Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 981 - 1000 Napsat příspěvek
reaguje na: dreamy
Ok, rozumím. 
Teď ještě kdyby se tak přestaly řešit i všechny ty clickbaity a ragebaity ze strany různých velkých youtuberů a dalších influencerů společnosti, které jsou taky v drtivé většině případů postavené na vodě a snaze vyvolávat zcela zbytečné hádky, kontroverze a umělé bouře. 
Možná jednou, až lidstvo dosáhne té utopie. :)
Do té doby se můžeme smát různým podobným individuím jako jsou ti tady.  
Odehrána v lepším případě hodina (většina z nich to tedy s největší pravděpodobností nehrála vůbec + nezapomínejme, jak dlouho trvá vytvořit v RPG hře postavu), ale nakydat hnůj prostě musí. Je to jejich boj. A jediný smysl života.
Pak jsem teda koukal i na nějaké další recenze a jsou tam dokonce i vtipnější. Třeba někdo měl odehraných doslova pár minut a rozepsal se na 30 odstavců o tom, jak hrozně ho ta hra nebaví a jak je tam všechno špatně. K popukání. :))
921001
Ok, rozumím.  Teď ještě kdyby se tak přestaly řešit i všechny ty clickbaity a ragebaity ze strany různých velkých youtuberů a dalších influencerů společnosti, které jsou taky v drtivé většině případů postavené na vodě a snaze vyvolávat zcela zbytečné hádky, kontroverze a umělé bouře.  Možná jednou, až lidstvo dosáhne té utopie. *:)* Do té doby se můžeme smát různým podobným individuím jako jsou ti [url=https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fi.redd.it%2Fbbzi0vwx45yd1.png]tady[/url].   Odehrána v lepším případě hodina (většina z nich to tedy s největší pravděpodobností nehrála vůbec + nezapomínejme, jak dlouho trvá vytvořit v RPG hře postavu), ale nakydat hnůj prostě musí. Je to jejich boj. A jediný smysl života. Pak jsem teda koukal i na nějaké další recenze a jsou tam dokonce i vtipnější. Třeba někdo měl odehraných doslova pár minut a rozepsal se na 30 odstavců o tom, jak hrozně ho ta hra nebaví a jak je tam všechno špatně. K popukání. *:))*
921000
2 -1
reagovat
reaguje na: connor
tak to se špatně chápeme..já nedokazuju že to je neúspěch..taky sem videl na netu titulky že rekordy atd ale to sou clickbaity co snad nikdo neřeší sem myslel a když se to pak tady postovalo tak sem reagoval

---Dneska proste vyšla hra co se konkretne dneska prodává víc než se dnes prodalo hry, kterou už týden hraje násobne víc hráčů než co hrajou tu dnešní---

To je přece přirozený ne? Tak jako že nové codko hraje o 1000% víc lidí než to před deseti lety..

jasně že to není flop jako concord co hralo 500 hráčů ale fakt to není ta smash raketa co tvrdí titulky toho článku a to byl můj první point :+
921000
tak to se špatně chápeme..já nedokazuju že to je neúspěch..taky sem videl na netu titulky že rekordy atd ale to sou clickbaity co snad nikdo neřeší sem myslel a když se to pak tady postovalo tak sem reagoval ---Dneska proste vyšla hra co se konkretne dneska prodává víc než se dnes prodalo hry, kterou už týden hraje násobne víc hráčů než co hrajou tu dnešní--- To je přece přirozený ne? Tak jako že nové codko hraje o 1000% víc lidí než to před deseti lety.. jasně že to není flop jako concord co hralo 500 hráčů ale fakt to není ta smash raketa co tvrdí titulky toho článku a to byl můj první point *:+*
920999
5 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: dreamy
Ok, s prvním odstavcem souhlas. To ovšem s nárůstem populace planety zas tolik nesouvisí. Ale tohle, cos napsal teď, je už rozhodně validnější argument. 
Já nějak ten 500% nárůst řešit nehodlám, pouze mi přijde docela úsměvné, jak se za každou cenu snažíš jakýmkoliv způsobem prosadit to, že Veilguard nemůže být úspěšný. I když první data jasně ukazují, že úspěšný je. 
Jedna věc je jistá, Veilguard je nejprodávanější hra na steamu, která dokázala překonat i takové monstrum jako je CoD hra. Jak se to bude vyvíjet dál, to asi uvidíme v příštích týdnech.
920999
Ok, s prvním odstavcem souhlas. To ovšem s nárůstem populace planety zas tolik nesouvisí. Ale tohle, cos napsal teď, je už rozhodně validnější argument.  Já nějak ten 500% nárůst řešit nehodlám, pouze mi přijde docela úsměvné, jak se za každou cenu snažíš jakýmkoliv způsobem prosadit to, že Veilguard nemůže být úspěšný. I když první data jasně ukazují, že úspěšný je.  Jedna věc je jistá, Veilguard je nejprodávanější hra na steamu, která dokázala překonat i takové monstrum jako je CoD hra. Jak se to bude vyvíjet dál, to asi uvidíme v příštích týdnech.
920998
2 0
reagují: dreamy
reagovat
naopak ten point je validní...esport, streamovani, gaming jde strasne nahoru kazdej rok, vychází víc aaa titulů, hráčů je víc,  je mega nasobne víc streameru co se tím živí fulltime..na tom není nic zoufaleho ale vůbec teda..

Ty sis nekde precetl titulek 500% narust, rekord, mega úspěch a tim to pro tebe končí... ale že těch 500% znamená peak 25k hráčů když CoD ma peak 300k už neresis..proste dragon age PŘEKONAL codko a tečka achjo..

Ono vubec porovnávat střílečku co vychazi co dva roky s rpgeckem je mimo ale co už 

Mě přijde jako Bych zkousel vest debatu s Trump fandou kterej mi bude tvrdit ze trumpovi fixli volby 
920998
naopak ten point je validní...esport, streamovani, gaming jde strasne nahoru kazdej rok, vychází víc aaa titulů, hráčů je víc,  je mega nasobne víc streameru co se tím živí fulltime..na tom není nic zoufaleho ale vůbec teda.. Ty sis nekde precetl titulek 500% narust, rekord, mega úspěch a tim to pro tebe končí... ale že těch 500% znamená peak 25k hráčů když CoD ma peak 300k už neresis..proste dragon age PŘEKONAL codko a tečka achjo.. Ono vubec porovnávat střílečku co vychazi co dva roky s rpgeckem je mimo ale co už  Mě přijde jako Bych zkousel vest debatu s Trump fandou kterej mi bude tvrdit ze trumpovi fixli volby 
3 -1
reagují: connor
reagovat
reaguje na: dreamy
Ok, ten úspěšný start bude započítávat i gamepass, to uznávám. To nic nemění na tom, že v rámci steam prodejů Veilguard tohle CoD překonal, což je stále velkej úspěch. 
Ale snažit se zmenšit úspěšnost Veilguard tím, že vytáhneš nárůst obyvatelstva planety, to je už teda hodně zoufalé. :D Kolik z té půldruhé miliardy lidí hraje hry, kolik z nich asi žije v krajinách, kde se hrají hlavně mobilní hry atd. Ale i kdybych je všechny započítal, je to nárůst populace o 23 %, peak byl o 500 % vyšší (tedy min. 21x úspěšnější hra, ale při započítání těch dalších výše zmíněných faktorů bude ten rozdíl ještě mnohem větší). 
920997
Ok, ten úspěšný start bude započítávat i gamepass, to uznávám. To nic nemění na tom, že v rámci steam prodejů Veilguard tohle CoD překonal, což je stále velkej úspěch.  Ale snažit se zmenšit úspěšnost Veilguard tím, že vytáhneš nárůst obyvatelstva planety, to je už teda hodně zoufalé. *:D* Kolik z té půldruhé miliardy lidí hraje hry, kolik z nich asi žije v krajinách, kde se hrají hlavně mobilní hry atd. Ale i kdybych je všechny započítal, je to nárůst populace o 23 %, peak byl o 500 % vyšší (tedy min. 21x úspěšnější hra, ale při započítání těch dalších výše zmíněných faktorů bude ten rozdíl ještě mnohem větší). 
920995
2 0
reagovat
reaguje na: connor
slovíčkařit? však já se ptal co myslíte tím obrovským úspěchem a rekordama..

že to predbehne codko ktery je v gamepassu je tvůj argument? Jako vážně? 

Nebo srovnávas peak hracu oproti poslednimu Dragonu? Kdy bylo na planetě skoro o půl druhe miliardy lidí min? A recenze si EA tehda neporizovalo

mě nevadí kolik to vydělá..reagoval sem právě na to slovickareni pode mnou 
920995
slovíčkařit? však já se ptal co myslíte tím obrovským úspěchem a rekordama.. že to predbehne codko ktery je v gamepassu je tvůj argument? Jako vážně?  Nebo srovnávas peak hracu oproti poslednimu Dragonu? Kdy bylo na planetě skoro o půl druhe miliardy lidí min? A recenze si EA tehda neporizovalo mě nevadí kolik to vydělá..reagoval sem právě na to slovickareni pode mnou 
920994
2 -2
reagují: connor
reagovat
reaguje na: dreamy
Můžeš slovíčkařit, nemusíš to nazývat rekordem (i když by se ty první prodeje podle mě jako "rekordní" rozhodně nazvat daly), ale sakra úspěšný start to je. Když překonal i nejúspěšnější start tak populární série jako je CoD. :)
To samozřejmě nutně neznamená, že hra bude mít rekordní prodeje i celkově (i když masivní start logicky leccos napoví) a už vůbec to nevypovídá nic o kvalitách hry. Protože gigantické tržby nerovnají se vysoká kvalita. Ale to ti jistě nemusí nikdo vysvětlovat, že? Jen teda nevím, proč by komukoliv mělo vadit, kolik která hra vydělá, ať už na ni má jakýkoliv názor. 
920994
Můžeš slovíčkařit, nemusíš to nazývat rekordem (i když by se ty první prodeje podle mě jako "rekordní" rozhodně nazvat daly), ale sakra úspěšný start to je. Když překonal i nejúspěšnější start tak populární série jako je CoD. *:)* To samozřejmě nutně neznamená, že hra bude mít rekordní prodeje i celkově (i když masivní start logicky leccos napoví) a už vůbec to nevypovídá nic o kvalitách hry. Protože gigantické tržby nerovnají se vysoká kvalita. Ale to ti jistě nemusí nikdo vysvětlovat, že? Jen teda nevím, proč by komukoliv mělo vadit, kolik která hra vydělá, ať už na ni má jakýkoliv názor. 
920986
2 0
reagují: dreamy
reagovat
že to je nejprodávanější titul v launch day není úspěch nebo dokonce rekord ne...je to velkej titul s mnohaletym vyvojem...to už nejde víc ohnout ten narativ:D 

Ta postovana cutscena je dle vseho real, zadny aicko troling...takže tam fakt nekdo schválil že promiň není dost ze se musis "potrestat" ouch
920986
že to je nejprodávanější titul v launch day není úspěch nebo dokonce rekord ne...je to velkej titul s mnohaletym vyvojem...to už nejde víc ohnout ten narativ*:D*  Ta postovana cutscena je dle vseho real, zadny aicko troling...takže tam fakt nekdo schválil že promiň není dost ze se musis "potrestat" ouch
5 -2
reagují: connor
reagovat
Jop, na prvním místě v prodeji na Steamu, Veilguard už překonal i nové Call of Duty, které má podle Microsoftu nejlepší start v historii CoD. 
Obrovský úspěch. :+
920983
Jop, na prvním místě v prodeji na Steamu, Veilguard už překonal i nové Call of Duty, které má podle Microsoftu nejlepší start v historii CoD.  Obrovský úspěch. *:+*
3 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Vzhledem k tomu, co tu reportujes to budou nějaké sales record za 0,7 dne přestupného roku.
920980
Vzhledem k tomu, co tu reportujes to budou nějaké sales record za 0,7 dne přestupného roku.
920978
9 0
reagovat
Go woke, go...break sales records. A když tak koukám na ty postavy co lidi vytváří, tak to ani nevypadá tak ošklivě, jak se spousta lidí snažila tvrdit. Některý vypadají vyloženě badass v kontextu toho art stylu, jaký tvůrci zvolili. No dohraju tuhle sezónu Diabla, Outlaws a pak se na to vrhnu, dobrých RPG není nikdy dost.
920978
Go woke, go...break sales records. A když tak koukám na ty postavy co lidi vytváří, tak to ani nevypadá tak ošklivě, jak se spousta lidí snažila tvrdit. Některý vypadají vyloženě badass v kontextu toho art stylu, jaký tvůrci zvolili. No dohraju tuhle sezónu Diabla, Outlaws a pak se na to vrhnu, dobrých RPG není nikdy dost.
4 -4
reagují: esmo, AndyKaufman
reagovat
reaguje na: Kostěj
Pustil som si nejaký stream a čím dlhšie to pozerám, tým viac mám chuť si to zahrať. Gameplay vyzerá bez srandy zábavne a prostredie je fakt pekné. Ja neviem či je to nejaký zásadný odklon od pôvodnej hry, ale dal by som tomu šancu. Len ma troška desia tie pičoviny z toho videa...
920971
Pustil som si nejaký stream a čím dlhšie to pozerám, tým viac mám chuť si to zahrať. Gameplay vyzerá bez srandy zábavne a prostredie je fakt pekné. Ja neviem či je to nejaký zásadný odklon od pôvodnej hry, ale dal by som tomu šancu. Len ma troška desia tie pičoviny z toho videa...
920838
4 0
reagovat
to je fake...ten writing je naschvál takhle vytrolenej..něco takhle rádoby vtipneho jak od dailywire..plus ta technická kvalita:D
920851
to je fake...ten writing je naschvál takhle vytrolenej..něco takhle rádoby vtipneho jak od dailywire..plus ta technická kvalita*:D*
0 0
reagovat
reaguje na: Kostěj
Člověku je smutno, když si vzpomene na Origins...
920841
Člověku je smutno, když si vzpomene na Origins...
920838
4 0
reagovat
reaguje na: Kostěj
Co to kurva je :D
920839
Co to kurva je *:D*
920838
11 0
reagovat

Dragon Age

920838
[url=https://streamable.com/2ret6a]A za tohle někdo platí peníze...[/url] *:D*
Dragon Age
8 0
reagují: SteKi, shluky, esmo
reagovat
Jako by ještě někoho vůbec zajímalo cokoliv od dnešních Bioware.. když všichni schopní lidi jsou pryč.. to samý Rockstar...
920837
Jako by ještě někoho vůbec zajímalo cokoliv od dnešních Bioware.. když všichni schopní lidi jsou pryč.. to samý Rockstar...
0 0
reagovat
reaguje na: connor
Přesně, Avowed velmi věřím, na to se hodně těším.
920768
Přesně, Avowed velmi věřím, na to se hodně těším.
920763
1 0
reagovat
Já tedy zrovna o téhle hře a aféře nevím vůbec nic, ale...
Znám jednoho komunitního managera jednoho britského herního studia. Komunitní manažeři mají, respektive měli, než minulý rok došlo k shitstormu, na starost víceméně celé pPR. Z toho, co mi stručně popisoval, minimálně jejich praxi:
Předběžné "recenzenské" klíče na hry i dlc se přidělovaly AUTOMATICKY bez vyjímky všem médiím a bylo jedno, zda je to magazín, nebo youtuber(content creator). Podmínkou bylo, aby za sebou měli s daným komunitním managerem spolupráci, aneb aby je měl v databázi.
Pokud médium, typicky youtuber nechtěl pokrývat danou hru, či jeho dlc, musel se ozvat předem. Protože podmínkou bylo, aby ke klíči vyšlo video/článek, prostě něco. Zda to bylo promo video, reupload promo textu, nebo rozhovor, bylo jedno.
Pokud se do třech týdnů komunitnímu managerovi nevrátilo video, či text, bylo dané médium ze seznamu vyřazeno, protože nesplnili podmínky.
K tomu, co média mohla a nemohla psát - strikntě se hlídala embarga, na cokoliv. Pokud se dodržely termíny, komunitní manažeři většinu médií ani nekontrolovali, nečetli, zda jsou pochvalné, či ne. Jeden komunitní manager měl na starosti kolem stovky médií/youtuberů.
Naopak minimálně u nich sbírali info ze socek a reakce "běžných" uživatelů, kteří psali na ofiko discord/forum a později i na ofiko socky. Recenze pro ně typicky nebyly berné. Pochvalné použili k dalšímu PR, špatné jednoduše ignorovali. Jak dál vývojáři nevím, ale minimálně ti CM to tak měli.
Co do eventů to bylo mnohem ostřejší. Roli hrála důležitost média a kapacita. V době, kdy se dělaly eventy u nich, pak i lokální dostupnost. To se odfiltrovalo komplet ale s přechodem na online variantu, kdy herní ukázka je nyní streamovaná.
Opět - já nevím a ani nechci tvrdit, že je to tak všude. Daný člověk z oboru odešel, protože byl první na řadě při škrtech. A to tam byl pět let a zastupoval senior managera. Jen říkám, že ty konspiračky jsou konspiračky, ale na druhou stranu médium si to může posrat úplně jednoduše - stačí nedodžet deadline, nebo nenapsat jednu recku, no...
920767
Já tedy zrovna o téhle hře a aféře nevím vůbec nic, ale... Znám jednoho komunitního managera jednoho britského herního studia. Komunitní manažeři mají, respektive měli, než minulý rok došlo k shitstormu, na starost víceméně celé pPR. Z toho, co mi stručně popisoval, minimálně jejich praxi: Předběžné "recenzenské" klíče na hry i dlc se přidělovaly AUTOMATICKY bez vyjímky všem médiím a bylo jedno, zda je to magazín, nebo youtuber(content creator). Podmínkou bylo, aby za sebou měli s daným komunitním managerem spolupráci, aneb aby je měl v databázi. Pokud médium, typicky youtuber nechtěl pokrývat danou hru, či jeho dlc, musel se ozvat předem. Protože podmínkou bylo, aby ke klíči vyšlo video/článek, prostě něco. Zda to bylo promo video, reupload promo textu, nebo rozhovor, bylo jedno. Pokud se do třech týdnů komunitnímu managerovi nevrátilo video, či text, bylo dané médium ze seznamu vyřazeno, protože nesplnili podmínky. K tomu, co média mohla a nemohla psát - strikntě se hlídala embarga, na cokoliv. Pokud se dodržely termíny, komunitní manažeři většinu médií ani nekontrolovali, nečetli, zda jsou pochvalné, či ne. Jeden komunitní manager měl na starosti kolem stovky médií/youtuberů. Naopak minimálně u nich sbírali info ze socek a reakce "běžných" uživatelů, kteří psali na ofiko discord/forum a později i na ofiko socky. Recenze pro ně typicky nebyly berné. Pochvalné použili k dalšímu PR, špatné jednoduše ignorovali. Jak dál vývojáři nevím, ale minimálně ti CM to tak měli. Co do eventů to bylo mnohem ostřejší. Roli hrála důležitost média a kapacita. V době, kdy se dělaly eventy u nich, pak i lokální dostupnost. To se odfiltrovalo komplet ale s přechodem na online variantu, kdy herní ukázka je nyní streamovaná. Opět - já nevím a ani nechci tvrdit, že je to tak všude. Daný člověk z oboru odešel, protože byl první na řadě při škrtech. A to tam byl pět let a zastupoval senior managera. Jen říkám, že ty konspiračky jsou konspiračky, ale na druhou stranu médium si to může posrat úplně jednoduše - stačí nedodžet deadline, nebo nenapsat jednu recku, no...
8 0
reagovat
reaguje na: Snipsley
Společnosti jako EA spíš budou řešit, jak by tu hru šlo zmonetizovat, než jakému novináři pošlou kód. Jestli vůbec tenhle aspekt řešilo EA a ne samotný BioWare. Samozřejmě, že když někdo bude měsíce před vydáním spamovat jedno kritické video za druhým, asi kód neobdrží. Ty firmy nejsou povinny nic takového dělat. Nicméně zjevně i tací nakonec hru k recenzi dostali.

Tak či tak to ale neznamená, že ta většina obvyklých herních serverů, co kód dostala, automaticky musí napsat pozitivní recenze. Nebo že se to od nich čeká. Nebo že se jim to posílá s takovým předpokladem. A tohle stanovisko bych zastupoval u jakékoli hry. Věřit tomu, že to je jinak, než říkám, totiž znevažuje práci všech těch herních novinářů, co tu práci dělají. A obětovat 50 nebo kolik hodin života pod velkým časovým tlakem, aby se takhle velké RPG stihlo dohrát a ještě k tomu včas napsat text, není snadná práce, byť si někdo třeba může říkat, že je.
920766
Společnosti jako EA spíš budou řešit, jak by tu hru šlo zmonetizovat, než jakému novináři pošlou kód. Jestli vůbec tenhle aspekt řešilo EA a ne samotný BioWare. Samozřejmě, že když někdo bude měsíce před vydáním spamovat jedno kritické video za druhým, asi kód neobdrží. Ty firmy nejsou povinny nic takového dělat. Nicméně zjevně i tací nakonec hru k recenzi dostali. Tak či tak to ale neznamená, že ta většina obvyklých herních serverů, co kód dostala, automaticky musí napsat pozitivní recenze. Nebo že se to od nich čeká. Nebo že se jim to posílá s takovým předpokladem. A tohle stanovisko bych zastupoval u jakékoli hry. Věřit tomu, že to je jinak, než říkám, totiž znevažuje práci všech těch herních novinářů, co tu práci dělají. A obětovat 50 nebo kolik hodin života pod velkým časovým tlakem, aby se takhle velké RPG stihlo dohrát a ještě k tomu včas napsat text, není snadná práce, byť si někdo třeba může říkat, že je.
920762
2 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se