Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 201 - 220 Napsat příspěvek
reaguje na: (=LIFTY=)
Na Moorwingovi jsem strávil cca 3 dny, ale backtracking mě neštval. Tam mi přišlo, že jsem sice už asi půlku pokusů mohl vyhrávat, ale prostě jsem neudržel laťku po celou dobu duelu, ale jinak vlastně v pohodě :+.
Aréna s vránama jj - tam je totiž stav, kdy ti ji hra odebere a můžeš se po... (a to byly tři dny běhání, sigh, k tomu samozřejmě to, že těžkých je posledních 30 sekund a fakt paráda toto/s).
Dnes jsem se natrápil se Splinter Sister - dal jsem ji za hoďku, ale ta nekonzistentnost spawnování grootů je taky na facku. Boss je jinak vyloženě triviální, ale pokud máš to štěstí, že se ti naspawnují vines přes celou arénu a hned na to dva grooti, tak s tím úplně nemáš moc co udělat. Zas o štěstí (posledních pět runů bylo defacto o náhodě, který z nich padne). A to pogo před tím... sigh. Jako, pohoda, ale... proč? Čím je ta hra lepší, když to tam je?

Pořád ve mě přetrvává spíš otrávenost, protože z těch soubojů nemám radost. Widow vypadá zábavně (jsem na ni narazil/umřel/vypnul - boss na úterý), tak jsem zvědav, jestli ji zvládnou bez bullshit mechanik. 

PS: Před Splinter Sister jsem měl 520? shards a run kterým jsem ji porazil byl můj poslední možný, protože už se mi na lavičce nenabila zbraň naplno a byl jsem na nule (a bez "brokovnice" a Silk Spearu ty Grooty nedávám). Takže jsem byl jednu smrt od toho, abych nadával na sbírání shards :D. Ten design je prostě špatný, to mi nikdo nevymluví.
955592
Na Moorwingovi jsem strávil cca 3 dny, ale backtracking mě neštval. Tam mi přišlo, že jsem sice už asi půlku pokusů mohl vyhrávat, ale prostě jsem neudržel laťku po celou dobu duelu, ale jinak vlastně v pohodě *:+*. Aréna s vránama jj - tam je totiž stav, kdy ti ji hra odebere a můžeš se po... (a to byly tři dny běhání, sigh, k tomu samozřejmě to, že těžkých je posledních 30 sekund a fakt paráda toto/s). Dnes jsem se natrápil se Splinter Sister - dal jsem ji za hoďku, ale ta nekonzistentnost spawnování grootů je taky na facku. Boss je jinak vyloženě triviální, ale pokud máš to štěstí, že se ti naspawnují vines přes celou arénu a hned na to dva grooti, tak s tím úplně nemáš moc co udělat. Zas o štěstí (posledních pět runů bylo defacto o náhodě, který z nich padne). A to pogo před tím... sigh. Jako, pohoda, ale... proč? Čím je ta hra lepší, když to tam je? Pořád ve mě přetrvává spíš otrávenost, protože z těch soubojů nemám radost. Widow vypadá zábavně (jsem na ni narazil/umřel/vypnul - boss na úterý), tak jsem zvědav, jestli ji zvládnou bez bullshit mechanik.  PS: Před Splinter Sister jsem měl 520? shards a run kterým jsem ji porazil byl můj poslední možný, protože už se mi na lavičce nenabila zbraň naplno a byl jsem na nule (a bez "brokovnice" a Silk Spearu ty Grooty nedávám). Takže jsem byl jednu smrt od toho, abych nadával na sbírání shards *:D*. Ten design je prostě špatný, to mi nikdo nevymluví.
955550
0 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Gonzi
A jo, ja ze porad mluvis o muše a ty myslíš arénu s vránama.
Tam mi lavička nezmizela, dokud jsem je neporazil, takže jsem měl asi štěstí.
Mluvím o Groal the Great (nikomu to nic neřekne) a ta neni díky patchu, ale od začátku. 
955550
A jo, ja ze porad mluvis o muše a ty myslíš arénu s vránama. Tam mi lavička nezmizela, dokud jsem je neporazil, takže jsem měl asi štěstí. Mluvím o Groal the Great (nikomu to nic neřekne) a ta neni díky patchu, ale od začátku. 
955548
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
Už to začíná bejt dlouhý, tak raději do vzkazníku :D
955549
Už to začíná bejt dlouhý, tak raději do vzkazníku *:D*
1 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
To je ten barák, halfway home, a enemáci - oni nejsou těžcí, ale mě je přeskočit nikdy nešlo, udolat je trvalo třeba dalších 10-15 sekund a pokud mě u toho zranili (což s tou palicí a korálky nebylo scifi), tak jsem řešil ještě healování.
A ten boss přes půl mapy - není to náhodou ten, kde tu lavičku přidali v patchi? ;)
955548
To je ten barák, halfway home, a [url=https://imgur.com/3V3PvLE]enemáci[/url] - oni nejsou těžcí, ale mě je přeskočit nikdy nešlo, udolat je trvalo třeba dalších 10-15 sekund a pokud mě u toho zranili (což s tou palicí a korálky nebylo scifi), tak jsem řešil ještě healování. A ten boss přes půl mapy - není to náhodou ten, kde tu lavičku přidali v patchi? *;)*
955542
0 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: Kostěj
:D *lavička. 
Viz tady: link
  • A se vypne (je vedle Shakiry a s jejím odchodem apod. zmizí)
  • B se zapne až po platformingu umožněném poražením ptáků v Craw Lake, ne před...
  • C je ta, od které pak musíš chodit (s důrazem na tyhle tři, kteří jsou v té kombinaci celkem zákeřní a žerou čas)
Každopádně, ta pointa je IMHO jasná - jdeš od zmíněné lavičky (jinak se tam v daném stavu hry nedostaneš), potkáš trio, které ti buď sežere trochu času, nebo tě škrábne a sežere hodně času (návratem na lavičku a pak silkspear při druhém pokusu, nebo farmením pro heal, apod.), pak doskáčeš do arény (kde je ještě jen tak mimochodem jedna myš na zemi tak, že když běžíš naivně rychle dopředu, tak spadneš přímo na ni - nestalo se mi to, ale... trolling), pak bojuje v té aréně dvě minuty (a to je guide), aby ses dostal do té poslední části ve 3:50, kde třeba umřeš a dáš si to celé znovu.

Kdybych ten room projel napoprvé, nebo napodruhé jako ty, tak by mi vůbec  nevadilo, co mi vadí... kdybych k němu běhal z vypnuté lavičky, tak by mi nevadilo, co mi vadí... - vyloženě playtest problémy.

A celá má pointa je, že ten trolling level je znásobený odebráním lavičky (a že je nad tím další, která se ti odemkne PO tom boss fightu radši nebudu komentovat). To prostě designoval někdo, kdo tam neumírá a tudíž nechápe, jak zbytečně "těžké" to může být... řekl bych, že měli málo playtestů, jestli vůbec nějaké, nebo playtestovali jen s veterány - celá hra tomu odpovídá. Všichni co říkají, že ta obtížnost je fajn typicky běžné bosse "20x" neopakují...

Což nikomu neberu per se, jen říkám, že to není Hollow Knight 2, ale Cuphead 2 a že kdybych to věděl, tak bych si to nekoupil.
955546
*:D* *lavička.  Viz tady: https://imgur.com/PJA6eJM [list][*]A se vypne (je vedle Shakiry a s jejím odchodem apod. zmizí)[/*][*]B se zapne až po platformingu umožněném poražením ptáků v Craw Lake, ne před...[/*][*]C je ta, od které pak musíš chodit (s důrazem na [url=https://imgur.com/3V3PvLE]tyhle tři[/url], kteří jsou v té kombinaci celkem zákeřní a žerou čas)[/*][/list]Každopádně, ta pointa je IMHO jasná - jdeš od zmíněné lavičky (jinak se tam v daném stavu hry nedostaneš), potkáš trio, které ti buď sežere trochu času, nebo tě škrábne a sežere hodně času (návratem na lavičku a pak silkspear při druhém pokusu, nebo farmením pro heal, apod.), pak doskáčeš do arény (kde je ještě jen tak mimochodem jedna myš na zemi tak, že když běžíš naivně rychle dopředu, tak spadneš přímo na ni - nestalo se mi to, ale... trolling), pak bojuje v [url=https://youtu.be/JTuYI09nqP0?t=111]té aréně[/url] dvě minuty (a to je guide), aby ses dostal do té poslední části ve 3:50, kde třeba umřeš a dáš si to celé znovu. Kdybych ten room projel napoprvé, nebo napodruhé jako ty, tak by mi vůbec  nevadilo, co mi vadí... kdybych k němu běhal z vypnuté lavičky, tak by mi nevadilo, co mi vadí... - vyloženě playtest problémy. A celá má pointa je, že ten trolling level je znásobený odebráním lavičky (a že je nad tím další, která se ti odemkne PO tom boss fightu radši nebudu komentovat). To prostě designoval někdo, kdo tam neumírá a tudíž nechápe, jak zbytečně "těžké" to může být... řekl bych, že měli málo playtestů, jestli vůbec nějaké, nebo playtestovali jen s veterány - celá hra tomu odpovídá. Všichni co říkají, že ta obtížnost je fajn typicky běžné bosse "20x" neopakují... Což nikomu neberu per se, jen říkám, že to není Hollow Knight 2, ale Cuphead 2 a že kdybych to věděl, tak bych si to nekoupil.
955537
0 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Tu lavičku nechápu, ja chodil normalne od toho baráku, kde je ten slimák a prodejce nápojů a nikdy se mi nevypla.
Ten průchod je delší, ale dá se projít, aniž by si s kýmkoliv bojoval.
A jestli mě neco naučil HK, tak že pokud je cesta delší, než 3 minuty, tak někde existuje zkratka.
Spousta lidí na youtube nadává na dlouhé a nebezpečné cesty, ale pokud trochu u hry přemýšlím, tak si tu zkratku najdu nebo zkusím, jestli někde neni tajná lavička. 
Třeba k jednomu bossovi chodili hráči přes půl mapy (a to je zrovna ten, kde je nejdřív hromada mimoňů a až pak se objeví on) a já hledal a našel lavičku blíž. Cesta byla i tak těžká,  ale ne na vyhození televize oknem.
955542
Tu lavičku nechápu, ja chodil normalne od toho baráku, kde je ten slimák a prodejce nápojů a nikdy se mi nevypla. Ten průchod je delší, ale dá se projít, aniž by si s kýmkoliv bojoval. A jestli mě neco naučil HK, tak že pokud je cesta delší, než 3 minuty, tak někde existuje zkratka. Spousta lidí na youtube nadává na dlouhé a nebezpečné cesty, ale pokud trochu u hry přemýšlím, tak si tu zkratku najdu nebo zkusím, jestli někde neni tajná lavička.  Třeba k jednomu bossovi chodili hráči přes půl mapy (a to je zrovna ten, kde je nejdřív hromada mimoňů a až pak se objeví on) a já hledal a našel lavičku blíž. Cesta byla i tak těžká,  ale ne na vyhození televize oknem.
955532
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Gonzi
Z jakýho kraje prosimtě jsi, že se tam lavičkám říká lávka? :D Já jen, že jsi mě teď uvedl ve slušnou schízu, protože tu "vypnutou" si myslím "aktivuješ" tím, že skutečnou lávku, která se tam opravdu nachází, spustíš (tedy "vypneš") a dostaneš se tak k tomu checkpointu. Musí se tam vrchem, nad tím barákem, kde se nachází, přes nějakej ten platforming. 

Každopádně pak to máš na všehovšudy dva screeny. Ale slyším a chápu co říkáš a jelikož si nejsem jistej, jestli v tomhle případě tě ta hra opravdu nepodělala nějakým triggerem, kterej já jsem minul, nechám to plavat. Zatím jsem se možná jen nedostal k místu, kde bych měl opravdu pocit, že mě hra trestá (čti: snižuje mý šance na další postup). Rozhodně ale nemám pocit, že bych v tý hře byl nějak dobrej, zkusím se mrknout večer po nějakejch statistikách smrtí, počtu pokusů a tak :)
955537
Z jakýho kraje prosimtě jsi, že se tam lavičkám říká lávka? *:D* Já jen, že jsi mě teď uvedl ve slušnou schízu, protože tu "vypnutou" si myslím "aktivuješ" tím, že skutečnou [url=https://cdn.kudyznudy.cz/files/4f/4fb4b76a-e0b4-46e8-a4b4-1f00ce22f9db.webp?v=20250304144333]lávku[/url], která se tam opravdu nachází, spustíš (tedy "vypneš") a dostaneš se tak k tomu checkpointu. Musí se tam vrchem, nad tím barákem, kde se nachází, přes nějakej ten platforming.  Každopádně pak to máš na všehovšudy dva screeny. Ale slyším a chápu co říkáš a jelikož si nejsem jistej, jestli v tomhle případě tě ta hra opravdu nepodělala nějakým triggerem, kterej já jsem minul, nechám to plavat. Zatím jsem se možná jen nedostal k místu, kde bych měl opravdu pocit, že mě hra trestá (čti: snižuje mý šance na další postup). Rozhodně ale nemám pocit, že bych v tý hře byl nějak dobrej, zkusím se mrknout večer po nějakejch statistikách smrtí, počtu pokusů a tak *:)*
955532
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Kostěj
Ale o tom to je - SS není "těžké", ale trestající. Vidím v tom zásadní rozdíl:

Běž na zahradu, natáhni si půl metru nad zem lano a nauč se po něm chodit = těžké.
Běž na balkón, natáhni si 5m nad zemí lano a nauč se po něm chodit = trestající.

U prvního scénáře máš 60 pokusů za minutu, u druhého jeden za měsíc, pokud ten pád vůbec přežiješ. Děláš stejně těžkou věc, jen jsi řááááádově zvýšil trest za pochybení.

A nepřekvapuje mě, že to tak nevnímáš, když si na ty ptáky ani nevzpomínáš, což je to co píšu. Když člověk umírá málo, tak na ty pain points prostě nenaráží ani z daleka tak moc, jako někdo, kdo umírá hodně. Jak říkám, hra ti humorně vypne tady škrtnutou lávku, takže ten run do toho roomu vypadá takhle: link Já jej nejel "hodněkrát" nenarazil jsem na "skill check", přes který jsem se nedostal... jen mě těch řekněme 10 pokusů stojí hodinu hraní, během níž reálně bojuju s tou hlavní překážkou dohromady 4 minuty. A za sebe k tomu dodávám, že mě pak ta hoďka hraní nebaví.

Obdobný skillcheck je od té lávky na druhou stranu, kde je aréna s "nůžkařema", ale protože je jsem dal na druhý pokus, tak ti ani neřeknu, jak dlouho se tam jde... 
955532
Ale o tom to je - SS není "těžké", ale trestající. Vidím v tom zásadní rozdíl: Běž na zahradu, natáhni si půl metru nad zem lano a nauč se po něm chodit = těžké. Běž na balkón, natáhni si 5m nad zemí lano a nauč se po něm chodit = trestající. U prvního scénáře máš 60 pokusů za minutu, u druhého jeden za měsíc, pokud ten pád vůbec přežiješ. Děláš stejně těžkou věc, jen jsi řááááádově zvýšil trest za pochybení. A nepřekvapuje mě, že to tak nevnímáš, když si na ty ptáky ani nevzpomínáš, což je to co píšu. Když člověk umírá málo, tak na ty pain points prostě nenaráží ani z daleka tak moc, jako někdo, kdo umírá hodně. Jak říkám, hra ti humorně vypne tady škrtnutou lávku, takže ten run do toho roomu vypadá takhle: https://imgur.com/a/b1brDl6 . Já jej nejel "hodněkrát" nenarazil jsem na "skill check", přes který jsem se nedostal... jen mě těch řekněme 10 pokusů stojí hodinu hraní, během níž reálně bojuju s tou hlavní překážkou dohromady 4 minuty. A za sebe k tomu dodávám, že mě pak ta hoďka hraní nebaví. Obdobný skillcheck je od té lávky na druhou stranu, kde je aréna s "nůžkařema", ale protože je jsem dal na druhý pokus, tak ti ani neřeknu, jak dlouho se tam jde... 
955526
1 0
reagují: (=LIFTY=), Kostěj
reagovat
reaguje na: Gonzi
Bird room si vůbec nevybavuju kde byl. Nebyla to jedna z těch "kaplí"? Tu jsem zrovna myslím udělal na první nebo druhej pokus pomocí toho AoE weaver skillu. Což není snaha flexit, spíš se mi zdá, že u Silksongu jsou různý ty experimenty s výbavou ještě o několik řádů důležitější, než u HK, kterej se snad úplně celej dal odehrát jen se špendlíkem a healem (ok, s výjimkou Watcher knights, fuck them!).

Četl jsem v tutom ohledu dva relevantní a legitimní postoje, jeden od anonymního týpka ve Steam reviews, kterej tvrdil, že SS trpí na absenci uvolnění napětí: opravdu tam ani při běžným přechodu mapy není radno povolit soustředění. A když vypráskáš náročnýho bosse, za odměnu dostaneš prd a jako bonus další obtížnou oblast k průzkumu. A pak taky, že HK byl obtížnej, ale ne zlej (mean), což se o SS říct nedá. Ta lavička na konci Hunter's March byla opravdu za hranou a kdyby se dal hodit ovladač bez zbytku Steamdecku, asi by fakt letěl :D

Druhej postoj vyjádřili autoři nedávno v nějakým interview: "Bušíte hlavou do zdi? Vezměte to jinudy/jinak. Jde to."

Myslím, že ta proklínaná obtížnost je opravdu dobře uvážená a to učení už neprobíhá striktně v režimu "nakoukej movesety, nadriluj svalovou paměť", ale přidává za to "uvažuj, experimentuj". Ale kdo ví, zeptejte se mě, až se teď zkusím probouchat do Citadely přes toho druhýho bosse :D.

Jsem zatím vážně spoko, možná tomu taky pomáhá, že málokdy se k tomu posadím na víc než hodinu denně (a to bůhví jestli), takže mě to ani moc nemá čas začít doopravdy frustrovat. Snad jediný, co mi chybí, je lepší příběh. HK byl přes ten roztomilej/quirky vizuál vlastně fakt dost temná historie. Tady zatím ve třetině hry vůbec nevím, kam s tím chtějí hnout.
955526
Bird room si vůbec nevybavuju kde byl. Nebyla to jedna z těch "kaplí"? Tu jsem zrovna myslím udělal na první nebo druhej pokus pomocí toho AoE weaver skillu. Což není snaha flexit, spíš se mi zdá, že u Silksongu jsou různý ty experimenty s výbavou ještě o několik řádů důležitější, než u HK, kterej se snad úplně celej dal odehrát jen se špendlíkem a healem (ok, s výjimkou Watcher knights, fuck [i]them![/i]). Četl jsem v tutom ohledu dva relevantní a legitimní postoje, jeden od anonymního týpka ve Steam reviews, kterej tvrdil, že SS trpí na absenci uvolnění napětí: opravdu tam ani při běžným přechodu mapy není radno povolit soustředění. A když vypráskáš náročnýho bosse, za odměnu dostaneš prd a jako bonus další obtížnou oblast k průzkumu. A pak taky, že HK byl obtížnej, ale ne zlej (mean), což se o SS říct nedá. Ta [spoiler]lavička [/spoiler]na konci Hunter's March byla opravdu za hranou a kdyby se dal hodit ovladač bez zbytku Steamdecku, asi by fakt letěl *:D* Druhej postoj vyjádřili autoři nedávno v nějakým interview: "Bušíte hlavou do zdi? Vezměte to jinudy/jinak. Jde to." Myslím, že ta proklínaná obtížnost je opravdu dobře uvážená a to učení už neprobíhá striktně v režimu "nakoukej movesety, nadriluj svalovou paměť", ale přidává za to "uvažuj, experimentuj". Ale kdo ví, zeptejte se mě, až se teď zkusím probouchat do Citadely přes toho druhýho bosse *:D*. Jsem zatím vážně spoko, možná tomu taky pomáhá, že málokdy se k tomu posadím na víc než hodinu denně (a to bůhví jestli), takže mě to ani moc nemá čas začít doopravdy frustrovat. Snad jediný, co mi chybí, je lepší příběh. HK byl přes ten roztomilej/quirky vizuál vlastně fakt dost temná historie. Tady zatím ve třetině hry vůbec nevím, kam s tím chtějí hnout.
955496
2 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Gonzi
Ja měl u muchy takové nervy, i když tam byl ten "muj kamarád, co mi pomáhal, ale byl úplně k ničemu " a to tak, že jsem jednou zavedl boj úplně vpravo a ona se zasekla mezi ploškama na výskok a já ji prostě rozsekal:D
Každopádně ted v pozdějších fázích hry (blížím se ke konci) jsou bossové sice tuzí, ale se správnou kombinací udělátek se dají celkem rychle vyřešit. Až jsem někdy v šoku, jak málo životů měli.
Trochu to tak ztrácí na souborové atraktivitě - Hollow Knight měl meč a nějaký speciální skill plus nějaké to kombo odznáčků, ale Silksong může naházet na zem hromadu pastí a jen se někde v rohu drbat na zadku a max 10x seknout.
Hlavně ty boje nejsou už tak zábavné - vrcholem byli ti dva tanečníci a od te doby me bavil jen boj s First Sinnerem (kterého jsem ještě nedal) a zbytek je spíš frustrující.
955511
Ja měl u muchy takové nervy, i když tam byl ten "muj kamarád, co mi pomáhal, ale byl úplně k ničemu " a to tak, že jsem jednou zavedl boj úplně vpravo a ona se zasekla mezi ploškama na výskok a já ji prostě rozsekal*:D* Každopádně ted v pozdějších fázích hry (blížím se ke konci) jsou bossové sice tuzí, ale se správnou kombinací udělátek se dají celkem rychle vyřešit. Až jsem někdy v šoku, jak málo životů měli. Trochu to tak ztrácí na souborové atraktivitě - Hollow Knight měl meč a nějaký speciální skill plus nějaké to kombo odznáčků, ale Silksong může naházet na zem hromadu pastí a jen se někde v rohu drbat na zadku a max 10x seknout. Hlavně ty boje nejsou už tak zábavné - vrcholem byli ti [spoiler]dva tanečníci [/spoiler]a od te doby me bavil jen boj s [spoiler]First Sinnerem[/spoiler] (kterého jsem ještě nedal) a zbytek je spíš frustrující.
955496
1 0
reagovat
reaguje na: Kostěj

Silksong

Já mám cca 20 hodin a jsem pořád hluboko v Act 1, protože třeba tu mouchu jsem zabíjel 4 dny, abych pak zjistil, že jsem si tím (nebo něčím jiným?) vypnul "lavičku" u Shakry a tak jsem pak další dny/sessions trávil běháním přes půl Greymooru od Halfway Home až k Bird Roomu. A vzdálenost bych ještě přežil, kdyby v půli té cesty nebylo místo s nízkým stropem a třemi "poustevníky", kdy jeden hází rolničky a druhý má tu velkou rolničkovou palici co ubírá dva životy... Nejlepší způsob byl nějak s nimi bojovat, případně dostat po hubě a vrátit se na lavičku a s plným životem a nabitým Silk Spearem je prorazit. Jako... nafarmil jsem tam 17x Beads Necklace, ale ty vole... to je prostě trolling.

Jako jasně, "git gud", ale ta hra je prostě zbytečně punishing, místo aby dávala prostor k učení... u Bird Roomu mi každý pokus trval minuty (včetně samotné arény), kdy mě defacto vždy zabili až ti poslední dva vypasení ptáci... což znamená, že jsem tu "těžkou" pasáž měl možnost zkoušet na cca 15s (se zbytkem života atd) řekněme jednou za 5 minut. Fakt super.

A tyhle věci jsou problém právě pro horší hráče, protože ten punishment se logicky mnohem více projevuje u nich. Tvůrci si prostě udělali DLC k Hollow Knightovi a úplně zapomněli na to, čím byl HK jako celek dobrý. Že to nebyla "hardcore" plošinovka, ale komplexní zážitek, kdy ty hardcore pasáže byly defacto až na konci.

Nevím, začínám být vyloženě salty, protože jsem čekal HK:Silksong a místo toho mám Cuphead:Silksong, plus se vyloženě vypařilo strašně hodně věcí, co se mi líbilo na jedničce.
955496
Já mám cca 20 hodin a jsem pořád hluboko v Act 1, protože třeba tu mouchu jsem zabíjel 4 dny, abych pak zjistil, že jsem si tím (nebo něčím jiným?) vypnul "lavičku" u Shakry a tak jsem pak další dny/sessions trávil běháním přes půl Greymooru od Halfway Home až k Bird Roomu. A vzdálenost bych ještě přežil, kdyby v půli té cesty nebylo místo s nízkým stropem a třemi "poustevníky", kdy jeden hází rolničky a druhý má tu velkou rolničkovou palici co ubírá dva životy... Nejlepší způsob byl nějak s nimi bojovat, případně dostat po hubě a vrátit se na lavičku a s plným životem a nabitým Silk Spearem je prorazit. Jako... nafarmil jsem tam 17x Beads Necklace, ale ty vole... to je prostě trolling. Jako jasně, "git gud", ale ta hra je prostě zbytečně punishing, místo aby dávala prostor k učení... u Bird Roomu mi každý pokus trval minuty (včetně samotné arény), kdy mě defacto vždy zabili až ti poslední dva vypasení ptáci... což znamená, že jsem tu "těžkou" pasáž měl možnost zkoušet na cca 15s (se zbytkem života atd) řekněme jednou za 5 minut. Fakt super. A tyhle věci jsou problém právě pro horší hráče, protože ten punishment se logicky mnohem více projevuje u nich. Tvůrci si prostě udělali DLC k Hollow Knightovi a úplně zapomněli na to, čím byl HK jako celek dobrý. Že to nebyla "hardcore" plošinovka, ale komplexní zážitek, kdy ty hardcore pasáže byly defacto až na konci. Nevím, začínám být vyloženě salty, protože jsem čekal HK:Silksong a místo toho mám Cuphead:Silksong, plus se vyloženě vypařilo strašně hodně věcí, co se mi líbilo na jedničce.
Silksong
955484
3 0
reagují: Kostěj, (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
No, jasně. Navíc ten rozsah úderu je mnohem širší, než u toho turbo crestu (název si nevybavim), kterej ten úhel taky neguje a tím pádem je pogo ještě snazší. 

Jaká mucha? Poslední boss A1 je "varhaník" , ne?

EDIT:  OK, WTF, já to asi nedopatřením vzal přes tajnýho bosse alternativní cestou. Jasně že tam jsou alternativní cesty MEZI AKTY, proč taky sakra ne? :D:D

Já ty dva exoty vývojářský miluju :D
955486
No, jasně. Navíc ten rozsah úderu je mnohem širší, než u toho turbo crestu (název si nevybavim), kterej ten úhel taky neguje a tím pádem je pogo ještě snazší.  Jaká mucha? [s]Poslední boss A1 je "varhaník" , ne?[/s] EDIT:  OK, WTF, já to asi nedopatřením vzal přes tajnýho bosse alternativní cestou. Jasně že tam jsou alternativní cesty MEZI AKTY, proč taky sakra ne? *:D**:D* Já ty dva exoty vývojářský miluju *:D*
955485
2 0
reagovat
reaguje na: Kostěj
Reaper mi vyhovuje nejvíc, protože ma normální sek dolů a ne do boku, jak dement.
Taky byl pro me ten dobeh v pohodě, šlo to vzít zkratkou a otravné bylo jen vyhýbání se te první "muše"
V pozdejsi fázi hry je ještě jedna zajímavá crest, jinak mi ale ty ostatní moc nevyhovuji.  Nejhorší, ze se na ně člověk dost nadře u debilnich bossů a pak je třeba nikdy nepoužije (zdravím beast)
BTW mam v tom 55 hodin, porad je co objevovat a dnes jsem dal bosse s MNOHEM horším doběhem - Groal the Great 
955485
Reaper mi vyhovuje nejvíc, protože ma normální sek dolů a ne do boku, jak dement. Taky byl pro me ten dobeh v pohodě, šlo to vzít zkratkou a otravné bylo jen vyhýbání se te první "muše" V pozdejsi fázi hry je ještě jedna zajímavá crest, jinak mi ale ty ostatní moc nevyhovuji.  Nejhorší, ze se na ně člověk dost nadře u debilnich bossů a pak je třeba nikdy nepoužije (zdravím beast) BTW mam v tom 55 hodin, porad je co objevovat a dnes jsem dal bosse s MNOHEM horším doběhem - [spoiler]Groal the Great [/spoiler]
955484
2 0
reagují: Kostěj
reagovat

Silksong

Konečně druhej akt. Co měl každej s tím složitým doběhem k poslednímu bossovi prvního aktu? Vždyť to bylo na chviličku a po cestě byly všehovšudy dva steamventy... 

Jinak teda další krásnej encounter s epickou hudbou, až se mi palce na nohou radostí kroutily ?):+

Otázka do pléna: vrátil jste se někdo někdy k tomu defaultnímu crestu (The Slab se nepočítá)? Já jsem nahodil Reapera, kterej se IMO nejvíc přibližuje schématu původního HK a jsem vysmátej 8)
955484
Konečně druhej akt. Co měl každej s tím složitým doběhem k poslednímu bossovi prvního aktu? Vždyť to bylo na chviličku a po cestě byly všehovšudy dva steamventy...  Jinak teda další krásnej encounter s epickou hudbou, až se mi palce na nohou radostí kroutily *?)**:+* Otázka do pléna: vrátil jste se někdo někdy k tomu defaultnímu crestu ([spoiler]The Slab se nepočítá[/spoiler])? Já jsem nahodil Reapera, kterej se IMO nejvíc přibližuje schématu původního HK a jsem vysmátej *8)*
Silksong
2 0
reagují: Gonzi, (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: Cinefil
Dohrál je to fajn hra, coridorovka na odpočinek. Na rovinu ale bez českého dabingu by to pro mě bylo polovičatý.
Taky výkon na PS5 Pro nebyl kdovíjakej :-
955182
Dohrál je to fajn hra, coridorovka na odpočinek. Na rovinu ale bez českého dabingu by to pro mě bylo polovičatý. Taky výkon na PS5 Pro nebyl kdovíjakej *:-*
955052
1 0
reagovat
reaguje na: Snipsley
IMHO je ten trh bídný, protože je zaplevelený takovýma těma "vše je strašně super" papouškama, co budou hypovat kdejakou blbost, nebo naopak těma nitpickerama, kteří honí likes na kauzách. Žádný "hlas rozumu", nebo čisté zpravodajství neznám a spíš sleduju "kolem čeho to žije" tak nějak obecně (jako i v tomto chatu, například). 
955118
IMHO je ten trh bídný, protože je zaplevelený takovýma těma "vše je strašně super" papouškama, co budou hypovat kdejakou blbost, nebo naopak těma nitpickerama, kteří honí likes na kauzách. Žádný "hlas rozumu", nebo čisté zpravodajství neznám a spíš sleduju "kolem čeho to žije" tak nějak obecně (jako i v tomto chatu, například). 
955058
2 0
reagovat
reaguje na: kyller
Tak se obavy potvrdily. Jinak díky. Počkám si, až to bude někde v game passu. To je prostě ne jedno zahrání a stačí.
955086
Tak se obavy potvrdily. Jinak díky. Počkám si, až to bude někde v game passu. To je prostě ne jedno zahrání a stačí.
955055
0 0
reagovat

Nahrada za Vortex

Kdyz uz je tedy Vortex par tydnu bez respawnu, jaky nahradni herni web doporucite? Neco s autorskym rukopisem a sirokym zaberem, staci par hlavnich novinek denne… Pro me muze byt i anglicky.
955058
Kdyz uz je tedy Vortex par tydnu bez respawnu, jaky nahradni herni web doporucite? Neco s autorskym rukopisem a sirokym zaberem, staci par hlavnich novinek denne… Pro me muze byt i anglicky.
Nahrada za Vortex
3 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Cinefil
Dohral som zrovna včera a súhlasím so Steam recenziami, ktoré sú mixed tesne pod 70%. Tá hra nie je vyložene zlá, ale prinajlepšom mediocre. Gameplay relatívne nudný, aspoň pre mňa dosť otravné knife fighty, miestami naozaj veľmi zlá optimalizácia (v jednej oblasti som mal 15fps). Dizajn misií tiež neohúri. Hra je lineárna príbehovka a sú tam dvakrát závody a strašne moc stealthu. Sicília je veľmi pekne vizuálne spracovaná, ale dosť prázdna, bez života. Nemá zmysel tam robiť niečo navyše. Príbeh to pre mňa do istej miery zachránil, aj keď ma poriadne strhol až v druhej polovici. Vlastne sa to asi aj oplatilo zahrať, keďže v tomto žánri toho dnes veľa nie je, ale mohol som určite počkať na nejaký väčší sale.
955055
Dohral som zrovna včera a súhlasím so Steam recenziami, ktoré sú mixed tesne pod 70%. Tá hra nie je vyložene zlá, ale prinajlepšom mediocre. Gameplay relatívne nudný, aspoň pre mňa dosť otravné knife fighty, miestami naozaj veľmi zlá optimalizácia (v jednej oblasti som mal 15fps). Dizajn misií tiež neohúri. Hra je lineárna príbehovka a sú tam dvakrát závody a strašne moc stealthu. Sicília je veľmi pekne vizuálne spracovaná, ale dosť prázdna, bez života. Nemá zmysel tam robiť niečo navyše. Príbeh to pre mňa do istej miery zachránil, aj keď ma poriadne strhol až v druhej polovici. Vlastne sa to asi aj oplatilo zahrať, keďže v tomto žánri toho dnes veľa nie je, ale mohol som určite počkať na nejaký väčší sale.
955052
4 0
reagují: Cinefil
reagovat
Dohrál už tu někdo Mafii Domovinu? Je to dobré, nebo jak se píše na netu?
955052
Dohrál už tu někdo Mafii Domovinu? Je to dobré, nebo jak se píše na netu?
0 0
reagují: esmo, kyller
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se