Krom toho, že to tlačíš do extrému tak jsem reagoval na Witchera s fyzikou Teardown a to jde technicky snáz co se týče té fyzikální části (ostatně, ehm, viz Teardown), než co se týče té dějové části (rozbije ti to všechny questy v okolí). Ten důvod, proč to není ve Witcherovi je primárně designový (není to potřeba a vše to komplikuje), než technický (ve smyslu programátor ti tu destrukci umožní).
Havok destrukce, Crysis atomovka, mé editování terénu... (to třetí jen referenčně, každý kus terénu se vygeneruje tak, že se 256x256x256x spočte, co je v daném bloku, pak se z toho vyrenderuje jeden mesh pro daný sektor - a když ten terén edituju, tak u každého kliku udělám přesně toto, u průletu nad terénem to dělám xkrát za sekundu... Nepodceňuj rychlost počítačů a dostupnost destrukce jen protože to v typických hrách není. Ono by to jen nebylo moc zábavné.
reaguje na:
Snipsley
reagovat
|