Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 641 - 660 Napsat příspěvek
reaguje na: Snipsley
Krom toho, že to tlačíš do extrému tak jsem reagoval na Witchera s fyzikou Teardown a to jde technicky snáz co se týče té fyzikální části (ostatně, ehm, viz Teardown), než co se týče té dějové části (rozbije ti to všechny questy v okolí). Ten důvod, proč to není ve Witcherovi je primárně designový (není to potřeba a vše to komplikuje), než technický (ve smyslu programátor ti tu destrukci umožní).
Havok destrukce, Crysis atomovka, mé editování terénu... (to třetí jen referenčně, každý kus terénu se vygeneruje tak, že se 256x256x256x spočte, co je v daném bloku, pak se z toho vyrenderuje jeden mesh pro daný sektor - a když ten terén edituju, tak u každého kliku udělám přesně toto, u průletu nad terénem to dělám xkrát za sekundu... Nepodceňuj rychlost počítačů a dostupnost destrukce jen protože to v typických hrách není. Ono by to jen nebylo moc zábavné. 
932560
Krom toho, že to tlačíš do extrému tak jsem reagoval na Witchera s fyzikou Teardown a to jde technicky snáz co se týče té fyzikální části (ostatně, ehm, viz Teardown), než co se týče té dějové části (rozbije ti to všechny questy v okolí). Ten důvod, proč to není ve Witcherovi je primárně designový (není to potřeba a vše to komplikuje), než technický (ve smyslu programátor ti tu destrukci umožní). [url=https://www.youtube.com/watch?v=t2EHG-1zFmE]Havok destrukce[/url],[url=https://www.youtube.com/watch?v=vzP_teypasE] Crysis atomovka[/url], mé [url=https://www.youtube.com/watch?v=1Wvfge7E3ts]editování terénu[/url]... (to třetí jen referenčně, každý kus terénu se vygeneruje tak, že se 256x256x256x spočte, co je v daném bloku, pak se z toho vyrenderuje jeden mesh pro daný sektor - a když ten terén edituju, tak u každého kliku udělám přesně toto, u průletu nad terénem to dělám xkrát za sekundu... Nepodceňuj rychlost počítačů a dostupnost destrukce jen protože to v typických hrách není. Ono by to jen nebylo moc zábavné. 
932541
1 0
reagovat
reaguje na: HAL
Srovnáváme jablka a hrušky. Já s váma v principu souhlasím, že by developeři mohli fyziku ve svých hrách více a efektivně používat. Jen se svůj příklad snažím vyhnat do extrému, jak jsem si to představoval jako děcko.

Např. jeden z hlavních flexů Bethesdího enginu je, že když položím toast na záchodě v jedné lokaci, hra si to pamatuje i po tom, co se na svůj toast dojdu podívat o mnoho hodin později (a mnoho dalších toastů poskládných jinde). Vážně to jde snadno vyscaleovat v destrukci celého města, aby každý kamínek měl svou zapsanou polohu tam, kde za použití fyzické real time kalkulace dopadl? Nerenderuje takový jeden frame Pixar několik hodin? :D Ale nejde jen o samotnou simulaci, ale když řešíme open world s NPC, tak aby na to i každý reagoval...

Jak to technicky může nebýt problém? Já znám RF, chápu to. :) I rozumím, že Gonzi maká zrovna v průmyslu a zná ho jako své boty. Chce mi však tvrdit, že kdyby ve Vigoru chtěli, mají Teardown level fyziky na celé mapě? Jestli jo, klobouček. Tak ukaž. :D
932557
Srovnáváme jablka a hrušky. Já s váma v principu souhlasím, že by developeři mohli fyziku ve svých hrách více a efektivně používat. Jen se svůj příklad snažím vyhnat do extrému, jak jsem si to představoval jako děcko. Např. jeden z hlavních flexů Bethesdího enginu je, že když položím toast na záchodě v jedné lokaci, hra si to pamatuje i po tom, co se na svůj toast dojdu podívat o mnoho hodin později (a mnoho dalších toastů poskládných jinde). Vážně to jde snadno vyscaleovat v destrukci celého města, aby každý kamínek měl svou zapsanou polohu tam, kde za použití fyzické real time kalkulace dopadl? Nerenderuje takový jeden frame Pixar několik hodin? *:D* Ale nejde jen o samotnou simulaci, ale když řešíme open world s NPC, tak aby na to i každý reagoval... Jak to technicky může nebýt problém? Já znám RF, chápu to. *:)* I rozumím, že Gonzi maká zrovna v průmyslu a zná ho jako své boty. Chce mi však tvrdit, že kdyby ve Vigoru [i]chtěli[/i], mají Teardown level fyziky na celé mapě? Jestli jo, klobouček. Tak ukaž. *:D*
932549
0 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: esmo
Tak to bych to stihnul ještě prodat v jrc alespoň za kilo :))
932554
Tak to bych to stihnul ještě prodat v jrc alespoň za kilo :))
932544
2 0
reagovat
reaguje na: Snipsley
Podívej se na bourání velkého mostu v půlce toho videa RF Guerrilla co jsem postoval. Když tohle šlo bez problémů tehdy, zbourat Novigrad dnes technicky nebude problém. Tím spíš že ve Witcherovi bys neměl atomovku, ale třeba řádově slabší možnosti destrukce jako sudy s prachem a trebuchety. A moderní enginy jako Unreal to umí, jen to autoři her nevyužívají.
932549
Podívej se na bourání velkého mostu v půlce toho videa RF Guerrilla co jsem postoval. Když tohle šlo bez problémů tehdy, zbourat Novigrad dnes technicky nebude problém. Tím spíš že ve Witcherovi bys neměl atomovku, ale třeba řádově slabší možnosti destrukce jako sudy s prachem a trebuchety. A moderní enginy jako Unreal to umí, jen to autoři her nevyužívají.
932541
1 0
reagují: Snipsley
reagovat
A taky další Sonic tvle. :D jakože za dobu, co mám PS Plus tam mám nasbíraný 4 Sonic hry. 🤦‍♂️
932546
A taky další Sonic tvle. *:D* jakože za dobu, co mám PS Plus tam mám nasbíraný 4 Sonic hry. 🤦‍♂️
1 0
reagovat
DA: Veilguard v březnovém Plusku 8):D
link
932544
DA: Veilguard v březnovém Plusku *8)**:D* [url=https://blog.playstation.com/2025/02/26/playstation-plus-monthly-games-for-march-dragon-age-the-veilguard-sonic-colors-ultimate-teenage-mutant-ninja-turtles-the-cowabunga-collection/?sf276488454=1&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2scl0vz6g3ERBHIoawZoKi93HrofgCNeVSfMcyqypAwPokznc6ZJ8E5kI_aem_nc-fwI6UG4QKlFR93W0GXQ]https://blog.playstation.com/2025/02/26/playstation-plus-monthly-games-for-march-dragon-age-the-veilguard-sonic-colors-ultimate-teenage-mutant-ninja-turtles-the-cowabunga-collection/?sf276488454=1&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2scl0vz6g3ERBHIoawZoKi93HrofgCNeVSfMcyqypAwPokznc6ZJ8E5kI_aem_nc-fwI6UG4QKlFR93W0GXQ[/url]
1 0
reagují: (=LIFTY=), shluky
reagovat
Veilguard je za fré na PS Plus za březen.:D:D:+
932543
Veilguard je za fré na PS Plus za březen.*:D**:D**:+*
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Jak to není také technický problém? Hodit atomovku do Novigradu, tak, aby uvěřitelně povybuchoval, a všechna NPCčka si to uvěřitelně uvědomovala a změnila svoje chování, není jenom o tom, že se na to designéři nachystají, ale taky to žádný engine přece fyzicky neutáhne...
932541
Jak to není také technický problém? Hodit atomovku do Novigradu, tak, aby uvěřitelně povybuchoval, a všechna NPCčka si to uvěřitelně uvědomovala a změnila svoje chování, není jenom o tom, že se na to designéři nachystají, ale taky to žádný engine přece fyzicky neutáhne...
932536
0 -1
reagují: Gonzi, HAL
reagovat
reaguje na: Snipsley
To sice ne, ale není to technický problém. Je to designérský problém, protože jsi právě hráčovi umožnil "vygumovat město". 
932536
To sice ne, ale není to technický problém. Je to designérský problém, protože jsi právě hráčovi umožnil "vygumovat město". 
932535
0 0
reagují: Snipsley
reagovat
Já to myslel tak, že se jen tak nedočkáme takového Witchera s fyzikou Teardown :D
932535
Já to myslel tak, že se jen tak nedočkáme takového Witchera s fyzikou Teardown *:D*
0 0
reagují: Gonzi
reagovat
Úplně první Red Faction v tom bylo fakt přelomový. V klidu si šla probourat jiná trasa než jak to bylo nalajnovany. Na střílečku z roku 2001 šílený.
932531
Úplně první Red Faction v tom bylo fakt přelomový. V klidu si šla probourat jiná trasa než jak to bylo nalajnovany. Na střílečku z roku 2001 šílený.
7 0
reagovat
reaguje na: Snipsley
Voxely umožňují jít víc do fyzikálních detailů, ale na masivní možnosti destrukce je nepotřebuješ, v Red Faction Guerrilla byla destrukce epická a nesmírně zábavná, a to je taky klasická hra, 15 let stará. A nic dnes se jí v tom ani nepřiblíží.
932529
Voxely umožňují jít víc do fyzikálních detailů, ale na masivní možnosti destrukce je nepotřebuješ, v [url=https://www.youtube.com/watch?v=eXmKlVZmvRg]Red Faction Guerrilla[/url] byla destrukce epická a nesmírně zábavná, a to je taky klasická hra, 15 let stará. A nic dnes se jí v tom ani nepřiblíží.
932524
1 0
reagovat
reaguje na: Snipsley
Ale není. Jen se to nikomu nechce dělat. Jak sám píšeš, Teardown funguje. Kostičky má možná na tebe pořád moc velké, ALE, ty kostičky mají plnou destrukci, umí to i deformace/ohýbání trubek, má to šíření ohně a kouře, je to PLNĚ raytraced hra a jede to skoro na všem.
Střílečky typu Black nebo Stranglehold jsou vyloženě 15 let staré, z éry PS3. Battlefield destrukci postupně ubíral a pak najednou ex-battlefield lidi udělali The Finals, kde zas destrukce jede ve velkém.
Crysis.

Ty problémy nejsou (čistě) technické. Jeden problém je networking (kde pak potřebuješ mít deterministickou fyziku, což má dopad na výkon, nebo musíš extrémně omezit počet "kusů" které budeš synchronizovat standardně), ale to je asi tak vše.

Zbytek je o přidané hodnotě pro hru, o náročnosti designu (co se stane když cutscéna s hlavním záporákem je na střeše 10ti patrového domu, který jsi právě srovnal se zemí i se zmíněným záporákem?), o celkovém přidání komplexity, o omezení technologií (nemůžeš bakovat světla, když ti někdo ten barák srovná se zemí tak opravdu nechceš, aby ti tam zůstal viset stín... a dynamické světlo je samozřejmě výkonově náročnější, stejně tak navmesh na to musí adekvátně reagovat...).

Ale pokud to chceš a postavíš si na tom gameplay, tak to není problém, viz ten Teardown, který je skoro sólo projekt, mimochodem.
932527
Ale není. Jen se to nikomu nechce dělat. Jak sám píšeš, Teardown funguje. Kostičky má možná na tebe pořád moc velké, ALE, ty kostičky mají plnou destrukci, umí to i deformace/ohýbání trubek, má to šíření ohně a kouře, je to PLNĚ raytraced hra a jede to skoro na všem. Střílečky typu Black nebo Stranglehold jsou vyloženě 15 let staré, z éry PS3. Battlefield destrukci postupně ubíral a pak najednou ex-battlefield lidi udělali The Finals, kde zas destrukce jede ve velkém. Crysis. Ty problémy nejsou (čistě) technické. Jeden problém je networking (kde pak potřebuješ mít deterministickou fyziku, což má dopad na výkon, nebo musíš extrémně omezit počet "kusů" které budeš synchronizovat standardně), ale to je asi tak vše. Zbytek je o přidané hodnotě pro hru, o náročnosti designu (co se stane když cutscéna s hlavním záporákem je na střeše 10ti patrového domu, který jsi právě srovnal se zemí i se zmíněným záporákem?), o celkovém přidání komplexity, o omezení technologií (nemůžeš bakovat světla, když ti někdo ten barák srovná se zemí tak opravdu nechceš, aby ti tam zůstal viset stín... a dynamické světlo je samozřejmě výkonově náročnější, stejně tak navmesh na to musí adekvátně reagovat...). Ale pokud to chceš a postavíš si na tom gameplay, tak to není problém, viz ten Teardown, který je skoro sólo projekt, mimochodem.
932524
1 0
reagovat
reaguje na: shluky
Jo, dobrá fyzika dělá z jakékoli hry opravdu hru. I proto byl HL2 tak zásadní. Bohužel, ta výpočetní síla k tomu nutná je pořád tak daaaleko za současným spotřebitelským hardwarem :D blízko se k tomu dostávají akorát tak voxel hry jako Teardown, ale tam se zas nemusí počítat žádné NPCčka ani složité RPG či open world prvky... a ty kostičky jsou stejně ještě příliš velké...
932524
Jo, dobrá fyzika dělá z jakékoli hry opravdu hru. I proto byl HL2 tak zásadní. Bohužel, ta výpočetní síla k tomu nutná je pořád tak daaaleko za současným spotřebitelským hardwarem *:D* blízko se k tomu dostávají akorát tak voxel hry jako Teardown, ale tam se zas nemusí počítat žádné NPCčka ani složité RPG či open world prvky... a ty kostičky jsou stejně ještě příliš velké...
932523
0 0
reagují: HAL, Gonzi
reagovat
Ale tak, celkově je škoda, a to platí prakticky pro všechny hry, že ta interakce a fyzika je ve většině hrách nulová a nevyužitá. Člověk pak prostě běhá v kulisách... já když si vzpomenu jak sem i u hraní her typu Red Faction, FarCry, HL2 představoval jak to bude vypadat za pár let... tak trochu smutním. Ta fyzika mi třeba u her chybí dost. 
932523
Ale tak, celkově je škoda, a to platí prakticky pro všechny hry, že ta interakce a fyzika je ve většině hrách nulová a nevyužitá. Člověk pak prostě běhá v kulisách... já když si vzpomenu jak sem i u hraní her typu Red Faction, FarCry, HL2 představoval jak to bude vypadat za pár let... tak trochu smutním. Ta fyzika mi třeba u her chybí dost. 
4 0
reagují: Snipsley
reagovat
reaguje na: Hitman_47
V Diablu 4 a Path of Exile 2 máš taky "živoucí svět" jak z devadesátek. Sralo tě to samé i u Black Myth Wukong?
Je to stejně pitomé jako vyčítat KCD že nemá takový parkour nebo možnosti kombinování magie jako Avowed.
932522
V Diablu 4 a Path of Exile 2 máš taky "živoucí svět" jak z devadesátek. Sralo tě to samé i u Black Myth Wukong? Je to stejně pitomé jako vyčítat KCD že nemá takový parkour nebo možnosti kombinování magie jako Avowed.
932500
3 -1
reagovat
reaguje na: do_Od
Ale někteří lidé se prostě budou dál hloupě smát a dokonce i urážet lidi, které to už nějak zasáhlo. 
Dokud si Strana nepřijde pro ně. Pak se třeba probudí. Což se teda v Americe už děje, mnozí Trumpovi voliči dostávají nepříjemný budíček. Ale nejhorší na těchto lidech je, že dokud se jich to opravdu nedotkne nějak osobně, tak si neuvědomí vůbec nic. A někdy nepomůže ani ta osobní zkušenost. Podoba s různými popírači a lidmi, co zlehčovali pandemii (nebo těmi, co to dělají do teď u ruského vraždění na Ukrajině), čistě náhodná. 
932520
Ale někteří lidé se prostě budou dál hloupě smát a dokonce i urážet lidi, které to už nějak zasáhlo.  Dokud si Strana nepřijde pro ně. Pak se třeba probudí. Což se teda v Americe už děje, mnozí Trumpovi voliči dostávají nepříjemný budíček. Ale nejhorší na těchto lidech je, že dokud se jich to opravdu nedotkne nějak osobně, tak si neuvědomí vůbec nic. A někdy nepomůže ani ta osobní zkušenost. Podoba s různými popírači a lidmi, co zlehčovali pandemii (nebo těmi, co to dělají do teď u ruského vraždění na Ukrajině), čistě náhodná. 
932519
2 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Těch lidí ve sportu bys ale napočítal na prstech ruky, takže těžko můžou založit ligu. A tím, že se teď budou diskriminovat, viz Hunter Schafer, které na pas orazítkovali, že je chlap, jakákoli legitimizace zjevně nepřichází v úvahu. Běžné populaci to možná nevadí, ale přesto se nyní dělá všechno proto, aby ti lidé v budoucnu neměli právo existovat.

A podle mě to není až takový zjednodušení, jak říkám, DEI programy fungovaly desítky let, problém to začal být až když to populisti a konzervy vytáhli ve volbách jako útok na jejich způsob života. Útok, který se jich přitom absolutně nijak nedotýkal, kdyby to nebyly takový... sněhový vločky?
932519
Těch lidí ve sportu bys ale napočítal na prstech ruky, takže těžko můžou založit ligu. A tím, že se teď budou diskriminovat, viz Hunter Schafer, které na pas orazítkovali, že je chlap, jakákoli legitimizace zjevně nepřichází v úvahu. Běžné populaci to možná nevadí, ale přesto se nyní dělá všechno proto, aby ti lidé v budoucnu neměli právo existovat. A podle mě to není až takový zjednodušení, jak říkám, DEI programy fungovaly desítky let, problém to začal být až když to populisti a konzervy vytáhli ve volbách jako útok na jejich způsob života. Útok, který se jich přitom absolutně nijak nedotýkal, kdyby to nebyly takový... sněhový vločky?
932514
4 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Gonzi
U sportu je to složitější, tam bych možná s tebou i souhlasil, problém je, že běžné populaci vadí mnohem více věcí než jen tenhle kontroverzní aspekt boje o občanská práva (který ale rádi z pochopitelných důvodů hned dotyční vytahují). Vlastně by se dalo říct, že některým lidem vadí dnes už cokoliv, co se snaží upozornit na to, že různé menšiny (nebo i ty zmíněné ženy, v tu chvíli už náhle o jejich ochranu nejde, ale spíše o přesný opak :)) nemají stále stejná práva jako ostatní, a poté jim pomoct ty práva nabýt. I když se mnohdy tato část populace přetvařuje, že jim menšiny nevadí. Dokud teda budou držet hubu a krok a budou spokojení s tím, co mají. Ale takhle to bylo vždycky, že jo. Kdyby třeba ženy nebojovaly k velké nelibosti zbytku společnosti o volební právo a držely hubu a krok, tak by ho taky dodnes neměly. Stejně tak např. Afroameričani, kteří za svá práva krváceli i umírali desítky let (a stejně to ani dnes není úplně ideální). 
No a k tomu AC: Shadows - já bych řekl, že ti lidé, co rozpoutali tu obrovskou hejt kampaň proti hře, fakt nejsou typická cílovka, ale většina z nich budou ti tzv. klasičtí kolemjdoucí, kteří jsou v první i poslední řadě hlavně aktivními či pasivními účastníky kulturní války. Aktivní na rozpoutávání takovýchto bouří mají zájem kvůli tomu, že je tenhle grifting živí a pasivní jsou prostě různé "oběti", které zapadly hluboko do králičích nor a bublin, které se kolem grifterů vytvářejí. Ta účast na společné nenávisti jim dává pocit toho, že někam náleží. 
932517
U sportu je to složitější, tam bych možná s tebou i souhlasil, problém je, že běžné populaci vadí mnohem více věcí než jen tenhle kontroverzní aspekt boje o občanská práva (který ale rádi z pochopitelných důvodů hned dotyční vytahují). Vlastně by se dalo říct, že některým lidem vadí dnes už cokoliv, co se snaží upozornit na to, že různé menšiny (nebo i ty zmíněné ženy, v tu chvíli už náhle o jejich ochranu nejde, ale spíše o přesný opak *:)*) nemají stále stejná práva jako ostatní, a poté jim pomoct ty práva nabýt. I když se mnohdy tato část populace přetvařuje, že jim menšiny nevadí. Dokud teda budou držet hubu a krok a budou spokojení s tím, co mají. Ale takhle to bylo vždycky, že jo. Kdyby třeba ženy nebojovaly k velké nelibosti zbytku společnosti o volební právo a držely hubu a krok, tak by ho taky dodnes neměly. Stejně tak např. Afroameričani, kteří za svá práva krváceli i umírali desítky let (a stejně to ani dnes není úplně ideální).  No a k tomu AC: Shadows - já bych řekl, že ti lidé, co rozpoutali tu obrovskou hejt kampaň proti hře, fakt nejsou typická cílovka, ale většina z nich budou ti tzv. klasičtí kolemjdoucí, kteří jsou v první i poslední řadě hlavně aktivními či pasivními účastníky kulturní války. Aktivní na rozpoutávání takovýchto bouří mají zájem kvůli tomu, že je tenhle grifting živí a pasivní jsou prostě různé "oběti", které zapadly hluboko do králičích nor a bublin, které se kolem grifterů vytvářejí. Ta účast na společné nenávisti jim dává pocit toho, že někam náleží. 
932514
2 -1
reagovat
reaguje na: do_Od
"běžné populaci" nevadí, že je někdo gay, nebo že i gay může najít práci nebo cokoli podobného. Běžné populaci vadí až to, co se děje v poslední době, kdy práva žen (které mají vlastní sport nebo vlastní WC principiélně jako ochranu před muži), jdou stranou aby muži cítící se jako ženy... Víš co, můžou si založit trans ligu, nebo soutěžit s muži a bude mi to jedno.

> že se na nějaké hře podílela lesba s modrýma vlasama
jj, insert rust programmer in socks meme here (např link ) :D:+

> ale zároveň začaly marketingově cílit
To je zásadní zjednodušení. Mě je úplně jedno, že vznikne [cokoli] jehož cílovkou evidentntě nejsem. Naopak se mě velmi týká, když to někdo začne praktikovat u zaběhnuté značky a ještě se pak diví, že se cílovka ozývá.
Zmiňuješ marketing - tak buď cílím na všechny (a pak se snažím být defacto apolitický), nebo cílím na cílovku (a pak musím počítat s tím, že "anticílovka" si to nekoupí). Ubisoft teď cílí na lidi, co chtějí poznávat rasistické Japonsko očima černého hromotluka a zároveň se diví, že to typická cílovka AC her neocení. Kdo by to byl čekal? :D

> nejsou na světě jen dvě pohlaví
Jak se kdo cítí a čím si krátí čas je každého věc. No kinkshame. 99.99% z nich ale mají pindíka, nebo pipinku.
932514
"běžné populaci" nevadí, že je někdo gay, nebo že i gay může najít práci nebo cokoli podobného. Běžné populaci vadí až to, co se děje v poslední době, kdy práva žen (které mají vlastní sport nebo vlastní WC principiélně jako ochranu před muži), jdou stranou aby muži cítící se jako ženy... Víš co, můžou si založit trans ligu, nebo soutěžit s muži a bude mi to jedno. [i]> že se na nějaké hře podílela lesba s modrýma vlasama[/i] jj, insert rust programmer in socks meme here (např https://programmerhumor.io/programming-memes/step1-get-programming-socks/ ) *:D**:+* [i]> ale zároveň začaly marketingově cílit [/i] To je zásadní zjednodušení. Mě je úplně jedno, že vznikne [cokoli] jehož cílovkou evidentntě nejsem. Naopak se mě velmi týká, když to někdo začne praktikovat u zaběhnuté značky a ještě se pak diví, že se cílovka ozývá. Zmiňuješ marketing - tak buď cílím na všechny (a pak se snažím být defacto apolitický), nebo cílím na cílovku (a pak musím počítat s tím, že "anticílovka" si to nekoupí). Ubisoft teď cílí na lidi, co chtějí poznávat rasistické Japonsko očima černého hromotluka a zároveň se diví, že to typická cílovka AC her neocení. Kdo by to byl čekal? *:D* [i]> nejsou na světě jen dvě pohlaví[/i] Jak se kdo cítí a čím si krátí čas je každého věc. No kinkshame. 99.99% z nich ale mají pindíka, nebo pipinku.
932509
4 -1
reagují: do_Od, connor
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

TOPlist