herní mechaniky do sebe nádherně systematicky zapadají, ale po určitém okamžiku je hráč moc dobrý a tohle odpadá. Truhla je moc těžká, je potřeba okrást spícího majitele o klíče => hráč umí odemknout cokoli takže tohle odpadne. Jsem tam vyloženě chodící tank, (překovaný) meč který mám od začátku druhé lokace je zatím pořád z daleka nejlepší, od armoru prvního rytíře-bandity v druhé lokaci jsem se už moc dál taky neposunul, můj skill je víceméně vymaxovaný... takže souboje "převálcovávám". A to je problém, protože tím zas odpadá health-damage systém, alchymie, jedy na zbrani, nutnost naředění větší skupiny banditů stealthem atd. atp. [b]Soubojový systém[/b] je strašně pasivní. Je hezké, že tam je celý systém feints, ripostes, úhlů, komb a master strikes, ale úspěch zásahu závisí na náhodě. (Ve smyslu, že se nepřítel "nechá" zasáhnout.  [spoiler]Teoretický online duel mezi dvěmi hráči by klidně mohl trvat hodiny, protože nedovolit masterstrike, breakovat komba a perfectblockovat je tam triviální.[/spoiler]) Nejrychlejší způsob je udeřit někam, kde se borec nekryje (tzn slušná šance zásahu) a buď to dopadne => pokračovat a zabít jej na tři rány, protože meč, nebo to nedopadne, což ale vzburcuje enemáka k úderu => masterstrike až dvě a je mrtvý. [i]"Given the opportunity, players will optimize the fun out of the game".[/i] To je problém, protože všechny komplexní části toho systému natahují dobu souboje. Ty enemáky jde zabít nejrychleji tím nejjednodušším způsobem, místo, aby to bylo naopak. [b]tl;dr:[/b] První region vše super, 10/10 hra, tak se dělá RPG. Druhý region, dějově nezáživný, moc rozmáchlý (to ježdění od vesnice k vesnici je taky místy vyloženě opruz), RPG mechaniky se stávají "zbytečné" a soubojový systém naplno ukazuje, jak je v jádru hloupý => 6/10 hra. Tak nějak od prvotního nadšení přecházím k nudě. Ta hra je obrovská, takže pořád je jejích prvních 20 hodin lepších než "cokoli" jiného, ale zatím to nevypadá na (mého) nového Witchera, u kterého jsem nechtěl, aby skončil. Tady už delší dobu jedu spíše ze setrvačnosti.
KCD2 70+ hodin
5 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Serou mě ty barvy, jinak bych si ho i možná koupil.
933602
Serou mě ty barvy, jinak bych si ho i možná koupil.
933601
1 0
reagovat
Ten je...
Bude mi ladit k tetování.
933601
[url=https://youtu.be/ViONqfjURWQ?si=iexEXPLOomihV-Mo]Ten je...[/url] Bude mi ladit k tetování.
3 0
reagují: esmo, do_Od
reagovat
Většina lidí posléze přizná, že posledních x let nikdy těmi krabicemi, co jsou plné starých časopisů, nelistovala. A stejně je má. Kus těch PS časáků taky mám, první byl s polonahou Larou na obálce, to se v cca 11 letech nezapomíná. A mám k nim vazbu, jak dlouho trvalo někdy na ně nastřádat. Měli jsme doma ruční čističku CD od Hamy a mě napadl jasnej byznys plán - čistit CD za myslim 2 nebo 3 kč/kus. Když jsem pak chtěl pamětovou kartu do PS2, něco jsem se načistil :D to už jsem pak nenosil v tašce ani penál, jen CD.

U „50 let videoher“ jsem taky váhal a zpětně nebylo vůbec proč. A dobrej tip, teď čtu  každej den ráno stoickou radu do života z jedný knížky a v interakci s lidmi to moc nefunguje, tohle mi zní líp :) V rámci těch knih, zrovna dneska vychází průvodce střílečkami 1992-2002. To jsem si obhájil, že si dávám předobjednávku v rámci Vánoc vloni :)
933585
Většina lidí posléze přizná, že posledních x let nikdy těmi krabicemi, co jsou plné starých časopisů, nelistovala. A stejně je má. Kus těch PS časáků taky mám, první byl s polonahou Larou na obálce, to se v cca 11 letech nezapomíná. A mám k nim vazbu, jak dlouho trvalo někdy na ně nastřádat. Měli jsme doma ruční čističku CD od Hamy a mě napadl jasnej byznys plán - čistit CD za myslim 2 nebo 3 kč/kus. Když jsem pak chtěl pamětovou kartu do PS2, něco jsem se načistil *:D* to už jsem pak nenosil v tašce ani penál, jen CD. U „50 let videoher“ jsem taky váhal a zpětně nebylo vůbec proč. A dobrej tip, teď čtu  každej den ráno stoickou radu do života z jedný knížky a v interakci s lidmi to moc nefunguje, tohle mi zní líp :) V rámci těch knih, zrovna dneska vychází [url=https://www.xzone.cz/kniha-im-too-young-to-die-ultimatni-pruvodce-strileckami-19922002]průvodce [/url]střílečkami 1992-2002. To jsem si obhájil, že si dávám předobjednávku v rámci Vánoc vloni :)
3 0
reagovat
reaguje na: Ash_Black
Když se u Levelu podívám na archiv, tak mě pleskne nostalgie, jak Will Smith.
Měl jsem to od čísla 44 a z té obálky z Resident Evilu 2 jsem byl pos.any:D
Legendární články, kde se na deseti stránkách rozebíral fenomén South Parku nebo Fuka v trenkách...
Nejhorší je, že jsem je všechny měl v takové boudě na zahradě, kde jsem trávil dětství a ta nedávno vyhořela...
A PS magazin vycházel ještě nedávno jako ročník, ale už zas není.
Jinak si čtu každý den o jedné hře z knihy "50 let videoher" od Pavla Dobrovského z Levelu a je to pecka. A to jsem se tehdy blbec rozhodoval, jestli litr není moc... Není.
933569
Když se u Levelu podívám na [url=https://level.cz/level/]archiv[/url], tak mě pleskne nostalgie, jak Will Smith. Měl jsem to od čísla 44 a z té obálky z Resident Evilu 2 jsem byl pos.any*:D* Legendární články, kde se na deseti stránkách rozebíral fenomén South Parku nebo Fuka v trenkách... Nejhorší je, že jsem je všechny měl v takové boudě na zahradě, kde jsem trávil dětství a ta nedávno vyhořela... A PS magazin vycházel ještě nedávno jako ročník, ale už zas není. Jinak si čtu každý den o jedné hře z knihy "50 let videoher" od Pavla Dobrovského z Levelu a je to pecka. A to jsem se tehdy blbec rozhodoval, jestli litr není moc... Není.
933551
5 0
reagovat
reaguje na: Ash_Black
Oficiální playstation magazín a CD plný demo her... ty vole, to jsou časy! Sledstorm !
933558
Oficiální playstation magazín a CD plný demo her... ty vole, to jsou časy! Sledstorm !
933551
3 0
reagovat
Já vlastně, když komplet popadaly kdysi Playstation časáky, tak na netu jsem už souvisle nečetl skoro nic. Takže ten vrchol pro mě bylo, když Jiří Pavlovský z CRWe recenzoval v podstatě cokoliv, šéfredaktorem byl Farid Starman a byla to ta mutace anglickýho Oficiálního Playstation magazínu. A celkově ty recenze měly váhu posoudit, zda za to ta hra stojí nebo ne + bavilo mě to číst. U PS2 pak byly dva, ten druhej byl PSM2. Bylo nostalgicky fajn, když před pár lety Tukan a spol. vydali jednorázově 2-3 čísla tištěnýho PS časáku.

A asi těsně předtím, než jsem prvně narazil na Moviezone, tak jsem furt poslouchal hPod v tý all star sestavě Dobrovský, Poláček, Bach, Grygar s občasnym hostováním právě Starmana nebo Bulíře či Fridricha. Když pak přišli na games, poslouchal jsem Fight Club, ale soustavně jsem nečetl nic. Chodí mi pár newsletterů i třeba z Hrej. Když je nějaká konference, kouknu na trailery, nicméně poslední dobou jako rozcestník na něco vlastně slouží tahle diskuze :D
933551
Já vlastně, když komplet popadaly kdysi Playstation časáky, tak na netu jsem už souvisle nečetl skoro nic. Takže ten vrchol pro mě bylo, když Jiří Pavlovský z CRWe recenzoval v podstatě cokoliv, šéfredaktorem byl Farid Starman a byla to ta mutace anglickýho Oficiálního Playstation magazínu. A celkově ty recenze měly váhu posoudit, zda za to ta hra stojí nebo ne + bavilo mě to číst. U PS2 pak byly dva, ten druhej byl PSM2. Bylo nostalgicky fajn, když před pár lety Tukan a spol. vydali jednorázově 2-3 čísla tištěnýho PS časáku. A asi těsně předtím, než jsem prvně narazil na Moviezone, tak jsem furt poslouchal hPod v tý all star sestavě Dobrovský, Poláček, Bach, Grygar s občasnym hostováním právě Starmana nebo Bulíře či Fridricha. Když pak přišli na games, poslouchal jsem Fight Club, ale soustavně jsem nečetl nic. Chodí mi pár newsletterů i třeba z Hrej. Když je nějaká konference, kouknu na trailery, nicméně poslední dobou jako rozcestník na něco vlastně slouží tahle diskuze *:D*
4 0
reagují: (=LIFTY=), shluky
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Ale tak zrovna ta recenze na Split Fiction je stejně úplně informačně na hovno... zvlášt, když sis z toho odnesl to, že je to těžší než předchozí hry... ale paradoxně je to mnohem víc přístupnější díky nastavení než The Way Out i It takes two...  a jde to na ruku i naprostejm nehráčům... Což mi přijde jako dost podstatná informace...
933519
Ale tak zrovna ta recenze na Split Fiction je stejně úplně informačně na hovno... zvlášt, když sis z toho odnesl to, že je to těžší než předchozí hry... ale paradoxně je to mnohem víc přístupnější díky nastavení než The Way Out i It takes two...  a jde to na ruku i naprostejm nehráčům... Což mi přijde jako dost podstatná informace...
933514
0 0
reagovat
reaguje na: departed
90% recenze řeší pohled z první osoby a v posledním odstavci si kopne do příběhu, hotovo.
Je to úplně zbytečná recenze, ve které se nedozvíš nic a je dělaná akorát na "kliknutí" a přes 200 příspěvků do diskuze.
Navíc ten text je jak kdyby ho psal někdo na základní škole do čtenářského deníku, den před odevzdáním, aby nedostal pětku.
933514
90% recenze řeší pohled z první osoby a v posledním odstavci si kopne do příběhu, hotovo. Je to úplně zbytečná recenze, ve které se nedozvíš nic a je dělaná akorát na "kliknutí" a přes 200 příspěvků do diskuze. Navíc ten text je jak kdyby ho psal někdo na základní škole do čtenářského deníku, den před odevzdáním, aby nedostal pětku.
933498
0 0
reagují: shluky
reagovat
reaguje na: departed
Já jsem třeba Games nikdy nečetl, takže tohle hodnotit vůbec nemůžu, ale během covidu jsem poslouchal, co se dalo, a narazil jsem přitom náhodou i na ty jejich podcasty, kde kromě her rozebírali i filmy, seriály, různé jejich příhody apod. a to mě hodně bavilo :). Měli tam pár charismatickejch osobností, který byly od sebe hodně odlišný, ale dokázali si to svoje vždycky nějak vtipně obhájit, uměli poutavě vyprávět a udělat každou debatu zajímavou, prostě bylo vidět, že je to taky baví a tohle dokázali přenést na diváky/posluchače. Navíc mezi sebou měli vzájemně hodně dobrou chemii (Bětka, Pavel, Vašek, Jirka). Za mě byl tohle jejich vrchol, kde dosáhli i na lidi, který v tý době hry vůbec nehráli (jako jsem byl já) :+.

Kromě těch charismatickejch lidí tam bylo vždycky i pár těch zaměnitelných "přísedících" členů redakce, kteří se tam různě střídali a bylo víceméně jedno, kdo z nich tam sedí, protože byli spíš do počtu a jenom přitakávali, ale to bylo jedno. Problém nastal, když jim ti charismatičtí lidi postupně všichni odešli a zbyli tam jenom ti "přísedící". Od té chvíle jsem to zkoušel poslouchat několikrát, ale vždycky jsem to v půlce vypnul, protože je to extrémní nuda.
933509
Já jsem třeba Games nikdy nečetl, takže tohle hodnotit vůbec nemůžu, ale během covidu jsem poslouchal, co se dalo, a narazil jsem přitom náhodou i na ty jejich podcasty, kde kromě her rozebírali i filmy, seriály, různé jejich příhody apod. a to mě hodně bavilo *:)*. Měli tam pár charismatickejch osobností, který byly od sebe hodně odlišný, ale dokázali si to svoje vždycky nějak vtipně obhájit, uměli poutavě vyprávět a udělat každou debatu zajímavou, prostě bylo vidět, že je to taky baví a tohle dokázali přenést na diváky/posluchače. Navíc mezi sebou měli vzájemně hodně dobrou chemii (Bětka, Pavel, Vašek, Jirka). Za mě byl tohle jejich vrchol, kde dosáhli i na lidi, který v tý době hry vůbec nehráli (jako jsem byl já) *:+*. Kromě těch charismatickejch lidí tam bylo vždycky i pár těch zaměnitelných "přísedících" členů redakce, kteří se tam různě střídali a bylo víceméně jedno, kdo z nich tam sedí, protože byli spíš do počtu a jenom přitakávali, ale to bylo jedno. Problém nastal, když jim ti charismatičtí lidi postupně všichni odešli a zbyli tam jenom ti "přísedící". Od té chvíle jsem to zkoušel poslouchat několikrát, ale vždycky jsem to v půlce vypnul, protože je to extrémní nuda.
933498
3 0
reagovat
Games.cz bylo nejlepší v letech 2010-2013 podle mě. Pak to ztratilo nějak ten krásný vibe a dneska jsou tam tak agresivní reklamy (horší než na kdejaké porno stránce), že navštívím zřídka. Už ani diskuze tam nejsou, co bývaly.

Lifty: recenzi číst nechci, ale co je špatně? Já v tý době Grygara moc nemusel, tak jsem zvědavěj 😅
933498
Games.cz bylo nejlepší v letech 2010-2013 podle mě. Pak to ztratilo nějak ten krásný vibe a dneska jsou tam tak agresivní reklamy (horší než na kdejaké porno stránce), že navštívím zřídka. Už ani diskuze tam nejsou, co bývaly. [b]Lifty:[/b] recenzi číst nechci, ale co je špatně? Já v tý době Grygara moc nemusel, tak jsem zvědavěj 😅
1 0
reagují: (=LIFTY=), HotShot
reagovat
reaguje na: esmo
Indiana a jejich ultra debilní hodnocení jejich recenzí "meh" "hmm" a spol je úplně jiný level:D

Games je přežitek, ale na rozdíl od velké výměny redaktorů v Cinemě jsem se s tím nějak smířil a aspoň na takový rychlý zdroj informací mi vyhovuje nejvíc. 
Dřív to tam ale taky haprovalo, třeba tohle je za me jedna z nejhorších recenzi, co jsem četl.
933422
Indiana a jejich ultra debilní hodnocení jejich recenzí "meh" "hmm" a spol je úplně jiný level*:D* Games je přežitek, ale na rozdíl od velké výměny redaktorů v Cinemě jsem se s tím nějak smířil a aspoň na takový rychlý zdroj informací mi vyhovuje nejvíc.  Dřív to tam ale taky haprovalo, třeba [url=https://games.tiscali.cz/recenze/grand-theft-auto-v-recenze-next-gen-verze-245462]tohle[/url] je za me jedna z nejhorších recenzi, co jsem četl.
933420
0 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Zajímavý, já to nemyslel nijak pejorativně. Spíš sem myslel, že už je to dávno takovej umírající pohrobek, potom co odešel Poláček, Dobrovskej, Bach a celkově ta stará Level garda.... 
933421
Zajímavý, já to nemyslel nijak pejorativně. Spíš sem myslel, že už je to dávno takovej umírající pohrobek, potom co odešel Poláček, Dobrovskej, Bach a celkově ta stará Level garda.... 
933419
1 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
No aspoň, že nekoukáš na Indiana ... :))
933420
No aspoň, že nekoukáš na Indiana ... *:))*
933419
1 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: shluky
Čtu, vybrané recenze a jednou za čas některé novinky z celého týdne pro přehled.
Nemám s nimi problém, ale neni to, ze bych je hltal, pouštěl si jejich gameplaye nebo tam chodil do diskuze.
Vortex třeba nemusím a občas kouknu z nostalgie na doupe.
933419
Čtu, vybrané recenze a jednou za čas některé novinky z celého týdne pro přehled. Nemám s nimi problém, ale neni to, ze bych je hltal, pouštěl si jejich gameplaye nebo tam chodil do diskuze. Vortex třeba nemusím a občas kouknu z nostalgie na doupe.
933417
0 0
reagují: shluky, esmo
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Naopak, díky možnostem nastavení / usnadnění pro každého hráče zvlášť to můžeš hrát prakticky s někym hrama nepolíbenym...  Spíš se divim, že ještě někdo reálně čte Games Tiscali... 
933417
Naopak, díky možnostem nastavení / usnadnění pro každého hráče zvlášť to můžeš hrát prakticky s někym hrama nepolíbenym...  Spíš se divim, že ještě někdo reálně čte Games Tiscali... 
933400
1 -2
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
Výborná recenze na Split Fiction na games.tiscali, psána ve dvojici.
Fares nekecal, když tvrdil, že si z jeho další hry sedneme na prdel.
Ale hodně mě překvapilo, že je hra mnohem složitější, než It Takes Two.
Snad se nebudeme po víkendu rozvádět :D
933400
Výborná recenze na Split Fiction na games.tiscali, psána ve dvojici. Fares nekecal, když tvrdil, že si z jeho další hry sedneme na prdel. Ale hodně mě překvapilo, že je hra mnohem složitější, než It Takes Two. Snad se nebudeme po víkendu rozvádět *:D*
2 0
reagují: shluky
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
AC/DC - T.N.T. ze čtyřky! Nostalgie jak sviň
Byl jsem na to tehdy úplně levý ale stejně mě ta hra hrozně bavila :+

A moc mě mrzí že nic ze série SSX nikdy nevyšlo na PC, jedna z mála her které jsem konzolistům fakt záviděl.
933396
[url=https://www.youtube.com/watch?v=VzMTGSo3Bl8]AC/DC - T.N.T.[/url] ze čtyřky! Nostalgie jak sviň Byl jsem na to tehdy úplně levý ale stejně mě ta hra hrozně bavila *:+* A moc mě mrzí že nic ze série SSX nikdy nevyšlo na PC, jedna z mála her které jsem konzolistům fakt záviděl.
933394
2 0
reagovat
reaguje na: RingMan
Alien Ant Farm, CKY a hlavně Sex Pistols a jejich Anarchy in the U.K. si automaticky vybavím
A celé to vyjde 2 dny po po mých narozeninách :+
Život je zase krásný 8)
933394
Alien Ant Farm, CKY a hlavně Sex Pistols a jejich Anarchy in the U.K. si automaticky vybavím A celé to vyjde 2 dny po po mých narozeninách *:+* Život je zase krásný *8)*
933383
0 0
reagují: HAL
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se