.Aréna s vránama jj - tam je totiž stav, kdy ti ji hra odebere a můžeš se po... (a to byly tři dny běhání, sigh, k tomu samozřejmě to, že těžkých je posledních 30 sekund a fakt paráda toto/s).
Dnes jsem se natrápil se Splinter Sister - dal jsem ji za hoďku, ale ta nekonzistentnost spawnování grootů je taky na facku. Boss je jinak vyloženě triviální, ale pokud máš to štěstí, že se ti naspawnují vines přes celou arénu a hned na to dva grooti, tak s tím úplně nemáš moc co udělat. Zas o štěstí (posledních pět runů bylo defacto o náhodě, který z nich padne). A to pogo před tím... sigh. Jako, pohoda, ale... proč? Čím je ta hra lepší, když to tam je?
Pořád ve mě přetrvává spíš otrávenost, protože z těch soubojů nemám radost. Widow vypadá zábavně (jsem na ni narazil/umřel/vypnul - boss na úterý), tak jsem zvědav, jestli ji zvládnou bez bullshit mechanik.
PS: Před Splinter Sister jsem měl 520? shards a run kterým jsem ji porazil byl můj poslední možný, protože už se mi na lavičce nenabila zbraň naplno a byl jsem na nule (a bez "brokovnice" a Silk Spearu ty Grooty nedávám). Takže jsem byl jednu smrt od toho, abych nadával na sbírání shards
. Ten design je prostě špatný, to mi nikdo nevymluví.




